Skocz do zawartości
IGNOROWANY

B8 TrOOOOp


alvaro

Rekomendowane odpowiedzi

179 to niemożliwe a 17 to nie jest dużo.

wlasnie, 17g to nie jest duzo, kontorlka sie zapalca przy okolo 25g przy i to jest chyba 60%

poprawcie mnie jak cos pokrecilem

Edytowane przez _Gabriel_
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 34.4 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

  • wrclaguna

    2274

  • Hohe

    1818

  • Gibons

    1520

  • mumen

    995

Top użytkownicy w tym temacie

179 to niemożliwe a 17 to nie jest dużo.

Przy 17g to Ci nawet VCDS procedury wypalania nie uruchomi. Przynajmniej tej na postoju.

179 to niemożliwe a 17 to nie jest dużo.

wlasnie, 17g to nie jest duzo, kontorlka sie zapalca przy okolo 25g przy i to jest chyba 60%

poprawcie mnie jak cos pokrecilem

Coś koło tego. VCDS pozwala wypalić na postoju pomiędzy 30 a 40g a powyżej 40 do około 50 w czasie jazdy. Powyżej 50 to kubeł.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No to ja coś przekręciłem ( nie patrzyłem i nie słuchałem uważnie, bo byłem zajęty innym tematem ).

Ale sprawdzę i dam znać co i jak w temacie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

179 to niemożliwe a 17 to nie jest dużo.

Przy 17g to Ci nawet VCDS procedury wypalania nie uruchomi. Przynajmniej tej na postoju.

179 to niemożliwe a 17 to nie jest dużo.

wlasnie, 17g to nie jest duzo, kontorlka sie zapalca przy okolo 25g przy i to jest chyba 60%

poprawcie mnie jak cos pokrecilem

Coś koło tego. VCDS pozwala wypalić na postoju pomiędzy 30 a 40g a powyżej 40 do około 50 w czasie jazdy. Powyżej 50 to kubeł.

jak uruchomic procedure na postoju wypalania :D

i gdzie sprawdzic zasadzenie ?? :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja ogólnie uważam, że dpf w B8 to nie jest coś, czym trzeba się martwić i kombinować jakieś awaryjne wypalanki. Jeśli w silniku nie ma żadnych błędów, które blokują normalne wypalanie, to można o dpf-ie zapomnieć.

Ganianie auta po autostradach też nie ma sensu.

Edytowane przez Hohe
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

179 mogło Ci pokazać ale oil ash liczone w ml. i to jest normalny wynik zapełnienia dla auta z przebiegiem ok 200-250k

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

0,57 jest graniczna wartosc dla pylu olejowego, wiec o ile nie robil frytek to takiej wartosci nie mial :wink:

Edytowane przez _Gabriel_
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

179 mogło Ci pokazać ale oil ash liczone w ml. i to jest normalny wynik zapełnienia dla auta z przebiegiem ok 200-250k

Jakbyś zgadł...

Ma przebieg 259k km...

Pytanko: 179 ml oil ash to jest ok, czy trzeba coś kombinować z wypalaniem?

Ile wg Ciebie jeszcz tych ml może przyjąć?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ale to chyba okleina ;)

a to nie lepiej wyrwać tanio drewniaki nawet każy z innej parafi (chyba wrzosu ma takich trochę) i tylko drewno sprey sprey a tu masz ori chrom ?? :)

Ooooo i to jest bardzo dobry pomysł :drinks:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie jestes w stanie uzyskac takiej wartosci pylu olejowego

Gabryś, kolega jest w stanie osiągnąć bo ty masz z tego co pamiętam ok 200 ale liczone w mililitrach a nie w litrach (czasem VAG pokazuje tą wartość w litrach a czasem w mililitrach , tak więc 179 odpowiada 0,179l)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

w ccwa pokazuje w litrach i do dwoch miejsc po przecinku.
0,01l na 10kkm - tak okolo wychodzi.


co do mojej wartosci to sie troche pomyliles

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

0.01l wychodzi ok 15-17kkm :] podesle Ci ciekawe zestawienie zalezności ilości oilash od przebiegu ;) 0,01l / 10kkm zapełnia sie przy przebiegach zblizających się do 300kkm

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

0.01l wychodzi ok 15-17kkm :] podesle Ci ciekawe zestawienie zalezności ilości oilash od przebiegu ;) 0,01l / 10kkm zapełnia sie przy przebiegach zblizających się do 300kkm

takie wartosci masz dla longlife'a

to wszystko zalezy od kilku czynnikow,

jaki olej, czy trasy, czy miasto - oil ash zalezy od wielu czynnikow

Ja bazuje na swoim przykladzie.

Edytowane przez _Gabriel_
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie, nr do wróżki ściągającej klątwy potrzebuje! trzecia szyba w tym roku mi pękła!! masakra jakaś. 2x Ducato, a teraz Fiorino.

Panie Boże, błagam spraw, bym nigdy nie musiał jeździć fiootem... :decayed:

Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie, nr do wróżki ściągającej klątwy potrzebuje! trzecia szyba w tym roku mi pękła!! masakra jakaś. 2x Ducato, a teraz Fiorino.

Panie Boże, błagam spraw, bym nigdy nie musiał jeździć fiootem... :decayed:

Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Zaraz jakieś egzorcyzmy odprawie ??? !!!

Numer konta prześlę na skrzynkę

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...