Kriss SierraFan Opublikowano 21 Lipca 2015 Opublikowano 21 Lipca 2015 (edytowane) Gateway do wymiany i bedzie wyswietlac.. A czemu klimatron polift ?? Bo tego mi brakuje do pełnego polifta i prawdopodobnie przez to też nie wyświetla mi funkcji klimatronika na MMI. Wystarczy zrobić update gatewaya i też wyświetli. Ciężko zrobić update? no nie ale sam go nie zrobisz tylko przez kogoś ogarniętego.. ale przy okazji zdejmie Ci CP więc wyjdzie znacznie taniej niz aso.. no ale ja mam nówkie i smiga jak talala co do wyświetlania z tego co wiem wystarczy zmienić kodowanie ale cholera mam za slaby sprzet i 12.12 nie daje rady Gateway do wymiany i bedzie wyswietlac.. A czemu klimatron polift ?? Bo tego mi brakuje do pełnego polifta i prawdopodobnie przez to też nie wyświetla mi funkcji klimatronika na MMI. Wystarczy zrobić update gatewaya i też wyświetli. Ciężko zrobić update? Podeślij Gateway do Bartka do Koszalina, wrzuci Ci nowszy soft i powinno śmigać. Nie pamiętam, ale chyba Pieron wysyłał i bez problemu to ogarnął. Zaleta jest taka że nie musisz zdejmować CP z nowego zakupionego Gateway'a, więc koszt tyllko taki za ile wgra Ci nowego softa. Chociaż ja kupiłem nowy wysoki model, podobnie jak amaradaar i teraz ogarnia wszystko co się chce dołożyć . Właśnie też mam 12.12... Juz i tak kupiłem gatewaya który obsługuje wszystko wiec zostalo usunac cp A Klimatronik pokazuje Wam na MMI po zmianie gatewaya? Wysłane z mojego GT-S7710 Edytowane 21 Lipca 2015 przez Kriss SierraFan
wrclaguna Opublikowano 21 Lipca 2015 Opublikowano 21 Lipca 2015 problem moze lezec w klimatroniku przedliftowym
amaradaar Opublikowano 21 Lipca 2015 Opublikowano 21 Lipca 2015 no właśnie ale nie mam jak zmienic w nim kodowania dopiero jak kiedyś odwiedzę albo aso albo Ciebie Grzesiu
wrclaguna Opublikowano 21 Lipca 2015 Opublikowano 21 Lipca 2015 robiłem kiedys polifta i poszło bez problemu
amaradaar Opublikowano 21 Lipca 2015 Opublikowano 21 Lipca 2015 no właśnie wiem tylko trochu mam zablisko do Ciebie
Kriss SierraFan Opublikowano 21 Lipca 2015 Opublikowano 21 Lipca 2015 Właśnie tak słyszałem, że Klimatronik nie ogarnia dlatego poliftowy czeka na półce Wysłane z mojego GT-S7710
amaradaar Opublikowano 21 Lipca 2015 Opublikowano 21 Lipca 2015 no tak ale poliftowy też ma jakieś mankamenty prawda ??
Kriss SierraFan Opublikowano 21 Lipca 2015 Opublikowano 21 Lipca 2015 no tak ale poliftowy też ma jakieś mankamenty prawda ?? A tego nie wiem... zobaczymy co wyjdzie w praniu.
