simon__75 Opublikowano 22 Sierpnia 2016 Opublikowano 22 Sierpnia 2016 Pewnie pytałem ale zapytam jeszcze raz w temacie masek...Czy maska do B8 (2010r) w wersji s-line i zwykła różnią się od siebie ???
simon__75 Opublikowano 22 Sierpnia 2016 Opublikowano 22 Sierpnia 2016 nie Jak są wymienne i spokojnie można do s-lina założyć zwykła to ja już wszystko wiem
Yoghurt Opublikowano 22 Sierpnia 2016 Opublikowano 22 Sierpnia 2016 nie Jak są wymienne i spokojnie można do s-lina założyć zwykła to ja już wszystko wiem nie ma maski sline i zwyklej. jest po prostu maska.
simon__75 Opublikowano 22 Sierpnia 2016 Opublikowano 22 Sierpnia 2016 nie Jak są wymienne i spokojnie można do s-lina założyć zwykła to ja już wszystko wiem nie ma maski sline i zwyklej. jest po prostu maska. Dziękuję za odpowiedź
st4yKool Opublikowano 22 Sierpnia 2016 Opublikowano 22 Sierpnia 2016 Panowie, wymienial ktos piaste? oprocz samej piasty cos jeszcze przy okazji powinno wleciec nowe?
wrclaguna Opublikowano 22 Sierpnia 2016 Opublikowano 22 Sierpnia 2016 Panowie, wymienial ktos piaste? oprocz samej piasty cos jeszcze przy okazji powinno wleciec nowe? Nie wiem jaki masz przebieg Kiedys wymieniałem u siebie zaciski , z przodu z lekka zaczeło słychać łozysko ( 170 tys . km) Przy okazji poszlo wszystko do wymiany ( piasty oraz łozyska)
st4yKool Opublikowano 22 Sierpnia 2016 Opublikowano 22 Sierpnia 2016 120k.. zaciski nowe.. sugerujesz zeby razem z lozyskiem tak? Sent from my SM-G920F using Tapatalk
Kooga Opublikowano 22 Sierpnia 2016 Opublikowano 22 Sierpnia 2016 Hah, mialem zadac to samo pytanie bo tez zamierzam wymienic piasty A czemu chcesz wymienic? Odpowietrzenie zacisku nie pomoglo?
st4yKool Opublikowano 22 Sierpnia 2016 Opublikowano 22 Sierpnia 2016 Pomoglo ale nie wyeliminiwalo calkowicie problemu.. przeleciałem wczoraj trase 1100 km i nadal jest bicie.. mniejsze ale jest. Za to soft dal mega efekty.. auto zapina jak szalone.. srednia z tej trasy 11l hehe... vmax 270 licznikowe.. dalej skonczyla sie droga i szkoda mi skrzyni.. Sent from my SM-G920F using Tapatalk
simon__75 Opublikowano 22 Sierpnia 2016 Opublikowano 22 Sierpnia 2016 alez prosze bardzo. A nawiasem pisząc - wracając jeszcze do tematu maski- to duża rzeźba żeby wymianę ogarnąć ?
daniell-gda Opublikowano 22 Sierpnia 2016 Opublikowano 22 Sierpnia 2016 alez prosze bardzo. A nawiasem pisząc - wracając jeszcze do tematu maski- to duża rzeźba żeby wymianę ogarnąć ? 4 śruby na zawiasach i maska zmieniona
simon__75 Opublikowano 22 Sierpnia 2016 Opublikowano 22 Sierpnia 2016 alez prosze bardzo. A nawiasem pisząc - wracając jeszcze do tematu maski- to duża rzeźba żeby wymianę ogarnąć ? 4 śruby na zawiasach i maska zmieniona A spryski ? Ich zasilanie i elektryka ?
daniell-gda Opublikowano 22 Sierpnia 2016 Opublikowano 22 Sierpnia 2016 Przekladasz przewód do podgrzewania spryskiwaczy i przewód płyny spryskiwaczy , spryskiwacze łatwo się wyciąga
komoornik Opublikowano 22 Sierpnia 2016 Opublikowano 22 Sierpnia 2016 Inna kwestia jak to będzie potem spasowane
simon__75 Opublikowano 23 Sierpnia 2016 Opublikowano 23 Sierpnia 2016 Inna kwestia jak to będzie potem spasowane Musi być
Gibons Opublikowano 23 Sierpnia 2016 Opublikowano 23 Sierpnia 2016 W tym wypadku odkręca tylko maskę od zawiasów więc pójdzie łatwiej regulacja niż całej z zawiasem tylko polecam w dwie osoby to robić aby gdzieś coś nie upadło i się nie porysowało hehe
komoornik Opublikowano 23 Sierpnia 2016 Opublikowano 23 Sierpnia 2016 Jak są mocowane te listwy? Klej? Da radę je bezinwazyjnie zdemontować? Po stronie pasażera przy nacisku strasznie mi skrzypią, w trakcie jazdy po nierównościach słyszę to w środku
PJ3 Opublikowano 23 Sierpnia 2016 Opublikowano 23 Sierpnia 2016 Są nasuwane. Nie są klejone. Można spokojnie wymienić.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się