gzrybol Opublikowano 24 Lutego 2008 Opublikowano 24 Lutego 2008 Witam Mam pytanie czy wymieniał juz ktoś w swoim autku zawór egr? Jesli tak to orginalny czy zamiennik. Nadmieniam ze czyszczenie nic nie dało żyga olejem przez dziórki.
krzyniek Opublikowano 24 Lutego 2008 Opublikowano 24 Lutego 2008 Witam Mam pytanie czy wymieniał juz ktoś w swoim autku zawór egr? Jesli tak to orginalny czy zamiennik. Nadmieniam ze czyszczenie nic nie dało żyga olejem przez dziórki. raczej tylko ori a czyszczenie to tylko czyszczenie czy i wymiana uszczelek?
gzrybol Opublikowano 24 Lutego 2008 Autor Opublikowano 24 Lutego 2008 no uszczelek nie wymieniałem znaczy robił to mechanik przy mnie ale nie wiem czy to cos pomoze wymiana uszcelek jak z dziórek leci?
grabalaba Opublikowano 24 Lutego 2008 Opublikowano 24 Lutego 2008 no uszczelek nie wymieniałem znaczy robił to mechanik przy mnie ale nie wiem czy to cos pomoze wymiana uszcelek jak z dziórek leci? Jak leci z dziurek to pomoże tylko nowy EGR
Gość Trzeniu Opublikowano 24 Lutego 2008 Opublikowano 24 Lutego 2008 a czy oprócz lejącego się oleju są jakieś negatywne skutki zepsutego EGRu?
grabalaba Opublikowano 24 Lutego 2008 Opublikowano 24 Lutego 2008 a czy oprócz lejącego się oleju są jakieś negatywne skutki zepsutego EGRu? Dopóki spełnia swoje zadanie (otwiera sie i zamyka - logi) - NIE
Gość Trzeniu Opublikowano 24 Lutego 2008 Opublikowano 24 Lutego 2008 a czy oprócz lejącego się oleju są jakieś negatywne skutki zepsutego EGRu? Dopóki spełnia swoje zadanie (otwiera sie i zamyka - logi) - NIE a jeśli się nie zamyka i nie otwiera?
darulez Opublikowano 26 Lutego 2008 Opublikowano 26 Lutego 2008 a jeśli się nie zamyka i nie otwiera? Jak sie nie zamyka to znaczy ze zassysa uklad czesciowo spaliny. wiec auto bardziej mulowate i kopci wiecej. Jak sie nie otwiera to.. wiele osób tak jezdzi wpuszczajac tylko swieze powietrze w uklad dolotowy. u mnie po umsylnym zaslepieniu egra w AJMie (mozliwe ze posrednio ) padlo turbo...byly za duze cisnienia w ukadzie i bylo przeladowanie az sie wysraly uszczelniacze i lozysko..
gzrybol Opublikowano 28 Lutego 2008 Autor Opublikowano 28 Lutego 2008 Mozna za 150 ale jakis zamiennik ori kosztuje 520 zł
Gość zwiru-77 Opublikowano 28 Lutego 2008 Opublikowano 28 Lutego 2008 nowe uszczelki kosztują 20pln a EGR na allegro 100-150pln max
gzrybol Opublikowano 28 Lutego 2008 Autor Opublikowano 28 Lutego 2008 Uszczelki moze i tak ale on żyga olejem przez dziurki a za 150 zł kupisz plastikowy zamiennik patrz:http://www.allegro.pl/item315346356_zawor_recyrkulacji_egr_vw_audi_seat_ford_1_9_tdi.html to jedno a to http://www.allegro.pl/item319136846_recyrkulator_spalin_egr_zawor_audi_seat_skoda_vw.html drugie - i chyba jest róznica
Sławosz(+) Opublikowano 28 Lutego 2008 Opublikowano 28 Lutego 2008 Uszczelki moze i tak ale on żyga olejem przez dziurki a za 150 zł kupisz plastikowy zamiennik patrz:http://www.allegro.pl/item315346356_zawor_recyrkulacji_egr_vw_audi_seat_ford_1_9_tdi.html to jedno a to http://www.allegro.pl/item319136846_recyrkulator_spalin_egr_zawor_audi_seat_skoda_vw.html drugie - i chyba jest róznica kolego, nie wprowadzaj w błąd, bo na tych aukcjach, które przytoczyłeś są dwa różne zawory i służą do czego innego 1 aukcja to EGR 2 to N75 Pozdro
Musashi Opublikowano 29 Lutego 2008 Opublikowano 29 Lutego 2008 Zawór EGR jest ważnym elementem układu dolotowego silnika. który ma wpływ na prawidłową pracę silnika. dodawanie spalin do powietrza pomaga w spalaniu - gorące spaliny ułatwiają zapalanie i spalanie wtrysnietego paliwa do cylindra - dzieki temu uzuskujemy wieksza moc, mniejsze zuzycie paliwa - obniżaja ciepło spalania - dzieki temu mamy nizsza temperature spalin ( m.in. lepsze warunki pracy turbiny) - jest mniejsza zawartosc szkodliwych dla srodowiska gazow w spalinach - zawor wymieniajmy na oryginalny nowy ( niestety troche kosztuje), ew. czyscmy stary.
Robi1 Opublikowano 29 Lutego 2008 Opublikowano 29 Lutego 2008 kolego' date=' nie wprowadzaj w błąd, bo na tych aukcjach, które przytoczyłeś są dwa różne zawory i służą do czego innego 1 aukcja to EGR 2 to N75 Pozdro [/quote']trochę się mylisz kolego ten 2 zawór to N18 zawór recyrkulacji spalin, zawór N75 ma szarą główkę a N18 czarną. I występują one oba w silnikach zaczynając od AFN poprzez AJM aż do AWX. Oczywiście nie wymieniam tu wszystkich silników.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się