ghost1717 Opublikowano 16 Września 2011 Opublikowano 16 Września 2011 trzecia zima z rzedu... w QUATTRO ... wczesniej b5 2.8 quattro i manual... teraz 3.0Q tiptronic... Jak ktos twierdzi ,ze tiptronic zamula... to zapraszam na jazde testową moim tiptroniciem z wgranym sportem odpowiednio zaprogramowany tiptronic niemal nie różni sie niczym od manuala, każdy bieg można przeciągnac do konca i nie zmieni biegu chyba ,ze tego sam nie zechcesz przydatne szczegolnie podczas driftu zimą gdy wchodzisz w ciasny zakret powiedzmy 2 biegiem i kazde dodanie ostre gazu i masz 140 km/h w miejscu dzieki trybowi sport mozna wejsc na 1 biegu na całym ogniu z bezpieczniejszą predkoscia i w dodatku lepiej panując nad autem... na 1 biegu jest max 70km/h polecam ! ps. ja Swoją 3.0 ASN mam od 98 tys km... teraz ma prawie 260 tys km chodzi jak zła.... pozdrawiam Łukasz
benne Opublikowano 17 Września 2011 Opublikowano 17 Września 2011 Kolego ja mam z takim przebiegiem śmiga elegancko no i ten dźwięk silnika bajka mam tiptronic q rewelacja i tylko czekam na śnieg
julo23 Opublikowano 17 Września 2011 Opublikowano 17 Września 2011 Wolnossący silnik to też zaleta, przynajmniej Ci odpada usterka związana z turbo.
czaki22 Opublikowano 17 Września 2011 Opublikowano 17 Września 2011 ja szukałem 3.0 ale padło na 1.8 i w sumie moglem szukac uparcie. nastepne auto to v-ka znowu
paput Opublikowano 17 Września 2011 Opublikowano 17 Września 2011 ja szukałem 3.0 ale padło na 1.8 i w sumie moglem szukac uparcie. nastepne auto to v-ka znowu a czemu V-ka znowu? 1.8T podobno takie fajne motory
kris46 Opublikowano 17 Września 2011 Autor Opublikowano 17 Września 2011 Powiem tak, przejechałem 1800 km po to żeby się przekonać że sprzedawca (o dziwo Niemiec) jest oszustem. Po telefonie w którym zapewniał o uszkodzeniach które są w aucie postanowiłem pojechać go kupić. Niestety okazało się że poza przednim lewym błotnikiem i drzwiami przednimi całe auto jest do malowania lub zaprawek, miska oleju ma dziurę na 5cm średnicy a jedno koło leży bokiem. Zrobiłem sobie wycieczkę ale nie poddam się. Będę szukał 3.0 Q do upadłego. Powiedzcie mi tylko czym się różnią silniki AVK i ASN? Ten którego nie kupiłem był ASN był w manualu
paput Opublikowano 17 Września 2011 Opublikowano 17 Września 2011 Powiem tak, przejechałem 1800 km po to żeby się przekonać że sprzedawca (o dziwo Niemiec) jest oszustem. Po telefonie w którym zapewniał o uszkodzeniach które są w aucie postanowiłem pojechać go kupić. Niestety okazało się że poza przednim lewym błotnikiem i drzwiami przednimi całe auto jest do malowania lub zaprawek, miska oleju ma dziurę na 5cm średnicy a jedno koło leży bokiem. Zrobiłem sobie wycieczkę ale nie poddam się. Będę szukał 3.0 Q do upadłego. Powiedzcie mi tylko czym się różnią silniki AVK i ASN? Ten którego nie kupiłem był ASN był w manualu i jak wrażenia z jazdy?
