proximpuh Opublikowano 22 Sierpnia 2013 Opublikowano 22 Sierpnia 2013 Panowie, ma ktoś może patent na wyciągnięcie muchy z lampy tylnej poliftowej, franca wlazła w jakiś sposób w lampę w klapie , w pasek neon i zdechła:grin:, widoczne jest to jak cholera:kwasny:. Wyjałem lampę, ale okazało się, ze nie da się rozebrać, jest klejona:facepalm: mucha jakos znalazla droge wiec pewnie sie da... a odpowietrzniki lamp? Nie ma czegoś takiego jak odpowietrzniki, od wewnętrznej strony nie jest szczelna i są różne otwory, więc znalazła droge, ale pod spodem są scalaki i tp, dostępu niestety nie ma a obudowa klejona do szkła zewnętrznego. Można by było spróbować rozkleić, ale zostanie brzydki ślad, widoczny z zewnątrz:kwasny:
Hohe Opublikowano 22 Sierpnia 2013 Opublikowano 22 Sierpnia 2013 Ja zawsze kupuję same gumki 1K0 955 429 A lub C. Dużo taniej. a ile para gumek? Niestety nie pamiętam, ale myślę że w okolicy 50 pln. Najprościej dryndnąć do ASO i zapytać. a duzy klopot z przelozeniem? z tego co zdarzylem zauwazyc, to sa blaszki zabezpieczajace(jednorazowe?) Właśnie sprawdziłem. Kłopot z przełożeniem żaden, ale chyba jednak nie podejdą. Ja ich wcześniej używałem w Passacie B6 i Audi A6C6. W A4 są troszkę inne, mają taki mały spojlerek, który w poprzednich był wbudowany na stałe w korpus wycieraczki. Sorry.
Gibons Opublikowano 22 Sierpnia 2013 Opublikowano 22 Sierpnia 2013 To więc jakie polecacie zakupić :>? bo w końcu muszę to zrobić.
_Gabriel_ Opublikowano 22 Sierpnia 2013 Opublikowano 22 Sierpnia 2013 Kup najtansze bosch, albo valeo... niestety nie ma innej opcji. Ja kiedys jeszcze probowalem z motgumu, ale nie pasuja(pomimo tego, ze oni twierdza inaczej)
Gibons Opublikowano 22 Sierpnia 2013 Opublikowano 22 Sierpnia 2013 Jak myślicie czy to co podałem w linku wcześniej będzie oryginałem ?
_Gabriel_ Opublikowano 22 Sierpnia 2013 Opublikowano 22 Sierpnia 2013 no tak... innych nie ma tylko dziwie sie skad cena 79zl - bo to nie jest duzo. jak kupowalem to placilem 120zl
Gibons Opublikowano 22 Sierpnia 2013 Opublikowano 22 Sierpnia 2013 No właśnie ciekawe czy to nie jakaś podróbka hmm
_Gabriel_ Opublikowano 22 Sierpnia 2013 Opublikowano 22 Sierpnia 2013 uchwyt sie zgadza i dlugosci tez... wiec musza pasowac:wink: zagroz sprzedawcy smiercia, to napewno Ci sprzeda wlasciwe:decayed: mozesz wziac jeszcze te TEFLONOWE WYCIERACZKI AUDI Q5 A4 A5 A7 - JAKOŚĆ ! (3453115622) - Allegro.pl - Więcej niż aukcje. - wykonane z teflonu, wiec jeszcze mozna dodatkowo na nich smazyc bez oleju:naughty:
sowiq Opublikowano 22 Sierpnia 2013 Opublikowano 22 Sierpnia 2013 jak kupowalem to placilem 120zl Ja ostatnio kupiłem oryginały (były chyba nawet jakieś nalepki z hologramem) Bosch Aero Twin za 123 zł (+przesyłka), ale za komplet tył + przód Jeśli ktoś zainteresowany to mogę podać URL do sprzedawcy na Allegro.
dobry1 Opublikowano 22 Sierpnia 2013 Opublikowano 22 Sierpnia 2013 Ja kupowałem u tego sprzedawcy RAMIONA WYCIERACZEK WYCIERACZKI AUDI A4 8K0 (3449710783) - Allegro.pl - Więcej niż aukcje.
