Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B6 AVF] Wykres MR Motors-projekt prawie ukończony +200ps


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

To w takim razie moj AKN nie mial bonusu i seria nie byla 163 konie tylko 151 ;(

zes sie tak cieszyl na hamowni,a teraz sprowadzony na ziemie,ale przynajmniej uswiadomiony jestes przez sagona.skoro na serii w afn 12ps zawyzylo to pewnie przy wiekszych mocach jeszcze wiecej zawyza ;( ;( ;( :polew:
Opublikowano

To u Ciebie przy 200++ to z 30 oszukuje

Opublikowano

A ja z czystej ciekawości poświęciłbym te parę zł i zhamował auto na innej hamowni w celu delikatnego uciszenia niektórych userów.

Sagon - Co do moich clipów nagrałem taki, który obrazuje drogę przed autem a później tacho. Wybrani userzy widzieli ten clip i wiedzą, że osiągi są takie jak w poprzednich. Nie potrzebuję tego wklejać na forum w celu udowadniania nie wiem czego...

Poza tym nikt nie przeczy temu, że wielu ludzi dzisiaj potrafi robić dobre programy - mówisz jakbyś nie znał zasad kreowania marki... Niektórym Internet pomógł bardziej, niektórym mniej, a niektórym w ogóle, ale wszyscy robią to samo tylko jeden na większą, drugi na mniejszą skalę. Wiadomo wtedy powstaje prestiż i ceny się wahają.

Wiadomo kreski robią wrażenie, nie pierwszy raz spotykam się ze stwierdzeniem, że kreski nie odzwierciedlają osiągów, ale myślę, że daniels wie co wkładał do auta i wie jak jedzie teraz w porównaniu do serii. B6 to ciężka krowa więc ogromnej agresji przy 200ps bym się nie spodziewał, a raczej lekkości przyspieszania, wyprzedzania, etc.

Opublikowano
B6 to ciężka krowa więc ogromnej agresji przy 200ps bym się nie spodziewał, a raczej lekkości przyspieszania, wyprzedzania, etc.

zalezy kogo taka ciezka... 1350 kg to duzo? :naughty:

Opublikowano
B6 to ciężka krowa więc ogromnej agresji przy 200ps bym się nie spodziewał, a raczej lekkości przyspieszania, wyprzedzania, etc.

zalezy kogo taka ciezka... 1350 kg to duzo? :naughty:

Ważona na wadze czy z dowodu czytane?

Opublikowano

w dowodzie 1500 :gwizdanie: tyle ze moja nie ma zapasu, wywalone wszystko co zbedne, sam wydech troche wazy

Opublikowano

w dowodzie 1500 :gwizdanie: tyle ze moja nie ma zapasu, wywalone wszystko co zbedne, sam wydech troche wazy

jesli masz wydech z kwasa, to na pewno wazy mniej niz seria

Opublikowano

chodziło mi o to ze nie ma tłumików kata... jest przelot. a seryjny troche wazy :naughty:

Opublikowano

Mnie głównie chodzi o kreski,a nie o fakt,jak auto jedzie,choć twierdzę,że nie jedzie,jak na audi ważące po podliczeniu,ze dwie tony :cool1:,zrobione na 200/425 i tyle.

Domyśl się dlaczego?

Wpadnij kiedyś przy okazji do Wrocka,to zrozumiesz.

Ja na waszym miejscu chłopaki jeszcze bym te 12 dodał,bo przecież hamownia na Mineralnej zaniża,takie chodzą pogłoski.

Osobiście uważam,że możecie sobie dodawać,odejmować wedle woli,ja przedstawiłem tylko fakt,nie jakieś pogłoski,że pewna,jedyna słuszna hamownia sporo zawyża,tylko tyle,a może aż tyle.

Fakt poparty słowami usera,który była na tych hamowniach.

Ale widzę,że wsadziłem kij w gniazdo os.

Rozumiem,że moje zdanie musi spotkać się z takim odzewem,bo w końcu podważam niepodważalne.

Tak niestety chyba wygląda prawda,wychodzą ładne,gładkie,bo wygładzone na maxa kreski,ale co z tego,jak ... .

Ja rozumiem,że takie coś musi boleć,ale to koledzy tylko wykres,ważne jest to,że auto bardzo mało pali,...pewnie też dlatego nie jedzie,ładnie przyśpiesza i fajnie wygląda.A wykres,cóż ... ,to tylko wykres,nie wykresem się,jak widać jeździ :wink4:.

Tak naprawdę to liczy się fakt,jak dane auto przyśpiesza,bo kreski,jak widać nie zawsze oddają faktyczny stan rzeczy.

Dlaczego kolego usunąłeś film?

Chyba nie z mojego powodu,przecież jedno negatywne zdanie nie ma w ogóle znaczenia,zwłaszcza w tłumie samych pochlebnych opinii.

