Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B8 CAGA] A4 2.0 TDI 143 KM TURBO CAHA cooler 3.0 tdi


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

AUDI A4 2.0 TDI CR silnik CAGA 143 KM :)

Modyfikacje :

- turbosprezarka CAHA 170 KM

zacinajcy_sie_N_75_przed.jpg

Opublikowano

Powiem Ci ciekawa sprawa - bo Janusz - mumen - tylko na turbo z CAHA ma ponad 200 chyba 205 czy 206 PS i ~430Nm a ma cały czas DPF i cooler seryjny :mysli:

Opublikowano

Tez mnie to ciekawi :mysli: i na tyle tez liczylem

Opublikowano

jest dobrze - zapitala napewno o niebo lepiej

Opublikowano

nie znam się na tych motorowniach ale Laguna wielkie gratki bo auto napewno dostało nowego ducha :good:

Opublikowano

No na pewno sie lepiej zbiera zwlaszcza przy wyprzedzaniu :rolleyes:

Opublikowano

Spalanie? ? ?

Opublikowano

Nic nie widac z wykresu , wklej jakis dokladniejszy.

OK :wink:

Opublikowano

Ciekawi mnie jak by sobie z tym autem poradzil witek lub patrox :mysli:

W sumie nie dziwie sie ze jeststes troche moze nie zawiedziony , ale pewnie jest maly niedosyt bo teoretycznie pakiet masz na dobre 205 i pewnie 430 Nm jak , a to sa juz roznice ktore bys na pewno poczol w FWD.

Opublikowano

Nic nie widac z wykresu , wklej jakis dokladniejszy.

IMG_6746.jpg

niestety musze powiedziec ze u mnie bylo 197ps i kopcil potem rogal cos poprawil i wyszlo prawie 2 konie wiecej i 0 dymka wiec mysle ze dymienie mozna jakos nawet przy wiekszych mocach zredukowac co nie kazdy potrafi kiedys sie wybierzesz na poprawke do rogala i bedzie zapewne malina
Opublikowano

Bylo 208 KM na mocniejszym sofcie ale niestety dosc kopcil :confused4:

Przyjdzie kiedys czas na mala poprawke :) . Interesuje mnie jeszcze jak wyglada EGR ( nie zagladalem tam :mysli:)

Zapewne mozei bylo by inaczej jakby robil program Patrox albo Rogal . No ale wiecie cislo mnie z awaria DPFa i sprawa dojechania do ECU Projekt ( 450 km ) a u Rogala dosc odlegle terminy .

Opublikowano

Pierwsze co widać to górka Nm przy 2200 - jest tylko po to by wyplul ponad 400 ? Drugie to to ,ze naprawde bardzo ladnie wstaje, smiem twierdzic ,ze przy 1800-1900 masz wiecej Nm niz na ori sprezarce (miod - malina). Trzecie to ,ze max jest przy dość niskich obrotach 3700?? YYY?? Powinien ciągnąć wyżej max 4100-4200 i wyplulby z 10 ps wiecej. Turbo masz nowe ,czy używke? i jak sprawa z ukladem wtryskowym. A tak wogole ,to wynik moze nie powala ,ale auto wstaje lepiej niz ori i ma ponad 190 ps ,myśle ,ze tragedii nie ma.Hey.

Opublikowano

Tak od dolu ladnie wstaje :) tubinke mam wyciagniata uzywke z autka A5 po 5tys. przebiegu . Wtryski sa OK

Opublikowano

chyba kiedys byl wykres na forum b8 (nie pamietam kto roboil soft)jak dobrze pamietam turbo seria ic seria 184ps /400nm

Opublikowano

byl byl i to nie jeden bo rogal tez cos wrzucal

Opublikowano

Z dołu pięknie, ale od 3600obr moment leci bardzo szybko w dół :thumbdown:

Te 405Nm jest moim zdaniem uzyskiwane na zbyt niskich obrotach, powinno być koło 2500-2600obr :mysli:

Niech się fachowcy wypowiedzą np. z Ecu itp...

Opublikowano

moim zdaniem tak samo tylko gorke zrobili a reszta cienko za szybko spada moc u mnie kreski ida do 4200 w gore dopiero potem opadaja

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...