ArkadiuS Opublikowano 2 Sierpnia 2017 Opublikowano 2 Sierpnia 2017 A jakies inne objawy padajacych lozysk są?
skrzypul Opublikowano 2 Sierpnia 2017 Opublikowano 2 Sierpnia 2017 Pany wiadomo, że dużo b8 ma przypadłości z wibracjami. Często gęsto winne są wahacze, ale spotkał się ktoś z was z sytuacjami, że piasta nie trzyma wymiaru? Wrzucę dwa filmy, na których dystansem o centrowaniu 66.5 z dystomu przedstawię o co mi chodzi. Analogicznie skoro na przestrzeni dystans/kołnierz centrujący piasty jest minimalny luz to i na feldze się on pojawi. Niestety w a4b8/a5/q5/a6c7 felga centruje się jedynie na wypuście szerokości zapałki zamiast na całym kołnierzu. Na początek witam szanowne grono Troop'erówMam ten sam problem.Wymienione wszystkie wahacze, amorki, sprężyny, wyważone koła, nowe opony, wyważony wał a ta Ku*wa dalej trzęsie budą.Najbardziej wyczuwalne przy 120KM/Hdzięki za podpowiedź. Wywale dystanse i sprawdzę czy to one są winowajcami.Wysłane z mojego SM-G925F przy użyciu Tapatalka
skotmen Opublikowano 2 Sierpnia 2017 Opublikowano 2 Sierpnia 2017 (edytowane) 48 minut temu, skrzypul napisał: Na początek witam szanowne grono Troop'erów Mam ten sam problem. Wymienione wszystkie wahacze, amorki, sprężyny, wyważone koła, nowe opony, wyważony wał a ta Ku*wa dalej trzęsie budą. Najbardziej wyczuwalne przy 120KM/H dzięki za podpowiedź. Wywale dystanse i sprawdzę czy to one są winowajcami. Wysłane z mojego SM-G925F przy użyciu Tapatalka Spróbuj założyć inne koła od kogoś kto nie ma takich problemów A i ściąg dystanse przede wszystkim Edytowane 2 Sierpnia 2017 przez skotmen
bodas Opublikowano 2 Sierpnia 2017 Opublikowano 2 Sierpnia 2017 (edytowane) 2 godziny temu, skrzypul napisał: Na początek witam szanowne grono Troop'erów Mam ten sam problem. Wymienione wszystkie wahacze, amorki, sprężyny, wyważone koła, nowe opony, wyważony wał a ta Ku*wa dalej trzęsie budą. Najbardziej wyczuwalne przy 120KM/H dzięki za podpowiedź. Wywale dystanse i sprawdzę czy to one są winowajcami. Wysłane z mojego SM-G925F przy użyciu Tapatalka To Ci pomoże, ale nie w 100%. Zobacz czy na dystansie założonym na piastę występuje taki mini luz jak u mnie. Jeśli tak to albo dystanse na załóżmy 66.35-66.4 lub wymiana 4 piast. Sprawdź sobie jeszcze koniecznie osobno przód/tył. Ja mam 4 identyczne piasty przy quattro, ale z tego co widziałem fwd ma inną piastę z tyłu i tam tego problemu może nie być Edytowane 2 Sierpnia 2017 przez bodas
l.e.s.t.e.r Opublikowano 2 Sierpnia 2017 Opublikowano 2 Sierpnia 2017 Panowie co myślicie o takiej sztuce? http://allegro.pl/show_item.php?item=6905545442&msg=Twój+e-mail+został+wysłany.&msgtoken=048a25b10f8bf5405c1e387864ffa85323220a1444b540a86acf77d00be2ff62#thumb/10
komoornik Opublikowano 2 Sierpnia 2017 Opublikowano 2 Sierpnia 2017 Jak na USA to bieda wersja. TFSI w wersji USA też szału nie robią, bo tam nie weszły 3gen.
l.e.s.t.e.r Opublikowano 2 Sierpnia 2017 Opublikowano 2 Sierpnia 2017 1 minutę temu, komoornik napisał: Jak na USA to bieda wersja. TFSI w wersji USA też szału nie robią, bo tam nie weszły 3gen. czyli ten silnik musi mieć 225km żeby był 3gen ?
l.e.s.t.e.r Opublikowano 2 Sierpnia 2017 Opublikowano 2 Sierpnia 2017 1 minutę temu, komoornik napisał: Tak, a w USA takich nie było. czyli można się spodziewać problemów z oliwą...
komoornik Opublikowano 2 Sierpnia 2017 Opublikowano 2 Sierpnia 2017 Aż tak to nie. Nie musi być 3gen żeby nie brał oleju. Bardziej chodzi o inne kwestie - np. nagar. No i nie ma takiego potencjału.
