kudalty66 Opublikowano 16 Lutego 2014 Autor Opublikowano 16 Lutego 2014 krzysiek, no właśnie duży plus to taki jak można sobie to samemu zrobić, bo mi to zajmuje już półtora dnia, a jeszcze zderzak lapy i reszta słon do poskładana, drugie turbo tez wrzucam więc cały dzień pewnie mi zejdzie,. wiem wiem jak się sobie robi to dokładnie i bez pospiechu, no ale inne auta czekają i trzeba się uwijać bo i jeździć nie mam czym, żonę okradam, wczesniej ze 3 lata temu regenerowałem alternator, wtedy jak go wyciagałem to cały był w oleju, teraz o dziwo był czysty i suchy, ale padła cała płytka w nim więc kupiłem drugi od Krychy,. wychodzi na to że w miarę szczelny mam silnik, usczelki nowe dawałem wszystko powoli składałem, troche przelewy się pocą tylko, ale teraz od razu wymieniam,. we wtorek pewnie skończę bo jutro na 12H do pracy zasuwam, pozdro
KrzysiekA4 Opublikowano 16 Lutego 2014 Opublikowano 16 Lutego 2014 No turbo ogarniesz moment,gorzej chyba z tym napinaczem:grin:ciekawe ile zajeło Ci zdjąć ten trzpień:kwasny:u mnie mimo luzu to zabawy było trochę. Do Angli będę się nie długo wybierał,jakieś graty pokupować.Może na mini spota się zgramy??
kudalty66 Opublikowano 17 Lutego 2014 Autor Opublikowano 17 Lutego 2014 tak to wszystko wygląda, nowe tuleje i uszczelki dostepne z orginału w Intercarsie, numery na zdjęciach,. jak widac na drugim zdjęciu obciety został kołnierz starego pierscienia i nabiłem trzeci, napewno to usztywniło jeszcze bardziej. w kazdym razie dostęp do tego napinacza nie jest łatwy, sczególnie do śruby od tyłu,. i ponowne nabicie tuleii tej od tyłu, uzyłem innej dłuższej śruby żeby wcisnąć ją do środka,.
KrzysiekA4 Opublikowano 17 Lutego 2014 Opublikowano 17 Lutego 2014 Kawał dobrej roboty:naughty:tak myślę że jak ktoś zajrzy do siebie to 77% aut ma z tym problem Miałeś rację że ten zborniczek odmładza o pare lat:grin:
kudalty66 Opublikowano 17 Lutego 2014 Autor Opublikowano 17 Lutego 2014 pytałeś ile mi z tym zeszło,. jedno popołudnie rozbierałem, drugi dzień składałem do tego stanu co na zdjęciach, do tego czyszczenie dolotu wymiana coolerów, tzreba było rozpiąć rozrząd pompy żeby zdjąć ten dekiel z rolkami od paska, rozrząd silnika nie był rozpinany,. napewno łatwiej by było gdyby rozrządu i rolki tej poprawej od rozrządu nie było,. alternator przełożyć drugi to już tylko chwila, nie rozpinałem całego przodu, odpięty tylko górny wąż wodny i na max odchylony, cieżko było koło pasowe odkręcić no i wybijanie tych tuleii żeby chłodnicy nie ruszyć też trudniejsze,. urwała mi się sruba z góry prz lampe w czołówce muszę rozwiercić także jeszcze trochę pracy zostało,. sam wiesz jakby to robił mechanik za kasę sporo trzeba zapłacić,. robiłem ostatnio rozrząd w S3 2.0 TFSI 265 KM, wcale łatwo też nie było, żeby cokolwiek zrobic trzeba albo silnik opuścic lub go unieść żeby mocowanie silnika odkręcić,.
KrzysiekA4 Opublikowano 18 Lutego 2014 Opublikowano 18 Lutego 2014 No u mnie przy zdjętym przodzie trochę zajęło wyjąć trzpień z tego ramienia,no ale to czas wigilijny był więc:kwasny:no i przy pifku:grin:. Co do mechaników to wiem jak to wygląda,ale dzięki bogu znalazłem odpowiedniego.Wynajem garażu(prąd i ogrzewanie reszta w płynie:grin:). Ps. Najważniejsze że suchy:wink:u mnie w "brudasku" na deklach nadal trzyma się kolorek:naughty:przed Bukowiną na przegląd co tam w trawie piszczy:whistling:
kudalty66 Opublikowano 18 Lutego 2014 Autor Opublikowano 18 Lutego 2014 autko poskładane, lampy świecą masakrycznie dobrze do tego mam nowe palniki Philipsa k4800, zacytuję Artura, na lampy to są jedne z lepiej wydanych pieniędzy,.
