szafa Opublikowano 1 Marca 2019 Opublikowano 1 Marca 2019 Godzinę temu, KoJ@K napisał: Ostatnio były pytania jak wygląda felga 9J et33 na B8 - tutaj Eibach Pro Kit, auto tylko opuszczone z podnośnika. .... Chyba się powoli przekonuję by kupić eibacha
mlody020 Opublikowano 1 Marca 2019 Opublikowano 1 Marca 2019 W dniu 28.02.2019 o 13:19, pajda napisał: Trochę więcej? 2.0 spali 7 l na 100 3.0 spali 10l na 100 To jest trochę? To jest 42 % więcej Walka na litry . . . to jest to . . . ?
mlody020 Opublikowano 1 Marca 2019 Opublikowano 1 Marca 2019 7 godzin temu, KoJ@K napisał: Ostatnio były pytania jak wygląda felga 9J et33 na B8 - tutaj Eibach Pro Kit, auto tylko opuszczone z podnośnika. Ale chyba przedni felunek delikatnie wystaje poza obrys błotnika ? Czy na dystansie już siedzi ?
mlody020 Opublikowano 1 Marca 2019 Opublikowano 1 Marca 2019 W dniu 10.02.2019 o 22:26, Hohe napisał: Czekam z niecierpliwością. Z tego co ja wyczytałem, to dwa kable idą do komfortu plus masa. Nawet piny były podane, ale nie sądzę żeby bez kodowania to poszło - jeśli w ogóle się da. Dobra, tema easy open wraca, obyczajke już mam jak to wygląda na schematach. Teoretycznie powinno działać, kwestia tylko zakupu samego modułu i anten. Na razie będę ryzykować i biorę te z B9 i podłącze do komfortu, zobaczymy co będzie i jakimi błędami zacznie siać. Jedyne co mnie martwi to komunikacja. . . , bo samo działanie jest banalnie proste tego ustrojstwa. Jak się ociepli to zacznę rezać ?
Hohe Opublikowano 1 Marca 2019 Opublikowano 1 Marca 2019 20 minut temu, mlody020 napisał: Dobra, tema easy open wraca, obyczajke już mam jak to wygląda na schematach. Teoretycznie powinno działać, kwestia tylko zakupu samego modułu i anten. Na razie będę ryzykować i biorę te z B9 i podłącze do komfortu, zobaczymy co będzie i jakimi błędami zacznie siać. Jedyne co mnie martwi to komunikacja. . . , bo samo działanie jest banalnie proste tego ustrojstwa. Jak się ociepli to zacznę rezać ? Podrzuć schemat, czy co tam masz.
KoJ@K Opublikowano 1 Marca 2019 Opublikowano 1 Marca 2019 8 godzin temu, szafa napisał: Chyba się powoli przekonuję by kupić eibacha Tylko bierz sportline, żeby to ładnie spasować z budą, a nie Pro Kita Tak jak to standardowo w A4 przednie koła wystają trochę bardziej niż tylne przy jednakowych et. Założone są bez dystansu.
DareQ Opublikowano 2 Marca 2019 Opublikowano 2 Marca 2019 Jakie piny/konektory wchodza do wtyczki licznika w B8? Czy to bedzie 000979009E?
duzy616 Opublikowano 3 Marca 2019 Opublikowano 3 Marca 2019 Panowie doradźcie co kupić:A4 AllroadUżywane Audi A4 Allroad - 72 500 PLN, 129 099 km, 2010 - otomoto.plVW alltrackUżywane Volkswagen Passat - 69 900 PLN, 115 000 km, 2013 - otomoto.plOgólnie uważam, że cena jednego i drugiego jest trochę przesadzona. Ale uznajmy, ze akceptuję cenę.Mam dylemat czy brać 9 letnie audi z silnikiem 3,0 TDI 240 KM pewnie jedzie to super ale troche też boję się wydatków.Czy brać o 3 lata młodszego passata, na pewno nie będzie taki ,,łał" z mocą. Po prostu wybór z rozsądku jeżeli chodzi ekonomię i wiek auta podłóg audi.
WydRos Opublikowano 3 Marca 2019 Opublikowano 3 Marca 2019 (edytowane) 24 minuty temu, duzy616 napisał: Panowie doradźcie co kupić:A4 AllroadUżywane Audi A4 Allroad - 72 500 PLN, 129 099 km, 2010 - otomoto.plVW alltrackUżywane Volkswagen Passat - 69 900 PLN, 115 000 km, 2013 - otomoto.plOgólnie uważam, że cena jednego i drugiego jest trochę przesadzona. Ale uznajmy, ze akceptuję cenę.Mam dylemat czy brać 9 letnie audi z silnikiem 3,0 TDI 240 KM pewnie jedzie to super ale troche też boję się wydatków.Czy brać o 3 lata młodszego passata, na pewno nie będzie taki ,,łał" z mocą. Po prostu wybór z rozsądku jeżeli chodzi ekonomię i wiek auta podłóg audi. Przecież ten passat jest brzydki, do tego jakość i wykonie wnętrza tez inna bajka niż w audi, w c6 póki co najciszej i najbardziej komfortowo, wszytsko tak jak być powinno, niestety w b8 jakość tez jest już inna Edytowane 3 Marca 2019 przez WydRos
Hohe Opublikowano 3 Marca 2019 Opublikowano 3 Marca 2019 Ale w 129 000 w 9 letnim Audi to nawet ja nie uwierzę.
