MOBIPL Opublikowano 1 Kwietnia 2018 Opublikowano 1 Kwietnia 2018 (edytowane) Witam, posiada ktoś schemat dla skrętnych albo napisze jak sie różni tym podlączeniem? Niestety, zdjęcia z pierwszej strony już nieaktywne Edytowane 1 Kwietnia 2018 przez MOBIPL
Mungooo Opublikowano 27 Kwietnia 2018 Opublikowano 27 Kwietnia 2018 Cześć. Auto oryginalnie mialo lampy skretne AFS. Po stłuczce ktos zalozyl zwykle bixenony. Co oprócz sterownika i kodowania musze zmienic w instalacji zeby bixenony ktore mam aktualnie zaczęły działać?
mikrus36 Opublikowano 25 Maja 2018 Opublikowano 25 Maja 2018 Panowie czy ktoś ma może dostęp do etki i jest w stanie powiedzieć mi oznaczenie wiązek pod bixenony skrętne i nie skretne? Będę wdzięczny.
dieselmaniac Opublikowano 30 Października 2018 Opublikowano 30 Października 2018 Witam kolegów. Miał ktoś kiedyś taki problem, że po założeniu bixa i podłączeniu dwóch kabelków z T32 pin 21 i 22 drogowe czyli przesłona otwiera się na sekunde i zamyka się z powrotem? Miesiąc temu założyłem bixy ale dopiero przedwczoraj zacząłem zabawę z kabelkami od j519 i zonk. Odłączę wtyczkę od obojętnie której lampy to przesłona sama się nie zamknie a wystarczy tylko, że obie są podłączone i lipa. W pierwszy dzień podłączyłem tylko jeden przewód od J519 do lampy i drogowe fakt, że tylko te jedno działało normalnie, cały wieczór tak przejeździłem. Reszta oświetlenia działa bez zarzutu. Kontrolka świateł drogowych na desce świeci prawidłowo, tylko przesłona się klapuje.
Hontaruk Opublikowano 7 Listopada 2018 Opublikowano 7 Listopada 2018 Panowie, czy ktoś jeszcze ma ten schemat podłączenia DLR, który był na pierwszej stronie, i mógłby się podzielić? z góry dziękuje!
Misieqq7 Opublikowano 18 Listopada 2018 Opublikowano 18 Listopada 2018 Panowie Zbieram się powoli do przerobienia h7 na bixy. Czytam wątek i mam pytanie. Po przerobieniu wtyczek dołożenia dwóch kabli do mce i kodowaniu mamy bixy wszystko teoretycznie dziala poza samopoziomowaniem. A na jakiej zasadzie działa drl nie mając przycisku w kabinie ? Załącza się po przekreceniu zapłonu??
Isius Opublikowano 12 Grudnia 2018 Opublikowano 12 Grudnia 2018 Witam. Dacie rade odswiezyc zdjecia. Dzieki
KUBAS07 Opublikowano 9 Lutego 2019 Opublikowano 9 Lutego 2019 Ponawiam pytanie. Ma ktoś może zachowane te wszystkie zdjęcia i schematy z pierwszej strony? jestem na etapie zmiany zwykłych lamp na Bix skretny oczywiscie samopoziomowaniem i przydałyby mi się te informacje.
witek1234 Opublikowano 10 Grudnia 2019 Opublikowano 10 Grudnia 2019 W dniu 9.10.2011 o 20:37, mk4 napisał: we wtyczce lampy xenonowej do: pin1 (Szaro - żółty) do T17c/8 gdzie dalej pin2 (Szaro-brazowy) do T17c/9 gdzie dalej pin3 (Szary) do T17c/10 gdzie dalej pin4 (Szaro-czarny) do T17c/11 gdzie dalej witam czy ktoś mi może powiedzieć gdzie dalej idą kable od 17 pinowej kostki chodzi mi o silniczki w lampach bix i jeszcze jak ktoś by mógł reaktywować schematy
Airawata Opublikowano 14 Lutego 2020 Opublikowano 14 Lutego 2020 (edytowane) Witam, Planuję dołożyć skrętne reflektory do auta. Mam obecnie H7. Wszystkie podzespoły już mam. Czy A4 na zwykłych lampach miały montowany czujnik kąta skrętu który będzie odpowiadał za pracę reflektorów? Edytowane 14 Lutego 2020 przez Airawata
dawidos726 Opublikowano 23 Lutego 2020 Opublikowano 23 Lutego 2020 to w koncu bixy o numerze 8E0 941 004 BP są skrętne czy nie?
