Gibons Opublikowano 21 Marca 2016 Opublikowano 21 Marca 2016 320 to chyba tylko w TFSI Wszystkie 2.0TDI mają 314mm/300mm 2.0TFSI ma 320mm/300mm 3.0TDI ma 320mm/300mm S4 345mm/330mm
komoornik Opublikowano 21 Marca 2016 Opublikowano 21 Marca 2016 Nie tak hop siup. Dopiero co w temacie o hamulcach doszliśmy do wniosków, że tylko mocniejsze 2.0 TFSI (211KM z Quattro) ma hamulce 320/300. To 180KM z FWD ma niby 314/300. Kolejny argument za Quattro
mumen Opublikowano 21 Marca 2016 Opublikowano 21 Marca 2016 Panowie, jakie funkcje ma płetwa na dachu ? Antena GPS, Telefon ... czy coś jeszcze ? Zastanawiam się czy nie dało by się jej użyć do innego auta do odbioru zwykłego radia, ale pewnie nie bardzo co ...
Kooga Opublikowano 21 Marca 2016 Opublikowano 21 Marca 2016 Panowie, jakie funkcje ma płetwa na dachu ? Antena GPS, Telefon ... czy coś jeszcze ? Zastanawiam się czy nie dało by się jej użyć do innego auta do odbioru zwykłego radia, ale pewnie nie bardzo co ... Tez sie nad tym zastanawiam, myslalem, ze jesli sie ma Navi to jest antenka lub pletwa na dachu. Mam teraz 3G+ i nie mam antenki i sie zastanawiam czy ona jest potrzebna?
Gibons Opublikowano 21 Marca 2016 Opublikowano 21 Marca 2016 Nie tak hop siup.Dopiero co w temacie o hamulcach doszliśmy do wniosków, że tylko mocniejsze 2.0 TFSI (211KM z Quattro) ma hamulce 320/300.To 180KM z FWD ma niby 314/300.Kolejny argument za Quattro Przecież napisałem że 2.0 a nie 1.8 poza tym z tego co widzę to chyba nie wiesz że istnieje też 2.0TFSI bez Quattro z silnikiem 211PS
sowiq Opublikowano 21 Marca 2016 Opublikowano 21 Marca 2016 Antena radiowa znajduje się w tylnej bocznej szybie (taki drucik, jak ogrzewanie szyby). Czy w płetwie nie ma też anteny DAB?
wrclaguna Opublikowano 21 Marca 2016 Opublikowano 21 Marca 2016 Antena radiowa znajduje się w tylnej bocznej szybie (taki drucik, jak ogrzewanie szyby). Czy w płetwie nie ma też anteny DAB? Tak zgadza sie Jesli chodzi o DABA w avancie to antena jest w tylnej prawej szybie jestem po tym zabiegu u mnie w Rzeszowie mam 12 stacji Pletwa dachowa to : - NAVI - Webasto - telefon w wersji USA dodatkowo jeszcze jedno wejscie pod SIRIUSA chyba
komoornik Opublikowano 21 Marca 2016 Opublikowano 21 Marca 2016 Nie tak hop siup. Dopiero co w temacie o hamulcach doszliśmy do wniosków, że tylko mocniejsze 2.0 TFSI (211KM z Quattro) ma hamulce 320/300. To 180KM z FWD ma niby 314/300. Kolejny argument za Quattro Przecież napisałem że 2.0 a nie 1.8 poza tym z tego co widzę to chyba nie wiesz że istnieje też 2.0TFSI bez Quattro z silnikiem 211PS Wydawało mi się, że 2.0 TFSI 211KM bez Quattro występowało tylko po lifcie, albo w USA. W każdym razie mowa nie o 1.8 TFSI, a o 2.0 TFSI 180KM - wychodzi na to, że tam też są hamulce 314/300.
