Skocz do zawartości
IGNOROWANY

B8 TrOOOOp


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
45 minut temu, grzes283 napisał:

Robić na częściach z ASO za około 2tyś drożej, czy na zamiennikach?

Na zamiennikach, to koszt około 5-6 tyś, natomiast na ori zestawie to 7-8 tyś.

Czy jest aż taka różnica w jakości???

Ja bym chyba zrobił na Twoim miejscu na gratach z ASO. Niby 2 tysiące to sporo pieniędzy ale to robi się raz na kilkaset tysięcy kilometrów.

No właśnie, tak z ciekawości to jaki masz przebieg? Wydawało mi się, że rozrządy w CDYA są dużo bardziej trwałe niż te w starszych wersjach 3.0TDI. Ja mam obecnie 327kkm przebiegu i rozrządu jeszcze nie słyszałem. 

Widziałem też, że pytałeś o sprawdzenie ciśnienia oleju manometrem. O ile dobrze kojarzę to czujnik jest w okolicy termostatu, pod pompą CR i można się do niego dobrać bez zrzucania przodu. 

  • Odpowiedzi 34.5 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

  • wrclaguna

    2274

  • Hohe

    1836

  • Gibons

    1520

  • mumen

    995

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano

I nic Tobie nie terkocze przy odpalaniu?Moj ma 250tys.i już coś tam czasami zaterkocze. Wszystko zależy od wcześniejszej eksploatacji. Póki co, to odzywa się dopiero napinacz, ale wiadomo, to może być początek końca;-).

Ponoć różnica w gratach żadna. To co w ASO, to i w zamienniku, tyle że zeszlifowany jest numer i logo.

Ja robię ok. 12 tys rocznie. Niech zamiennik wytrzyma mi 100 tys., to i tak za swojej kadencji nic nie będę robił. A za 5 lat, to dużo innych kwiatków wyjdzie. Z resztą  za 5-6 lat, to guzik będzie wart samochód ?

Dzwoniłem do Olsztyna- jest tam taki warsztat, co klepie non stop jakieś rozrzady, a więc pojęcie muszą mieć. Robi na zamiennikach Swag lub Febi. Slizgi 3szt. tylko z ASO kupuje.

Za całość woła 5 tys i robi w dwa dni. Nie wyciąga motoru, tylko skrzynie i ma odpowiednie dojscie.....

Opublikowano

...a czy ktoś z was czytał wybite napisy czy tam innych częściach nr bądź nazwy firm części z "ASO"?

zerknąć sobie co jest wpakowane na 1 montaż i takie coś zamawiać w sklepie hurtowni itd

pewnie będzie to iwis bądź ina

 

Opublikowano

Z tego, co się dowiedziałem to rozrządy robi Swag, lub Febi do 3.0 tdi

Opublikowano

Panowie i Panie, podpowie ktoś jak sprawdzic działanie sondy lambda w 2.0 tdi np vcdsem? . Wywala mi błąd o zbyt bogatej mieszance co jakis czas, egr sprawdzony, wtryski też niby wartości maja poprawne wiec nie wiem w czym szukać problemu

Opublikowano (edytowane)
2 godziny temu, grzes283 napisał:

Z tego, co się dowiedziałem to rozrządy robi Swag, lub Febi do 3.0 tdi

Ani SWAG ani Febi, to tylko pakowacze, producentem jest IWIS. Daj VIN to zobaczę za ile można to kupic

Edytowane przez Dev
Opublikowano
2 godziny temu, junior555 napisał:

Panowie i Panie, podpowie ktoś jak sprawdzic działanie sondy lambda w 2.0 tdi np vcdsem? . Wywala mi błąd o zbyt bogatej mieszance co jakis czas, egr sprawdzony, wtryski też niby wartości maja poprawne wiec nie wiem w czym szukać problemu

Sonda pada

Opublikowano
44 minuty temu, Dev napisał:

Ani SWAG ani Febi, to tylko pakowacze, producentem jest IWIS. Daj VIN to zobaczę za ile można to kupic

Rozumiem. Miałem na myśli pakowaczy. Jednak producenta nie znałem ?

Ale jak to się przekłada na kwestie wyboru? Czy te zamienniki mogą być złe?

WAUZZZ4F49N053216

Opublikowano
22 minuty temu, grzes283 napisał:

Rozumiem. Miałem na myśli pakowaczy. Jednak producenta nie znałem ?

Ale jak to się przekłada na kwestie wyboru? Czy te zamienniki mogą być złe?

WAUZZZ4F49N053216

IWIS robi dla audi, ostatnio montowałem ori rozrząd do CCWA to z ciekawości obejrzałem sobie rozrząd SWAGa z łańcuchami IWISa i były takie same, nie wiem kto robi ślizgi  

Opublikowano

Ponoć do cdya slizgi tylko oryginale. Po około 100 za sztukę???

A co byś polecił w związku z wyborem części do rozrządu?

Da się na demontażu samej skrzyni ogarnąć wymianę?

