Dev Opublikowano 14 Września 2014 Opublikowano 14 Września 2014 Piotrek, chce miec taki zwykły samochodzik z paroma konikami wiecej niz w serii. nie chce 2.7BiT bo robie tym autem 3-4 tysiące km rocznie wiec nie ma sensu
pioteros Opublikowano 14 Września 2014 Opublikowano 14 Września 2014 no rozumiem ale wiesz... stroker to juz nie jest pare konikow wiecej:Da faktycznie naa taki przebieg to tez... tym bardziej ze do polykania km masz inne auta
marcindlug Opublikowano 14 Września 2014 Opublikowano 14 Września 2014 Na 3tys km rocznie buduj abz + turbo
Dev Opublikowano 14 Września 2014 Opublikowano 14 Września 2014 (edytowane) co to jest ? V8 ? Edytowane 14 Września 2014 przez Dev
marcindlug Opublikowano 14 Września 2014 Opublikowano 14 Września 2014 dokladnie tak V8 4.2 korby te same co w 2.7bit, 1 bar podwaja moc
Dev Opublikowano 14 Września 2014 Opublikowano 14 Września 2014 nieeeeee.... nie chce zadnej wydumki wystarczy mi 1.8TQ, a jak dojdzie Stroker to i tak bedzie nadto
marcindlug Opublikowano 14 Września 2014 Opublikowano 14 Września 2014 Zaraz wydumki... Wszystko jest juz przemyslane i dopracowane. Wystarczy odrobina dobrej woli
Dev Opublikowano 14 Września 2014 Opublikowano 14 Września 2014 Marcin nie mam czasu w d..... sie podrapac a jeszcze miałbym do tego pakowac V8kę jeszcze maluch mi sie urodził i teraz jestem całkiem w czarnej d....
pioteros Opublikowano 14 Września 2014 Opublikowano 14 Września 2014 ale za to piekny ten maluch jezdzi u nas s4 b6 turbo i zjada wszystko co po drodze napotka... ale fakt upychac to do b5 to juz byla by rzezba na maksa...ciekawe czy takie male turbo jak k03 dalo by juz jakis wiekszy przyrost w v8 - mowie o jednej turbince
wampir Opublikowano 14 Września 2014 Opublikowano 14 Września 2014 Dev, gratulacje Odnośnie małego turbo w V8 to pewnie poprawi znacznie moment z dołu, ale potem szybko zdechnie bo silnik będzie połykał więcej niż turbo może napompować.
pioteros Opublikowano 14 Września 2014 Opublikowano 14 Września 2014 Ale takie 0.3bara mogło by dac juz 4ke z przodu
McGiver Opublikowano 15 Września 2014 Autor Opublikowano 15 Września 2014 (edytowane) Ale takie 0.3bara mogło by dac juz 4ke z przodu Piter, nie to że sie czepiam ale ty pieprzysz jakbyś dostał w główke najmniej legarem wspornika dachu z jakiegoś wielkiego centrum handlowego wydatek k03 jednej najmocniejszej jaką da sie zrobić P&P wersje we wzdłuzniaku to około 260-270KM bezpieczne. Jakbys założył ją do 4.2 V8 to silnik by zadusiło przy 3500RPM bo nie miała by gdzie spalina wyleciec, a przy 1000RPM miałys pewno z 0,3 bara ALE jakby sie wsadziło takie dwie to tak licząc po flowmapie, około 400KM jest tam realne jak najbardziej z masakrycznym niutem od samego dołu, trzymającym do około 4500-4800RPM. A tu masz zajebistą stronke http://www.rbracing-rsr.com/turbotech.html tylko nikomu sie nie chwal po przeczytaniu której zrozumiesz pojecie flow i boost od strony technicznej, i jak sie postarasz to nauczysz sie dobierac turbiny w zaleznosci od pojemności silnika i zadanej charakterystyki tylko nikomu ani słowa i teraz bedzie nascie stron o jakimś sznurku.... Jarek, ogarniesz mi Strokera ? ale mam tylko blok i głowice, korby, tłoki, pierscienie i reszta to nie problem ale nie mogę namierzyć wału od ABF Devciu powiem ci dla ułatwienia że wał z ABFa to jest ten sam dokładnie co w ADY 2,0 w Sharanie tego akurat jest od cholery i w zasadzie nigdy nie zmęczone Edytowane 15 Września 2014 przez McGiver
