Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B6 ALT] Po Remoncie Dalej Bierze...


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam

Mam taki problem, niedawno zrobiłem remont silnika tzn. wymiana uszczelniaczy, pierścieni, uszczelki pod głowicą, pasowanie i szlif głowiczki, no i wymiana na olej Shell HX7 10W-40 Myślałem że już, nareszcie, w końcu będzie spokój z olejem :naughty: a tu zaskoczenie po przejechaniu 478km zapala mi się minimum... Dzwonie do mechanika i mówię jak jest, a on mówi że to normalne bo pierścienie muszą się ułożyc, prawda to ??? Oczywiście jeżdżę narazie spokojnie do 3000 rpm na benzynie, ale gaz mam. Ma ktoś jakiś pomysł co to może byc ?? Bo remoncik troszke mnie wyniósł...

Opublikowano

Zacznij używać :szukaj: jest wiele tematów odnosnie ALT i jego apetytu na olej.

Opublikowano

Poczekaj jeszcze troche aż sie dobrze wszystko ułoży.

niestety z tego co sie orjrntuję to te silniki wcinają olej dolotem.

Opublikowano

Poczekaj jeszcze troche aż sie dobrze wszystko ułoży.

niestety z tego co sie orjrntuję to te silniki wcinają olej dolotem.

zle sie orientujesz :cool1: dolotem to znikoma ilosc tyle co w kazdym aucie.

Opublikowano

Wiem że są bo przeglądałem, ale akurat nie ma takiego przypadku jak u mnie :)

Chyba sobie żarty robisz. Kolega nawet opis ze zdjęciami dał jak robił remont silnika i dalej mu brał olej. Po prostu musisz czytać w dziale warsztat jak koledzy rozwiązują problem. ALT tak mają

Opublikowano

Poczekaj jeszcze troche aż sie dobrze wszystko ułoży.

niestety z tego co sie orjrntuję to te silniki wcinają olej dolotem.

Tak jak się ułoży to będzie brał 1L na 1000km ( ktoś już to przerabiał )na ten moment nie ma lekarstwa na branie oleju trzeba dolewać olej i sobie d*py tym nie zawracać .

Witam

Mam taki problem, niedawno zrobiłem remont silnika tzn. wymiana uszczelniaczy, pierścieni, uszczelki pod głowicą, pasowanie i szlif głowiczki, no i wymiana na olej Shell HX7 10W-40 Myślałem że już, nareszcie, w końcu będzie spokój z olejem naughty a tu zaskoczenie po przejechaniu 478km zapala mi się minimum... Dzwonie do mechanika i mówię jak jest, a on mówi że to normalne bo pierścienie muszą się ułożyc, prawda to ??? Oczywiście jeżdżę narazie spokojnie do 3000 rpm na benzynie, ale gaz mam. Ma ktoś jakiś pomysł co to może byc ?? Bo remoncik troszke mnie wyniósł...

Z ciekawości ile taki remont kosztuje ?

Opublikowano

478 km to roszkę na razie mało że bu coś powiedzieć, przejedź jeszcze trochę i obserwuj. Ważny jest też filtr oleju, na filtronie miałem po 5 min minimum, po 20 połowa bagnetu a rano max. Teraz mam Knechta-Mahle i mam po 5 min juz poziom, po kolejnych 20min dojdzie na bagnecie kreska a do rana najwyżej jeszcze ze 4 kreski, czyli jak w normalnym silniku :)

Fakt faktem że przez pierwsze chociaż 1000 km pierścienie muszą się troszkę dotrzeć więc może troszkę wciągać.

Dołączam się do pytania o koszty i widziałeś może jak wyglądał silnik podczas remontu? W jakim stanie były pierścienie i tłoki?

Opublikowano

Poczekaj jeszcze troche aż sie dobrze wszystko ułoży.

niestety z tego co sie orjrntuję to te silniki wcinają olej dolotem.

zle sie orientujesz :cool1: dolotem to znikoma ilosc tyle co w kazdym aucie.

To po co zakładają jakies łapacze oleju w tych silnikach? Kiedyś czytałem na forum o tym.

Opublikowano

Poczekaj jeszcze troche aż sie dobrze wszystko ułoży.

niestety z tego co sie orjrntuję to te silniki wcinają olej dolotem.

zle sie orientujesz :cool1: dolotem to znikoma ilosc tyle co w kazdym aucie.

