dziadek Opublikowano 20 Listopada 2013 Opublikowano 20 Listopada 2013 Szukam gały do b8 perforowaną z biała nicia , alvaro
mumen Opublikowano 20 Listopada 2013 Opublikowano 20 Listopada 2013 To jest z A3 gdzies 125 PLN nowa Grzesiek, już mam zamówioną w ASO, 130 NÓFFka sztuka. Tylko troszkę trzeba będzie przerobić co nieco pewnie. ---------- Post dopisany at 19:21 ---------- Poprzedni post napisany at 19:17 ---------- Mieszek tylko przekladałem z tego co pamietam Aktualnie teraz u mnie siedzi z TTRShttp://s19.postimg.org/53yv83x2b/IMG_8213.jpg http://s19.postimg.org/pvmqpcyeb/IMG_8212.jpg Hehe, nie nadąży człowiek, masakra Na Alledrogo taka od TT RS jest za 150 PLN teraz, chyba dobra cena ...
_Gabriel_ Opublikowano 20 Listopada 2013 Opublikowano 20 Listopada 2013 co trzeba przerobic w tych gałkach (a3 i TTRS) zeby pasowaly do B8?
wrclaguna Opublikowano 20 Listopada 2013 Opublikowano 20 Listopada 2013 Ja kupilem za 130 pln galke z TT :hi:mieszek był styrany wiec dałem do obszycia na wzor z B8
alvaro Opublikowano 20 Listopada 2013 Autor Opublikowano 20 Listopada 2013 Dziadek niii mam mam tylko zwykłą skórzaną pod manuala i zwykłą skórzaną pod automat...
dziadek Opublikowano 20 Listopada 2013 Opublikowano 20 Listopada 2013 Dziadek niii mam mam tylko zwykłą skórzaną pod manuala i zwykłą skórzaną pod automat... Pamietaj gdyby ....
kulbiks Opublikowano 21 Listopada 2013 Opublikowano 21 Listopada 2013 Żeby wyciągnąć sufit w avancie demontuję wszystkie słupki, rączki, słoneczniki i coś jeszcze? Jak jest z przednią lampką sufitową? Jak ją wyciągnąć bez uszkodzenia??
wrclaguna Opublikowano 21 Listopada 2013 Opublikowano 21 Listopada 2013 W Warsztacie na pewno znajdziesz qpe podpowedzi np. Wymontowanie i zamontowanie oświetlenia wnętrza z przodu : – Wyłączyć zapłon i wyjąć kluczyk zapłonu. – Otworzyć schowek na okulary 2 . – Wykręcić śrubę 1 . – Oświetlenie wnętrza / oświetlenie do czytania 3 z przodu przechylić w dół i wyjąć z osłony dachu. – Rozłączyć elektryczne złącza wtykowe. 1 - Zaślepka 2 - Elektryczne złącze wtykowe (Wersja wyposażenia ) 3 - Środkowe mocowanie 4 - Osłona 5 - Osłona przeciwsłoneczna Wymontowanie i zamontowanie osłony przeciwsłonecznej : – Odczepić osłonę przeciwsłoneczną 2 na środku samochodu od środkowego mocowania osłony przeciwsłonecznej 1 . – Odczepić zaślepkę 3 za pomocą wkrętaka . – Mocowanie osłony przeciwsłonecznej odchylić w dół strzałka i wyjąć. – Wersja wyposażenia z oświetleniem: odłączyć elektryczne złącze wtykowe i wyjąć osłonę przeciwsłoneczną. Zamontowanie przebiega w odwrotnej kolejności, przestrzegać przy tym następujących punktów: – Zaczepić występ mocowania osłony przeciwsłonecznej w wycięciu podsufitki. – Wcisnąć zaślepkę osłony przeciwsłonecznej aż do całkowitego zablokowania. Zestawienie montażowe - górna osłona słupka A : 1 - Klamry - Umieścić w osłonie - Wymienić w przypadku uszkodzenia lub zniekształcenia 2 - Śruba - Wymieniać po każdym demontażu - Otwór gwintowany na śrubę musi być zawsze oczyszczony, np. za pomocą gwintownika 3 - Osłona - Z symbolem AIRBAG - Ostrożnie odczepić - Przyczepiona na stałe do osłony 4 - Górna osłona słupka A – Odczepić ostrożnie osłonę 1 z symbolem AIRBAG za pomocą wkrętaka z górnej osłony słupka A . – Wykręcić śrubę 2 . – Rozpoczynając od góry, odczepić ostrożnie górną osłonę słupka A 3 . – Wyciągnąć górną osłonę słupka A z tablicy przyrządów strzałka B i zdjąć ją. UWAGA !!! - Przestrzegać przepisów