Arturoo Opublikowano 1 Października 2013 Opublikowano 1 Października 2013 Rano dostanę na maila swoje logi -to Ci je też na skrzynkę od razu podeślę ....nie znalazlem niestety u siebie na kompie....
adrian998998 Opublikowano 2 Października 2013 Opublikowano 2 Października 2013 Luknij podciśnienia bo sprężarka coś za bardzo leniwa. Nie ma się co dziwć że przepływka jak sprężarka nie ciągnie to i przepływy będą słab wskazywane. Sprawdz szczelność układu podciśnieniowego włacznie z gruszką sterującą turbinę.
kudalty66 Opublikowano 12 Października 2013 Autor Opublikowano 12 Października 2013 dzieki, musze w wolnej chwili zrobic loga na 4ce, może pojawi się to przydławienie, na ok 2100, wtedy przestaje ciągnąć, na nizszym biegu tego niema, ,. znalałem swoje stare logi z ok 1.5 roku temu, w wolej chwili wrzucę, może na początku zamienię n75 bo mam drugi miłego dnia Pany,. ---------- Post dopisany 08-10-2013 at 15:46 ---------- Poprzedni post napisany 02-10-2013 at 08:39 ---------- Artur looknałem w twoje logi, u ciebie też wtedy słabo troche turbo wstawało,. cóż muszę tą druga suszarę założyć i wtedy porównam, narazie jakoś jeździ,. do tego na nowej baterii za***iście pali nawet na ciepło hehe a tak z innej beczki nowy zbiorniczek wyrównawczy zamówiłem bo stary popękany i puszczał, niestety do v6 jest droższy niż do 1.9 bo dolny wąż ma wyjście do dołu a nie do przodu, i inna kostka,. ---------- Post dopisany at 15:50 ---------- Poprzedni post napisany at 15:46 ---------- Kaju, muszę też zdjąć zderzak może ten jeden cooler się kończy i puszcza dlatego nie ładuje jak powinno, jest jakis prosty patent na sprawdzenie szczelności??? cos tam szumi ale czy to normalny odgłos czy nieszczelnosć tego nie wiem , na masce jechać się nie da, a na postoju tego nie słychać,. Artur porównałem twoje logi, softa mam o 0.35 bara podbitego, max jest 2,36 czy to dużo?? Bixy mi po głowie latają, u mnie to nieduży koszt,. ---------- Post dopisany 12-10-2013 at 13:49 ---------- Poprzedni post napisany 08-10-2013 at 15:50 ---------- znaleziona przyczyna niedoładowania, nieszczelny mieszek EGRa, brakowało vac z wolnych obrotów, co powodował niedostateczną pracę kierwniczek w turbinie,. niestety żeby wymienić egr trzeba turbo wyciagać, także załozyłem to drugie, jest ono jakby mocniejsze z dołu, ale głośniejsze,. jednak to co było na aucie tez jest ok, zero luzów, kierwniczki nie zapieczone, regenerowane 4 lata temu w turbo-tec, także dobrze to o nich świadczy, szczególnie że na takim doładowaniu śmiga,. nowy film, Artur, pod koniec przy spokojnej jeździe spójrz na chwilowe spalanie,. nowy zbiorniczek, od razu pare latek mniej pod maską
kaju Opublikowano 12 Października 2013 Opublikowano 12 Października 2013 wskazania chwilowego jak najbardziej poprawne - u mnie było też w tych okolicach, robiłeś kalibracje, czy fabryczne ustawienie masz?
kudalty66 Opublikowano 13 Października 2013 Autor Opublikowano 13 Października 2013 nic nie zmieniałem, wg kompa i wg baku ok 0.2 l przekłamania jest,. sprawdziłem to wiele razy PL-UK.
KrzysiekA4 Opublikowano 13 Października 2013 Opublikowano 13 Października 2013 Widać teraz czemu nie chcesz sprzedać puki co Swoje 2.5TDI Wałki itp.Filmiki całkiem przyjemne asr daje rade .Stołki też masz super .Masz przód 312 nie myślałeś nad 320 ?? jakie masz tarcze z tyłu ori czy coś więcej??Co do rozpórki sam jestem ciekaw czy mam u siebie heh jutro musze wyjąć podszybie .
kudalty66 Opublikowano 13 Października 2013 Autor Opublikowano 13 Października 2013 chyba na 9 stronie jest nowa kiera od Ski , taka jaka właściwie być powinna,. jest fota,. hamulce, jeżeli już to OZ nawiercane i klocki Ferodo performance, na tył do Ośki nie idzie nic innego załozyć,. jak dotąd ferodo tarcze i kolcki ferodo premier są najlepszym i najtrwalszym zestawem jaki miałem,.
