kudalty66 Opublikowano 11 Lipca 2012 Autor Opublikowano 11 Lipca 2012 widzę że w bezpiecznym miejscu zaparkowany ostatnio tam często bywałem w związku z Euro 2012, nasz WCPR w Straży jeszcze nie ma sprawnych łącz, obsługuje 112, w miejskiej, na czas Euro byłem w sztabie w wojewódzkiej. pozdr
kudalty66 Opublikowano 17 Września 2012 Autor Opublikowano 17 Września 2012 witam, wreszcie mam Esową kierownicę, dzieki koledze Krycha, w idelanym stanie,., zdjęcia poniżej
Arturoo Opublikowano 18 Września 2012 Opublikowano 18 Września 2012 Robert foty Pane foty !!! nas interesują ,a nie od kogo jakim kurierem etcetera ... etcetera :decayed:
kudalty66 Opublikowano 18 Września 2012 Autor Opublikowano 18 Września 2012 Artur zaraz będą, hehe pozdr ---------- Post dopisany at 09:08 ---------- Poprzedni post napisany at 08:55 ---------- nowa kierownica: powrócił też na przód chromowany znaczek, ramka jest w czarnym macie, <br /><br />
Arturoo Opublikowano 18 Września 2012 Opublikowano 18 Września 2012 kiera będzie gril miałem kilka dni plasti dipem malniętego przez kolegę na czarny mat ale w sobotę stary chromik wrócił do łask jakoś mi tak ten przód bardziej pasował z chromie niż w macie ale spróbowałem żeby nie było
kudalty66 Opublikowano 18 Września 2012 Autor Opublikowano 18 Września 2012 :eusathink: jak ta kiera może być??? z tego malowanego ci mat zszedł??? bo nie rozumiem, Artur foty dawaj, ja to malowałem zwykłym czarnym matem, nic nie złazi,. trzeba dobrze zmatować przed,.
Arturoo Opublikowano 18 Września 2012 Opublikowano 18 Września 2012 Panie ja to miałem malowane plasti dipem ,nie trzeba jakoś specjalnie przygotowywać powierzchni malowanej ,wystarczy umyć ..sam to ściągałem bo jakoś mi nie podeszło w drugim tygodniu używania tu masz linka do tej farby-gumy PlastiDip a WHOLE CAR - How-to by DipYourCar.com - YouTube ---------- Post dopisany at 09:37 ---------- Poprzedni post napisany at 09:35 ---------- :eusathink: jak ta kiera może być??? spoko łądna jest mi tylko guzików do tipa brakuje tak jak mam w swojej
kudalty66 Opublikowano 20 Września 2012 Autor Opublikowano 20 Września 2012 ładna podstawa do modów dzięki ale raczej nic więcej modził nie bedę, może wydech ale to sie zobaczy,mam to auto już 5 lat, wcześniej smigałem Polska - Anglia teraz samochód uzywam codziennie na dojazdy do pracy, daje mi frajdę z jazdy, może i z silnikiem jakies problemy były, ale ostatnio jadąc 1.9, wkurzał mnie hałas, i drgania o braku mocy nie wspomnę,. pozdr
Wujek141 Opublikowano 24 Września 2012 Opublikowano 24 Września 2012 No no Kudłaty, widzę że wziąłeś się do roboty ) Szkoda tylko, że po drodze natknęły się awarie. Nooo, a moja jak na razie jeździ, czekam na dostęp do kanału, muszę zajrzeć skąd mam ten "malutki" wyciek Masz jeszcze GG? ;>Bo coś Cię na nim nie widuje Pzdr
maciek0701 Opublikowano 24 Września 2012 Opublikowano 24 Września 2012 ładne auto z wygladu zadbane. ale motor patologia jak dla mnie moze i fajnie brzmi ale pada i wcale mocy duzej nie ma ani momentu jak na V i 6 garkow. w seri 320 Nm? to bardzo malo moim zdaniem