bezpieczeństwa dotyczących podzespołów pirotechnicznych !!! . - Podczas montażu górnej osłony słupka A nie zakleszczyć poduszki bezpieczeństwa głowy. Zamontowanie przebiega w odwrotnej kolejności, przestrzegać przy tym następujących punktów: - Jeśli klamry osłony pozostały w punktach mocowania nadwozia, wymontować je i umieścić przed montażem w osłonie. - Sprawdzić, czy klamry nie są uszkodzone lub zdeformowane, w razie potrzeby wymienić. – Z otworu gwintowanego na śrubę górnej osłony słupka A usunąć pozostałości środka zabezpieczającego, użyć do tego gwintownika. - Jeśli otwór gwintowany nie zostanie oczyszczony, istnieje niebezpieczeństwo, że podczas wkręcania nowa śruba zatrze się i zerwie przy ponownym demontażu. – Umieścić górną osłonę słupka A 1 w mocowaniu 2 tablicy przyrządów i przedniej listwy progowej kierunek strzałki . – Zaczepić górną osłonę słupka A i wywinąć krawędź uszczelki drzwi. Demontaż schowka po stronie kierowcy : Wyjmakiem odczepiamy boczną zaslepkę deski 1
Staszek20VT Opublikowano 21 Listopada 2013 Opublikowano 21 Listopada 2013 A znaczek S-line z kierownicy się tylko delikatnie podważa? Jak go najbezpieczniej wyjąć?
_Gabriel_ Opublikowano 21 Listopada 2013 Opublikowano 21 Listopada 2013 A znaczek S-line z kierownicy się tylko delikatnie podważa? Jak go najbezpieczniej wyjąć? tak, wychodzi bez problemu
casavio Opublikowano 21 Listopada 2013 Opublikowano 21 Listopada 2013 Witam Mam pytanko: podczas wymiany rozrządu koleś odłączył mi akumulator, po podłączeniu wszystko było ok. Teraz po ok 1 miesiącu dzisiaj rano na liczniku pokazał się komunikat że bateria jest nie doładowana. I teraz tak czy to odłączenie miało jakieś znaczenie, że podłączył barerie nie doładowaną do 100% bo pewnie taka była podczas normalnej eksploatacji i go nie doładowuje do 100%, czy to zbieg okoliczności i trzeba go po prostu doładować?. Vag błędów nie pokazuje, ładowanie ok. I teraz drugie pytanie z innej beczki, czy taki tester warto kupić na własny użytek żeby wiedzieć co się dzieje z autem? NOWY VAG V-scan 5053 ITS CAN live data, j.polski (3683165319) - Allegro.pl - Więcej niż aukcje. Pozdrawiam Marcin
Staszek20VT Opublikowano 21 Listopada 2013 Opublikowano 21 Listopada 2013 A znaczek S-line z kierownicy się tylko delikatnie podważa? Jak go najbezpieczniej wyjąć? tak, wychodzi bez problemu Dzięki
sowiq Opublikowano 21 Listopada 2013 Opublikowano 21 Listopada 2013 Kilka dni temu siedziałem sobie w aucie z wyjętym kluczykiem. Po kilku minutach drzwi samoczynnie się zablokowały - to chyba dobrze. Ale... czy to normalne, że zaryglowanych drzwi nie da się otworzyć od środka? Nie działają ani klamki, ani włącznik blokowania na drzwiach kierowcy. Przecież jakby ktoś został w aucie bez kluczyka, to jedyną opcją na awaryjne wyjście z samochodu jest wybicie szyby
Hohe Opublikowano 21 Listopada 2013 Opublikowano 21 Listopada 2013 Kilka dni temu siedziałem sobie w aucie z wyjętym kluczykiem. Po kilku minutach drzwi samoczynnie się zablokowały - to chyba dobrze. Ale... czy to normalne, że zaryglowanych drzwi nie da się otworzyć od środka? Nie działają ani klamki, ani włącznik blokowania na drzwiach kierowcy. Przecież jakby ktoś został w aucie bez kluczyka, to jedyną opcją na awaryjne wyjście z samochodu jest wybicie szyby Musiałeś nacisnąć przycisk na pilocie. Same to one się nie zablokują. Same blokują się tylko jak odblokujesz z pilota i przez 30 sekund nie otworzysz drzwi.
