Skocz do zawartości
IGNOROWANY

B8 TrOOOOp


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Godzinę temu, KoJ@K napisał:

Ostatnio były pytania jak wygląda felga 9J et33 na B8 - tutaj Eibach Pro Kit, auto tylko opuszczone z podnośnika.

....

 

Chyba się powoli przekonuję by kupić eibacha :D

  • Odpowiedzi 34.5 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

  • wrclaguna

    2274

  • Hohe

    1836

  • Gibons

    1520

  • mumen

    995

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano
W dniu 28.02.2019 o 13:19, pajda napisał:

Trochę więcej?  

2.0 spali 7 l na 100

3.0 spali 10l na 100

To jest trochę?  To jest 42 % więcej 

Walka na litry . . . to jest to . . . ? 

Opublikowano
7 godzin temu, KoJ@K napisał:

Ostatnio były pytania jak wygląda felga 9J et33 na B8 - tutaj Eibach Pro Kit, auto tylko opuszczone z podnośnika.

 

Ale chyba przedni felunek delikatnie wystaje poza obrys błotnika ? Czy na dystansie już siedzi ?

Opublikowano
W dniu 10.02.2019 o 22:26, Hohe napisał:

Czekam z niecierpliwością. Z tego co ja wyczytałem, to dwa kable idą do komfortu plus masa. Nawet piny były podane, ale nie sądzę żeby bez kodowania to poszło - jeśli w ogóle się da.

Dobra, tema easy open wraca, obyczajke już mam jak to wygląda na schematach. Teoretycznie powinno działać, kwestia tylko zakupu samego modułu i anten. 

Na razie będę ryzykować i biorę te z B9 i podłącze do komfortu, zobaczymy co będzie i jakimi błędami zacznie siać.

Jedyne co mnie martwi to komunikacja. . . , bo samo działanie jest banalnie proste tego ustrojstwa. Jak się ociepli to zacznę rezać ?

 

Opublikowano
20 minut temu, mlody020 napisał:

Dobra, tema easy open wraca, obyczajke już mam jak to wygląda na schematach. Teoretycznie powinno działać, kwestia tylko zakupu samego modułu i anten. 

Na razie będę ryzykować i biorę te z B9 i podłącze do komfortu, zobaczymy co będzie i jakimi błędami zacznie siać.

Jedyne co mnie martwi to komunikacja. . . , bo samo działanie jest banalnie proste tego ustrojstwa. Jak się ociepli to zacznę rezać ?

 

Podrzuć schemat, czy co tam masz. 

Opublikowano
8 godzin temu, szafa napisał:

Chyba się powoli przekonuję by kupić eibacha :D

Tylko bierz sportline, żeby to ładnie spasować z budą, a nie Pro Kita :whistling: 

Tak jak to standardowo w A4 przednie koła wystają trochę bardziej niż tylne przy jednakowych et. Założone są bez dystansu.

Opublikowano

Jakie piny/konektory wchodza do wtyczki licznika w B8? Czy to bedzie 000979009E?

Opublikowano

Panowie doradźcie co kupić:

A4 Allroad
Używane Audi A4 Allroad - 72 500 PLN, 129 099 km, 2010 - otomoto.pl

VW alltrack
Używane Volkswagen Passat - 69 900 PLN, 115 000 km, 2013 - otomoto.pl

Ogólnie uważam, że cena jednego i drugiego jest trochę przesadzona. Ale uznajmy, ze akceptuję cenę.
Mam dylemat czy brać 9 letnie audi z silnikiem 3,0 TDI 240 KM pewnie jedzie to super ale troche też boję się wydatków.
Czy brać o 3 lata młodszego passata, na pewno nie będzie taki ,,łał" z mocą. Po prostu wybór z rozsądku jeżeli chodzi ekonomię i wiek auta podłóg audi.
 

Opublikowano (edytowane)
24 minuty temu, duzy616 napisał:

Panowie doradźcie co kupić:

A4 Allroad
Używane Audi A4 Allroad - 72 500 PLN, 129 099 km, 2010 - otomoto.pl

VW alltrack
Używane Volkswagen Passat - 69 900 PLN, 115 000 km, 2013 - otomoto.pl

Ogólnie uważam, że cena jednego i drugiego jest trochę przesadzona. Ale uznajmy, ze akceptuję cenę.
Mam dylemat czy brać 9 letnie audi z silnikiem 3,0 TDI 240 KM pewnie jedzie to super ale troche też boję się wydatków.
Czy brać o 3 lata młodszego passata, na pewno nie będzie taki ,,łał" z mocą. Po prostu wybór z rozsądku jeżeli chodzi ekonomię i wiek auta podłóg audi.
 

