Skocz do zawartości
IGNOROWANY

B8 TrOOOOp


alvaro

Rekomendowane odpowiedzi

No własnie opony mam nówki zimówki, dlatego trochę mi szkoda. Na wiosnę planuję zrobić chip, myślę, że na 170 - 180 KM i dlatego zastanawiam się nad hamulcami, bo raczej na serii może być słabo, jak sądzisz?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 34.4 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

  • wrclaguna

    2274

  • Hohe

    1818

  • Gibons

    1520

  • mumen

    995

Top użytkownicy w tym temacie

mysle, ze nie bedzie najgorzej... ewentualnie mozesz wrzucic seryjny hamulec z 3.0 TDI do przodu, tak jak chcesz, ale ja na Twoim miejscu bym sie nad tym zastanowil :wink:

przed remapem proponuje zmienic intercooler, przyrost napewno bedzie wiekszy i bezpieczniej w lecie :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki za porady:wink:. Chyba faktycznie masz słuszność, skoro nie będzie aż takiej różnicy, to się wstrzymam, a później zamontuje hamulec 345 mm przód i 330 mm tył :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki za porady:wink:. Chyba faktycznie masz słuszność, skoro nie będzie aż takiej różnicy, to się wstrzymam, a później zamontuje hamulec 345 mm przód i 330 mm tył :wink:

:thumbup1: - slusznie,

zobaczysz... jak zalozysz set z s4 to bedziesz sie jaral jak berlin w 44' :wink:

to naprawde dobry hamulec

wymien sobie intercooler na ten z 3.0 TDI - koszt okolo 200zl, do tego zwezki i za 300zl masz intercooler

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki za porady:wink:. Chyba faktycznie masz słuszność, skoro nie będzie aż takiej różnicy, to się wstrzymam, a później zamontuje hamulec 345 mm przód i 330 mm tył :wink:

:thumbup1: - slusznie,

zobaczysz... jak zalozysz set z s4 to bedziesz sie jaral jak berlin w 44' :wink:

to naprawde dobry hamulec

wymien sobie intercooler na ten z 3.0 TDI - koszt okolo 200zl, do tego zwezki i za 300zl masz intercooler

Gabriel rady bardzo dobre dałeś koledze, ale o co kaman z tym coolerem?:wink:

Ja mam hamulce przod S4 tył standard(pewnie wymienię) i naprawdę po sofcie poprawa na duuuuzy plus.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gabriel, a ten intercooler od 3.0 tdi pasuje plug & play, czy trzeba jakies rzezby robic? ;-)

Wysłane z mojego GT-I9100 za pomocą Tapatalk 4

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ma ktoś BRD + program żeby orientacyjnie zobaczyć jak to jedzie?

A w jakim silniku ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ma ktoś BRD + program żeby orientacyjnie zobaczyć jak to jedzie?

A w jakim silniku ?

Dobrze to zapytam łopatologicznie czy ma ktos audi a4 b8 z silnikiem 2,0 tdi o oznaczeniu BRD 170ps i ma zrobiony program bo chciałbym wiedziec orientacyjnie jak to jedzie :decayed:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ma ktoś BRD + program żeby orientacyjnie zobaczyć jak to jedzie?

A w jakim silniku ?

Dobrze to zapytam łopatologicznie czy ma ktos audi a4 b8 z silnikiem 2,0 tdi o oznaczeniu BRD 170ps i ma zrobiony program bo chciałbym wiedziec orientacyjnie jak to jedzie :decayed:

Nie ma takiego silnika w b8 tzn o takim oznaczeniu 170PS to CAHA

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pasuje P&P

nie pasuje P&P bo jest inna srednica wlotu i wylotu w coolerze (60mm) a rury w 2.0 TDI macie troszke wezsze. Da sie to zalatwic kawalkiem rurki alu/metalowej i zwezka silikonowa :decayed:

jak ktos jest zainteresowany to ja mam taki cooler z mojego auta:wink:

odnosnie coolera to ja radze kazdemu jak sie zabiera za remap w B8 - jest zawsze kilka koni wiecej i w lecie silnik dostaje troszke chlodniejsze powietrze. same plusy wg mnie :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ma ktoś BRD + program żeby orientacyjnie zobaczyć jak to jedzie?

A w jakim silniku ?

Dobrze to zapytam łopatologicznie czy ma ktos audi a4 b8 z silnikiem 2,0 tdi o oznaczeniu BRD 170ps i ma zrobiony program bo chciałbym wiedziec orientacyjnie jak to jedzie :decayed:

lopatoliogiczna odpowiedz poniżej twojego poprzedniego posta :grin:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pasuje P&P

nie pasuje P&P bo jest inna srednica wlotu i wylotu w coolerze (60mm) a rury w 2.0 TDI macie troszke wezsze. Da sie to zalatwic kawalkiem rurki alu/metalowej i zwezka silikonowa :decayed:

jak ktos jest zainteresowany to ja mam taki cooler z mojego auta:wink:

odnosnie coolera to ja radze kazdemu jak sie zabiera za remap w B8 - jest zawsze kilka koni wiecej i w lecie silnik dostaje troszke chlodniejsze powietrze. same plusy wg mnie :wink:

Średnica tak, ale chodziło mi bardziej o to że wchodzi bez żadnego rezania etc :)

PS Gabriel sąsiad jaki ma cooler bo może bym zmienił u siebie :palacz:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ma ktoś BRD + program żeby orientacyjnie zobaczyć jak to jedzie?

A w jakim silniku ?

Dobrze to zapytam łopatologicznie czy ma ktos audi a4 b8 z silnikiem 2,0 tdi o oznaczeniu BRD 170ps i ma zrobiony program bo chciałbym wiedziec orientacyjnie jak to jedzie :decayed:

Nie ma takiego silnika w b8 tzn o takim oznaczeniu 170PS to CAHA

o kurde teraz to jestem w szoku bo byłem pewny że to BRD :decayed:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   1 użytkownik

×
×
  • Dodaj nową pozycję...