Skocz do zawartości
Zdrowych i spokojnych Świąt dla Ciebie i rodzinki 🙌🎄
IGNOROWANY

Dziś K03s, niedługo mutant BV5S+/K03S :)


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
czyli wszystko to kwestia synchronizacji walka ssącego/wydechowego? w silnikach ze zwykłym napinaczem tez da rade pomodzic w tym kierunku? czy zmienne fazy tez maja na to wplyw

---------- Post dopisany 01-09-2013 at 00:48 ---------- Poprzedni post napisany 31-08-2013 at 22:50 ----------

rozmiar /dlugosc kolektora tez ma znaczenie chyba... ?

w silniku turbo długośc i rozmiar to nie aż taka pikawa, im ma lepszy przepływ i jest krótszy tym lepszy, ważniejszy jest kształt który ma możliwie jak najbardziej równomiernie rozkładac i utrzymywac cisnienie w kolektorze, ale to już przy doładowaniach 1,5bara+ bierze się pod uwage, zwłaszcza przepustnice przy takim booscie trza mieniać na większą. A całe napełnienie i przepłukanie silnika uzyskujemy fazami rozrządu i charakterystyką krzywek. Ciekawi mnie czy ktoś z was wie, po co wogóle w 1,8T jest fazator i kiedy sie włącza? :decayed:

Opublikowano

Po to żeby ograniczyć przepływ?

Opublikowano

fazator ma dwa zastosowania w 1.8t :)

Opublikowano
Po to żeby ograniczyć przepływ?

wręcz przeciwnie, ale tylko wscisle okreslonych zakresach obrotów i obciązeń. O ile se przypomnam to w zakresie 0,85-0,4atm fazator chyba tylko chodzi i przestawia wyprzedzenie o 20 stopni w trybie on/off. I o ile se przypominam jeszcze to włacza go razem na ssaniu przy odpalaniu na zimno jak autko jest podlane żeby dobrze przepłukało i bogato dało w kata. I dlatego jak ktoś nie ma kata i przeloty to na zimno idzie taki rezonans z wydechu ze masakra :D

Opublikowano

No dokładnie ten rezonans to prawda, jest to dosyć wkurzajace takie cykanie jakby uszczelke turba wywialo

Opublikowano
Po to żeby ograniczyć przepływ?

wręcz przeciwnie, ale tylko wscisle okreslonych zakresach obrotów i obciązeń. O ile se przypomnam to w zakresie 0,85-0,4atm fazator chyba tylko chodzi i przestawia wyprzedzenie o 20 stopni w trybie on/off. I o ile se przypominam jeszcze to włacza go razem na ssaniu przy odpalaniu na zimno jak autko jest podlane żeby dobrze przepłukało i bogato dało w kata. I dlatego jak ktoś nie ma kata i przeloty to na zimno idzie taki rezonans z wydechu ze masakra :D

on off i 22stopnie jesli jest sprawny :decayed: , co masz na myśli pisząc o przełączaniu 0,85-0.4atm ?

fazator przelaczany jest w zaleznosci od obrotow i obciążenia a także w zależnosci od realizowanej funkcji czy to ekologia czy performance.

Opublikowano
Po to żeby ograniczyć przepływ?

wręcz przeciwnie, ale tylko wscisle okreslonych zakresach obrotów i obciązeń. O ile se przypomnam to w zakresie 0,85-0,4atm fazator chyba tylko chodzi i przestawia wyprzedzenie o 20 stopni w trybie on/off. I o ile se przypominam jeszcze to włacza go razem na ssaniu przy odpalaniu na zimno jak autko jest podlane żeby dobrze przepłukało i bogato dało w kata. I dlatego jak ktoś nie ma kata i przeloty to na zimno idzie taki rezonans z wydechu ze masakra :D

on off i 22stopnie jesli jest sprawny :decayed: , co masz na myśli pisząc o przełączaniu 0,85-0.4atm ?

fazator przelaczany jest w zaleznosci od obrotow i obciążenia a także w zależnosci od realizowanej funkcji czy to ekologia czy performance.

podcisnienie w kolektorze ssacym, nie boost. Zastanawiem sie teraz tylko, skoro 22stopnie piszesz że jest zakres, czemu wywala mi cały czas błąd na nastawy fazatora albo przyspieszony albo opóźniony????? bo u mnie to chyba 20stopni przestawia a fazator nówka oryginał. Qrnachata czyzby łańcuch był wyciągniety?????

