Skocz do zawartości
IGNOROWANY

B8 TrOOOOp


alvaro

Rekomendowane odpowiedzi

U mnie też się kiedyś jeden wtrysk zawieszał, musiałem go popchnąć dopiero się zamykał, ale samo przeszło i teraz zamykają się bez problemu

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 34.5 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

  • wrclaguna

    2274

  • Hohe

    1836

  • Gibons

    1520

  • mumen

    995

Top użytkownicy w tym temacie

U mnie też się kiedyś jeden wtrysk zawieszał, musiałem go popchnąć dopiero się zamykał, ale samo przeszło i teraz zamykają się bez problemu

U mnie się po prostu zahaczają o klapki, same wytryski chodzą ok.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie ma ktoś na zbyciu dwóch lampek LEDowych do podświetlenia przestrzeni stóp (4E0 947 415)? :decayed:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To co, mogę liczyć na poradę w sprawie sprysków? Czy całe forum już na wakacjach? Moje spryski haczą o ten wystający cypel na klapce i to tak na parę milimetrów. Nie chcę tego zdzierać na pałę, bo potem będę musiał szukać nowych klapek.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Miałem te foty gdzieś zapisane, na Fotosiku trochę ale konto teraz płatne i zblokowali. Generalnie jak sprawdziłem to nie klapki piłowałem a te głowiczki, na końcu jest taka otoczka krawędź i od dołu tym elementem się zaczepia za klapkę to własnie podpiłowałem, teraz zrobiłem foto i zaznaczam strzałką co trzeba wyciąć.

To jest strona od kierowcy

zvqfoaR.jpg

---------- Post dopisany at 10:21 ---------- Poprzedni post napisany at 09:55 ----------

A nawiązując do tematu BMW, heh

Nie ma mocnych, układziki... :facepalm: a potem tak kończą Al. Krakowska: BMW M3 zatrzymało się na słupie :: Informacje :: Informacje :: Start :: TVN Warszawa

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Miałem te foty gdzieś zapisane, na Fotosiku trochę ale konto teraz płatne i zblokowali. Generalnie jak sprawdziłem to nie klapki piłowałem a te głowiczki, na końcu jest taka otoczka krawędź i od dołu tym elementem się zaczepia za klapkę to własnie podpiłowałem, teraz zrobiłem foto i zaznaczam strzałką co trzeba wyciąć.

To jest strona od kierowcy

http://i.imgur.com/zvqfoaR.jpg

---------- Post dopisany at 10:21 ---------- Poprzedni post napisany at 09:55 ----------

A nawiązując do tematu BMW, heh

Nie ma mocnych, układziki... :facepalm: a potem tak kończą Al. Krakowska: BMW M3 zatrzymało się na słupie :: Informacje :: Informacje :: Start :: TVN Warszawa

To może rozwiązać problem. Dzięki Janusz, w wolnej chwili sprawdzę. Dzięki!:hi:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czy ktoś miał problem z klimą a właściwie jej brakiem??:whistling: Włącza i wyłączą się kiedy chce czasami na pięć czasami na 10 i 15 min w czasie jazdy. VAG nie pokazuje żadnych błędów oprócz braku czujnika w lusterku (którego fizycznie nie ma:embarrassed:) ale wcześniej bez niego było Ok. Klima nabita wszystkie ciśnienia są ok wentylatory się włączają.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie, ile by kosztowało wgranie do MMI 3G high najnowszych map, polskiego menu i polskiego lektora? Moj macher zaśpiewał mi 700 zł, dobra cena?

Wysłane z mojego Nexus 5 za pomocą Tapatalk 4

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie, ile by kosztowało wgranie do MMI 3G high najnowszych map, polskiego menu i polskiego lektora? Moj macher zaśpiewał mi 700 zł, dobra cena?

Wysłane z mojego Nexus 5 za pomocą Tapatalk 4

można za darmo ale płać :grin:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czy ktoś miał problem z klimą a właściwie jej brakiem??:whistling: Włącza i wyłączą się kiedy chce czasami na pięć czasami na 10 i 15 min w czasie jazdy. VAG nie pokazuje żadnych błędów oprócz braku czujnika w lusterku (którego fizycznie nie ma:embarrassed:) ale wcześniej bez niego było Ok. Klima nabita wszystkie ciśnienia są ok wentylatory się włączają.

co znowu zepsules? :wink:

termometr pokazuje wlasciwa temp na zewnatrz?

moze kompresor sie konczy...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cena bardzo dobra :wink:
Panowie, ile by kosztowało wgranie do MMI 3G high najnowszych map, polskiego menu i polskiego lektora? Moj macher zaśpiewał mi 700 zł, dobra cena?

Wysłane z mojego Nexus 5 za pomocą Tapatalk 4

można za darmo ale płać :grin:

Teraz nie wiem, czy się ze mnie smiejecie, czy mowicie poważnie ;):P

Wiem, ze można za darmo, ale jak cos źle zrobię i zrypie, to już będzie gorzej.

Czyli jeśli sam się nie chce podjąć, to cena 700 zł jest ok? :)

Wysłane z mojego Nexus 5 za pomocą Tapatalk 4

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

f*ck ! Panowie Pomocy.

Zdemontowałem dzisiaj przepustnice i EGR. Poczyściłem wszystko ładnie, przedmuchałem, bez odkręcanie tych plastikowych silniczków czy jak to zwał.

Poskładałem wsio do kupi i d*pa auto kreci a nie pali :/ Błędy silnika jakie sczytałem:

2 Faults Found:

4900 - EGR Sensor 1

P0405 00 [036] - Signal too Low

Intermittent - Not Confirmed - Tested Since Memory Clear

Freeze Frame:

Fault Status: 00000001

Fault Priority: 2

Fault Frequency: 1

Mileage: 99526 km

Date: 2014.06.11

Time: 17:28:25

5306 - Throttle Position Sensor (G69)

P0122 00 [036] - Signal too Low

Intermittent - Not Confirmed - Tested Since Memory Clear

Freeze Frame:

Fault Status: 00000001

Fault Priority: 2

Fault Frequency: 1

Mileage: 99526 km

Date: 2014.06.11

Time: 17:28:25

Po skasowaniu błedy nie wracają. Możliwe że się pojawiły przy załaczeniu stacyjki bo w czasie działania musialem ręczny odblokować i auto przepchać. Co mogłem zepsuć :/

---------- Post dopisany at 20:42 ---------- Poprzedni post napisany at 19:39 ----------

Pod które piny w EGR podać + i - żeby sprawdzić czy elektrycznie działa ?

Silnik w EGR prawdzony i działa. Rozebralem wszystko na cześci pierwsze poczyściłem poskladalem i teraz mam taki błąd :(

4892 - EGR Valve (N18)

P0403 00 [167] - Malfunction

MIL ON - Not Confirmed - Tested Since Memory Clear

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie ma kto pomysł czemu audi nie ma ochoty odpalić :/

Egr poskładany na krótko się otwiera ale jak wepne wtyczkę tak jak by sam chcial coś testować ale się nie otwiera.

Jak za pomoca kompa sprawdzić egr ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

co rozbierales?

tylko EGR i przepustnice?

Tak tylko to ! Czy przepustnica tylko mechanicznie wyłącza silnik czy jakiś sygnał też wysyła.

Rozebrałem jeszcze teraz przepustnice i troszkę wilgotna była :/ przeczyściłem przedmuchałem, sprawdziłem na krótko po podaniu napięcia zamyka się. Leży teraz na słońcu i się wygrzewa później poskładam i zobaczę czy coś to pomogło :/ Nie mam już pomysłów

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...