sonnen_x Opublikowano 24 Lutego 2008 Autor Opublikowano 24 Lutego 2008 tomaszv8 nie no, miało lekką przygodę z prawym przodem, ale jak to mech powiedział" "nie ma tragedii". Nie ma jakichś ciasnot w komorze silnika itp. Chyba że coś innego masz na myśli.
tomaszv8 Opublikowano 25 Lutego 2008 Opublikowano 25 Lutego 2008 Zastanawia mnie co pozwala na ten ruch silnika i jak on jest duży. I dlaczego przenosi Tobie na kastę? Pytałem o bezwypadkowość bo czasami auta po lekkich stłuczkach mają przesunięte elementy nadwozia, co powoduje że np silnik leży na naprężonych poduszkach. Jeżeli masz drugą osobę do pomocy to zaciągnij ręczny i prubuj delikatnie ruszać w przód i w tył. Druga osoba obserwuje silnik, poduszki i co się da. Rób to z wyczuciem - pamiętaj o bezpieczeństwie, żebyś komuś krzywdy nie zrobił.
sonnen_x Opublikowano 25 Lutego 2008 Autor Opublikowano 25 Lutego 2008 Zgadza się, miałem doczynienia z tego typu samochodami. Jednakże u mnie położenie jest OK. Zastanawia mnie ten sterownik pompy, trzaby go sprawdzić...
tomaszv8 Opublikowano 25 Lutego 2008 Opublikowano 25 Lutego 2008 VAG i obserwacja parametrów w momencie wystąpienia "zjawiska". A tak mnie naszło : jeżeli wiesz jak zdjąć górę z pompy i założyć ponownie do zajrzyj do środka czy masz całe sprężyny tłokorozdzielacza.
sonnen_x Opublikowano 28 Lutego 2008 Autor Opublikowano 28 Lutego 2008 tomaszv8 jutro jadę do mecha,może oglądniemy. A na jakie parametry mam zwrócić uwagę przy VAGu? Kurcze gdzieś mi wiedzy brakuje:-( Mech mówi że na próbę zakładał wtryski z innego auta i że jakby to pompa była to wtedy by wyszło... możliwe to jest?[br]Dopisany: 25 Luty 2008, 15:54 _________________________________________________ byłem u Mecha i rzuciłem Wasze teorie z pompą, a on mi na to że w AFNie pompą steruje sterownik silnika. No ale przychylił się do konceptu i na przyszły tydzień ma załatwić nowy sterownik i przymierzymy. Vag wykazał niesprawny czujnik powietrza tak poza tym. Mech tłumaczył że przymierzał wcześniej wtryski od innego egzemplarza i żadnych zmian nie było...
tomaszv8 Opublikowano 28 Lutego 2008 Opublikowano 28 Lutego 2008 Uszkodzona sprężyna w pompie to usterka mechaniczna. Można to było sprawdzić jak u niego byłeś. A czujnik powietrza - wywalił błąd? Podany numer błędu ułatwia myślenie.
sonnen_x Opublikowano 28 Lutego 2008 Autor Opublikowano 28 Lutego 2008 Zgadza się, niestety nie starczyło czasu bo zajmowaliśmy się innymi rzeczami, i właśnie na dokładne sprawdzenie pompy jesteśmy umówieni za tydzień. Kurcze wcieło mi gdzieś ten numer błędu, ale zorganizuję to i oczywiście podam. Jak tę sprężynę zlokalizować i czym dokładnie może objawiać się uszkodzenie (w sensie mam sprężynę w łapkach i na co mam zwracać uwagę)?
tomaszv8 Opublikowano 29 Lutego 2008 Opublikowano 29 Lutego 2008 Sprężyny w łapkach mieć nie będziesz, do tego trzeba rozebrać pompę. Zdejmujesz górę pompy i w otworze zobaczysz dwie sprężyny ułożone równolegle do osi pompy. Musisz ocenić ich stan - czy nie są pęknięte - odessanie ropy z pompy ułatwia ocenę. A objawy są różne - zależy jak pęknie sprężyna, czy pęknie jedna czy dwie. Generalnie powoduje to zaburzenia w dawkowaniu paliwa przez pompę.
sonnen_x Opublikowano 29 Lutego 2008 Autor Opublikowano 29 Lutego 2008 i może się przez o właśnie dziać, że jak nacisnę na gaz to podaje za dużą dawkę i silnikiem rzuci?[br]Dopisany: 29 Luty 2008, 10:05 _________________________________________________A z tymi sprężynami to nie byłby objaw taki że silnik kiepsko by palił, mało mocy itp?
