Skocz do zawartości
IGNOROWANY

B8 TrOOOOp


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
39 minut temu, NelsonPL napisał(a):

Jaki filtr kabinowy do Audi A4 B8? Jaki polecacie? Jaki najlepszy?:eusathink:(może być drogi)

Filtron K1278A

  • Odpowiedzi 34.5 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

  • wrclaguna

    2274

  • Hohe

    1836

  • Gibons

    1520

  • mumen

    995

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano

Tylko ori aso. Nie dla filtrona ultra audi nelsona 😆

  • Haha 2
Opublikowano
Teraz, przem8 napisał(a):

Tylko ori aso. Nie dla filtrona ultra audi nelsona 😆

Tą opcję też sprawdziłem. Tam też chyba Filtron idzie, ale za logo Audi dopłata 230zł 😂

Opublikowano

Siemanko, nigdzie nie znalazłem info na temat grzanej kiery w S5 B8 - czy takowa występowała i czy jest możliwość dołożenia? W starym małyszu miałem, więc chyba w S5 też jest taka szansa 😉

Opublikowano

@grzes283 w A4 B8 nigdy nie było podgrzewanej kiery, więc coś mi się wydaje, że w A5 może być podobnie.

Opublikowano (edytowane)

Witam czy ktoś mi poda jaki zestaw sprężyn i amorków muszę kupić na tył by uzyskać zawias 1be obecnie mam 1bv chcem przejść na 1be

WAUZZZ8KX9A149592

Edytowane przez Adam. W
Opublikowano

Panowie, rozleciał mi się wentylator od nawiewu. W strzępy. Zastanawiam się gdzie mogły polecieć te resztki. Trochę wyleciało gdy wyjąłem filtr kabinowy. Czy mogło to polecieć gdzieś dalej, w kanały?

Opublikowano

Dmuchawa siedzi przed filtrem, więc filtr powinien wszystko wyłapać.

Opublikowano

No toś mnie Pan uspokoił, dzięki wielkie! 👍

Opublikowano

To jeszcze jedno pytanie zapodam. Podczas wypalania DPF, auto zdecydowanie głośniej chodzi. Nie mam co prawda środkowego tłumika, wyszedł lata temu podczas wymiany na podwójny z 3.0, ale mimo to, kiedyś tak nie buczał. Co może być tego przyczyną? Sam DPF?

Opublikowano

To normalne bo w przeciwieństwie do pasywnej regeneracji, podczas aktywnej regeneracji, ma miejsce dodatkowy dotrysk paliwa, co wpływa na kulturę pracy silnika.

Opublikowano

No niby normalne, ale chodzi jak z dziurawym tłumikiem. 

Opublikowano

Może masz gdzieś nieszczelność.

Opublikowano

Raczej nie. A przytkany DPF? Myślisz, że mógłby dawać takie objawy? Tak czy inaczej można z tym żyć, tak z ciekawości raczej pytam. 

Opublikowano

Przytkany dpf przyczynia się do wzrostu ciśnienia różnicowego i spaliny szukają sobie drogi do wydostania się, jeżeli nie mogą się wydostać na zewnątrz możliwe, że częściowo "cofają się" do komory spalania. To może prowadzić do podwyższonego poziomu głośności pracy silnika.

Opublikowano

Hmmm, zbadam sprawę. Dzięki Muskel. 👍

Opublikowano

Sprawdź wartości dpf.

Opublikowano

Tak zrobię, ale obawiam się, że może być nieciekawie. 😀

Opublikowano

IMG_8807.thumb.jpeg.27456e93a8e5ae2117791ef83b196796.jpeg

Opublikowano

Tak to wygląda. 

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...