l.e.s.t.e.r Opublikowano 2 Sierpnia 2017 Opublikowano 2 Sierpnia 2017 2 minuty temu, komoornik napisał: Aż tak to nie. Nie musi być 3gen żeby nie brał oleju. Bardziej chodzi o inne kwestie - np. nagar. No i nie ma takiego potencjału. Dzięki. Chyba odpuszę temat. Ale w sumie jakby dał to auto za 37K to myślę że 47k auto będzie do jazdy. Za 2013r to dobra cena
Ruby Opublikowano 3 Sierpnia 2017 Opublikowano 3 Sierpnia 2017 Cytuj Wrzucę dwa filmy, na których dystansem o centrowaniu 66.5 z dystomu przedstawię o co mi chodzi. Analogicznie skoro na przestrzeni dystans/kołnierz centrujący piasty jest minimalny luz to i na feldze się on pojawi. Niestety w a4b8/a5/q5/a6c7 felga centruje się jedynie na wypuście szerokości zapałki zamiast na całym kołnierzu. U mnie ten sam problem dystanse mają lekki luz. Są lekkie drgania między 120-140km/h. Następne felgi będą z et co najmniej 30 żebym nie musiał zakładać dystansów.
bodas Opublikowano 3 Sierpnia 2017 Opublikowano 3 Sierpnia 2017 8 godzin temu, Ruby napisał: U mnie ten sam problem dystanse mają lekki luz. Są lekkie drgania między 120-140km/h. Następne felgi będą z et co najmniej 30 żebym nie musiał zakładać dystansów. Ale weź pod uwagę, że dystanse mają otwór tej samej średnicy co felga, dystans nie jest powodem wibracji, a jedynie je potęguje. Trzeba by znaleźć kogoś z Mercedesem, żeby u nich przymierzyć dystanse i zobaczyć jak tam leżą.
dudas307 Opublikowano 3 Sierpnia 2017 Opublikowano 3 Sierpnia 2017 Panowie, w a6 c6 pojawił mi się komunikat na fisie, żeby sprawdzić ciśnienie w oponach, po wejściu w system kontroli ciśnienia na MMI wszystkie koła były na żółto i w jednym kole temperatura 52 stopnie (na zewnątrz było 40). Myślicie, że ten komunikat związany był ze zbyt wysoką temperaturą w kołach?
komoornik Opublikowano 3 Sierpnia 2017 Opublikowano 3 Sierpnia 2017 A czemu to pytanie tutaj? TPMS w B8 nie ma żadnego związku z tym co jest w C6.
Yoghurt Opublikowano 4 Sierpnia 2017 Opublikowano 4 Sierpnia 2017 dzien dobry panowie, mam dwa pytania do osob z heblami 4 tloczkowymi brembo z Q5. czy czujnik zuzycia klockow jest taki sam jak w A4? mam u siebie te heble i klocki hawk'a. Mechanik, ktory mi to zakladal powiedzial, ze czujnik nie pasuje i mi go po prostu zwinal i przyczepil gdzies z boku zeby tylko byl podpiety. I bylo ok do teraz, teraz cos sie wysypalo i teraz gdzies jak mi sie bujnie ten czujnik (na przyklad jak wpadne w dziure albo na zakrecie) to sie pojawia komunikat na FIS ze klocki do wymiany. I skoro musze teraz przy tym grzebnac to sie zastanawiam czy moze wymienic ten czujnik i poszukac jakiegos. ktory bedzie pasowal do klockow. Druga opcja to w ogole fpiz*oo go wylaczyc bo i tak wisi sobie z boku. Ktos wie jak w polifcie wylaczyc ten warning? niby znalazlem opcje w kodowaniu zegarow - pad wear warning - ale albo cos zle robie (moze jakis kod jest potrzebny) albo to nie to.
st4yKool Opublikowano 4 Sierpnia 2017 Opublikowano 4 Sierpnia 2017 Ja mam zawinjety i na krotko i spokoj.. [emoji14]Sent from my SM-G950F using Tapatalk
Yoghurt Opublikowano 4 Sierpnia 2017 Opublikowano 4 Sierpnia 2017 4 godziny temu, st4yKool napisał: Ja mam zawinjety i na krotko i spokoj.. Sent from my SM-G950F using Tapatalk no ja tez tak mialem do tej pory no ale po dwoch latach sie zbuntowal i mnie wkurza. no i skoro cos z tym musze zrobic to albo bym zrobil porzadnie - czyli wrzucil czujnik ktory pasuje (jesli taki jest) albo w ogole fpiz*oo wylaczyl.
kladek Opublikowano 4 Sierpnia 2017 Opublikowano 4 Sierpnia 2017 ja kupilem klocki galfer razem z czujnikiem i wszystko adnie bangla
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się