Skocz do zawartości
IGNOROWANY

B8 TrOOOOp


alvaro

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 34.5 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

  • wrclaguna

    2274

  • Hohe

    1820

  • Gibons

    1520

  • mumen

    995

Top użytkownicy w tym temacie

Koledzy, czy jest możliwość zakodowania dynamicznego kierunkowskazu w A4 B8 NEON?? Na youtube widziałem w A5...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Koledzy, czy jest możliwość zakodowania dynamicznego kierunkowskazu w A4 B8 NEON?? Na youtube widziałem w A5...

Wklej linka.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z d*py to wygląda w tym a4. Przecież tutaj tylko kierunek w klapie się oświeca pierwszy i tyle. W A6/A7 Lift i A8 to działa całkiem inaczej przecież.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Koledzy, czy jest możliwość zakodowania dynamicznego kierunkowskazu w A4 B8 NEON?? Na youtube widziałem w A5...

Wklej linka.

Edytowane przez bigjasiu
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Koledzy, czy jest możliwość zakodowania dynamicznego kierunkowskazu w A4 B8 NEON?? Na youtube widziałem w A5...

Wklej linka.

Tak to nie zrobisz. Wydaje mi się, że każda dioda musi być sterowana osobno. Edytowane przez Hohe
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam Panowie,

Jadąc dzisiaj rano do pracy miałem mały problem, Silnik na 2 biegu nie chciał się wkręcić na obroty, wkręcał się z oporem tak jakby się krztusił. Zgasiłem, odpaliłem i było OK, zdarzyło mi się to już drugi raz, za pierwszym razem zignorowałem sprawę. Nie podłączałem jeszcze komputera, ale czy ktoś z Was tak na "sucho" może powiedzieć co może być?

Dzięki, pozdrawiam

Tak się Panowie zastanawiam, czy problem opisany powyżej nie wynika z zabrudzonego filtra paliwa (od kupienia nie wymieniałem jeszcze)? I kolejne pytanie, bo tak czy siak przydałoby się ten filtr wymienić, w necie takie coś znalazłem: http://allegro.pl/filtr-paliwa-mann-wk6003-audi-a4-8k-2-0tdi-wawa-i5116991805.html

Czy to właściwy filtr paliwa do naszych B8, i gdzie się go montuje? Pamiętam, ze filtr paliwa w B7 siedział pod maską, a w B8?

Aha, podpiąłem VCDS i żadnych błędów nie było.

Edytowane przez Cocco
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam Panowie,

Jadąc dzisiaj rano do pracy miałem mały problem, Silnik na 2 biegu nie chciał się wkręcić na obroty, wkręcał się z oporem tak jakby się krztusił. Zgasiłem, odpaliłem i było OK, zdarzyło mi się to już drugi raz, za pierwszym razem zignorowałem sprawę. Nie podłączałem jeszcze komputera, ale czy ktoś z Was tak na "sucho" może powiedzieć co może być?

Dzięki, pozdrawiam

Tak się Panowie zastanawiam, czy problem opisany powyżej nie wynika z zabrudzonego filtra paliwa (od kupienia nie wymieniałem jeszcze)? I kolejne pytanie, bo tak czy siak przydałoby się ten filtr wymienić, w necie takie coś znalazłem: http://allegro.pl/filtr-paliwa-mann-wk6003-audi-a4-8k-2-0tdi-wawa-i5116991805.html

Czy to właściwy filtr paliwa do naszych B8, i gdzie się go montuje? Pamiętam, ze filtr paliwa w B7 siedział pod maską, a w B8?

Aha, podpiąłem VCDS i żadnych błędów nie było.

Filtr znajduje sie pod prawym progiem, jak wrzucisz auto na podnosnik to wymiana pojdzie bez problemu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak to jest ten MODUŁ :)

mumen a miałes wczesniej ? jesli tak to wymianka i bedzie chodzić

Chodzi o to że park montowaliśmy ze 2-3 lata temu i od tej pory brak antenki na wyświetlaczu FIS, no ale w ustawieniach MMI była opcja przełączenia czy ma się ustawiać automatycznie czy ręcznie, wiec miałem wybór na ręcznie i tak cały czas to sobie funkcjonowało. Teraz kilka dni temu coś tam grzebałem w zielonym MENU, ale nic nie przestawiałem, w sumie to nie wiem czy to ma związek ale na to wkazuje. Bynajmniej jest tak że zegar był a teraz nie ma, tzn. dziś około 19 godz. się pojawił z godziną 00.50 około ( na FIS w liczniku jest cały czas poprawna godzina ). Jakaś dziwna sprawa z tym zegarkiem :).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Koledzy, czy jest możliwość zakodowania dynamicznego kierunkowskazu w A4 B8 NEON?? Na youtube widziałem w A5...

Wklej linka.

Tak to nie zrobisz. Wydaje mi się, że każda dioda musi być sterowana osobno.

Myślę, że jakiś kumaty elektronik by to ogarnął :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Myślę, że jakiś kumaty elektronik by to ogarnął :wink:

Zrobić coś takiego to nie jest jakaś duża filozofia. Wystarczy zrobić opóźniacze - pewnie wystarczy rezystor, kondensator i tranzystor. Na każdą kolejna diodę opóźniacz z trochę dłuższym czasem i zrobione. Tylko jest jeden podstawowy problem - każda dioda musi być podłączona oddzielnie. Jeśli są wlotowane w płytkę, to trzeba by przecinać ścieżki. A to już brzydka robota...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na pewno jest to do zrobienia, ale wiąże się z rozbrajaniem lampy itd. a kolega pytał o kodowanie. Napisałem wiec, że nie zrobi.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam panowie potrzebuje pomocy, ostatnio zauważyłem ze mój xenon znacznie wyżej świeci, jadąc w nocy oslepia innych kierowców. Żaden błąd na desce się nie pojawił, lecz zastanawiam się czy to nie będzie wina opon które ostatnio założyłem na przednią oś , mianowicie z tyłu mam opony 255/35 a przód teraz 235/35 i automatycznie opona może być troszkę wyższa, czy w tym leży problem?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

może trzeba napisać do gościa z filmiku jak to wykonał :wink: i będziemy mądrzejsi :naughty:

na pewno pomocny byłby schemat od nowego a8 ,pewnie znalazłoby się tam kilka podpowiedzi :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Niemcy juz robia takie cuda :) tylko cena............... :kwasny: 250EURO za 4 sztuki

vag.jpg

Grześ, masz namiar gdzie to można nabyć ? :naughty: i ciekawe jak to działa, czy tak jak na filmiku z A4 czy A5 :eusathink:

Edytowane przez proximpuh
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pany, mam problem z zewnetrzna klamka. Demontowalem klamke od strony kierowcy i wszystko poszlo zgodnie z instrukcja, wcisnalem wykrecona srubke, ktora zablokowala klamke i super. Natomiast kiedy wzialem sie za klame pasazera wszystko sie zesralo. Wcisnieta srubka nie zablokowala klamki i na dodatek teraz lata luzno i nie wiem co z tym fantem zrobic. Nie idzie ani wkrecic, ani nic. Jak to badziewie ogarnac?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...