Opublikowano

Jutro zobacze jak wygląda temat części, do rozrządu wystarczy zdjąć skrzynię.  Jest to pracochłonne ale spokojnie do ogarniecia 

Opublikowano

Ok. Dzięki wielkie:-)

Opublikowano
14 godzin temu, grzes283 napisał:

I nic Tobie nie terkocze przy odpalaniu?Moj ma 250tys.i już coś tam czasami zaterkocze. Wszystko zależy od wcześniejszej eksploatacji. Póki co, to odzywa się dopiero napinacz, ale wiadomo, to może być początek końca;-).

Ponoć różnica w gratach żadna. To co w ASO, to i w zamienniku, tyle że zeszlifowany jest numer i logo.

Ja robię ok. 12 tys rocznie. Niech zamiennik wytrzyma mi 100 tys., to i tak za swojej kadencji nic nie będę robił. A za 5 lat, to dużo innych kwiatków wyjdzie. Z resztą  za 5-6 lat, to guzik będzie wart samochód ?

Dzwoniłem do Olsztyna- jest tam taki warsztat, co klepie non stop jakieś rozrzady, a więc pojęcie muszą mieć. Robi na zamiennikach Swag lub Febi. Slizgi 3szt. tylko z ASO kupuje.

Za całość woła 5 tys i robi w dwa dni. Nie wyciąga motoru, tylko skrzynie i ma odpowiednie dojscie.....

No właśnie u mnie cały czas cisza przy odpaleniu mimo przebiegu. Przy zakupie dostałem stos faktur i wynika z nich, że poprzedni właściciel zmieniał olej co 15-18kkm i zalewał tylko Motula X-clean 5W30. Ja zmieniam olej co 10-12kkm i odpukać żadnych problemów z autem nie mam. Ja przez 13 miesięcy użytkowania zrobiłem 39kkm. 

Opublikowano

Gratulować zakupu. Moj przez pierwsze trzy  lata longlife, a po przebiegu wychodziła wymiana co roku. Później trafił do Polski i podejrzewam, że podobnie było. Castrol co 30kkm....niestety nie mam już na to wpływu ?

Dzisiaj odbieram go z diagnozy, zobacze co mechanik powie...:-)

 

Apropos przebiegów. Znajomy ma BMK z 2005r. Nalatane coś ok. 350000. Zero problemów z rozrzadem. Od początku leje castrola co 12-15 tys. Silnik pięknie chodzi..

 

Opublikowano
W dniu 26.08.2019 o 10:00, danny892 napisał:

Panowie głupie pytanie ale chciałbym się po prostu upewnić bo nie mam doświadczenia a nie umiem znaleźć jednoznacznej odp..

Jeśli chcę spróbować uruchomić wizualizację parktronica w B8 to wystarczy że zakoduję wg instrukcji wrclaguna???

10 PARK ASSIST ---> SECURITY ACCESS 16 ( 71679)
CODING 07 ---> BYTE 0 BIT 4 zmiana z 0 na 1 .

 

Z góry dzięki za odp.

P.S mam fabrycznie PDC przód i tył.

Nik nie pomoże?

Opublikowano
25 minut temu, danny892 napisał:

Nik nie pomoże?

Jakie mmi 

Opublikowano
2 godziny temu, grzes283 napisał:

Gratulować zakupu. Moj przez pierwsze trzy  lata longlife, a po przebiegu wychodziła wymiana co roku. Później trafił do Polski i podejrzewam, że podobnie było. Castrol co 30kkm....niestety nie mam już na to wpływu ?

Dzisiaj odbieram go z diagnozy, zobacze co mechanik powie...:-)

 

Apropos przebiegów. Znajomy ma BMK z 2005r. Nalatane coś ok. 350000. Zero problemów z rozrzadem. Od początku leje castrola co 12-15 tys. Silnik pięknie chodzi..

 

Wiadomo, że na pewne rzeczy w przypadku auta używanego nie mamy wpływu i zawsze taki zakup to pewnego rodzaju loteria. Tak też sobie myślę, że mit o awaryjności 3.0 TDI wziął się z ich nieprawidłowego serwisu (zwłaszcza longlife) i olbrzymich przebiegów jakie robiły (mimo tego, że w Polsce większość ma ciągle 220kkm) :decayed:

Opublikowano
Godzinę temu, WydRos napisał:

Jakie mmi 

2G high

Opublikowano
3 godziny temu, Animal napisał:

Wiadomo, że na pewne rzeczy w przypadku auta używanego nie mamy wpływu i zawsze taki zakup to pewnego rodzaju loteria. Tak też sobie myślę, że mit o awaryjności 3.0 TDI wziął się z ich nieprawidłowego serwisu (zwłaszcza longlife) i olbrzymich przebiegów jakie robiły (mimo tego, że w Polsce większość ma ciągle 220kkm) :decayed:

Dokładnie. W 100% się zgadzam.

Co do mojego, to już przed blokiem stoi. Ciśnienie oleju ok. Stan osłuchowy silnika też spoko. Rozrząd nie wymaga wymiany. Terkotanie jest do obserwacji. Póki co jest - o ile można tak powiedzieć w normie.

Także teraz wymiana oliwy i jezdzić ?

Opublikowano

No to jeździć i obserwować :decayed:

W kwestii oleju to ostatnio zmieniłem z Motula na Ravenola i muszę przyznać, że silnik pracuje nieco ciszej. Temperatura oleju podczas jazdy autostradą w upale też była o 3-4 stopnie niższa niż na Motulu. 

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...