KrzysiekA4 Opublikowano 13 Października 2013 Opublikowano 13 Października 2013 Nie zdążyłem sprostować heh widziałem ta już jest ok.na tył nie da rady większej niż ori?? w ośce 256 nie podejdą?? ---------- Post dopisany at 21:56 ---------- Poprzedni post napisany at 21:53 ---------- Ja trochę się pośpieszyłem i nowe tarcze288 i klocki TRW ale nie narzekam.Choć nie miałem okazji mieć 312 lub większe pod nogą heh ---------- Post dopisany at 22:00 ---------- Poprzedni post napisany at 21:56 ---------- Na filmiku widać różnice od 3tyś niż u mnie chyba że na V-power i uszlachetniaczach na raz jade heh
kudalty66 Opublikowano 13 Października 2013 Autor Opublikowano 13 Października 2013 przy Q na tyle możesz zakładać co tylko ci pasuje bo same tarcze zmieniasz, przy ośce masz w tarczy łozyska i dlatego kicha, nawet sam próbowałem piasty od A6 przymierzyc niestety sa inne mocowania,. pozostaje opcja zmiany całej belki tylnej od paska b5 lub a6 c5, ale watpie zeby pasowała, bo W a4 jest mcperson z tyłu, a w tych drugich sprężyna i amor oddzielnie
KrzysiekA4 Opublikowano 13 Października 2013 Opublikowano 13 Października 2013 przy Q na tyle możesz zakładać co tylko ci pasuje bo same tarcze zmieniasz, przy ośce masz w tarczy łozyska i dlatego kicha, nawet sam próbowałem piasty od A6 przymierzyc niestety sa inne mocowania,. pozostaje opcja zmiany całej belki tylnej od paska b5 lub a6 c5, ale watpie zeby pasowała, bo W a4 jest mcperson z tyłu, a w tych drugich sprężyna i amor oddzielnie Szkoda,myślałem że na 256 da rade porezać ale widzę że to mało prawdopodobne
Dev Opublikowano 13 Października 2013 Opublikowano 13 Października 2013 hamulce, jeżeli już to OZ nawiercane nie ma czegos takiego
Arturoo Opublikowano 13 Października 2013 Opublikowano 13 Października 2013 przy Q na tyle możesz zakładać co tylko ci pasuje bo same tarcze zmieniasz, przy ośce masz w tarczy łozyska i dlatego kicha, nawet sam próbowałem piasty od A6 przymierzyc niestety sa inne mocowania,. pozostaje opcja zmiany całej belki tylnej od paska b5 lub a6 c5, ale watpie zeby pasowała, bo W a4 jest mcperson z tyłu, a w tych drugich sprężyna i amor oddzielnie Szkoda,myślałem że na 256 da rade porezać ale widzę że to mało prawdopodobne 256...i wiele wiele innych zestawów tylko do Q
kudalty66 Opublikowano 13 Października 2013 Autor Opublikowano 13 Października 2013 hamulce, jeżeli już to OZ nawiercane nie ma czegos takiego dev, OZ, otto zimmerman nawiercane,
Kowi87 Opublikowano 13 Października 2013 Opublikowano 13 Października 2013 Portugalce w FWD wyrezały z tyłu 312 czy tam 321 z RS4:wink:
KrzysiekA4 Opublikowano 13 Października 2013 Opublikowano 13 Października 2013 Portugalce w FWD wyrezały z tyłu 312 czy tam 321 z RS4:wink:http://i950.photobucket.com/albums/ad347/professor_pt/IMG_4132.jpg Takie na tył Masakra
kudalty66 Opublikowano 13 Października 2013 Autor Opublikowano 13 Października 2013 ciekawe jak to zrobili, a nawiasem w finlandii na youtube są filmiki z 2.5 v6 220 KW mocy czyli 300 koni, ładnie hula powiem wam,.
KrzysiekA4 Opublikowano 13 Października 2013 Opublikowano 13 Października 2013 ciekawe jak to zrobili, a nawiasem w finlandii na youtube są filmiki z 2.5 v6 220 KW mocy czyli 300 koni, ładnie hula powiem wam,. Robert u Ciebie idzie w tym kierunku :)więc myśl o heblach na tył
Arturoo Opublikowano 13 Października 2013 Opublikowano 13 Października 2013 ciekawe jak to zrobili, a nawiasem w finlandii na youtube są filmiki z 2.5 v6 220 KW mocy czyli 300 koni, ładnie hula powiem wam,. spawarka pewnie poszła w ruch
Kowi87 Opublikowano 14 Października 2013 Opublikowano 14 Października 2013 Moze uda mi sie wyciągnąć od właściciela jakies lepsze fotki bo na forum nie wstawil pokazujacych jak to jest porobione. A co do mocnego 2, 5 v6 jest dosc dobrze opisany projekt b6 na angielskim forum od turbo po modyfikacje pompy 3krzywkowej. Ale auto ostatecznie sie nie wystroilo bo ciagle cos naprawial bo nie wytrzymywalo tej mocy ...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się