julo23 Opublikowano 18 Września 2011 Opublikowano 18 Września 2011 Przeciez koło leżało bokiem to jazdy najwidoczniej nie było. Jak chcesz jeden gościu ma z Zawiercia do sprzedania 3.0 ASN tylko że niestety w ośce. 2001r. Miałem gdzieś jego zdjęcia bo raz był na spocie i zjadł dużo kiełbasy z grilla
kris46 Opublikowano 19 Września 2011 Autor Opublikowano 19 Września 2011 drogi na zachodzie są super, autem nie jeździłem bo miska dziurawa. Ostatnio jeździłem kolegi a8 4,2 Q i fajnie było[br]Dopisany: 18 Wrzesień 2011, 19:11_________________________________________________aha, ja szukam kombi
kolunio Opublikowano 19 Września 2011 Opublikowano 19 Września 2011 ja mam 3.0 w benzie i nie narzekam i tylko manual tylko lać paliwko i jazda dla mnie skrzynia automatyczna to porażka popatrz jak ludzie mają problemy ,piszą że cieknie olej ze skrzyni biegów nie przełącza albo szarpie polecam manuala
benne Opublikowano 21 Września 2011 Opublikowano 21 Września 2011 Dlaczego twierdzisz że automat to porażka jak ktoś kupi wiechcia to będzie marudził i narzekał na wszystko taka mentalność ja mam tiptronic 3.0 V6 220km quattro i nie zamienił bym w życiu na manualna a poza tym mam opcje że mogę zmieniać biegi jak w manualu i też przy kierownicy przepiękna sprawa to tyle tylko polecać !!!!!
powaguspisz Opublikowano 21 Września 2011 Opublikowano 21 Września 2011 Tak czytam ten temacik, i muszę powiedzieć i przyznać rację kolegom iż żaden automat tylko i wyłącznie manual tu sam decydujesz i masz napewno mniejsze koszta automaty walą się na potęgę. A4 B6 3,0 mam od 3 miesięcy niestey ośka szukałem q ale jest du..... nie ma albo zajezdnie szroty, ale za to kombi taki chciałem, gaz mam sam zakłądałem bo nie chciałem tych ala gazowni pozakładanych w V-łkach ala niby sekwencje a to zwykłe miksery nie wiem kto wogle zezwala na zakładanie takiego gazu yyyyy, gaz zakładałem z górnej póły nie ma co oszczędzać , montaz na dwóch reduktorach kazdy na głowicę ładnie ze sobą spięte, cyka jak ta lala, jeździ ładnie i nie czuje różnicy pomiędzy benzyną a gazem a to wszystko naprawdę panowie zalerzy od tego co wstawiamy, nie będę przechwalał bo nie znam się aż tak ale wiem ze np. listwa hana Stag 300 PREMIUM to już innowacyjne rozwiązanie. Spalanie na poziomie 12-16 miasto trasa do 12. A wiec lux POLECAM POLECAM bo to naprawdę fajnie jeździ !! [br]Dopisany: 21 Wrzesień 2011, 20:39_________________________________________________Po za tym nawet niech te 1,8 T objedzie 3,0 ale dzwięku nie da tak pieknego jak V -ka no i tak apropo to dużo zalerzy od umiejętności jazdy i wykorzystaniu momentu tego auta a więc nie koniecznie tak szybko te 1,8 T dmuchnąć 3,0. Sprin do 100 seryjnie jest doś fajny na poziomie 6,7s, a wiec nie tak słabo jak by się komus wydawało.
benne Opublikowano 24 Września 2011 Opublikowano 24 Września 2011 Tylko po co kupujesz 3.0 220 km i zakładasz gaz nie czujesz różnicy teraz ale z czasem może ci wyjść bokiem ten gaz jak by nie patrzeć gaz jest suchym paliwem a to dobrze silnikowi nie robi i dalej twierdze że nie ma co się bać tiptronic bo jak ktoś chce kupić coś dobrego za psie pieniądze to tak jest taka prawda nie okłamujmy się.
Thom4s Opublikowano 24 Września 2011 Opublikowano 24 Września 2011 automaty walą się na potęgę. Tiptronic to mocna skrzynia i psuje się rzadziej niż manual. To jest powielany zasłyszany mit o awaryjności tiptronic'a. Nawet jeśli coś padnie to można to naprawić, co w przypadku manuala wiąże się z reguły z wymianą skrzyni. Silnik ogólnie fajny i polecany.
?uki1984 Opublikowano 24 Września 2011 Opublikowano 24 Września 2011 3.0 motorek jak najbardziej Brzmienie V6 bomba Jakby u mnie za taki silnik sie nie płaciło podatku drogowego 1200 euro rocznie to bym się nawet nie zastanawiał Jedź, obejrzyj bardzo dobrze, jak ok to sprawdź jeszcze na jakimś serwisie, i zapnij VAGa Jak ato ok, to bierz i ciesz się motorkiem V6 i napędem (polecam ) I nie męcz tego silnika gazem
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się