To po co zakładają jakies łapacze oleju w tych silnikach? Kiedyś czytałem na forum o tym.

sam zakladalem i po 12-15tys byly tam znikome slady oleju... Takze to nie jest droga ktora zeżre 1l oleju na 1k km :gwizdanie:

Opublikowano

Jeżeli chodzi o koszty to zapłaciłem 2200zł w tym 1000zł za robocizne, największy był problem z dostaniem pierścieni, bo nigdzie nie było i trzeba było zamawiac z serwisu z Niemiec... za jeden komplet 60euro śpiewali,ale mechanik przyłatwił po 100zł. Jeżeli chodzi o silnik to wszędzie był nagar olejowy, że można było palcem ździerac, tłoki nie były w złym stanie miały lekkie luzy, ale jak na prawie 200tyś km to nie było źle. Pierścieni nie widziałem, ale jak głowiczke robili to obligatoryjnie mówili wymienic, bo w tym modelu są wadliwe.

Opublikowano

Ten nagar był na na tłokach ? pierścieniach ? napisz coś więcej w jakim stanie były zawory i czy wymieniałeś uszczelniacze na zaworach poopowiadaj trochę :)

Opublikowano

kolego zdaj relacje jak piszę uris ale może lepiej tutaj >> http://www.a4-klub.pl/smf/index.php?topic=168654.615 żeby nie potrzebnie nie dublować dwóch tematów o tym samym. Ile wlałeś oleju na remoncie? Miałeś full na miarce? Ktoś ostatnio pisał że kontrolka zapala się jak jest połowa miarki, jak mi się zapaliła to było to raczej minimum

Opublikowano

Uszczelniacze na zaworach wymienialem oczywiscie, tak nagar byl centralnie na tlokach ze palce mozna bylo se zdzierac normalnie, a pierscienie mowil ledwo posciagal tak siedzialy ciasno, zawory mowil ze byla czesc pozalepiana nagarem, wiec all czyscil. Tak na miarce bylo full, u mnie min napewno sie zapala jak jest min, bo zazwyczaj mam szczescie takie i odczekam noc poki doleje bo nigdzie nie jezdze akurat w tym momencie. Co ciekawe dzis mam 800km i ku memu ,,zaskoczeniu,, znowu min sie zapalil :wallbash: :wallbash: :wallbash: Normalnie mozna sie zaj..ac ;( niewiem dzwonilem do mechanika to mowil zebym zajechal to cos z odma sprawdzi, moze to i do kolesi bedzie dzwonil co glowiczke mi robili... Jeszcze jeden mam pomysl olej zmienic na bardziej gesty...

Opublikowano

Wlasnie zmien olej na 10w60 lub 5w50.

Opublikowano

sluchaj ja jestem po kapitalce AHLa zakres podobny + dlubalem przy dole... silnik pocztakowo zuzywal ok 0,5 na 1000km po przejachaniu ok 10000 km zuzycie spadlo do na oko 0,1 l/1000km

Opublikowano

U mnie wychodzi 1L na 1000km wiec nie jest za dobrze nie oszukujmy się, jeszcze z odma sie pobawie we wtorek i zobaczymy co to bedzie :) jestem pelen nadzieje ze bedzie all dobrze bo juz zaj...ac sie mozna ;(

Opublikowano

Musisz czekać aż przelatasz z 1-2 tys jak się nie poprawi to już nic nie zrobisz ,żadna odma ci nie pomoże.Pisałeś że tłoki luźne a to nie jest dobrze .

Opublikowano

zapomnij ja przerabiałemremont wielki lad wystarczyło tylko odme przerobic i tak bedzie ci brał olej nc ci to nie da mia brał 1 litr na 80 km.

Opublikowano

Moje wczesniejesze audi bylo ALT. Na poczatku nie umialem sie przyzwyczaic do tej kontrolki oleju. Zapalala sie raz w tygodniu i trzeba bylo dolac oleju.

Probowalem roznych rzeczy ale nic nie pomagalo. Na koniec przezucilem sie na 10w40 bo skoro i tak bierze to po co przeplacac.

Pozniej przestalo mi to przeszkadzac i przyzwyczailem sie z tym zyc.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...