sowiq Opublikowano 21 Listopada 2013 Opublikowano 21 Listopada 2013 Kilka dni temu siedziałem sobie w aucie z wyjętym kluczykiem. Po kilku minutach drzwi samoczynnie się zablokowały - to chyba dobrze. Ale... czy to normalne, że zaryglowanych drzwi nie da się otworzyć od środka? Nie działają ani klamki, ani włącznik blokowania na drzwiach kierowcy. Przecież jakby ktoś został w aucie bez kluczyka, to jedyną opcją na awaryjne wyjście z samochodu jest wybicie szyby Musiałeś nacisnąć przycisk na pilocie. Same to one się nie zablokują. Same blokują się tylko jak odblokujesz z pilota i przez 30 sekund nie otworzysz drzwi. No tak, to pewnie prawda, bo otwierałem i zamykałem kilka razy drzwi z pilota siedząc w środku auta. Nie mniej jednak uważam, że nawet zablokowane z zewnątrz za pomocą pilota drzwi powinny dać się otworzyć od środka. IMO jest to trochę niebezpieczne
Hohe Opublikowano 21 Listopada 2013 Opublikowano 21 Listopada 2013 Kilka dni temu siedziałem sobie w aucie z wyjętym kluczykiem. Po kilku minutach drzwi samoczynnie się zablokowały - to chyba dobrze. Ale... czy to normalne, że zaryglowanych drzwi nie da się otworzyć od środka? Nie działają ani klamki, ani włącznik blokowania na drzwiach kierowcy. Przecież jakby ktoś został w aucie bez kluczyka, to jedyną opcją na awaryjne wyjście z samochodu jest wybicie szyby Musiałeś nacisnąć przycisk na pilocie. Same to one się nie zablokują. Same blokują się tylko jak odblokujesz z pilota i przez 30 sekund nie otworzysz drzwi. No tak, to pewnie prawda, bo otwierałem i zamykałem kilka razy drzwi z pilota siedząc w środku auta. Nie mniej jednak uważam, że nawet zablokowane z zewnątrz za pomocą pilota drzwi powinny dać się otworzyć od środka. IMO jest to trochę niebezpieczne Jak, zamykając auto, naciśniesz przycisk dwa razy, to będzie można otworzyć od środka.
sowiq Opublikowano 21 Listopada 2013 Opublikowano 21 Listopada 2013 Jak, zamykając auto, naciśniesz przycisk dwa razy, to będzie można otworzyć od środka. Kurde, w życiu bym na to nie wpadł Dzięki za poradę
wrclaguna Opublikowano 21 Listopada 2013 Opublikowano 21 Listopada 2013 Jechała stuningowanym Golfem. I nie mogła wysiąść! - Motoryzacja w INTERIA.PL
sowiq Opublikowano 21 Listopada 2013 Opublikowano 21 Listopada 2013 Jechała stuningowanym Golfem. I nie mogła wysiąść! - Motoryzacja w INTERIA.PL Właśnie po przeczytaniu tego artykułu postanowiłem zapytać
pocas Opublikowano 21 Listopada 2013 Opublikowano 21 Listopada 2013 Jechała stuningowanym Golfem. I nie mogła wysiąść! - Motoryzacja w INTERIA.PL
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się