mumen Opublikowano 10 Lutego 2014 Opublikowano 10 Lutego 2014 Ja kiedyś pytałem o taką przeróbkę, miałem MMI panel, mam nawigację, czytnik w schowku, blutek pod siedzeniem, antena na dachu GPS niby wszystko tylko wymienić ekran z mono na kolor. Jak się okazało nie da się tak, trzeba wywalić wszystko i wstawić komplet 2G albo od razu 3G. Jeśli ktoś nie ma MMI tylko monochromatyczny wyświetlacz a chce kolor to nie problem, przekłada się ekranik i podobno wszystko trybi, ale w przypadku jak jest nawi czerwony ekran i wzmak to d*pa, się nie da i tyle. Tak mi powiedzieli szpece w dwóch miejscach gdzie dzwoniłem. A ja mam pytanko, bo słyszałem ale chciał bym się upewnić ...czy z 3G High na 3G plus do wymiany mogą pozostać wszystkie połączenia ?? tylko do wymiany jest panel MMI i tuner w bagażniku, czy coś jeszcze ??
darecy Opublikowano 10 Lutego 2014 Opublikowano 10 Lutego 2014 Szukaj lepszego wzmaka 5 kanalowego...
mumen Opublikowano 10 Lutego 2014 Opublikowano 10 Lutego 2014 Teraz jak wracałem wieczorem to już coś w ogóle umarło. Gra normalnie tylko prawy przód, czy to z SD czy CD, radio przerywa tak po sekundzie gra a potem nie gra, jak by była ochrona CP, resetowałem MMI tylko ale nie pomaga. Wcześniej po zamontowaniu to jak już pisałem dźwięk do d*py, mało niskich, dużo średniego i tak ogólnie jakoś przesterowane wszystko, tył to grał jak by nie było dużych głośników tylko soprany w drzwiach same. No a teraz już zupełny kibel się stał, myślałem że może się wzmak upalił czy coś źle na kabelkologii zrobiliśmy, ale jak jest dźwięk z nawigacji to gra we wszystkich kanałach. Sam już nie wiem, może kwestia jakiegoś kodowania. Ma ktoś o tym pojęcie??
darecy Opublikowano 10 Lutego 2014 Opublikowano 10 Lutego 2014 to jest normalny objaw ochrony CP - zapnij VAG'a i Ci pokarze radio tak ma że czasami po kilku godzinach dopiero ochrona się pojawia jak nie była ściągana
Kaju77 Opublikowano 10 Lutego 2014 Opublikowano 10 Lutego 2014 Czy przy MMI 2G oraz opcji B&O jest dodatkowa/osobna regulacja basu?
saiqard Opublikowano 11 Lutego 2014 Opublikowano 11 Lutego 2014 Czy przy MMI 2G oraz opcji B&O jest dodatkowa/osobna regulacja basu? Tak
Kaju77 Opublikowano 11 Lutego 2014 Opublikowano 11 Lutego 2014 Muszę w takim razie sprawdzić o co chodzi, maskownice+ilość głośników zgodna z zabudowa B&O jednak regulacja basu u mnie brak:banghead:
mumen Opublikowano 11 Lutego 2014 Opublikowano 11 Lutego 2014 to jest normalny objaw ochrony CP - zapnij VAG'a i Ci pokarzeradio tak ma że czasami po kilku godzinach dopiero ochrona się pojawia jak nie była ściągana No tak Jarek, ale ja dopiero co wróciłem dwa dni temu z ochrony komponentu z ASO, to co jest, załapał na nowo ?? Coś dziwnego .
mumen Opublikowano 11 Lutego 2014 Opublikowano 11 Lutego 2014 Ja też mam fizycznie Suba a gra jeden głośnik teraz w drzwiach, za to jest 3G
wrclaguna Opublikowano 11 Lutego 2014 Opublikowano 11 Lutego 2014 Ja też mam fizycznie Suba a gra jeden głośnik teraz w drzwiach, za to jest 3G Jest blad 2095
mumen Opublikowano 11 Lutego 2014 Opublikowano 11 Lutego 2014 Kurde Grzegorz coś wiesz .. bo ja już powoli ASO umawiam na kolejnę CP a nie wiem, czy jest sens, jak masz jakieś rozwiązanie to daj znać proszę bo radość z nowego 3G jak na razie obróciła się w rozczarowanie, a przecież nei po to rezamy Bład 2095 to nie kumam, ja mam kabel VagCanPro od kilku praktycznie dni i tyle co wiem to ze jeden koniec do USB a drugi pod kierę
wrclaguna Opublikowano 11 Lutego 2014 Opublikowano 11 Lutego 2014 Przed sciagnieciem CP nie wszystko bedzie w pełni funkcjonowało
Kaju77 Opublikowano 11 Lutego 2014 Opublikowano 11 Lutego 2014 Czy przy MMI 2G oraz opcji B&O jest dodatkowa/osobna regulacja basu? Tak Przepraszam Panowie za błąd z mojej strony, co innego pisze, co innego myślę...chodziło nie o regulacje basu a możliwość sterowania wooferem w MMI 2G+B&O? Jest taka lub też być powinna?
darecy Opublikowano 11 Lutego 2014 Opublikowano 11 Lutego 2014 moze MMI masz źle podłączony? może odcina zasilanie po wyłączeniu auta, a MMI 3G jest bardzo wrażliwe na zanik zasilania i pojawia się tu ochrona CP sam tak kiedyś miałem
proximpuh Opublikowano 11 Lutego 2014 Opublikowano 11 Lutego 2014 Janusz, 2095 to jest własnie ochrona komponentu:wink: ---------- Post dopisany at 18:37 ---------- Poprzedni post napisany at 18:35 ---------- moze MMI masz źle podłączony? może odcina zasilanie po wyłączeniu auta, a MMI 3G jest bardzo wrażliwe na zanik zasilania i pojawia się tu ochrona CP sam tak kiedyś miałem Myślę, że to może być CP Jarku, pamiętasz jak mi wszystko po kolei wjeżdżała ochrona przez 3 dni po złym zdjęciu CP w ASO ? Gdyby było źle podpięte to bez kluczyka nie dało by się uruchomić a chyba się daje
Gibons Opublikowano 11 Lutego 2014 Opublikowano 11 Lutego 2014 Panowie mam do kupienia kierownicę nówkę płaską biała nić z multifunkcją razem z poduszką tylko poduszka jest na jeden nabój kiera z polifta ale nie wiem czy od a4 czy od a3 jak jest w a4 polift są dwa naboje ? czy jeden ? podejdzie to do a4 przed lift ? Jakby podeszła to mogę komuś też załatwić bo jest parę sztuk.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się