wrclaguna Opublikowano 28 Lutego 2015 Opublikowano 28 Lutego 2015 Tak to jest ten MODUŁ mumen a miałes wczesniej ? jesli tak to wymianka i bedzie chodzić
bigjasiu Opublikowano 28 Lutego 2015 Opublikowano 28 Lutego 2015 Koledzy, czy jest możliwość zakodowania dynamicznego kierunkowskazu w A4 B8 NEON?? Na youtube widziałem w A5...
Hohe Opublikowano 28 Lutego 2015 Opublikowano 28 Lutego 2015 Koledzy, czy jest możliwość zakodowania dynamicznego kierunkowskazu w A4 B8 NEON?? Na youtube widziałem w A5... Wklej linka.
Gibons Opublikowano 28 Lutego 2015 Opublikowano 28 Lutego 2015 Widziałem wczoraj w a8 nowej takie kierunki
s3marek Opublikowano 28 Lutego 2015 Opublikowano 28 Lutego 2015 Z d*py to wygląda w tym a4. Przecież tutaj tylko kierunek w klapie się oświeca pierwszy i tyle. W A6/A7 Lift i A8 to działa całkiem inaczej przecież.
bigjasiu Opublikowano 28 Lutego 2015 Opublikowano 28 Lutego 2015 (edytowane) Koledzy, czy jest możliwość zakodowania dynamicznego kierunkowskazu w A4 B8 NEON?? Na youtube widziałem w A5... Wklej linka. Edytowane 28 Lutego 2015 przez bigjasiu
Hohe Opublikowano 28 Lutego 2015 Opublikowano 28 Lutego 2015 (edytowane) Koledzy, czy jest możliwość zakodowania dynamicznego kierunkowskazu w A4 B8 NEON?? Na youtube widziałem w A5...Wklej linka. Tak to nie zrobisz. Wydaje mi się, że każda dioda musi być sterowana osobno. Edytowane 28 Lutego 2015 przez Hohe
Cocco Opublikowano 28 Lutego 2015 Opublikowano 28 Lutego 2015 (edytowane) Witam Panowie, Jadąc dzisiaj rano do pracy miałem mały problem, Silnik na 2 biegu nie chciał się wkręcić na obroty, wkręcał się z oporem tak jakby się krztusił. Zgasiłem, odpaliłem i było OK, zdarzyło mi się to już drugi raz, za pierwszym razem zignorowałem sprawę. Nie podłączałem jeszcze komputera, ale czy ktoś z Was tak na "sucho" może powiedzieć co może być? Dzięki, pozdrawiam Tak się Panowie zastanawiam, czy problem opisany powyżej nie wynika z zabrudzonego filtra paliwa (od kupienia nie wymieniałem jeszcze)? I kolejne pytanie, bo tak czy siak przydałoby się ten filtr wymienić, w necie takie coś znalazłem: http://allegro.pl/filtr-paliwa-mann-wk6003-audi-a4-8k-2-0tdi-wawa-i5116991805.html Czy to właściwy filtr paliwa do naszych B8, i gdzie się go montuje? Pamiętam, ze filtr paliwa w B7 siedział pod maską, a w B8? Aha, podpiąłem VCDS i żadnych błędów nie było. Edytowane 28 Lutego 2015 przez Cocco
norbi3000 Opublikowano 28 Lutego 2015 Opublikowano 28 Lutego 2015 Witam Panowie, Jadąc dzisiaj rano do pracy miałem mały problem, Silnik na 2 biegu nie chciał się wkręcić na obroty, wkręcał się z oporem tak jakby się krztusił. Zgasiłem, odpaliłem i było OK, zdarzyło mi się to już drugi raz, za pierwszym razem zignorowałem sprawę. Nie podłączałem jeszcze komputera, ale czy ktoś z Was tak na "sucho" może powiedzieć co może być? Dzięki, pozdrawiam Tak się Panowie zastanawiam, czy problem opisany powyżej nie wynika z zabrudzonego filtra paliwa (od kupienia nie wymieniałem jeszcze)? I kolejne pytanie, bo tak czy siak przydałoby się ten filtr wymienić, w necie takie coś znalazłem: http://allegro.pl/filtr-paliwa-mann-wk6003-audi-a4-8k-2-0tdi-wawa-i5116991805.html Czy to właściwy filtr paliwa do naszych B8, i gdzie się go montuje? Pamiętam, ze filtr paliwa w B7 siedział pod maską, a w B8? Aha, podpiąłem VCDS i żadnych błędów nie było. Filtr znajduje sie pod prawym progiem, jak wrzucisz auto na podnosnik to wymiana pojdzie bez problemu.
