Skocz do zawartości
IGNOROWANY

B8 TrOOOOp


alvaro

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 34.4 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

  • wrclaguna

    2274

  • Hohe

    1818

  • Gibons

    1520

  • mumen

    995

Top użytkownicy w tym temacie

Godzinę temu, Langista napisał(a):

Według tego tematu, masz jeszcze jeden filtr :

 

 

 

Mylisz się. W moim Audi nie ma takiego filtra jak piszesz. Pytałem  o to w ASO.

Nie każdy model Audi tak ma. Jedne modele mają pod samochodem inne zintegrowane z pompą paliwa. Nie ma dwóch filtrów paliwa w aucie.

Edytowane przez NelsonPL
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

6 godzin temu, Langista napisał(a):

Według tego tematu, masz jeszcze jeden filtr :

 

 

 

Tylko silniki diesla mają filtr w progu:wink:

  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja miałem pompe paliwa z 2.0 tfsi na stole i żadnego filtra tam nie widziałem a tymbardziej takiego jak kupiłeś w aso 

  • wow 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

17 minut temu, marky2552 napisał(a):

Ja miałem pompe paliwa z 2.0 tfsi na stole i żadnego filtra tam nie widziałem a tymbardziej takiego jak kupiłeś w aso 

Obejrzyj sobie powyższy filmek.

  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

47 minut temu, marky2552 napisał(a):

Ja miałem pompe paliwa z 2.0 tfsi na stole i żadnego filtra tam nie widziałem a tymbardziej takiego jak kupiłeś w aso 

Mogłeś nie widzieć, jest on zintegrowany z pompą paliwa.

Przy pomocy dodanych narzędzi należy go wyciągnąć.:cygaro:(3-wyjmaki widoczne na zdjęciu)

 

 

 

 

20230607_204626 (2).jpg

Bez tytułu (3).jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

8 godzin temu, NelsonPL napisał(a):

Mogłeś nie widzieć, jest on zintegrowany z pompą paliwa.

Przy pomocy dodanych narzędzi należy go wyciągnąć.:cygaro:(3-wyjmaki widoczne na zdjęciu)

 

 

 

 

20230607_204626 (2).jpg

Bez tytułu (3).jpg

Trochę wyżej pytasz się gdzie on jest i czy też masz taki i napewno . Dwie osoby napisały że jest zintegrowany i w koszyku pompy paliwa . To już cwaniak innym tłumaczy gdzie co i jak . Masakra

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam pompe wtsokiego ciśnienia o numerze 

06J127025J ona zamienia się na 06J127025K i na  06J127025L . Mam możliwość kupienia pompy wysokiego ciśnienia ale o numerze 06L127025M z silnika CNCD i pytanie mogę założyć o tyvh numerach czy szukać o tych co wyżej napisałem. 

 

Może ktoś wymieniał ewrntualnie zamiennik hitachi wg etki hitachi szedł na pierwszy montaż ale cena ok 1200 zł za nową a za ori z aso krzyczą ponad 2 tyś

Ja mam 2.0 tfsi CPMB 

Edytowane przez marky2552
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie mam pewne pytanie. 

 

Montował ktoś u siebie zawieszenie Kw ? Ostatnio wrzuciłem do siebie Kw V2. Twardość amortyzatorów ustawiłem na połowę i w sumie jest ok, przód wyregulowałem optymalnie, tył podniosłem z tego co doczytałem w instrukcji na full ale teraz po trasie gdy miałem trochę załadowany bagażnik jednak lekko tył dobija i przyciera o nadkole, zastanawiam się czy skręcenie twardości amorka na full spowoduje że na dołkach amortyzator nie będzie tak bardzo dobijał? Bo już nie mam opcji podniesienia tyłu wyżej, tam jest bardzo mały zakres regulacji. Może ktoś miał jakieś doświadczenia z tym zawieszeniem i doradzi coś. 

IMG_20230612_204445_161.jpg

  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Po wymianie filtra paliwa w serwisie (filtr zintegrowany z pompa paliwa) spory wyciek pod autem (foto)  

Co poszło nie tak? Jaka przyczyna może być wycieku?

Auto po wymianie zatankowałem do pelna...Nawet nie mysle co by było jakby się coś zapaliło. 

Auto zostawiłem im w serwisie....

20230615_143854.jpg

Edytowane przez NelsonPL
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 14.06.2023 o 13:44, reikeb napisał(a):

Panowie mam pewne pytanie. 

