Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 AJM] Niebieski Avant - wersja rozwojowa


karol24

Rekomendowane odpowiedzi

Proponowal bym okragle 80fi. Bardzo ladnie pasuja do d*py b5 ;) sam teraz zaluje ze ich od razu nie wzialem

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sam nie wiem, jeszcze się nie zastanawiałem nad fi :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

cześć widze masz radio navi plus a masz moze jezyk polsk8 do tego

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Menu nastawione na englisz ;) tak, żeby mówiło po naszemu. Mapa 2014 daje rade :thumbup1:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzisiaj kupiłem śruby itd itp ;-)

pancernik :D

1fb1fd3f002579191c6ba3f49d58c.jpg

Karol Ty masz rozpórke dolną? bo sie zastanawiam czy da sie upchać rozpórke z taką osłoną :eusathink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A ja wiem? ja nie zakładałem, więc wnioskuję, że nie mam :decayed: weź mi zaznacz gdzie to miało by być to sprawdzę :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Masz czy nie rozpórka w niczym nie przeszkadza przy takiej osłonie.


ps.gdzies mam jeszcze rozpórke

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

:) dokładnie, osłona leży tak, że możesz sobie tam przykręcać co chcesz i gdzie chcesz

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wpadły mi soczewki z A6 C6 z odbłyśnikami jak nówki :) muszę poszperać czy da się to wszczepić :rolleyes:


Soczewki wszczepione :)

Trochę mi tyłem bujało ale nie szukałem już gwint :rolleyes: na najniższym ustawieniu jest dobrze

5ca83c08936924366112c5a754973.jpg

Jeszcze przód :) HRy już pomalowałem , też na żółto. Niestety zapieczonych talerzyków niczym nie dało się ruszyć :kwasny: ale idealnie pasują z MTSa

Najważniejsze................. po 5 latach fotele wyprane :banan:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Fotele? nie było jak bo bajzel przy zmianie amorów był :) wezmę jutro aparat bo czyszczenie szuszary robimy .........znowu :facepalm: N75 podmieniony i dalej ładuje jak wściekła.


Pracowity weekend :wink:

before...

8c8634de15a1ac636dda68a819d5.jpg

after :D

a698c53d00f8aacef0ba4041361906.jpg

ładnie mi to wyszło nie chwaląc się :whistling:

następnego dnia przyszedł czas na H&Ry

e55081e7ac25cef7f4af8ed1b1d733.jpg

przy okazji maznąłen zaciski na srebrno, tylko przód ale na tył też przyjdzie czas :decayed:

porównanie gwint MTSa vs H&R?

yyy............. przepaść

MTS był za miękki, H&R pięknie trzyma się drogi, żadnego bujania, dobijania po prostu :banan:


tak na szybko bez poprawek ale muszę jeszcze skręcić przód o 1-2 cm

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Folia :) łatwo szybko i przyjemnie. U kumpla 3 lata się trzyma więc raczej takie rozwiązanie zdaje egzamin.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No oczywiście :)

Teraz myślę nad 312 z przodu :eusathink: ale czytałem na Forum, że szału nie ma zmiana z 288 na 312

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja odczulem zmiane bo 288 jiz zajechane mialem a zmienilem na tarcze ate i klocki trw i czuc bylo roznice, ale teraz bym cos wiekszego juz pchal

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No wiadomo, jak wsadzisz nowe to zawsze będzie na +... temat do przemyślenia ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...