Opublikowano

1.ciężko powiedzieć nie widząć auta ani logów, sam wiesz chyba jak to jest, trzeba by zlogować a i to niekoniecznie pozwoli zdiagnozować sprawę....

generalnie trzeba by uchwycić moment w którym pluje błędy retarded czy też over advanced , logi 093 , 091 090,

2.co do łańcucha niekoniecznie musi być wyciągnięty, choć nie wykluczone , ale w to wątpie, jest jeszcze kilka aspektów do sprawdzenia.

3.pytanie jeszcze czy wywala Ci ten błąd od zmian w sterowaniu nastawnikiem celem lepszego napełniania czy masz seryjne sterowanie i pluje bledami.

4.jaka jest wartość na 093 po skasowaniu błędów ?

5. mam jeszcze pare pomysłów...

Opublikowano
1.ciężko powiedzieć nie widząć auta ani logów, sam wiesz chyba jak to jest, trzeba by zlogować a i to niekoniecznie pozwoli zdiagnozować sprawę....

generalnie trzeba by uchwycić moment w którym pluje błędy retarded czy też over advanced , logi 093 , 091 090,

2.co do łańcucha niekoniecznie musi być wyciągnięty, choć nie wykluczone , ale w to wątpie, jest jeszcze kilka aspektów do sprawdzenia.

3.pytanie jeszcze czy wywala Ci ten błąd od zmian w sterowaniu nastawnikiem celem lepszego napełniania czy masz seryjne sterowanie i pluje bledami.

4.jaka jest wartość na 093 po skasowaniu błędów ?

5. mam jeszcze pare pomysłów...

odkąd kupiłem to autko mam caly czas problem z tym błedem na nastawnik; nastawnik wymieniony na nowy a program seryjny i dalej to samo sie dzieje. A najczesciej zapali mi na to błeda jak dupowato rusze ze swiateł, jak go przymuli i pare metrów podjade i zapala checka. A błedy wywali najczesciej na opóźniony ale na przyspieszony też wywala, jak mu sie tam spodoba.

---------- Post dopisany 02-09-2013 at 07:14 ---------- Poprzedni post napisany 01-09-2013 at 18:10 ----------

właśnie mnie olśniło że od 3 albo 4 dni nie wywaliło mi błędu na nastawnik a jedyną rzeczą jaką zrobiłem w tym czasie to zatankowałem qłatruske nie nitro+ racing, tylko zwykłą Pb98 bo nic innego nie mieli na gminie. A cużesz to się stało w takim razie?????

Opublikowano

moim zdaniem paliwo nie ma z tym nic wspolnego- zbieg okolicznosci...

bardziej skupił bym sie na tym co napisałem w poprzednim poscie...

Opublikowano
moim zdaniem paliwo nie ma z tym nic wspolnego- zbieg okolicznosci...

bardziej skupił bym sie na tym co napisałem w poprzednim poscie...

my już dawno to z Zaprzalem sprawdzali. Dzisiaj wreszcie paliwko dostroimy i bedzie moze gites.

---------- Post dopisany 04-09-2013 at 00:11 ---------- Poprzedni post napisany 03-09-2013 at 21:34 ----------

No i po dostrajaniach :kox: prawie 200g/s na przepływce po samych korektach AFR-u i booscie 0,6bara. Autko odwija teraz gładko do odcinki i po zmianie biegu nie ma już zamulenia. Jako że jazda zaczeła mi bardziej przypominac 3,0 V6 a nie turbolota, to od dołu do około 5000obr/min Paweł ustawił 0,8bara a dalej seria. NO I TERAZ TO ZACZĘŁO SIĘ ODPYCHAĆ Z DOŁU WRESZCIE na tych 18". Jak bede miał wykres loga z przepływki i boosta to zapodam.

Nie wiecie skąd wychachmencić koło regulowane rozrzadu 06B???

bo coś czuje że jak jak jeszcze pokombinuje przy rozrzadzie to wynik wogóle bedzie bajkowy :D

Opublikowano

najprościej rozciąć kółko , dorobić z wyciętych płyt metalowych dwa krążki i masz regulowane kółko rozrządu tak w skrócie.

jaki boost przy 200g/s i 6000rpm, 0.6bara ? jesli tak to dobrze jest zmodzone pogratulować.