Przecież ten passat jest brzydki, do tego jakość i wykonie wnętrza tez inna bajka niż w audi, w c6 póki co najciszej i najbardziej komfortowo, wszytsko tak jak być powinno, niestety w b8 jakość tez jest już inna 

Edytowane przez WydRos
Opublikowano

Ale w 129 000 w 9 letnim Audi to nawet ja nie uwierzę. 

Opublikowano

A może...

Opublikowano

Allroad piękny. Dla mnie minusem skrzynia

Opublikowano
2 minuty temu, Hohe napisał:

Ale w 129 000 w 9 letnim Audi to nawet ja nie uwierzę. 

Wiesz ile ja w rok zrobiłem? 7tys a też mam 3.0tdi.

Nawet nie miałem kiedy. Do pracy mam 3km a pracuje praktycznie 7 dni w tygodniu i to na zmiany jak nie na 12 to na 18. Jak nie jestem w pracy to znowu z dzieckiem siedzę. Kiedyś robiłem 30tys minimum. Teraz nie mam nawet jak do pracy jeżdżę czymś innym a Audi nawet nie mam czasu umyć kiedy używana tylko jak jadę gdzieś dalej. 

Opublikowano

Jakie turbo siedzi w polifcie 2.0tfsi, wersja USA CPMB?

Opublikowano
4 minuty temu, Gibons napisał:

Wiesz ile ja w rok zrobiłem? 7tys a też mam 3.0tdi.

Nawet nie miałem kiedy. Do pracy mam 3km a pracuje praktycznie 7 dni w tygodniu i to na zmiany jak nie na 12 to na 18. Jak nie jestem w pracy to znowu z dzieckiem siedzę. Kiedyś robiłem 30tys minimum. Teraz nie mam nawet jak do pracy jeżdżę czymś innym a Audi nawet nie mam czasu umyć kiedy używana tylko jak jadę gdzieś dalej. 

Takie przypadki to odsetek. Sam mówisz że wcześniej jeździłeś więcej. To że masz teraz blisko do pracy nie oznacza, że każdy kto kupił diesla nagle znalazł pracę kilka km od domu..

Opublikowano (edytowane)

Ja w 3.0 TDI z połowy 2010 roku mam obecnie 119 tyś ?

Edytowane przez yanosho
Opublikowano

Ja mam na Hali B klasę, 2013 rok 7tys km.. Diesel. Dziadek kupił i stoi w garażu. Kierownik 2013 ponad 40tys km. Służbowe auto, można tak wiele przykładów wymieniać i to tutaj w Niemczech. Sam robię około 12tys km rocznie. Gdyby nie jazda do pl było by o połowę mniej. Jeden znajomy prawie 200km dojeżdża dzień w dzień. Wszystko zależy od tego jak jest użytkowane auto. Jeden zrobi 60-100tys w rok a drugi 10tys. Więc gadanie że Diesel z takim przebiegiem trochę śmieszne gadania. Mogę zrobić zdjęcia 5 letnich do przebiegu 100tys a nawet dużo mniejszym. Też mogę zrobić roczne z takim samym przebiegiem :)

Opublikowano

Ja przez półtora roku zrobiłem 10 tyś . Jeżdżę tylko wkoło komina sredno około 7-8 tyś rocznie. Dlaczego tdi bo lubię. Moją poprzednią a4 sprzedałem wujaszkowi który robi 4 tyś rocznie jako drugie auto na niedzielę.

Opublikowano
26 minut temu, Langista napisał:

Takie przypadki to odsetek. Sam mówisz że wcześniej jeździłeś więcej. To że masz teraz blisko do pracy nie oznacza, że każdy kto kupił diesla nagle znalazł pracę kilka km od domu..

Pracuje 12lat w tej samej pracy. Jeździłem więcej bo pracowałem w innym trybie i nie miałem małego dziecka :) wcześniej w każdy weekend robiłem długie trasy. Piszę to tylko po to że głupie jest właśnie takie gadanie że diesel za 2010r że 130tys przejechane. 

Opublikowano (edytowane)
30 minut temu, yanosho napisał:

Ja w 3.0 TDI z połowy 2010 roku mam obecnie 119 tyś ?

Ja 2008r obecnie 166tys :)

Za niedługo będę chciał sprzedać auto. Będę musiał jechać przekręcić licznik do przodu bo nikt nie kupi bo podejrzane. 

Edytowane przez Gibons

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...