wrzosu Opublikowano 22 Lipca 2015 Opublikowano 22 Lipca 2015 Bry! kończy się moje turbo CAGA. Zakupić planuję CAHA czyli 03L145701E ? dzięki wielkie
FPek Opublikowano 22 Lipca 2015 Opublikowano 22 Lipca 2015 Bry! kończy się moje turbo CAGA. Zakupić planuję CAHA czyli 03L145701E ? dzięki wielkie a tak z ciekawości ile masz nabite na liczniku juz, ze sie kończy ?Wysłane z Nokia 6310i za pomocą Tapatalk
wrclaguna Opublikowano 22 Lipca 2015 Opublikowano 22 Lipca 2015 Bry! kończy się moje turbo CAGA. Zakupić planuję CAHA czyli 03L145701E ? dzięki wielkie Tak 03L145701E była od modelu 2009 wczesniej 03L145702J
wrzosu Opublikowano 22 Lipca 2015 Opublikowano 22 Lipca 2015 Bry! kończy się moje turbo CAGA. Zakupić planuję CAHA czyli 03L145701E ? dzięki wielkie a tak z ciekawości ile masz nabite na liczniku juz, ze sie kończy ?Wysłane z Nokia 6310i za pomocą Tapatalk 270. Głównie autostradami latam. Bry! kończy się moje turbo CAGA. Zakupić planuję CAHA czyli 03L145701E ? dzięki wielkie Tak 03L145701E była od modelu 2009 wczesniej 03L145702J Dziękuję
amaradaar Opublikowano 22 Lipca 2015 Opublikowano 22 Lipca 2015 (edytowane) sprawdz jeszcze jaki masz tłumik drgań turbo ?? metal czy plastik ?? Edytowane 22 Lipca 2015 przez amaradaar
wrzosu Opublikowano 22 Lipca 2015 Opublikowano 22 Lipca 2015 sprawdz jeszcze jaki masz tłumik drgań turbo ?? metal czy plastik ?? To istotne ? Nie zamienię jednego z drugim?
amaradaar Opublikowano 22 Lipca 2015 Opublikowano 22 Lipca 2015 no u mnie była wtopka miałem metalowy króciec a potrzebny był plastikowy ale genralnie chyba te metalowe trafiają się żadko.. zdejmij osłonę i będizesz miał jak na dłoni.. albo zobacz w etce tam pisze dokładnei do jakiego turbo będzie jaki
wrzosu Opublikowano 22 Lipca 2015 Opublikowano 22 Lipca 2015 no u mnie była wtopka miałem metalowy króciec a potrzebny był plastikowy ale genralnie chyba te metalowe trafiają się żadko.. zdejmij osłonę i będizesz miał jak na dłoni.. albo zobacz w etce tam pisze dokładnei do jakiego turbo będzie jaki Dzięki!!
Dikson Opublikowano 23 Lipca 2015 Opublikowano 23 Lipca 2015 no u mnie była wtopka miałem metalowy króciec a potrzebny był plastikowy ale genralnie chyba te metalowe trafiają się żadko.. zdejmij osłonę i będizesz miał jak na dłoni.. albo zobacz w etce tam pisze dokładnei do jakiego turbo będzie jaki Dzięki!! Kolega ma racje, jestem po zmianie turbo rownież na 170Ps, to sie nazywa tlumik turbosprężarki kawałek plastiku trzeba dokupić. Pamiętaj aby kupić razem z oringiem. Plastik w serwisie kosztuje 395 zł oring 19 zł oraz śruby 2 zł. Na internecie w używce tłumik kosztuje 50 zł, ale i tak w serwisie zamów 2 szt śrub do montażu tego ponieważ przy swoim turbo masz takie krótkie śruby, tu sa długie.
Gresus Opublikowano 23 Lipca 2015 Opublikowano 23 Lipca 2015 Panowie o co kaman :/ Wyjechałem z garażu i po 1km zapalila się ikonka filtra cząstek na pc i zaczęła mrugać ikonka elektryki na zegarach oraz auto przeszło w tryb serwisowy. Poniżej szczytane błedy: 3 Faults Found: 5188 - Diesel Particle Filter P2463 00 [036] - Excessive Soot Accumulation Intermittent - Not Confirmed - Tested Since Memory Clear Freeze Frame: Fault Status: 00000001 Fault Priority: 2 Fault Frequency: 3 Mileage: 121527 km Date: 2015.07.23 Time: 16:14:14 5253 - Diesel Particle Filter; Differential Pressure Sensor P2452 00 [032] - Elect. Malfunction Intermittent - Not Confirmed - Tested Since Memory Clear Freeze Frame: Fault Status: 00000001 Fault Priority: 2 Fault Frequency: 254 Mileage: 121522 km Date: 2000.00.00 Time: 00:00:00 5162 - Diesel Particle Filter; Differential Pressure Sensor P2453 00 [101] - Implausible Signal Not Confirmed - Tested Since Memory Clear Freeze Frame: Fault Status: 00000001 Fault Priority: 2 Fault Frequency: 1 Mileage: 121524 km Date: 2015.07.23 Time: 16:02:44 Ostatnio miałem przygodę z poduszka i lekko silnik opadł. Może jakiś przewód wyrwalo :/
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się