tomaszv8 Opublikowano 29 Lutego 2008 Opublikowano 29 Lutego 2008 Zależy od tego jak pęknie. Miałem kilka takich przypadków i reakcje silnika były różne, ale zawsze wiąże sią to nieprawidłowym dawkowaniem. Ostatni przypadek to 2 sprężyny wyjete w 7 częściach. Auto zapalało, ale jechało max. 70km/h. W innym aucie pęknięcie ostatniego zwoju skutkowało "zarzucaniem" silnika na wolnych obrotach.Proponuję to sprawdzić bo można to zrobić w stosunkowo prosty sposób.
stsmax Opublikowano 29 Lutego 2008 Opublikowano 29 Lutego 2008 Najprawdopodobniejszą przyczyną twojej usterki jest głowiczka pompy wtryskowej (do wymiany)
sonnen_x Opublikowano 29 Lutego 2008 Autor Opublikowano 29 Lutego 2008 no właśnie takie cos będe miał na podmiankę w piątek, bo demontaż całej pompy to masa roboty... zapodawajcie sugestie, a ja zamelduję o wynikach...
tomaszv8 Opublikowano 29 Lutego 2008 Opublikowano 29 Lutego 2008 Teraz to już chyba poczekamy na wynik Twojej "walki" z pompą wtryskową.
sonnen_x Opublikowano 16 Marca 2008 Autor Opublikowano 16 Marca 2008 no pewnie tak będzie. Aha, co do objawów to występuje też telepnięcie przy wyłaczaniu silnika.[br]Dopisany: 02 Marzec 2008, 22:43 _________________________________________________Krótka notatka z Placu Boju: Temat drążony, na razie z powodów czasowych Mecha przełożony na po świętach. O wszystkim będe informował. Mech twierdzi, że to nie mogą być spężyny, bo wtedy reakcją byłby znaczny spadek mocy... no ale się obaczy.
audia4s4 Opublikowano 16 Marca 2008 Opublikowano 16 Marca 2008 no pewnie tak będzie. Aha, co do objawów to występuje też telepnięcie przy wyłaczaniu silnika.[br]Dopisany: 02 Marzec 2008, 22:43 _________________________________________________Krótka notatka z Placu Boju: Temat drążony, na razie z powodów czasowych Mecha przełożony na po świętach. O wszystkim będe informował. Mech twierdzi, że to nie mogą być spężyny, bo wtedy reakcją byłby znaczny spadek mocy... no ale się obaczy. No to czekamy na wynik
Iro111 Opublikowano 26 Marca 2008 Opublikowano 26 Marca 2008 Miałem ten problem ale przed świętami wyciołem kata i zmieniłem plecionkę i samochód jest jak pszczułka- zero drgań w kabinie !!!
sonnen_x Opublikowano 30 Marca 2008 Autor Opublikowano 30 Marca 2008 U mnie była sprawdzana plecionka i spełnia swoją rolę, więc to nie to. Poza tym mam wspawany dodatkowy łącznik elastyczny odizolowujący tył wydechu... no nic, w czwartek Mech bierze się do dzieła...
czeslaw555 Opublikowano 30 Marca 2008 Opublikowano 30 Marca 2008 Mam podobny problem ale jednak trochę inny ,mam 1,9TDI ale w autoamcie , też drży mi kasta ale gdy mam załaczyny bieg np."D" i stoję na światłach ,różnica drgań między "D" a "P" lub "N" jest dosyć duża, drży najbardziej przy ustwieniach do jazdy "R"D" wymieniłem poduchy i trochę się zmniejszyły drgania ,na VAG-u żadnych błędów niby OK ,chciałem sprawdzić jeszcze raz poduchy ale od paru dni zrobiło się znacznie cieplej w ciągu dnia i tu mam nowe objawy .Gdy temp. na dworze jest ok 13 stopni ,różnicy w drganiach praktycznie nie ma czy to "D"N"P" tzn. obojętnie co włączę praktycznie b.mało drży,natomiast gdy jadę wieczorem i temp. zewn.jest np.5 stopni i niżej to wracją drgania i różnica jest zancznie spora. Gdzie szukać? co to może być macie jakieś sugestie ?
sonnen_x Opublikowano 30 Marca 2008 Autor Opublikowano 30 Marca 2008 a przy jakich obrotach masz te drgania?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się