Hugo Opublikowano 8 Października Opublikowano 8 Października 39 minut temu, NelsonPL napisał(a): Jaki filtr kabinowy do Audi A4 B8? Jaki polecacie? Jaki najlepszy?(może być drogi) Filtron K1278A
przem8 Opublikowano 8 Października Opublikowano 8 Października Tylko ori aso. Nie dla filtrona ultra audi nelsona 😆 2
Hugo Opublikowano 8 Października Opublikowano 8 Października Teraz, przem8 napisał(a): Tylko ori aso. Nie dla filtrona ultra audi nelsona 😆 Tą opcję też sprawdziłem. Tam też chyba Filtron idzie, ale za logo Audi dopłata 230zł 😂
grzes283 Opublikowano 20 Października Opublikowano 20 Października Siemanko, nigdzie nie znalazłem info na temat grzanej kiery w S5 B8 - czy takowa występowała i czy jest możliwość dołożenia? W starym małyszu miałem, więc chyba w S5 też jest taka szansa 😉
Hugo Opublikowano 20 Października Opublikowano 20 Października @grzes283 w A4 B8 nigdy nie było podgrzewanej kiery, więc coś mi się wydaje, że w A5 może być podobnie.
Adam. W Opublikowano 22 Października Opublikowano 22 Października (edytowane) Witam czy ktoś mi poda jaki zestaw sprężyn i amorków muszę kupić na tył by uzyskać zawias 1be obecnie mam 1bv chcem przejść na 1be WAUZZZ8KX9A149592 Edytowane 22 Października przez Adam. W
Hohe Opublikowano 3 Listopada Opublikowano 3 Listopada Panowie, rozleciał mi się wentylator od nawiewu. W strzępy. Zastanawiam się gdzie mogły polecieć te resztki. Trochę wyleciało gdy wyjąłem filtr kabinowy. Czy mogło to polecieć gdzieś dalej, w kanały?
Muskel1 Opublikowano 3 Listopada Opublikowano 3 Listopada Dmuchawa siedzi przed filtrem, więc filtr powinien wszystko wyłapać.
Hohe Opublikowano 13 Listopada Opublikowano 13 Listopada To jeszcze jedno pytanie zapodam. Podczas wypalania DPF, auto zdecydowanie głośniej chodzi. Nie mam co prawda środkowego tłumika, wyszedł lata temu podczas wymiany na podwójny z 3.0, ale mimo to, kiedyś tak nie buczał. Co może być tego przyczyną? Sam DPF?
Muskel1 Opublikowano 13 Listopada Opublikowano 13 Listopada To normalne bo w przeciwieństwie do pasywnej regeneracji, podczas aktywnej regeneracji, ma miejsce dodatkowy dotrysk paliwa, co wpływa na kulturę pracy silnika.
Hohe Opublikowano 13 Listopada Opublikowano 13 Listopada No niby normalne, ale chodzi jak z dziurawym tłumikiem.
Hohe Opublikowano 13 Listopada Opublikowano 13 Listopada Raczej nie. A przytkany DPF? Myślisz, że mógłby dawać takie objawy? Tak czy inaczej można z tym żyć, tak z ciekawości raczej pytam.
Muskel1 Opublikowano 13 Listopada Opublikowano 13 Listopada Przytkany dpf przyczynia się do wzrostu ciśnienia różnicowego i spaliny szukają sobie drogi do wydostania się, jeżeli nie mogą się wydostać na zewnątrz możliwe, że częściowo "cofają się" do komory spalania. To może prowadzić do podwyższonego poziomu głośności pracy silnika.
Hohe Opublikowano 13 Listopada Opublikowano 13 Listopada Tak zrobię, ale obawiam się, że może być nieciekawie. 😀
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się