Skocz do zawartości
IGNOROWANY

B8 TrOOOOp


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
24 minuty temu, Tomeks napisał:

Pany,ogarnie ktoś nr pompy paliwa w baku do 3.0tdi CCWA?

Daj VINa 

  • Odpowiedzi 34.5 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

  • wrclaguna

    2274

  • Hohe

    1836

  • Gibons

    1520

  • mumen

    995

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano

Muszę do auta skoczyć 

Opublikowano

Sms poszło 

Opublikowano

Ma ktoś pod ręką numer szyby przedniej pod lane assist? Do lifta. 

Opublikowano
W dniu 17.08.2019 o 00:24, Chuck Norris napisał:

Możliwe, że to to, dzięki za sugestie, w tygodniu to ogarne ;)

Daj znać jak sprawa się ma, bo mnie też to chyba czeka. Koła wyważone, wszystko proste, zawias w dobrym stanie a drgania cały czas na kierownicy i całej budzie od 100km w górę i też podejrzewam wyrobione gniazdo łożyska w skrzyni.

 

Opublikowano

ktoś wie jak w b8 poprzepinać piny bezpieczników tak aby zapalniczka w tunelu miala stałe napięcie nie po zapłonie?

Opublikowano

Panowie mam pytanie, wiem że kilka osób ma tutaj 'amerykańskie' wersje.

Silnik 2,0 TFSI CPMB (polift) ile jest wentylatorów za chłodnicą ? jeden + 'żaluzja' czy dwa wentylatory ? 

W sieci znalazłem rozbieżne info ;/

Opublikowano
W dniu 18.08.2019 o 16:37, Fr0styyy. napisał:

Daj znać jak sprawa się ma, bo mnie też to chyba czeka. Koła wyważone, wszystko proste, zawias w dobrym stanie a drgania cały czas na kierownicy i całej budzie od 100km w górę i też podejrzewam wyrobione gniazdo łożyska w skrzyni.

 

Miałem podobną sytuacje w B5. Walczyłem z tym długo i też podejrzewałem gniazdo w skrzyni (nawet mechanicy tak diagnozowali)

Wymieniłem przeguby wewnętrzne (całe półosie) i spokój (mechanik wymieniający potwierdził ze były mocno zmęczone) 

U mnie jeszcze były mocne drgania przy ostrym przyspieszaniu od 3 biegu.

Opublikowano

bawiłem sie navi w swoim audi (MMI3G) i teraz mam na wyswietlaczu  na mapie cos w rodzaju horyzontu

jak sie tego g... pozbyć ?

Opublikowano
9 godzin temu, michu10 napisał:

Panowie mam pytanie, wiem że kilka osób ma tutaj 'amerykańskie' wersje.

Silnik 2,0 TFSI CPMB (polift) ile jest wentylatorów za chłodnicą ? jeden + 'żaluzja' czy dwa wentylatory ? 

W sieci znalazłem rozbieżne info ;/

to zalezy od wersji, masz VIN ?

Opublikowano
13 godzin temu, Dev napisał:

to zalezy od wersji, masz VIN ?

no pewnie, WAUFFAFLXEA041444

Opublikowano
39 minut temu, michu10 napisał:

no pewnie, WAUFFAFLXEA041444

Wieczorem dam znac

Opublikowano
51 minut temu, Dev napisał:

Wieczorem dam znac

Dev dostałeś smsa? 

Opublikowano
5 godzin temu, Gibons napisał:

Dev dostałeś smsa? 

jo, w tej chwili jestem w Danii, odpisze jak bede wiedział kiedy wracam

Opublikowano
6 godzin temu, michu10 napisał:

no pewnie, WAUFFAFLXEA041444

powinny byc dwa,  400 i 350mm

  • Pomoc techniczna 2
Opublikowano
W dniu 21.08.2019 o 14:35, michu10 napisał:

Miałem podobną sytuacje w B5. Walczyłem z tym długo i też podejrzewałem gniazdo w skrzyni (nawet mechanicy tak diagnozowali)

Wymieniłem przeguby wewnętrzne (całe półosie) i spokój (mechanik wymieniający potwierdził ze były mocno zmęczone) 

U mnie jeszcze były mocne drgania przy ostrym przyspieszaniu od 3 biegu.

Podczas przyśpieszania jak i odpuszczania gazu wibracje są nadal, przy przyśpieszaniu się nie nasilają - przerabiałem temat przegubów wewn w B6 chyba z 4 razy, to nie to :)

Opublikowano
11 godzin temu, Dev napisał:

powinny byc dwa,  400 i 350mm

Dzięki, możesz zdradzić gdzie takie info można znaleźć ? 

Opublikowano
2 godziny temu, michu10 napisał:

Dzięki, możesz zdradzić gdzie takie info można znaleźć ? 

Aso

Opublikowano

Panowie głupie pytanie ale chciałbym się po prostu upewnić bo nie mam doświadczenia a nie umiem znaleźć jednoznacznej odp..

Jeśli chcę spróbować uruchomić wizualizację parktronica w B8 to wystarczy że zakoduję wg instrukcji wrclaguna???

10 PARK ASSIST ---> SECURITY ACCESS 16 ( 71679)
CODING 07 ---> BYTE 0 BIT 4 zmiana z 0 na 1 .

 

Z góry dzięki za odp.

P.S mam fabrycznie PDC przód i tył.

Opublikowano
W dniu 14.08.2019 o 12:11, Dev napisał:

Szykuj się na wymiane

Robić na częściach z ASO za około 2tyś drożej, czy na zamiennikach?

Na zamiennikach, to koszt około 5-6 tyś, natomiast na ori zestawie to 7-8 tyś.

Czy jest aż taka różnica w jakości???

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...