Skocz do zawartości
IGNOROWANY

B8 TrOOOOp


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

A jaki masz teraz zawias ? 1BE ? 1BA ?

  • Odpowiedzi 34.5 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

  • wrclaguna

    2274

  • Hohe

    1836

  • Gibons

    1520

  • mumen

    995

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano

1be

Opublikowano

Smiało mozesz dać -30 mm :wink:

Opublikowano

Grzegorz- znasz jeszcze jakieś miejsca prócz alledrogo gdzie można poszukać sufitów do b8 ?

Opublikowano

Niestety nie znam :wink:

Trzeba pytać na dużych Giełdach samochodowych

Opublikowano

zawsze możesz popatrzeć na ebay'u. tylko kwestia jak z wysyłką tego ustrojstwa :eusathink:

Opublikowano

Ja za swoją jechałem poniewaz w B8 jest bardzo delikatna :wink:

Opublikowano

na ebay-u tez właśnie nie ma...kurcze bedzie problem... jak by komus sie o uszy obiło to dajcie znac a ja bd cierpliwie na allegro szukac:)

Opublikowano

Siema Pany:decayed:

Pytanie mam szybkie - czy warto się rozglądać za B8 (powiedzmy 3.0tdi) z przebiegiem w okolicach 200tyś.? Oczywiście auto musiało by mieć wszelkie papiery potwierdzające serwisowanie, itp.

Jak te silniki znoszą tego typu przebieg - jestem świadomy, że 4-letnie auto w Niemczech, tym bardziej 3.0tdi będzie miało takowy przelot, a nie jak w Polsce 150tyś.:naughty:

Opublikowano
Smiało mozesz dać -30 mm :wink:

ja dałem w swoim eibacha do zwykłych amorów i jest za miękko moim zdaniem i za bardzo siada na chopkach. Wie ktoś może jakie amory (nr fabryczny) na przód i tył od s-line będą pasowały do mojego b8 2.0 tdi quattro kombi caha.? Musze zmienić bo wygląda slicznie ale jezdzi sie słabo tzn ja nie lubie takiej miekkiej fury + problem na chopkach:)

Opublikowano

auta Patroxa i Mirona ma w okolicach 200 tys, podpytaj ich :decayed:

Opublikowano

Patrox'a to chyba okolice 100tyś. miało:wink:

Opublikowano

jak ja go pytałem w zeszłym roku gdy chciał sprzedać to miało 160-180 tys, nie pamiętam dokładnie :decayed:

Opublikowano

Oj to troszkę nalatało jak widzę:naughty:

Opublikowano

Ponoc od 300tys trzeba byc czujnym tj sprawdzic czy wtryski nie leja, bo to potrafi niszczyc silnik.

Temat rozrzadu poprawiony, pozostaje tylko temat lozyskowania klap wolnych obrotow - chyba jedyne ryzyko.

Reszta gratow bardzo mocna, sprzeglo dwutarczowe, dyfer, skrzynia, polosie od S4.

Moj ma 110 tysiecy i jedyna awaria to wymieniony jeden kolektor (spodziewam sie wymiiany/naprawy drugiego jak sie zacznie blad pojawiac).

Poza tym genialnie mruczacy potwor ktory bardzo sie rozni w odczuciach z jazdy z czerocylindrowymi silnikami. Pewnie ostatnia szansa na V6 - np w nowych bmw trojkach juz 6cylindrowek nie ma.

pozdr!

Gre

Opublikowano

Panowie ma ktoś możliwość sprawdzić w ETCE jaki nr amorów zawieszenia s-line będzie pasował do mojej a4 2.0 tdi 170 CAHA quattro kombi 2008 rok , jak coś szukałem to wychodzi mi że przód chyba powinno być 8K0413031 AH lub zamiennie CK, a tył 8K0513035 L lub AS . Może ktoś to potwierdzić ? zapisałem to sobie na kartce ale nie wiem teraz czy takie mam czy takie mają być od s-line:)

Opublikowano

Panowie może ktoś mi podać jakieś wymiary jak przykleić listwy progowe S-line chodzi mi o to czy mają być na środku proga czy mają być trochę przesunięte chodzi mi o odległości od końca listwy do kanty błotnika przedniego i tylnego, wiem tylko że listwa z końcówką 932 to prawa a 931 to lewa , jednocześnie zapytam o umiejscowienie emblematu S-line na błotniku czy ma ktoś to w jakiś sposób zwymiarowane, pytam ponieważ jak dobrze pójdzie to w przyszły weekend będę montował pakiet S-line zewnętrzny i chcę mieć to wszystko dobrze zrobione. :hi:

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...