mumen Opublikowano 28 Lutego 2015 Opublikowano 28 Lutego 2015 Tak to jest ten MODUŁ mumen a miałes wczesniej ? jesli tak to wymianka i bedzie chodzić Chodzi o to że park montowaliśmy ze 2-3 lata temu i od tej pory brak antenki na wyświetlaczu FIS, no ale w ustawieniach MMI była opcja przełączenia czy ma się ustawiać automatycznie czy ręcznie, wiec miałem wybór na ręcznie i tak cały czas to sobie funkcjonowało. Teraz kilka dni temu coś tam grzebałem w zielonym MENU, ale nic nie przestawiałem, w sumie to nie wiem czy to ma związek ale na to wkazuje. Bynajmniej jest tak że zegar był a teraz nie ma, tzn. dziś około 19 godz. się pojawił z godziną 00.50 około ( na FIS w liczniku jest cały czas poprawna godzina ). Jakaś dziwna sprawa z tym zegarkiem .
proximpuh Opublikowano 28 Lutego 2015 Opublikowano 28 Lutego 2015 Koledzy, czy jest możliwość zakodowania dynamicznego kierunkowskazu w A4 B8 NEON?? Na youtube widziałem w A5...Wklej linka. Tak to nie zrobisz. Wydaje mi się, że każda dioda musi być sterowana osobno. Myślę, że jakiś kumaty elektronik by to ogarnął
sowiq Opublikowano 28 Lutego 2015 Opublikowano 28 Lutego 2015 Myślę, że jakiś kumaty elektronik by to ogarnął Zrobić coś takiego to nie jest jakaś duża filozofia. Wystarczy zrobić opóźniacze - pewnie wystarczy rezystor, kondensator i tranzystor. Na każdą kolejna diodę opóźniacz z trochę dłuższym czasem i zrobione. Tylko jest jeden podstawowy problem - każda dioda musi być podłączona oddzielnie. Jeśli są wlotowane w płytkę, to trzeba by przecinać ścieżki. A to już brzydka robota...
Hohe Opublikowano 28 Lutego 2015 Opublikowano 28 Lutego 2015 Na pewno jest to do zrobienia, ale wiąże się z rozbrajaniem lampy itd. a kolega pytał o kodowanie. Napisałem wiec, że nie zrobi.
bigjasiu Opublikowano 28 Lutego 2015 Opublikowano 28 Lutego 2015 może trzeba napisać do gościa z filmiku jak to wykonał i będziemy mądrzejsi
Vandit Opublikowano 1 Marca 2015 Opublikowano 1 Marca 2015 Witam panowie potrzebuje pomocy, ostatnio zauważyłem ze mój xenon znacznie wyżej świeci, jadąc w nocy oslepia innych kierowców. Żaden błąd na desce się nie pojawił, lecz zastanawiam się czy to nie będzie wina opon które ostatnio założyłem na przednią oś , mianowicie z tyłu mam opony 255/35 a przód teraz 235/35 i automatycznie opona może być troszkę wyższa, czy w tym leży problem?
adel-max Opublikowano 1 Marca 2015 Opublikowano 1 Marca 2015 może trzeba napisać do gościa z filmiku jak to wykonał i będziemy mądrzejsi na pewno pomocny byłby schemat od nowego a8 ,pewnie znalazłoby się tam kilka podpowiedzi
wrclaguna Opublikowano 1 Marca 2015 Opublikowano 1 Marca 2015 Niemcy juz robia takie cuda tylko cena............... 250EURO za 4 sztuki
proximpuh Opublikowano 1 Marca 2015 Opublikowano 1 Marca 2015 (edytowane) Niemcy juz robia takie cuda tylko cena............... 250EURO za 4 sztuki Grześ, masz namiar gdzie to można nabyć ? i ciekawe jak to działa, czy tak jak na filmiku z A4 czy A5 Edytowane 1 Marca 2015 przez proximpuh
Hohe Opublikowano 1 Marca 2015 Opublikowano 1 Marca 2015 Pany, mam problem z zewnetrzna klamka. Demontowalem klamke od strony kierowcy i wszystko poszlo zgodnie z instrukcja, wcisnalem wykrecona srubke, ktora zablokowala klamke i super. Natomiast kiedy wzialem sie za klame pasazera wszystko sie zesralo. Wcisnieta srubka nie zablokowala klamki i na dodatek teraz lata luzno i nie wiem co z tym fantem zrobic. Nie idzie ani wkrecic, ani nic. Jak to badziewie ogarnac?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się