trampek1990 Opublikowano 5 Czerwca 2020 Opublikowano 5 Czerwca 2020 Odświeżam temat. Biorąc się za porządki w swoich zasobach znalazłem schematy do bixów. Może ktoś jeszcze skorzysta 1
Damianq Opublikowano 17 Lipca 2020 Opublikowano 17 Lipca 2020 O co chodzi z tymi numerami lamp? 8E0 941 004 AM pominięte w 8E0 941 030 AS (żółty wskaźnik) U mnie siedzi lampa z końcówka AM, muszę kupić taką lampę ale nie rozumiem z tym opisem pominięte w AS. Ktoś wyjaśni?
Muskel1 Opublikowano 17 Lipca 2020 Opublikowano 17 Lipca 2020 (edytowane) W dniu 17.07.2020 o 21:54, Damianq napisał: O co chodzi z tymi numerami lamp? 8E0 941 004 AM pominięte w 8E0 941 030 AS (żółty wskaźnik) U mnie siedzi lampa z końcówka AM, muszę kupić taką lampę ale nie rozumiem z tym opisem pominięte w AS. Ktoś wyjaśni? To jest po prostu wyciąg z elektronicznego katalogu części ETKA. Ktoś skopiował tu i wkleił tekst, który z niemieckiego języka przetłumaczyło niezrozumiale na polski. Jeżeli jakaś część w katalogu została zastąpiona inną nowszą czy ulepszoną, pokazane jest wtedy w katalogu, nr. starej części w tym przypadku np. 8E0 941 004 AM i obok tego jest informacja/adnotacja po niemiecku "entfallen" (co powinno oznaczać odpadają i zostają zastąpione nową częścią) oraz podany numer nowej części obok. W tym przypadku 8E0 941 030 AS . Wskaźnik oznacza kierunkowskaz były z żółtymi szkiełkami i białymi. Edytowane 10 Czerwca 2021 przez Muskel1
Damianq Opublikowano 17 Lipca 2020 Opublikowano 17 Lipca 2020 Teraz, Muskel1 napisał: To jest po prostu wyciąg z elektronicznego katalogu części ETKA. Ktoś skopiował tu i wkleił tekst, który z niemieckiego języka przetłumaczył nie zrozumiale na polski. Jeżeli jakaś część w katalogu została zastąpiona inną nowszą czy ulepszoną pokazane jest w katalogu nr. starej części w tym przypadku np. 8E0 941 004 AM i obok tego jest informacja po niemiecku entfallen (co powinno oznaczać odpadają i zostają zastąpione nową częścią) i podany numer nowej części obok. W tym przypadku 8E0 941 030 AS . Wskaźnik oznacza kierunkowskaz były z żółtymi szkiełkami i białymi. Czyli mogę kupić zarówno AM jak i AS bo to to samo?
Muskel1 Opublikowano 17 Lipca 2020 Opublikowano 17 Lipca 2020 AM sa starsze i zostały zastąpione AS. Coś się w nich zmieniło ale nie wiem co. Ja celowałbym w te nowsze bo bez powodu nie zmienili czegoś.
Damianq Opublikowano 18 Lipca 2020 Opublikowano 18 Lipca 2020 A czy jak fabrycznie mam nieskrętne to dużo roboty żeby uruchomić skrętne jak kupię takie lampy?
Muskel1 Opublikowano 18 Lipca 2020 Opublikowano 18 Lipca 2020 (edytowane) Inne lampy, inne przetwornice, inny moduł sterowania przepinanie kabli, kodowanie. Edytowane 18 Lipca 2020 przez Muskel1
SweetSquid Opublikowano 24 Marca 2021 Opublikowano 24 Marca 2021 Witam, Mam większość klamotów. Czujniki założone. Jedyne co, to wtyczka łącząca wiązkę tylnego czujnika (mała w kabinie w okolicy słupka) podczas przeciągania do wewnątrz gdzieś się wewnątrz profilu zachaczyła i nie jestem jej w stanie wyjąć pod siedzeniem. Pewnie trzeba będzie dorobić luz zlutować na stałe. Czy byłby ktoś w okolicy Gdańska w stanie pociągnąć tą instalacje i odpalić poziomowanie?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się