Skocz do zawartości
IGNOROWANY

B8 TrOOOOp


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
43 minuty temu, MaciekPL napisał:

Wszystko można ;)

ale co pomalować na ten chrom?

  • Odpowiedzi 34.5 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

  • wrclaguna

    2274

  • Hohe

    1836

  • Gibons

    1520

  • mumen

    995

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano
3 minuty temu, barca8585 napisał:

ale co pomalować na ten chrom?

Ja ostatnio odnawiałem dwa grille i środki malowałem na czarno . W jednym zostawiłem chrom a w drugim był czarny , ale myślę że można ten chrom pomalować :eusathink:Najlepiej spytać lakiernika . Niektórzy go oklejają na czarno folią .

Opublikowano

nio lakiernik mówi ze chromu słabo się będzie trzymać też pomyślałem o foli ale nie wiem jakie to bedzie trwałe 

Opublikowano (edytowane)

Panowie silnik 3.0 TDI CCWA 

Czy dźwięk silnika różni się między filmikiem 1 a 2 Jeżeli tak to który brzmi lepiej (jest prawidłowy) 2020-07-08 (1).mov

Edytowane przez duzy616
Opublikowano

Panowie, regenerował ktoś dwumasę? 

Opłacalny zabieg, biorąc pod uwagę około tysiąca złotych różnicy? 

Opublikowano

Mam male pytanie:

Czy serwis audi musi w historii auta wpisac wszystkie czynnosci, ktore wykonywal w aucie ?

Pytam sie bo mam male watpliwosci.

Kupilem 2 lata temu A4 B8. Opisalem to w temacie

https://a4-klub.pl/topic/432228-a4-b8-daytona-gray-20-190-km-rs-look

/

W trakcie zakupu kolega aprox99, ktory mi pomagal w trakcie zakupu slyszal dziwne dzwieki z silnika, okazalo sie, ze to cos z rozrzadem i w serwisie podobno wymieniono caly rozrzad. W ksiazce serwisowej nie ma o tym informacji.

Mam na liczniku 160k i wymienilbym rozrzad dla pewnosci, chyba ze sa odpowiednie wpisy w historii.

Mam prosbe jeszcze

 

Czy ktos kto ma dostep do historii w serwisie mogl by zobaczyc czy mam jakies wpisy po 2018-06-20 przebieg 126176 bylo malowanie maski wtedy.

 

Moj VIN to WAUZZZ8K7FA137881

Opublikowano
W dniu 7.07.2020 o 22:49, Exmi napisał:

Skąd od razu taka diagnoza ? :D

Tym bardziej, że nie robił to pierwszy lepszy Mirek w stodole.  Nie jest to tak, że procedura może zacząć się przy np 70% i 17g zapełnienia ? Z tego co czytałem na forum nie u każdego zaczyna się wypalanie przy 100% i 24g w 2.0

Skoro jechałeś to pewnie ze 100% ten DPF zdążył wypalić 30% sadzy i zatrzymało się na 70%. U mnie jest tak samo. Jak przerwiesz procedurę to masz niższy poziom sadzy ale licznik kliometrów od ostatniego wypalania się nie resetuje. Jak dojdzie znow do 100% to ponownie zacznie się dopalać. Póki co nie doszukuj się problemu.

Opublikowano
8 godzin temu, pietrz44 napisał:

Mam male pytanie:

Czy serwis audi musi w historii auta wpisac wszystkie czynnosci, ktore wykonywal w aucie ?

Pytam sie bo mam male watpliwosci.

Kupilem 2 lata temu A4 B8. Opisalem to w temacie

https://a4-klub.pl/topic/432228-a4-b8-daytona-gray-20-190-km-rs-look

/

W trakcie zakupu kolega aprox99, ktory mi pomagal w trakcie zakupu slyszal dziwne dzwieki z silnika, okazalo sie, ze to cos z rozrzadem i w serwisie podobno wymieniono caly rozrzad. W ksiazce serwisowej nie ma o tym informacji.

Mam na liczniku 160k i wymienilbym rozrzad dla pewnosci, chyba ze sa odpowiednie wpisy w historii.

Mam prosbe jeszcze

 

Czy ktos kto ma dostep do historii w serwisie mogl by zobaczyc czy mam jakies wpisy po 2018-06-20 przebieg 126176 bylo malowanie maski wtedy.

 

Moj VIN to WAUZZZ8K7FA137881

Pisz do @stanley

Opublikowano

10j et40 20", wejdzie to w bude b8 ?:eusathink:

Opublikowano

Powinno wejść. Pytanie jeszcze na jakim zawiasie.