mumen Opublikowano 22 Sierpnia 2013 Opublikowano 22 Sierpnia 2013 Ja mam swoje od początku, czyli prawie 5 lat . Szczerze nie wydaje mi się aby jakieś tyle wytrzymały, auto niby garażowane, ale i tak wyczyn tyle czasu. Powoli jak szyba tłusta to zaczyna ta po stronie pasażera mazać, ale .. chyba zakupię w ASO, jeśli wytrzymają nowe choćby połowę z tego co te to myślę że warto zapłacić. Kiedyś w poprzednim aucie miałem najróżniejsze, przeważnie Allegro, Valeo, Bosch, metalowe, w pełni gumowe, max pół roku i w kibel. W Etce ten nr 1K0 955 429 A że to Gumki z aerodynamiczną nakładką, a sam symbol 1K nie dedykuje typowo do A4 B8 więc czy to pasuje ... długość zaczepy itp. Bo jeśli tak to chętnie bym spróbował.
Hohe Opublikowano 22 Sierpnia 2013 Opublikowano 22 Sierpnia 2013 Ja mam swoje od początku, czyli prawie 5 lat . Szczerze nie wydaje mi się aby jakieś tyle wytrzymały, auto niby garażowane, ale i tak wyczyn tyle czasu. Powoli jak szyba tłusta to zaczyna ta po stronie pasażera mazać, ale .. chyba zakupię w ASO, jeśli wytrzymają nowe choćby połowę z tego co te to myślę że warto zapłacić. Kiedyś w poprzednim aucie miałem najróżniejsze, przeważnie Allegro, Valeo, Bosch, metalowe, w pełni gumowe, max pół roku i w kibel. W Etce ten nr 1K0 955 429 A że to Gumki z aerodynamiczną nakładką, a sam symbol 1K nie dedykuje typowo do A4 B8 więc czy to pasuje ... długość zaczepy itp. Bo jeśli tak to chętnie bym spróbował. Długość to 60 lub 70 cm zależnie od litery na końcu. Nieistotne bo to gumka, tniesz jak chcesz. W komplecie są, nieprzydatne nam, końcówki do Skody. Ale jak pisałem, gumki mają inny profil, poszukaj w sieci.
jedrekx Opublikowano 22 Sierpnia 2013 Opublikowano 22 Sierpnia 2013 ja w zeszłym roku wymieniałem w A5 i jak do tej pory jestem zadowolony - przede wszystkim nie mażą -> kupowałem ORI w ASO podczas przeglądu
jedrekx Opublikowano 22 Sierpnia 2013 Opublikowano 22 Sierpnia 2013 szczerze mówiąc to mam takie 3 dni, że nie wiem za co się zabrać więc kabelek jeszcze nie odpalony może jutro się uda bo dziś też wieczorem mnie nie będzie miałem podjechać obadać coś dla Cubera i też nie dałem jeszcze rady
Cuber Opublikowano 22 Sierpnia 2013 Opublikowano 22 Sierpnia 2013 Jedruś spoko Cuber sam sobie obadał
Gibons Opublikowano 22 Sierpnia 2013 Opublikowano 22 Sierpnia 2013 ja w zeszłym roku wymieniałem w A5 i jak do tej pory jestem zadowolony - przede wszystkim nie mażą -> kupowałem ORI w ASO podczas przeglądu Ile wychodzą oryginały ?
Cuber Opublikowano 22 Sierpnia 2013 Opublikowano 22 Sierpnia 2013 coś około 150 zł bo jakos tyle płaciłem jak wymieniałem
Fr0styyy. Opublikowano 22 Sierpnia 2013 Opublikowano 22 Sierpnia 2013 Jak skasować inspekcję olejową w A3 z 2010 roku? Świeci się ciągle "service due" i klucz przy liczniku kilometrów i za każdym razem pika przy przekręcaniu na zapłon. Próbowałem ręcznie tymi gałkami ale jakoś nie idzie, a vagiem nie wiem czy się podłączę
wrclaguna Opublikowano 23 Sierpnia 2013 Opublikowano 23 Sierpnia 2013 Jak skasować inspekcję olejową w A3 z 2010 roku?Świeci się ciągle "service due" i klucz przy liczniku kilometrów i za każdym razem pika przy przekręcaniu na zapłon. Próbowałem ręcznie tymi gałkami ale jakoś nie idzie, a vagiem nie wiem czy się podłączę SRI Reset Procedure - Ross-Tech Wiki
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się