wrclaguna Opublikowano 14 Lutego 2018 Opublikowano 14 Lutego 2018 11 godzin temu, Tomek_091019 napisał: Panowie czy ktoś posiada VCDSa 11.6 po polsku? O ile takowy istnieje Jakby co to mam 11.11.3 chyba ...... lezy mi juz ze 3 lata
Kasjan Opublikowano 14 Lutego 2018 Opublikowano 14 Lutego 2018 Dzis z rana mialem komunikat o tym aby wymienic akumulator, czy tam go sprawdzic i chcialbym go wymienic zeby nie bylo niespodzianki. Ale dostep do VCDSa bede mial dopiero za okolo miesiac, czy nic sie nie stanie przez ten czas? Auto bedzie sprawnie odpalalo? Czy jednak jest to wymagana natychmiast operacja? Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
Wihajster Opublikowano 14 Lutego 2018 Opublikowano 14 Lutego 2018 10 godzin temu, Hohe napisał: Szukam, szukam i nie mogę znaleźć a nie chcę zakładać nowego tematu, więc zapytam tutaj. Mam taki problem, że nie za każdym razem grzeją mi świece żarowe. Czasami po wciśnięciu kluczyka grzeją parę sekund a czasami zaczyna kręcić od razu. Co mu jest? Jakiś czujnik temperatury czy co? tak ma byc
Wihajster Opublikowano 14 Lutego 2018 Opublikowano 14 Lutego 2018 53 minuty temu, Kasjan napisał: Dzis z rana mialem komunikat o tym aby wymienic akumulator, czy tam go sprawdzic i chcialbym go wymienic zeby nie bylo niespodzianki. Ale dostep do VCDSa bede mial dopiero za okolo miesiac, czy nic sie nie stanie przez ten czas? Auto bedzie sprawnie odpalalo? Czy jednak jest to wymagana natychmiast operacja? Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk ori 4 letni aku i juz pada?? Zalecam podladowac lub wymienic bo z powodu niskiego napiecia komponenty sie uaktywnia
Hohe Opublikowano 14 Lutego 2018 Opublikowano 14 Lutego 2018 3 minuty temu, Wihajster napisał: tak ma byc Co ma tak być? Że świece nie grzeją przy minusowej temperaturze a auto kręci 5 sekund zanim zapali? Nie wydaje mnie się.
Wihajster Opublikowano 14 Lutego 2018 Opublikowano 14 Lutego 2018 9 minut temu, Hohe napisał: Co ma tak być? Że świece nie grzeją przy minusowej temperaturze a auto kręci 5 sekund zanim zapali? Nie wydaje mnie się. wlacz zapłon bez sprzegła i po zgaszeniu kontrolki swiec zobacz jak odpali.Zaloze sie ,ze zawsze od kopa
Hohe Opublikowano 14 Lutego 2018 Opublikowano 14 Lutego 2018 9 minut temu, Wihajster napisał: wlacz zapłon bez sprzegła i po zgaszeniu kontrolki swiec zobacz jak odpali.Zaloze sie ,ze zawsze od kopa Jak nagrzeję świece w ten sposób- ręcznie, to oczywiście odpala lepiej. Nie wiem, czy Ty dokładnie przeczytałeś mój wpis. Chodzi o to, że pomimo niskich temperatur, świece nie zawsze grzeją automatycznie tylko od razu kręci. Dlatego myślę, że mógł się zepsuć jakiś czujnik który decyduje czy grzać, czy nie.
Cocco Opublikowano 14 Lutego 2018 Opublikowano 14 Lutego 2018 Panowie. Jak wygląda sprawa z mapami do MMI 2G HIGH? Jak się je wypala? Tak samo jak w przypadku RNS-E płyta musi być Verbatim DVD DL, booktype: DVD ROM, prędkość wypalania jak najniższa? Wysłane z mojego EVA-L09 przy użyciu Tapatalka
luk330 Opublikowano 14 Lutego 2018 Opublikowano 14 Lutego 2018 5 godzin temu, Hohe napisał: Jak nagrzeję świece w ten sposób- ręcznie, to oczywiście odpala lepiej. Nie wiem, czy Ty dokładnie przeczytałeś mój wpis. Chodzi o to, że pomimo niskich temperatur, świece nie zawsze grzeją automatycznie tylko od razu kręci. Dlatego myślę, że mógł się zepsuć jakiś czujnik który decyduje czy grzać, czy nie. Ja w 3.0TDI mam tak samo, dlatego rano odpalam zawsze sposobem z uruchamianiem zapłonu bez sprzęgła, kilka sekund czekam, wciskam sprzęgło i znów kluczyk i wtedy jest ok. Kolega mechanik mówił, że spotkał się z tym w kilku innych B8 z dieslem więc nie wiem czy to awaria czy ten typ tak ma, a chętnie się dowiem. U mnie żadnych błędów nie ma, być może trzeba prześledzić w vcds pomiary jakichś czujników temperatury.