 

Montował ktoś u siebie zawieszenie Kw ? Ostatnio wrzuciłem do siebie Kw V2. Twardość amortyzatorów ustawiłem na połowę i w sumie jest ok, przód wyregulowałem optymalnie, tył podniosłem z tego co doczytałem w instrukcji na full ale teraz po trasie gdy miałem trochę załadowany bagażnik jednak lekko tył dobija i przyciera o nadkole, zastanawiam się czy skręcenie twardości amorka na full spowoduje że na dołkach amortyzator nie będzie tak bardzo dobijał? Bo już nie mam opcji podniesienia tyłu wyżej, tam jest bardzo mały zakres regulacji. Może ktoś miał jakieś doświadczenia z tym zawieszeniem i doradzi coś. 

IMG_20230612_204445_161.jpg

W kwestii zawiechy niestety nie pomogę, ale jeśli na foto to Twoje auto - to wygląda za***iście. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Godzinę temu, NelsonPL napisał(a):

Po wymianie filtra paliwa w serwisie (filtr zintegrowany z pompa paliwa) spory wyciek pod autem (foto)  

Co poszło nie tak? Jaka przyczyna może być wycieku?

Auto po wymianie zatankowałem do pelna...Nawet nie mysle co by było jakby się coś zapaliło. 

Auto zostawiłem im w serwisie....

20230615_143854.jpg

Może źle nakrętkę pompy paliwa zakręcili albo za słabo i wycieka 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

51 minut temu, marky2552 napisał(a):

Może źle nakrętkę pompy paliwa zakręcili albo za słabo i wycieka 

Nie mam pojęcia... Auto zostawione z reklamacją w serwisie gdzie wymieniali filtr paliwa. W środku mocno czuć paliwem.

Zaznaczam, że filtr montowany był oryginalny który kupiłem w ASO..

Jakby się to zapaliło gdzieś na postoju lub w garażu albo gorzej podczas długiej trasy, mogło by być nie ciekawie. Mam rację?:cygaro:

Edytowane przez NelsonPL
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, NelsonPL napisał(a):

Co poszło nie tak?

Trudno powiedzieć co. Trzeba wyciągnąć kanapę i sprawdzić.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 minutę temu, Muskel1 napisał(a):

Trudno powiedzieć co. Trzeba wyciągnąć kanapę i sprawdzić.

Ciekawi mnie kwestia czy skoro spore ślady są pod autem paliwa to jak ono wyciekało ? Czy podłoga w aucie jest już tym zasyfiona? Czy są tam jakieś kanaliki które odprowadzały wyciek?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Do wnętrza auta nic się nie dostanie. 

Zbiornik paliwa przymocowany jest pod karoserią i w karoserii jest otwór i dekiel z dostępem do pompy. Nieszczelności, czy to pod nakrętką pompy paliwa, czy to z wężyków do pompy, wydostają się na zbiornik paliwa i spływają pod auto. Nie do wnętrza pojazdu. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

30 minut temu, Muskel1 napisał(a):

Do wnętrza auta nic się nie dostanie. 

Zbiornik paliwa przymocowany jest pod karoserią i w karoserii jest otwór i dekiel z dostępem do pompy. Nieszczelności, czy to pod nakrętką pompy paliwa, czy to z wężyków do pompy, wydostają się na zbiornik paliwa i spływają pod auto. Nie do wnętrza pojazdu. 

Rozumiem... Bałem się, że taki wyciek mógł prządnie zabrudzić wnętrze auta. (czuć paliwem)

Podczas jazdy mogło dojść przez to do zapalenia  samochodu? Jechałem  trase z pełnym bakiem. Wyciek  zauważyłem dopiero na drugi dzień rano w garażu.

Czy jechałem na bombie?:eusathink::shock3: :strachliwy:??

Edytowane przez NelsonPL
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

32 minuty temu, NelsonPL napisał(a):

Czy jechałem na bombie?

W niekorzystnych scenariuszach mogło dojść do zapłonu, w końcu to paliwo. Byłoby kłamstwem stwierdzić, że nic nie mogło się stać.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wkładając pompę, pewnie nie natłuścili uszczelki od dekla zbiornika, przez co przy dokręcaniu się przecięła, stąd wyciek. W tamtym miejscu nie było szans na pożar, diesel nie jest tak szybki do zapłonu jak benzyna.

Edytowane przez Langista
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

5 godzin temu, Langista napisał(a):

Wkładając pompę, pewnie nie natłuścili uszczelki od dekla zbiornika, przez co przy dokręcaniu się przecięła, stąd wyciek. W tamtym miejscu nie było szans na pożar, diesel nie jest tak szybki do zapłonu jak benzyna.

Tylko nie wiem czy zauważyłeś ale ja mam benzynę.?

 

Już wszystko jasne, jaka przyczyna wycieku paliwa. :cygaro:

Wiadomość z serwisu: Została lekko uszkodzona nakrętka dociskowa.

Zamówili nową.:cygaro:

Edytowane przez NelsonPL
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...