marcindlug Opublikowano 15 Września 2014 Opublikowano 15 Września 2014 Mozna sie bawic w male pipki jak k03 ale mozna tez zalozyc turbo z potencjalem 1000km jak np t76 ktore przy 4 litrach pojemnosci i ts wstaje momentalnie
Dev Opublikowano 15 Września 2014 Opublikowano 15 Września 2014 Ale takie 0.3bara mogło by dac juz 4ke z przoduPiter, nie to że sie czepiam ale ty pieprzysz jakbyś dostał w główke najmniej legarem wspornika dachu z jakiegoś wielkiego centrum handlowego wydatek k03 jednej najmocniejszej jaką da sie zrobić P&P wersje we wzdłuzniaku to około 260-270KM bezpieczne. Jakbys założył ją do 4.2 V8 to silnik by zadusiło przy 3500RPM bo nie miała by gdzie spalina wyleciec, a przy 1000RPM miałys pewno z 0,3 bara ALE jakby sie wsadziło takie dwie to tak licząc po flowmapie, około 400KM jest tam realne jak najbardziej z masakrycznym niutem od samego dołu, trzymającym do około 4500-4800RPM. A tu masz zajebistą stronke http://www.rbracing-rsr.com/turbotech.html tylko nikomu sie nie chwal po przeczytaniu której zrozumiesz pojecie flow i boost od strony technicznej, i jak sie postarasz to nauczysz sie dobierac turbiny w zaleznosci od pojemności silnika i zadanej charakterystyki tylko nikomu ani słowa i teraz bedzie nascie stron o jakimś sznurku.... Jarek, ogarniesz mi Strokera ? ale mam tylko blok i głowice, korby, tłoki, pierscienie i reszta to nie problem ale nie mogę namierzyć wału od ABF Devciu powiem ci dla ułatwienia że wał z ABFa to jest ten sam dokładnie co w ADY 2,0 w Sharanie tego akurat jest od cholery i w zasadzie nigdy nie zmęczone Z racji tego ze jestem leniwy jak kocur podrzycilbys koledze jakies linki
McGiver Opublikowano 16 Września 2014 Autor Opublikowano 16 Września 2014 Z racji tego ze jestem leniwy jak kocur podrzycilbys koledze jakies linki DzizasQJP, leniwy to mało powiedziane http://allegro.pl/silnik-vw-sharan-2-0-8v-i4606914732.html tu masz chyba cały ady
Dev Opublikowano 17 Września 2014 Opublikowano 17 Września 2014 Ale to chyba nie ADY... Jarek będę jutro u Ciebie po złoma.
McGiver Opublikowano 17 Września 2014 Autor Opublikowano 17 Września 2014 Ale to chyba nie ADY... Jarek będę jutro u Ciebie po złoma. No nareszcie Tu masz wał do ABFa za 250 http://olx.pl/oferta/silnik-2-0-16v-abf-na-czesci-CID5-ID6IqRR.html
roman_tyk Opublikowano 17 Września 2014 Opublikowano 17 Września 2014 McGiver no i jak sie jezdzi na tym TD04 z dupka t25 ?
McGiver Opublikowano 17 Września 2014 Autor Opublikowano 17 Września 2014 McGiver no i jak sie jezdzi na tym TD04 z dupka t25 ? że się tak wyrażę: Nabiera mocy urzędowej stoi i grzecznie czeka na sofcik, bo kolejka dłuuuuuuuga u specjalisty, a ja od 1,5 tygodnia nie moge sie zabrac zeby mu koła podmienic z tyłu
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się