kudalty66 Opublikowano 24 Września 2012 Autor Opublikowano 24 Września 2012 ładne auto z wygladu zadbane. ale motor patologia jak dla mnie moze i fajnie brzmi ale pada i wcale mocy duzej nie ma ani momentu jak na V i 6 garkow. w seri 320 Nm? to bardzo malo moim zdaniem ja nie narzekam, każdy silnik sie psuje, szczególnie jak przebieg rośnie, poczytaj jak sypią się nowsze,. Sysiek od nas z klubu ma AKNa po programie wyszło mu 190 koni, on również nie narzeka,. pozdrawiam
maciek0701 Opublikowano 24 Września 2012 Opublikowano 24 Września 2012 nie mowie ze nie wiadomo jak słaby ale seria jest do d*py moim zdaniem na taki motor:) po chipie juz duzo lepiej to wyglada
kudalty66 Opublikowano 24 Września 2012 Autor Opublikowano 24 Września 2012 dlatego trzeba chipować, hehe,
kaju Opublikowano 24 Września 2012 Opublikowano 24 Września 2012 ładne auto z wygladu zadbane. ale motor patologia jak dla mnie moze i fajnie brzmi ale pada i wcale mocy duzej nie ma ani momentu jak na V i 6 garkow. w seri 320 Nm? to bardzo malo moim zdaniem 310. Padłami te silniki są dla tych, którzy nie wiedzieli jak go używać, bądź dla tych, którzy nawet nie mieli okazji go użytkować... Wady fabryczne mają, nie powiem, ale są one do uniknięcia w czasie - chociażby przetarcie się wałków jest do uniknięcia przy odpowiednim opiekowaniu się odmą. Osobiście w życiu nie przesiadłbym się do 1,9 chociażby właśnie na kulturę pracy - postaw obok siebie R4 i V6 w dieslu - Vke ledwo usłyszysz, bo R4 zagłuszy i Vke i wszystko co się dzieje dookoła. Nie wspominając o własnych myślach... Porównajmy sobie chociażby dzisiejsze 3,0V6TDI i 2,0R4TDI - R4 nadal jest baaardzo bardzo słyszalne, dzisiejsze Vki mają taką kulturę pracy, że nieraz ciężko stwierdzić, czy to diesel czy benzyna Myślę też, że krytyka mocy i momentu obrotowego tego silnika po prawie 15 latach od momentu pierwszych produkcji jest troszkę nie na miejscu... Nie wspomnę o narzuceniu kultury pracy dla ... Oczywiście żeby nie było, że bronię tego silnika, bo sam taki mam - nie robię tego, stwierdzam tylko fakty
Armi Opublikowano 24 Września 2012 Opublikowano 24 Września 2012 Zadbany i bezawaryjne 2.5 to skarb ale jak sam wiesz, wiekszosc tych silników to zajechane szroty z niewiadomym czytaj sporym przebiegiem, zalewane pierwszym lepszym olejem a to źle wróży. Wystarczy lektura wątku: Nastawiać się na ogromne koszty, tylko dla kultury pracy i nieco większej mocy niż 1.9 po chipie - kwestia sporna. A w 1.9 zmienisz sobie silnik za tysiaka a w 2.5? Niestety:whistling: Koszty naprawy 2.5Tdi to już tysiące a nie setki. http://a4-klub.pl/silniki-diesla-29/all-ogolne-wiadomosci-2-5-v6-tdi-112252/
Kowi87 Opublikowano 24 Września 2012 Opublikowano 24 Września 2012 Zadbany i bezawaryjne 2.5 to skarb ale jak sam wiesz, wiekszosc tych silników to zajechane szroty z niewiadomym czytaj sporym przebiegiem, zalewane pierwszym lepszym olejem a to źle wróży.Wystarczy lektura wątku: Nastawiać się na ogromne koszty, tylko dla kultury pracy i nieco większej mocy niż 1.9 po chipie - kwestia sporna. A w 1.9 zmienisz sobie silnik za tysiaka a w 2.5? Niestety:whistling: Koszty naprawy 2.5Tdi to już tysiące a nie