Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 AJM] Niebieski Avant - wersja rozwojowa


karol24

Rekomendowane odpowiedzi

czekam na fote na gotowo :)

Karoool a co to za znaczek masz na grillu? :whistling:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

taki fejk :decayed: ale fajnie wygląda

klapki są jakieś czarna perła więc nie wygląda jakoś specjalnie fajnie narazie


psiki działają :banan: + trzeba było dać na odwrót


Wczoraj zabrałem się za coś co mnie od dawna drażniło <_<

Przekładając kanapę z A6 trzeba zaklepać blachę, żeby oparcie spasowało się w nadkole. Jak by tego nie robić nie wygląda to ładnie :kwasny: a druga sprawa to zaklepana blacha wypycha gąbkę i oparcie nie schodzi się z boczkiem, no i oczywiście siedzi się przez to nie do końca komfortowo.

8268df0478af792d6bd81c975f1d7ed.jpg

82bf447077a3f080dc3c20b7734c.jpg

postanowiłem więc przełożyć plecy z mojej poprzedniej kanapy :) trochę zabawy było ale jestem zadowolony bo siedzi się teraz wygodniej i lepiej to wygląda. Poza tym, filc oparcia z A6 miał całkiem inny kolor niż boczki bagażnika. Składanie tez się poprawiło i obydwie części obala się tak jak powinno. Wcześniej jedna o drugą zaczepiały lub się blokowały....

tyle gąbki było za dużo0c85ecb0d7ae714bc105af0856644.jpg

i efekt końcowy

c89da03444687014873847cb44868e.jpg

najwięcej problemów przysporzył podłokietnik, reszta w miarę szybko poszła.

Jak się okazuje, do przeszczepu tylnej kanapy jednak nie trzeba spawarki :decayed:

Edytowane przez karol24
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie wiem czy ktoś jeszcze taki przeszczep robił :grin:

312 dalej leżą w piwnicy :( czym pomalować jarzma i zaciski? hammerite? czy kupować spraja do zacisków?

Edytowane przez karol24
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gdybym, nie sprzedał zamków i podłokietnika i nie musiał bym przekładać mocowania z A6 było by jeszcze łatwiej :grin:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

czym pomalować jarzma i zaciski? hammerite? czy kupować spraja do zacisków?

oddać do piaskowania i pomalować proszkowo

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dzięki, dzięki :D

jak dobrze pójdzie to wpadnie klimatronik z grzanymi pupciami po taniości :decayed: muszę dogadać sprawę.

wiązkę już zrobiłem ale nie miałem czasu na testy :grin: aura nie sprzyjała dłubaniu pod blokiem.


Regenerowana suszarka, powinna jutro już dmuchać :) przy okazji zmienię Vacum

19e2dfe38f6cec76e972b8890ab.jpg

Edytowane przez karol24
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Było by lepiej ale znajdź AWXa na podmianę ;) a kupować i później regenerować to parę stówek więcej, które można zainwestować np w FMIC, program albo coś innego :decayed:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zdajesz swoja plus 100zl za podmiane awx regenerowana i ok. A regeneracja od 500-850 tak czy tak.Niech teraz sluzy dlugo i duzo dmucha :-)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

najważniejsze ;) bo już mnie trafiało, jak nie dolewanie oleju i czyszczenie to notlaufy


Turbo i pompa vacum wynienione, ale coś nie jedzie jak powinien :kwasny: albo któryś wężyk podciśnienia daje pupy albo przepływka padła nagle... dzisiaj wolne to posprawdzam.

ciągle szukam tego trójnika przy grodzi od podciśnień bo mam klejony już 2 razy. Jakby coś ktoś bo w dziale kupię cisza...

Wieczorkiem wpadną 312 i heble na niebiesko :decayed: chyba, że znowu plany się zmienią.

Pogoda taka, że zaczynam się zastanawiać nad letniakami :) muszę jeszcze jakieś foteczki na zimówkach strzelić

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzisiaj powinienem to zrobić ;)


312 już hamują :decayed: fotki po umyciu autka zrobię, bo teraz ciągle pada. Jarzmo pomalowałem, ale zacisk ciągle srebrny. Muszę zmienić tłoczki bo już nie są pierwszej świeżości więc przy okazji i zacisk zmieni kolor.

Leci do mnie intercooler z A4 B-cośtam, taki mod trochę przy okazji bo cena była dobra :) teraz muszę prześledzić temat o FMIC co i jak kupić, bo ze spawaniem rur może być problem...


Z pierdółek to osłony przegubów zmieniłem a w zeszłym tygodniu pożegnałem się z moimi 17" :rolleyes:

przymierzyłem 19" kumpla

c4ba3c42b56b0afd4b63c0737956b0a.jpg

ale zabił mnie ceną

W sobotę wróciłem z 18" Rial Nogaro :) ranty cale ale klar tragedia, więc jeszcze polerka do ogarnięcia :decayed:

Jako, że śmigały na mercu wiec muszę zmienić pierścienie no i zejść w dół bo nie wygląda to dobrze, tylko przy ET 35, felga 8" i opona 225/40 z przody boję się o nadkola :kwasny:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak nie zmieniłeś turbo na wieksze to zabieg z FMIC jest bezsensowny, a jesli jest dosć spory to tylko przesuniesz sobie w góre reakcje na gaz(wstawanie turbo). Błąd taktyczny bo o AWX jest łatwo na rynku, BRD w sumie też :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wiem :kwasny: trochę strzał w stopę...

Pytałem we Wrocławiu czy ogarną temat i mówili, żebym zakładał, wystroją mi bez problemu. Czekam teraz bo z chłopakami z okolicy chcemy jakiś grupowy wypad do Wrocka zrobić to może coś z ceny urwiemy :decayed:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wszystko zależy ilu się chętnych znajdzie :) kumpel ma tam jakiegoś znajomego ale znając życie to pewnie tyle urwiemy, że za paliwo się zwróci :grin:

tak to teraz mniej więcej wygląda

622d94653c651c33e8e81d2c283.jpg

muszę umyć i zrobić jakieś lepsze fotki

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ty pisz konkrety to możemy gadać dalej.

Wysłane z mojego HUAWEI GRA-L09 przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...