Kooga Opublikowano 14 Lutego 2018 Opublikowano 14 Lutego 2018 2 godziny temu, luk330 napisał: Ja w 3.0TDI mam tak samo, dlatego rano odpalam zawsze sposobem z uruchamianiem zapłonu bez sprzęgła, kilka sekund czekam, wciskam sprzęgło i znów kluczyk i wtedy jest ok. Kolega mechanik mówił, że spotkał się z tym w kilku innych B8 z dieslem więc nie wiem czy to awaria czy ten typ tak ma, a chętnie się dowiem. U mnie żadnych błędów nie ma, być może trzeba prześledzić w vcds pomiary jakichś czujników temperatury. Tak jak mówisz, sam rano zawsze wciskam kluczyk bez sprzęgła a potem drugi raz ze sprzęgłem żeby nie było niespodzianki
Hohe Opublikowano 14 Lutego 2018 Opublikowano 14 Lutego 2018 No też tak robię, jak nie zapomnę, ale to jest półśrodek. Myślę, że coś jest i nie powinno tak być.
daniell-gda Opublikowano 14 Lutego 2018 Opublikowano 14 Lutego 2018 No też tak robię, jak nie zapomnę, ale to jest półśrodek. Myślę, że coś jest i nie powinno tak być. Wydaje mi sie że to jest wina przekaznika świec żarowych , tez tak mam , wymienie przekaznikWysłane z mojego thor przy użyciu Tapatalka
KoJ@K Opublikowano 14 Lutego 2018 Opublikowano 14 Lutego 2018 To moze warto by sprawdzic czy w momencie włączenia zapłonu, na przewodach od świec pojawia się napięcie.
Góral65 Opublikowano 14 Lutego 2018 Opublikowano 14 Lutego 2018 Jak jest minusowa temperatura to świece grzeją nawet 5 sek. i tak chyba prawidłowo powinno być
Hohe Opublikowano 14 Lutego 2018 Opublikowano 14 Lutego 2018 51 minut temu, daniell-gda napisał: Wydaje mi sie że to jest wina przekaznika świec żarowych , tez tak mam , wymienie przekaznik Wysłane z mojego thor przy użyciu Tapatalka Daj znać czy pomogło.
Zbig208 Opublikowano 15 Lutego 2018 Opublikowano 15 Lutego 2018 18 godzin temu, Hohe napisał: No też tak robię, jak nie zapomnę, ale to jest półśrodek. Myślę, że coś jest i nie powinno tak być. Widzę że nie tylko ja mam taki problem z odpalaniem. Jak postoi dłużej niż 12 godzin to przy odpalaniu dłużej musi kręcić. Może założyć temat w innym dziale i przyda się innym.
luk330 Opublikowano 15 Lutego 2018 Opublikowano 15 Lutego 2018 A macie tak za każdym razem? U mnie mam wrażenie, że jest różnie - chociaż dawno nie sprawdzałem bo jak raz na mrozie kręcił mi 5sekund to już sobie wpoiłem, że po dłuższym postoju zawsze najpierw zapłon i chwilę czekam.
Hohe Opublikowano 15 Lutego 2018 Opublikowano 15 Lutego 2018 19 minut temu, luk330 napisał: A macie tak za każdym razem? U mnie mam wrażenie, że jest różnie - chociaż dawno nie sprawdzałem bo jak raz na mrozie kręcił mi 5sekund to już sobie wpoiłem, że po dłuższym postoju zawsze najpierw zapłon i chwilę czekam. Właśnie nie za każdym. Loteria.
djtatra Opublikowano 15 Lutego 2018 Opublikowano 15 Lutego 2018 (edytowane) Panowie czytam czytam i nic już nie wiem. Czy w A4 2.0TDI 190KM Ultra z 2014 r można przekodować VCDS aby klapę zamykać bez dodatkowego modułu z pilota ? Czy nie ma h...? A dokładniej czy zadziała takie kodowanie jak w linku poniżej z foru,m A6 Klub: https://www.a6klub.pl/zamykanie-tylnej-klapy-z-pilota-vt87729.htm#859394 No i sam sprawdziłem... du.. Tutaj nie da się zalogować: 6D - Trunk Elec] [Security Access - 16] Input 12345 Zostaje moduł do tylnej klapy ale Love Audi nie ma na stanie. Ktoś montował moduł BX-CTM1?? ( http://shop.bexpro.co/pl/moduly-zamykania-klapy/13-modul-zamykania-klapy-bx-ctm1-comfort-do-audi-a4.html ) Edytowane 18 Lutego 2018 przez djtatra
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się