Opublikowano
najprościej rozciąć kółko , dorobić z wyciętych płyt metalowych dwa krążki i masz regulowane kółko rozrządu tak w skrócie.

jaki boost przy 200g/s i 6000rpm, 0.6bara ? jesli tak to dobrze jest zmodzone pogratulować.

K03S, może 0,65bara i niecałe 200 g/s o ile pamiętam, w zasadzie do odcinki; jak Paweł podeśle mi wykresy to wstawie.

---------- Post dopisany at 13:31 ---------- Poprzedni post napisany at 01:10 ----------

hehe, przyszły sajlencery od S4 przeloty :kox: ciekawe ile szybciej bedzie suszarka wstawać.

Zdj_cie0512.jpg

Zdj_cie0513.jpg

Zdj_cie0514.jpg

A tak wogóle to robie nową hybryde suszarke :kox: zimna strona: czapka BV50 rozwiercona na koło K04-2281: 56ex/45in, o a gorąca strona K03S.

Zdj_cie0515.jpg

Zdj_cie0516.jpg

---------- Post dopisany 05-09-2013 at 13:37 ---------- Poprzedni post napisany 04-09-2013 at 13:31 ----------

Ja pierd......... co za mędrcy, geniusze i moderatorzy na tym racinforum są!!!!!!!! to tylko .uj im w ..pe. Żal mi ich, ale cóż. Nie chcą, nie trzeba :D "nie choczysz?; nie nada, zachoczysz; niebudziet" dobre stare ruskie przysłowie :D

Opublikowano

a co sie stało?

HEHEHEH

już widze... no wiesz... może oni nie wiedzą kim Ty jesteś na naszym forum :D :D :D

a tak na powaznie to trzeba było faktycznie zacząć od opisania całego założenia tej modyfikacji, troche teorii, potem fotek popartych wykresem i logami. Będzie to bardziej wiarygodne.

Opublikowano

Wróciłem właśnie ze strojenia LPG. Jest conajmniej rewelacja na tym booscie, parownik robi robote bez problemu i nie przepompowywuje. Także jest już drugi pozytywny aspekt tego moda :kox:

---------- Post dopisany at 13:40 ---------- Poprzedni post napisany at 13:40 ----------

a co sie stało?

A4 B6 1,8TQ Combi, dailycar + LPG - Racingforum - Drag, Drift & Time Attack - Racing Forum

Opublikowano

Byleś zbyt jak to sie mowi ... antagonizujący :)

Opublikowano
Byleś zbyt jak to sie mowi ... antagonizujący :)

Jak nie wiedza co to jest rozwinięcie tematu to ich problem, a jak im tytułu i możliwości pojebały we łabach jak dla tuska i kaczyniaka to ich problem. Może zazdrość przez nich przemawia :D. Ja człowiek spokojny, mnie można na język nadepnąć słowa nie pisne, ale nienawidzę czyjejś łaski i wywyższania się. Zobaczymy kto do kogo przyjdzie :D Wysłałem ten wykres dla kumpli z Gieramnii i Jułesej z tamtejszych forum, to zadzwonili do mnie aż czy ja sobie jaj nie robie z nich :D może w sobote pojade zhamować qłatruske do Damiana to zobaczymy co tam wypluje po szybkich korektach, i jak coś to odrazu pologujemy go.

Opublikowano

Za mocno pojechales po bandzie

Opublikowano
Za mocno pojechales po bandzie

Co jak co, ale ty powinieneś wiedzieć najlepiej, że ja człowiek spokojny acz treściwy :D

---------- Post dopisany 06-09-2013 at 10:16 ---------- Poprzedni post napisany 05-09-2013 at 14:20 ----------

od wczoraj 17 chłopa z RF.pl przysłało mi wiadomości, żeby podać im linka do nas na forum :decayed: pogadałem z paroma normalnymi ludzmi to się dowiedziałem że to norma, a tak to banda zj**.w z nielicznymi wyjątkami.

Opublikowano

A kiedy w koncy napiszesz cos wiecej?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...