Pozdrawiam wszystkich i przepraszam za to,że nie podzielam waszego entuzjazmu,na widok takiego wyniku,sorki.

Opublikowano

tak mamy wierzyc 1 userowi i polegac na jego uczciwosci,bo u niego tak wyszlo :naughty: na dodatek nikt go nie zna i nikt o nim nie slyszal.

wez no sie zastanow,moze ten user specjalnie tak gada,zeby narobic szumu i antyreklamy.

Opublikowano

Ja moge troszkę napisać odnośnie hamowni.

Program w moim aucie robiłem u Rogala i na jego hamowni wyszło z tego co pamietam 166km i 378Nm po jakimś czasie odwiedziłem hamownie MAHA w Gliwicach w firmie Elprosys i wyszło 163Km i 352Nm. Jak widać moc wyszła podobna tylko NM sporo mniej.

Opublikowano

Dokładnie nie pamiętam ale napewno ponad 2 lata.

Opublikowano

Sagon porównaj sobie te dwa wykresy , oba mojego auta.

Mineralna - podobno zawyża wynik 252 KM

http://www.fotosik.pl/showFullSize.php?id=805dab332e184aca

Masters hamownia maha - wykres juz po programie , ale widać dokładnie jaka była seria i powiem Ci ,że seria wyszła identycznie jak u Rogala , czyli 252KM

http://www.fotosik.pl/showFullSize.php?id=72311bfffcafabc6

Opublikowano

Moje auto tez pali mniej przy normalnej jedzie po sofcie u Rogala, ale to znaznaczam przy normalnej jedzie ;)

Bo przy pelnym ogniu to pewnie i 15 bedzie za malo :D

Piotrek, mysle ze moj czolg jak na 178 koni po odjeciu i 1705kg wagi przemieszczania sie nawet sprawnie? ;)

Opublikowano

A wogóle to jaką mamy gwarancję że wyniki z tej hamowni o której pisze Sagon są na 100% dobre? Skoro według Ciebie jedna zwyża to inna też może zaniżać i dlaczego akurat ta ma być wyznacznikiem poprawności skoro wyniki np. Carlosa czy Jarola wyszły podobnie na innych hamowniach, czyli wszystkie są złe a tylko ta jest dobra? Daj chociaż jakieś wykresy porównania bo tak to każdy może napisać i tylko zamęt siejesz a konkretów, dowodów jakoś nie widać :gwizdanie:

Opublikowano

A wogóle to jaką mamy gwarancję że wyniki z tej hamowni o której pisze Sagon są na 100% dobre? Skoro według Ciebie jedna zwyża to inna też może zaniżać i dlaczego akurat ta ma być wyznacznikiem poprawności skoro wyniki np. Carlosa czy Jarola wyszły podobnie na innych hamowniach, czyli wszystkie są złe a tylko ta jest dobra? Daj chociaż jakieś wykresy porównania bo tak to każdy może napisać i tylko zamęt siejesz a konkretów, dowodów jakoś nie widać :gwizdanie:

dokładnie szczeka a konkretów żadnych,po za tym z tego co widziałem między danielsem a Jarolem była no załóżmy niecała sekunda różnicy a sagon pisze że u barata jest tylko sekunda gorzej niż u danielsa nie czaje już gośćia zupełnie,czyli clip Jarola panie sagon jest git i barata też jest git bo jest TYLKO sekundę gorzej w porównaniu z danielsem??? napisz bo nie rozumiem twojego toku rozumownia-a raczej braku rozumowania,którą hamownie chcesz wylansować na tym forum,na forum golfa podobno cię nie ma 2 lata???? hehe daj jakiś filmik twoich osiągów
Opublikowano

myślę że dobrze by było żeby Sagon zapodał filmik jak fura powinna przyspieszać,pokaż clip i zobaczę jak auto jedzie,w sumie nikogo nie pochwaliłeś za clipy a jest ich kilka w moim wątku,także dawaj chcę widzieć u ciebie ten mikser przy wadze twojej fury to powinien być wspomniany mikser na maxa :gwizdanie:

Ja przed A4 miałem dokładnie takiego Golfa jak ma Sagon tylko troszkę mniej pomodzonego. Auto miało 148km i 320nm. ( AFN + turbo AWX + program)

Moge powiedziec tyle że to auto waży coś koło 1150km czyli ponad 300km mniej od A4 B6 i przy mocy około 150km jedzie podobnie do 100km/h jak A4 B6 z mocą 200km. Więc nie ma nawet sensu porównywać tych dwóch aut??

Różnica w przyśpieszeneniu na korzyść A4 jest przy większych prędkościach kiedy nie liczy się tylko masa auta ale też opór powietrza i w tym wypadku auto z większą mocą lepiej sobie radzi.

Opublikowano

do 100 to nawet suzuki swift 1.5 jedzie :naughty: kiedys brałem sie z takim i do 100 jak spozniłem start to były problemy. ale powyzej 130-150 to juz daleko w tyle

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...