wicio82 Opublikowano 1 Października 2011 Opublikowano 1 Października 2011 moze ktos ma jakies doswiadczenia z turbo i zaleznosci jakie sa. Regenerowalem pol roku temu w diesel servis i po paru dniach mi ie zawiesil zrestartowalem kluczykiem i audiczka odzyskala moc i bylo dobrze przez kilka miesiecy a potem na reklamacje pojechalem bo zaczelo sie powtarzac cos tam robili nie iwem co i bylo dobrze doslownie pare miesiecy a teraz znow sie zacina i juz czesto a co dziwne czuje jak bym przez sekunde pod wiatr jechal albo w paliwie powietyrze bylo pasazerowie nie czuja ale ja czuje a po chwili trace calkowicie turbo do kolejnego restartu. I co wy na to? Przeplywomierz, jakies czujnik czy turbo zle zrobione dodam iz wymieniali mi wirnik i komplet uszczelek z montazem itp 1400zł zaplacilem??? [mod]Prosze sie zapoznac z regulaminem forum i prawidlowo stosowac prefixy oraz nazywac tematy watkow [Musashi][/mod]
Kowi87 Opublikowano 1 Października 2011 Opublikowano 1 Października 2011 czasem wypada przekroczyć z pedałem w podłodze 2000obr :gwizdanie: zrób logi dynamiczne
Dev Opublikowano 1 Października 2011 Opublikowano 1 Października 2011 kierownice sie zapiekły przy naprawie pozbądz sie kata no i jezdzi troche szybciej :decayed:
wicio82 Opublikowano 1 Października 2011 Autor Opublikowano 1 Października 2011 zrobilem autem 150tys a ma przejechane 350 tys wiec nie piszcie komentarzy o obrotach czy slamazarnej jezdzie bo to nie ja. Logi kolega mi zrobi ma kompa pogadam. A kierownice zapieczone to o co chodzi??
Dev Opublikowano 1 Października 2011 Opublikowano 1 Października 2011 w turbinie sa kierownice spalin reguluja przepływ na wirnik
Kowi87 Opublikowano 1 Października 2011 Opublikowano 1 Października 2011 na 80% jeżdzisz w trybie PSJ czyli dziadkowym że takie rzeczy Ci sie dzieją, auto wpada w tryb awaryjny tzw notlauf, turbo przeładowuje bo ma łopatki zapieczone od spalin, jedną z przyczyn jest spokojna jazda, zwykle po zimie jest wysyp tego typu problemów na forum
Duch^ Opublikowano 1 Października 2011 Opublikowano 1 Października 2011 czasem się przejedz do odciny od 1 biegu do 3 wszystko.
Dev Opublikowano 1 Października 2011 Opublikowano 1 Października 2011 to nie jest metoda Kolego rozbierz turbo, wyczysc, wywal kata i bedzie ok
Zimny Chirurg 2 Opublikowano 1 Października 2011 Opublikowano 1 Października 2011 to nie jest metoda Kolego rozbierz turbo, wyczysc, wywal kata i bedzie ok A moze najpierw zrób logi dynamiczne. A nie takie gadanie sranie w banie. Bo moze problem leży całkiem gdzie indziej a nie PSJ czy inne pierdoły. Jest tu tyle tematów na ten temat ze jak byś poszukał to byś wiedział od czego zaczynać. Zrób komplet logów to wyjdzie co mu jest. I wtedy będzie się radzić. Pozdro ZC
SkOs Opublikowano 2 Października 2011 Opublikowano 2 Października 2011 mozesz tez sprobowac przedmuchac ale moze bez logow tego nie rob
wicio82 Opublikowano 3 Października 2011 Autor Opublikowano 3 Października 2011 koledzy jest przyczyna waz po prawej na gorze przy zbiorniczku od wspomagania dosc gruby i duzy pekl poprostu i wydmuchiwalo powietrze z niewielkimi oparami oleju wsadzilem reke jak kolega logi robil na biegu jalowym i obroty zwiekszyl lekko i wtedy poczulem. Teraz mi sie raz na 3-ce odcielo rzy 4tys obrotow ale moze izolacja nie trzyma w 100%. Ma ktos taki waz? Kowi87 nie pisz bzdor bo ja jezdze od 3 lat a4 i zrobilem 150tys km. Kolega jeszcze raz mi logi zrobie jak wezyk wymienie i sprawdzi stan przeplywki to napisze. Dzieki za odp waz pekniety idzie od intercoolera gumowy na opaski gruby 4 katy. Ma ktos taki bo izolacja nie daje rady ale to tylko do czasu wymiany az znajde waz?
karbonek Opublikowano 3 Października 2011 Opublikowano 3 Października 2011 Jazda do odcinki raz na jakiś czas to jedo, a drugie to jazda od 1000rpm z pedałem do 3000, hamowanie i znowu to samo, powoduje to ruchy zmiennej geometrii turbawki i ewentualne wypalenie i usunięcie nagaru, choć jak masz tego dużo, to tylko turbawka na stół. Ja przez PSJ w zimę miałem w marcu czyszczenie rocznej (nowej) turbawki
Musashi Opublikowano 3 Października 2011 Opublikowano 3 Października 2011 Teraz mi sie raz na 3-ce odcielo rzy 4tys obrotow ale moze izolacja nie trzyma w 100%. Ma ktos taki waz? izolacja? jak opone przebijesz to tez izolacja ja uszczelniasz? przeciez w dolocie masz nadcisnienie 1 Ba, jak to ma trzymac? zamiast katowac silnik do odcinki, czy jazda od 1000 rpm z gazem max (kolejny "super" pomysl) przejedz ok 50 km ze stala predkoscia obrotowa silnika 3500-4000 rpm na 3 czy 4rtym biegu, w zaleznosci od warunkow drogowych. warto skorzystac z autostrady. zmieniaj biegi aby po zmianie obroty nie spadaly ponizej 1500 rpm. ostrzej przyspieszac mozna powyzej 1700 rpm.
Arturoo Opublikowano 3 Października 2011 Opublikowano 3 Października 2011 Jazda do odcinki raz na jakiś czas to jedo, a drugie to jazda od 1000rpm z pedałem do 3000, hamowanie i znowu to samo, powoduje to ruchy zmiennej geometrii turbawki i ewentualne wypalenie i usunięcie nagaru, choć jak masz tego dużo, to tylko turbawka na stół. ..... z tym bym się zgodził tyle ,że od 1500 do 3500 ,można w ten sposób spróbować rozruszać zapieczone kierowniczki ale pewnie i tak turbo do czyszczenia- takiego rzetelnego ,a nie "po łebkach"
Kowi87 Opublikowano 4 Października 2011 Opublikowano 4 Października 2011 Kowi87 nie pisz bzdor bo ja jezdze od 3 lat a4 i zrobilem 150tys km. Kolega jeszcze raz mi logi zrobie jak wezyk wymienie i sprawdzi stan przeplywki to napisze. Uwierz mi ze nie pisze bzdór, zrobisz piekny log 11ke i przy 3tys będziesz miał przeładowania ponad 2500mbar, zauwaz że kazdy wspomniał o zapieczonych kierowniczkach, nie tylko ja w swoim gracie przerobiłem już wiekszosć typowych awarii, przepływka jak źle mierzy to szarpie, ma dziury w mierzeniu albo całkowicie auto nie ma mocy, a ty opisujesz typowy notlauf
Arturoo Opublikowano 4 Października 2011 Opublikowano 4 Października 2011 To Ci powie w jakim stylu przejechales ostatnie 150k
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się