andynl Opublikowano 21 Marca 2016 Opublikowano 21 Marca 2016 W każdym razie mowa nie o 1.8 TFSI, a o 2.0 TFSI 180KM - wychodzi na to, że tam też są hamulce 314/300. 320/300
komoornik Opublikowano 21 Marca 2016 Opublikowano 21 Marca 2016 Patrz, a m.in o Twoim aucie była dyskusja. http://a4-klub.pl/index.php?/topic/351076-przod-i-tyl-rozne-klockizaciski/ To się zrobiło jakieś zamieszanie.
mumen Opublikowano 21 Marca 2016 Opublikowano 21 Marca 2016 Antena radiowa znajduje się w tylnej bocznej szybie (taki drucik, jak ogrzewanie szyby). Czy w płetwie nie ma też anteny DAB? Tak zgadza sie Jesli chodzi o DABA w avancie to antena jest w tylnej prawej szybie jestem po tym zabiegu u mnie w Rzeszowie mam 12 stacji Pletwa dachowa to : - NAVI - Webasto - telefon w wersji USA dodatkowo jeszcze jedno wejscie pod SIRIUSA chyba Czyli pod webasto trzeba jeszcze zmienić płetwę bo pewnie standard jak jest z navi to nie ma trzeciego gniazda ...
wrclaguna Opublikowano 21 Marca 2016 Opublikowano 21 Marca 2016 komuś zbywa jakis gateway piszcie na PW
zabiello Opublikowano 21 Marca 2016 Opublikowano 21 Marca 2016 Patrz, a m.in o Twoim aucie była dyskusja. http://a4-klub.pl/index.php?/topic/351076-przod-i-tyl-rozne-klockizaciski/ To się zrobiło jakieś zamieszanie. Dyskusja była na temat tego jakie były zaciski montowane w konkretnych wersjach, w 2.0 były tarcze o wielkości 320 ale w przypadku wersji 180KM były zaciski Ate a nie TRW jak w 211KM. W 1.8 są 314mm tarcze i zaciski Ate.
andynl Opublikowano 21 Marca 2016 Opublikowano 21 Marca 2016 Patrz, a m.in o Twoim aucie była dyskusja. http://a4-klub.pl/index.php?/topic/351076-przod-i-tyl-rozne-klockizaciski/ To się zrobiło jakieś zamieszanie. Dyskusja była na temat tego jakie były zaciski montowane w konkretnych wersjach, w 2.0 były tarcze o wielkości 320 ale w przypadku wersji 180KM były zaciski Ate a nie TRW jak w 211KM. W 1.8 są 314mm tarcze i zaciski Ate. Nawet nie wiem że mnie obgadywali w tym temacie. Panowie ja mam 180kucy i były oryginalnie zaciski TRW przód 320 i tył 300 (nie wentylowane) Dev jak zwykle wie wszystko najlepiej
vblpl Opublikowano 22 Marca 2016 Opublikowano 22 Marca 2016 Siemka Szukam i nie mogę znaleźć. Szukam śrub, mocowań osłony silnika i skrzyni do A4 B8 polift. Zderzak S-line. Z góry dziękuję za pomoc
jozek726 Opublikowano 22 Marca 2016 Opublikowano 22 Marca 2016 Panowie kilka słów na temat 3.0 tdi ? Bo widzę w miarę ciekawy egzemplarz i czy przebieg powyżej 250 tys wiąże się z wymianą wtrysków czy coś takiego ?
Gibons Opublikowano 22 Marca 2016 Opublikowano 22 Marca 2016 Istnieje duże prawdopodobieństwo Mówisz o tej za 60tyś ?
jozek726 Opublikowano 22 Marca 2016 Opublikowano 22 Marca 2016 Tzn ze nic się nie zmieniło w tych silnikach między b7 a b8 ? Tez ma swoje bolączki typu rozrząd i wtryski? Nie nie o tej
Gibons Opublikowano 22 Marca 2016 Opublikowano 22 Marca 2016 To loteria jak w każdym innym problem polega na tym że jak coś się stanie to jest to drogie w naprawie, ale jeżeli chodzi o wtryski ponoć częściej padają w 3.0 niż 2.0
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się