Skocz do zawartości
IGNOROWANY

B8 TrOOOOp


alvaro

Rekomendowane odpowiedzi

Pany, taką poduszkę mam do kierownicy z RS5.

https://www.dropbox.com/s/tvyzba0ay7rrxw4/2013-12-11%2008.27.58.jpg

nie mogę dobrać do niej za cholerę kabla. Może to nie jest od RS5? Chodź...! pasuje :)

Czemu ona taka zardzewiała:decayed:? Miałeś u siebie wczesniej multifunkcje? Nie mozesz przełożyć okablowania ze starej kierownicy? 2 ładunki i 3 punkty uziemienia na poduszce(od klaksonu) ja ostatnio sam doszedłem co i jak. Zakładałem kierownice A3 ścięta z multi przedlifta. Inaczej w kostce żółtej były piny poukładane wiec podpiąłem stare okablowanie i po problemie. Trzeba tylko miernikiem sprawdzić na którym pinie uziemienia(odklaksonu) bedzie zwora po nacisnieciu poduchy. I po robocie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 34.4 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

  • wrclaguna

    2274

  • Hohe

    1818

  • Gibons

    1520

  • mumen

    995

Top użytkownicy w tym temacie

Pany przeglądam B8 w automacie i zauważyłem że jedne mają tryb S a inne nie. Od czego to zależy? rodzaj skrzyni? tiptronic i S-tronic? Czy po prostu opcja wyposażenia?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A to nie kwestia obecności systemu Audi Drive Select? Zamiast przełączać skrzynię w tryb sportowy, po prostu wybierasz taki tryb przełącznikiem na konsoli (Comfort/Auto/Dynamic/Individual).

---------- Post dopisany at 16:55 ---------- Poprzedni post napisany at 16:50 ----------

Jest tak jak napisałem. Na potwierdzenie wycinek z instrukcji:

Cvvxyrg.png

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A to nie kwestia obecności systemu Audi Drive Select? Zamiast przełączać skrzynię w tryb sportowy, po prostu wybierasz taki tryb przełącznikiem na konsoli (Comfort/Auto/Dynamic/Individual).

---------- Post dopisany at 16:55 ---------- Poprzedni post napisany at 16:50 ----------

Jest tak jak napisałem. Na potwierdzenie wycinek z instrukcji:

http://i.imgur.com/Cvvxyrg.png

Taki bajer, już myślałem że to jakaś uboższa wersja :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

może głupie pytanie ale potrzebuje odpalić drugie auto z padniętym Aku swoją audi. Jak bezpiecznie dla instalacji podłączyć klemy?? nie chodzi mi o bieguny bo to jest zrozumiałe chodzi mi o punkty w aucie. Czy podłączyć bezpośrednio do akumulatora czy pod maską do punktów ładowania. W aucie mam zainstalowany start/stop system i nie chciał bym czegoś upalić.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

z przodu w podszybiu sa punkty do podlaczenia.

ja z ciekawosci podlaczalem tez bezposrednio od aku i tez bylo ok :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

uruchomiłem dzisiaj vcdsa i nagle okazało sie że jest nie zarejestrowany. w kilka dni temu wszystko było ok. Co się mogło stać? nic nie mogę zakodować bo program chce rejestracji. Poraźcie co robic

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

uruchomiłem dzisiaj vcdsa i nagle okazało sie że jest nie zarejestrowany. w kilka dni temu wszystko było ok. Co się mogło stać? nic nie mogę zakodować bo program chce rejestracji. Poraźcie co robic

nie korzystaj z netu na nieoryginalnym vcdsie :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

uruchomiłem dzisiaj vcdsa i nagle okazało sie że jest nie zarejestrowany. w kilka dni temu wszystko było ok. Co się mogło stać? nic nie mogę zakodować bo program chce rejestracji. Poraźcie co robic
Może już kabel uwaliłeś jak miałeś włączone aktualizacje:whistling:
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Spróbuj przeskanowac dowolny sterownik w poszukiwaniu błędów licencja powinna się pojawić.