Opublikowano
12 godzin temu, MaciekPL napisał:

10j et40 20", wejdzie to w bude b8 ?:eusathink:

Z tego co kojarze to Hugo ma takie parametry, podpytaj jego ;)

Opublikowano

koledzy czy dekor tunelu jest taki sam przy skrzyni automatycznej i manualnej ? bo chce zmienić i nie wiem czy pasuja 

Opublikowano

Taki sam. 

Opublikowano
W dniu 8.07.2020 o 22:05, barca8585 napisał:

nio lakiernik mówi ze chromu słabo się będzie trzymać też pomyślałem o foli ale nie wiem jakie to bedzie trwałe 

zmienić lakiernika , bo ten to słąby jest , po pierwsze to nie chrom , a plastik pokryty chromem , matujesz to papierem na po podkład do plastikow , zwykły podkład , czarna baza i bezbarwny , robilem sam u siebie i nic nie odpada ani nic . 

  • Pomoc techniczna 1
Opublikowano
36 minut temu, karolek_ust napisał:

zmienić lakiernika , bo ten to słąby jest , po pierwsze to nie chrom , a plastik pokryty chromem , matujesz to papierem na po podkład do plastikow , zwykły podkład , czarna baza i bezbarwny , robilem sam u siebie i nic nie odpada ani nic . 

akurat gościu bardzo dobry jest w tym co robi może dla niego to jest lipa i tyle a Ty długo już to masz u Siebie

Opublikowano
10 godzin temu, barca8585 napisał:

akurat gościu bardzo dobry jest w tym co robi może dla niego to jest lipa i tyle a Ty długo już to masz u Siebie

Obecnie w audi to nie długo bo ponad miesiąc. W poprzednim aucie z 2 lata i nic się nie działo. Nawet jak był odprysk od kamienia to przy myciu myjka nie zrywalo nic dalej. Ja pracowałem na lakiernie i nie raz się malowalo różne rzeczy. To jak lakiernie twierdzi że nie będzie trzyma co to naprawdę słaby albo nie chce mu się matowac bo trochę z tym roboty bo trzeba wszystko dokładnie zmatowac papierem. To na chromie nie trzyma to auta aluminiowe trzeba nie lakiernie bo to tez inny rodzaj stali by malować . A jakby miał trochę pojęcia to by wiedział że listwy w aucie są plastikowe i pokryte chromem które łatwo że szlifować. 

Opublikowano
W dniu 12.07.2020 o 07:49, karolek_ust napisał:

Obecnie w audi to nie długo bo ponad miesiąc. W poprzednim aucie z 2 lata i nic się nie działo. Nawet jak był odprysk od kamienia to przy myciu myjka nie zrywalo nic dalej. Ja pracowałem na lakiernie i nie raz się malowalo różne rzeczy. To jak lakiernie twierdzi że nie będzie trzyma co to naprawdę słaby albo nie chce mu się matowac bo trochę z tym roboty bo trzeba wszystko dokładnie zmatowac papierem. To na chromie nie trzyma to auta aluminiowe trzeba nie lakiernie bo to tez inny rodzaj stali by malować . A jakby miał trochę pojęcia to by wiedział że listwy w aucie są plastikowe i pokryte chromem które łatwo że szlifować. 

Sam malowałem dokładke z listwą od zderzaka z s’ki i cholernie ciężko jest zrzucić chrom z tego plastiku... mi się nie udało, a próbowałem różną gradacją.

Cała dokładka wyszła idealnie i trzyma się bez zarzutu ale lakier z chromowanej listewki zaczął schodzić po 2miesiącach  i po każdym myciu na bezdotyku było tylko gorzej - skończyło się na folii.

Także nie jest to taka prosta sprawa do końca z tym malowaniem

Opublikowano
31 minut temu, Osiollekk napisał:

Sam malowałem dokładke z listwą od zderzaka z s’ki i cholernie ciężko jest zrzucić chrom z tego plastiku... mi się nie udało, a próbowałem różną gradacją.

Cała dokładka wyszła idealnie i trzyma się bez zarzutu ale lakier z chromowanej listewki zaczął schodzić po 2miesiącach  i po każdym myciu na bezdotyku było tylko gorzej - skończyło się na folii.

Także nie jest to taka prosta sprawa do końca z tym malowaniem

Dawales podkład na plastiki pierw przed zwykłym podkładem? I lakierowales pistoletem czy że sprawy? 

Opublikowano

pytanie z innej beczki robie lifta i mam pytanie odnośnie mocowania lampy przód ile ich jest

Opublikowano

Panowie co powiecie o EGR silnik 3,0 TDI CCWA

EGR Log.xlsx

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...