kaju Opublikowano 18 Lutego 2014 Opublikowano 18 Lutego 2014 autko poskładane, lampy świecą masakrycznie dobrze do tego mam nowe palniki Philipsa k4800, zacytuję Artura, na lampy to są jedne z lepiej wydanych pieniędzy,. jebnij długimi w nocy - trawe wypala w rowach
kudalty66 Opublikowano 18 Lutego 2014 Autor Opublikowano 18 Lutego 2014 hehe, mam bixa + h7 także jest szansa
kaju Opublikowano 18 Lutego 2014 Opublikowano 18 Lutego 2014 hehe, mam bixa + h7 także jest szansa odłącz to H7 bo Ci tylko barwe sp***doli, a i tak w świetle bixa będzie ginąć ja u siebie miałem na dopałach ledowe, fajna reakcja przy mryganiu na wyłączonych światłach
kaju Opublikowano 18 Lutego 2014 Opublikowano 18 Lutego 2014 pomyśle nad tym, wiesz jak to u nas w uk wpuszczasz kogoś, to zawsze długimi ładujesz... coś pięknego takie mrugające h7
Arturoo Opublikowano 18 Lutego 2014 Opublikowano 18 Lutego 2014 hehe, mam bixa + h7 także jest szansa ja też..... ...odłącz to H7 bo Ci tylko barwe sp***doli, a i tak w świetle bixa będzie ginąć .......... nie zgodzę się....b.dobrze odznacza się dodatkowe 100W
kaju Opublikowano 18 Lutego 2014 Opublikowano 18 Lutego 2014 hehe, mam bixa + h7 także jest szansa ja też..... ...odłącz to H7 bo Ci tylko barwe sp***doli, a i tak w świetle bixa będzie ginąć .......... nie zgodzę się....b.dobrze odznacza się dodatkowe 100W ja miałem 5k i irytowało mnie światło z normalnym żarówek... ale to kwestia gustu
kudalty66 Opublikowano 18 Lutego 2014 Autor Opublikowano 18 Lutego 2014 5 k jakie??? ori czy podróba,. jutro foty wstawie
Arturoo Opublikowano 19 Lutego 2014 Opublikowano 19 Lutego 2014 hehe, mam bixa + h7 także jest szansa ja też..... ...odłącz to H7 bo Ci tylko barwe sp***doli, a i tak w świetle bixa będzie ginąć .......... nie zgodzę się....b.dobrze odznacza się dodatkowe 100W ja miałem 5k i irytowało mnie światło z normalnym żarówek... ale to kwestia gustu ale to dalej dodatkowe 100W
Gwerty Opublikowano 19 Lutego 2014 Opublikowano 19 Lutego 2014 autko poskładane, lampy świecą masakrycznie dobrze do tego mam nowe palniki Philipsa k4800, zacytuję Artura, na lampy to są jedne z lepiej wydanych pieniędzy,. polecam się. a co do żarówek h7 w drogowych. wszystko zależy kto czego oczekuje, w lampach w drogowym i np h7, żarówka dopala punktowo i daleko a jak masz tylko bix to masz drogowe wysoko i szeroko tak jak np. b7,b8,q5,q7, a6c7bix mając bix i żarówkę h7 można połączyć obie opcję. wtedy jest szeroko wysoko i jeszcze dalej
booster70 Opublikowano 19 Lutego 2014 Opublikowano 19 Lutego 2014 autko poskładane, lampy świecą masakrycznie dobrze do tego mam nowe palniki Philipsa k4800, zacytuję Artura, na lampy to są jedne z lepiej wydanych pieniędzy,. polecam się. a co do żarówek h7 w drogowych. wszystko zależy kto czego oczekuje, w lampach w drogowym i np h7, żarówka dopala punktowo i daleko a jak masz tylko bix to masz drogowe wysoko i szeroko tak jak np. b7,b8,q5,q7, a6c7bix mając bix i żarówkę h7 można połączyć obie opcję. wtedy jest szeroko wysoko i jeszcze dalej ale wtedy nie ma drl... co jest najlepsze w tych lampach wedlug mnie
kudalty66 Opublikowano 19 Lutego 2014 Autor Opublikowano 19 Lutego 2014 w każdej chwili DRLa można rezać, mozna dołozyć moduł na długich itd,.
Arturoo Opublikowano 19 Lutego 2014 Opublikowano 19 Lutego 2014 autko poskładane, lampy świecą masakrycznie dobrze do tego mam nowe palniki Philipsa k4800, zacytuję Artura, na lampy to są jedne z lepiej wydanych pieniędzy,. polecam się. a co do żarówek h7 w drogowych. wszystko zależy kto czego oczekuje, w lampach w drogowym i np h7, żarówka dopala punktowo i daleko a jak masz tylko bix to masz drogowe wysoko i szeroko tak jak np. b7,b8,q5,q7, a6c7bix mając bix i żarówkę h7 można połączyć obie opcję. wtedy jest szeroko wysoko i jeszcze dalej ale wtedy nie ma drl... co jest najlepsze w tych lampach wedlug mnie najlepsza to jest ilość światła nawet na mijania w nocy
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się