Wysłane z mojego Xperia Ray przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pany, taką poduszkę mam do kierownicy z RS5.

https://www.dropbox.com/s/tvyzba0ay7rrxw4/2013-12-11%2008.27.58.jpg

nie mogę dobrać do niej za cholerę kabla. Może to nie jest od RS5? Chodź...! pasuje :)

Czemu ona taka zardzewiała:decayed:? Miałeś u siebie wczesniej multifunkcje? Nie mozesz przełożyć okablowania ze starej kierownicy? 2 ładunki i 3 punkty uziemienia na poduszce(od klaksonu) ja ostatnio sam doszedłem co i jak. Zakładałem kierownice A3 ścięta z multi przedlifta. Inaczej w kostce żółtej były piny poukładane wiec podpiąłem stare okablowanie i po problemie. Trzeba tylko miernikiem sprawdzić na którym pinie uziemienia(odklaksonu) bedzie zwora po nacisnieciu poduchy. I po robocie.

Ale ja mam airbaga polift i tam są zupełnie inne gniazda do naboi.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pany, taką poduszkę mam do kierownicy z RS5.

https://www.dropbox.com/s/tvyzba0ay7rrxw4/2013-12-11%2008.27.58.jpg

nie mogę dobrać do niej za cholerę kabla. Może to nie jest od RS5? Chodź...! pasuje :)

Czemu ona taka zardzewiała:decayed:? Miałeś u siebie wczesniej multifunkcje? Nie mozesz przełożyć okablowania ze starej kierownicy? 2 ładunki i 3 punkty uziemienia na poduszce(od klaksonu) ja ostatnio sam doszedłem co i jak. Zakładałem kierownice A3 ścięta z multi przedlifta. Inaczej w kostce żółtej były piny poukładane wiec podpiąłem stare okablowanie i po problemie. Trzeba tylko miernikiem sprawdzić na którym pinie uziemienia(odklaksonu) bedzie zwora po nacisnieciu poduchy. I po robocie.

Ale ja mam airbaga polift i tam są zupełnie inne gniazda do naboi.

A to nie wiedziałem, że audi zmieniło gniazda w poduchach w polifcie. No cóż to pozostaje tylko poszukać okablowania na portalach aukcyjnych lub ASO.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam Panowie:hi:

Hamulce od 3.0 TDI przód 345 mm podejdą pod 16" felgę?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam Panowie:hi:

Hamulce od 3.0 TDI przód 345 mm podejdą pod 16" felgę?

3.0tdi nie ma hamulcow 345mm a 320mm

345mm to 17"

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

hmmm, coś źle musiałem popatrzeć. W 2.0 TDI 143 KM są oryginalnie montowane 314 mm? Tak się przymierzam do chipa i nie wiem, czy przez to hamulców nie będę musiał zmienić na większe. Tak właśnie myślę, żeby wsadzić na przód od 3.0 TDI, bo te 320 mm chyba pod 16" podpasują?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tak 314mm sa w 2.0 TDI

generalnie, to sprawa wyglada tak :)

jesli zmienisz hamulce z 314 na 320 to musialbys bardzo wyterzyc swoja wyobraznie i zmysly aby dostrzec roznice... natomiast hamulec 345mm ma ten sam zacisk co 320mm, a inne jarzmo... w cenie tarczy tez nie ma za duzej roznicy, a hamowanie znacznie sie poprawi - i taka opcje bym Ci radzil.

wtedy felga 17 cali.

hamulec z tarcza 320mm pewnie wejdzie w felge 16", ale na styk - wlepka z fabrycznego 3.0 TDI nie przewiduje tak malej felgi :wink:

a najwieksza roznice odczujesz, jak zalozyc jeszcze tyl(330mm), bo tam juz jest znaczna roznica w calych hamulcach(troszeczke szerszy zacisk, wieksza srednica tloczka i przede wszystkim wieksza, WENTYLOWANA tarcza). Komplet przod+tyl to cena okolo 2000-2500zl na allegro z tego co pamietam :wink:

jak masz dobre opony 16" i nie chcesz ich zmieniac, to raczej nie zmieniaj hamulcow, bo wg mnie nie warto - ewentualnie zrobisz to pozniej, jak Ci sie opony zuzyja :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...