Gibons Opublikowano 3 Marca 2019 Opublikowano 3 Marca 2019 2 minuty temu, Hohe napisał: Ale w 129 000 w 9 letnim Audi to nawet ja nie uwierzę. Wiesz ile ja w rok zrobiłem? 7tys a też mam 3.0tdi. Nawet nie miałem kiedy. Do pracy mam 3km a pracuje praktycznie 7 dni w tygodniu i to na zmiany jak nie na 12 to na 18. Jak nie jestem w pracy to znowu z dzieckiem siedzę. Kiedyś robiłem 30tys minimum. Teraz nie mam nawet jak do pracy jeżdżę czymś innym a Audi nawet nie mam czasu umyć kiedy używana tylko jak jadę gdzieś dalej.
Osiollekk Opublikowano 3 Marca 2019 Opublikowano 3 Marca 2019 Jakie turbo siedzi w polifcie 2.0tfsi, wersja USA CPMB?
Langista Opublikowano 3 Marca 2019 Opublikowano 3 Marca 2019 4 minuty temu, Gibons napisał: Wiesz ile ja w rok zrobiłem? 7tys a też mam 3.0tdi. Nawet nie miałem kiedy. Do pracy mam 3km a pracuje praktycznie 7 dni w tygodniu i to na zmiany jak nie na 12 to na 18. Jak nie jestem w pracy to znowu z dzieckiem siedzę. Kiedyś robiłem 30tys minimum. Teraz nie mam nawet jak do pracy jeżdżę czymś innym a Audi nawet nie mam czasu umyć kiedy używana tylko jak jadę gdzieś dalej. Takie przypadki to odsetek. Sam mówisz że wcześniej jeździłeś więcej. To że masz teraz blisko do pracy nie oznacza, że każdy kto kupił diesla nagle znalazł pracę kilka km od domu..
yanosho Opublikowano 3 Marca 2019 Opublikowano 3 Marca 2019 (edytowane) Ja w 3.0 TDI z połowy 2010 roku mam obecnie 119 tyś ? Edytowane 3 Marca 2019 przez yanosho
MaciekPL Opublikowano 3 Marca 2019 Opublikowano 3 Marca 2019 Ja mam na Hali B klasę, 2013 rok 7tys km.. Diesel. Dziadek kupił i stoi w garażu. Kierownik 2013 ponad 40tys km. Służbowe auto, można tak wiele przykładów wymieniać i to tutaj w Niemczech. Sam robię około 12tys km rocznie. Gdyby nie jazda do pl było by o połowę mniej. Jeden znajomy prawie 200km dojeżdża dzień w dzień. Wszystko zależy od tego jak jest użytkowane auto. Jeden zrobi 60-100tys w rok a drugi 10tys. Więc gadanie że Diesel z takim przebiegiem trochę śmieszne gadania. Mogę zrobić zdjęcia 5 letnich do przebiegu 100tys a nawet dużo mniejszym. Też mogę zrobić roczne z takim samym przebiegiem
Krzy0 Opublikowano 3 Marca 2019 Opublikowano 3 Marca 2019 Ja przez półtora roku zrobiłem 10 tyś . Jeżdżę tylko wkoło komina sredno około 7-8 tyś rocznie. Dlaczego tdi bo lubię. Moją poprzednią a4 sprzedałem wujaszkowi który robi 4 tyś rocznie jako drugie auto na niedzielę.
Gibons Opublikowano 3 Marca 2019 Opublikowano 3 Marca 2019 26 minut temu, Langista napisał: Takie przypadki to odsetek. Sam mówisz że wcześniej jeździłeś więcej. To że masz teraz blisko do pracy nie oznacza, że każdy kto kupił diesla nagle znalazł pracę kilka km od domu.. Pracuje 12lat w tej samej pracy. Jeździłem więcej bo pracowałem w innym trybie i nie miałem małego dziecka wcześniej w każdy weekend robiłem długie trasy. Piszę to tylko po to że głupie jest właśnie takie gadanie że diesel za 2010r że 130tys przejechane.
Gibons Opublikowano 3 Marca 2019 Opublikowano 3 Marca 2019 (edytowane) 30 minut temu, yanosho napisał: Ja w 3.0 TDI z połowy 2010 roku mam obecnie 119 tyś ? Ja 2008r obecnie 166tys Za niedługo będę chciał sprzedać auto. Będę musiał jechać przekręcić licznik do przodu bo nikt nie kupi bo podejrzane. Edytowane 3 Marca 2019 przez Gibons
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się