setki. http://a4-klub.pl/silniki-diesla-29/all-ogolne-wiadomosci-2-5-v6-tdi-112252/ dokładnie, a wystarczy wejsc w dział TDI i wpisać AKN w szukajke, zalew problemów typu padł silnik:wink: wiec o czyms to świadczy, każdy posiadacz 2,5TDI musi zrobic hydraulike, albo sprzedać padło by kolejny musiał to naprawiać, to jak z włascicielami silników TDCI, jeśli za uzytkowania nie robili układu paliwowego to tylko dlatego że udało i m sie sprzedać przed klęską zrobi to na100% nastepny włascielel
kaju Opublikowano 24 Września 2012 Opublikowano 24 Września 2012 Zadbany i bezawaryjne 2.5 to skarb ale jak sam wiesz, wiekszosc tych silników to zajechane szroty z niewiadomym czytaj sporym przebiegiem, zalewane pierwszym lepszym olejem a to źle wróży.Wystarczy lektura wątku: Nastawiać się na ogromne koszty, tylko dla kultury pracy i nieco większej mocy niż 1.9 po chipie - kwestia sporna. A w 1.9 zmienisz sobie silnik za tysiaka a w 2.5? Niestety:whistling: Koszty naprawy 2.5Tdi to już tysiące a nie setki. http://a4-klub.pl/silniki-diesla-29/all-ogolne-wiadomosci-2-5-v6-tdi-112252/ dokładnie, a wystarczy wejsc w dział TDI i wpisać AKN w szukajke, zalew problemów typu padł silnik:wink: wiec o czyms to świadczy, każdy posiadacz 2,5TDI musi zrobic hydraulike, albo sprzedać padło by kolejny musiał to naprawiać, to jak z włascicielami silników TDCI, jeśli za uzytkowania nie robili układu paliwowego to tylko dlatego że udało i m sie sprzedać przed klęską zrobi to na100% nastepny włascielel Polej po jednym i wpisz w tej szukajce AFN :decayed::decayed::decayed: też się dzieje
Kowi87 Opublikowano 24 Września 2012 Opublikowano 24 Września 2012 Zadbany i bezawaryjne 2.5 to skarb ale jak sam wiesz, wiekszosc tych silników to zajechane szroty z niewiadomym czytaj sporym przebiegiem, zalewane pierwszym lepszym olejem a to źle wróży.Wystarczy lektura wątku: Nastawiać się na ogromne koszty, tylko dla kultury pracy i nieco większej mocy niż 1.9 po chipie - kwestia sporna. A w 1.9 zmienisz sobie silnik za tysiaka a w 2.5? Niestety:whistling: Koszty naprawy 2.5Tdi to już tysiące a nie setki. http://a4-klub.pl/silniki-diesla-29/all-ogolne-wiadomosci-2-5-v6-tdi-112252/ dokładnie, a wystarczy wejsc w dział TDI i wpisać AKN w szukajke, zalew problemów typu padł silnik:wink: wiec o czyms to świadczy, każdy posiadacz 2,5TDI musi zrobic hydraulike, albo sprzedać padło by kolejny musiał to naprawiać, to jak z włascicielami silników TDCI, jeśli za uzytkowania nie robili układu paliwowego to tylko dlatego że udało i m sie sprzedać przed klęską zrobi to na100% nastepny włascielel Polej po jednym i wpisz w tej szukajce AFN :decayed::decayed::decayed: też się dzieje ale nie "padł silnik":wink: sprawdzone bo wiele razy juz były takie porównania:wink: o 1,9 znajdziecie wiecej problemów ale jakich problemów(tryb awaryjny powyzej 3tys- 70% postów) Sam silnik pod wzgledem kultury bije na głowe 1,9 jazda powyzej 150km/h nie męczy jak w R4, dynamika na dobrym poziomie, ale nie znam żadnej sztuki która od salonu nie miała robionej hydrauliki:whistling: taki urok silnika niestety
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się