pioteros Opublikowano 15 Grudnia 2012 Opublikowano 15 Grudnia 2012 Tak patrzę na ten projekt i naprawdę kupę kasy on pochłania, sam bym chętnie tak pomodzil i też fura jest naprawdę spoko Ale widzę że tobie szczególnie zależy na mocy, nie lepiej było wladowac inny motor i uturbic i mieć na spoko 350-400km z zapasem (np. Oklepane 2.7bit) niż męczyć sie trochę na nie wykutym 1.8t który granicy 300-350km na pewno nie przeskoczy? Tak pytam z ciekawości Wysłane z mojego HTC EVO 3D X515m
McGiver Opublikowano 27 Grudnia 2012 Autor Opublikowano 27 Grudnia 2012 Tak patrzę na ten projekt i naprawdę kupę kasy on pochłania, sam bym chętnie tak pomodzil i też fura jest naprawdę spokoAle widzę że tobie szczególnie zależy na mocy, nie lepiej było wladowac inny motor i uturbic i mieć na spoko 350-400km z zapasem (np. Oklepane 2.7bit) niż męczyć sie trochę na nie wykutym 1.8t który granicy 300-350km na pewno nie przeskoczy? Tak pytam z ciekawości Wysłane z mojego HTC EVO 3D X515m Generalnie załozenie jest proste, to jest auto cywilne do szybkiej jazdy po bułki które musi jeździć na LPG mało tego. Do zapierd........ to ja mam inne autka a jak już bedzie za słaby ten cywil to zrobie mu strocker-kit 2,0 na kutym bebechu, TD06H i 450KM+ się zrobi najwyżej, ale mało to prawdopodone. ---------- Post dopisany 27-12-2012 at 13:01 ---------- Poprzedni post napisany 15-12-2012 at 09:45 ---------- A Mi Mikołaj łot co przyniósł jedno dla kumpla muszla 8.0 do mojej 19T i całe 5 metrów rękawa termicznego do rurek
wampir Opublikowano 27 Grudnia 2012 Opublikowano 27 Grudnia 2012 Tarcze 228 czy 240? A tak w ogole to zmiescie sie w B6 240mm?
McGiver Opublikowano 27 Grudnia 2012 Autor Opublikowano 27 Grudnia 2012 Tarcze 228 czy 240? A tak w ogole to zmiescie sie w B6 240mm? 240mm to są u mnie na pewno sie zmieści, ja mam skrzynie VI-biegów ale i do V da sie to wsadzić tylko chyba inny bendyx w rozruszniku idzie o ile pamiętam i nie chce skłamać. Inny mocniejszy dwumas, inny mocniejszy docisk i jest miód
wampir Opublikowano 27 Grudnia 2012 Opublikowano 27 Grudnia 2012 Trzymam kciuki i kibicuje zeby jak najszybciej zobaczyc jakis wykres
McGiver Opublikowano 7 Stycznia 2013 Autor Opublikowano 7 Stycznia 2013 Trzymam kciuki i kibicuje zeby jak najszybciej zobaczyc jakis wykres No to chyba poczekasz troszke, bo mikołaj Strokera na 2,0 mi podesłał może i nawet na kuciznie sie da zrobić
Dev Opublikowano 7 Stycznia 2013 Opublikowano 7 Stycznia 2013 gdzies czytalem że przeróbka z 1.8 na 2.0 to nic dobrego cos tam nie wychodzi jak trzeba
McGiver Opublikowano 7 Stycznia 2013 Autor Opublikowano 7 Stycznia 2013 gdzies czytalem że przeróbka z 1.8 na 2.0 to nic dobregocos tam nie wychodzi jak trzeba zobaczymy w praniu 1.8t 20v 2.0L Stroker Kit (06a)
wampir Opublikowano 7 Stycznia 2013 Opublikowano 7 Stycznia 2013 To jest takie cudowne jak tutaj pisza? "It provides quicker spool, more torque off boost, and more power and torque per pound of boost."
McGiver Opublikowano 8 Stycznia 2013 Autor Opublikowano 8 Stycznia 2013 To jest takie cudowne jak tutaj pisza? "It provides quicker spool, more torque off boost, and more power and torque per pound of boost." nawet bardziej ja jak przerobiłem silnik BMW M42 1,8 na wersje z bebechami od M44 1,9 to różnica masakryczna jest, zwłaszcza w momencie, bo wykorb większy.
gregory Opublikowano 13 Stycznia 2013 Opublikowano 13 Stycznia 2013 te od 2,2T F5DPOR u mnie rozszczelniało Nie mam pojęcia co masz na myśli pod tym zdaniem. O wiele bardziej wysilone 2.2T jeżdżą na takich. Kolego nie przesadzajmy. 0,2L nie robi przepaści. Turbo nieco wcześniej wstaje, a momentu jest parę Nm więcej. Taki kit stosuje się w projektach bardzo wysilonych w których liczy się każdy KM i każdy Nm.
pioteros Opublikowano 13 Stycznia 2013 Opublikowano 13 Stycznia 2013 W b5 były takie projekty, w anglii, bardzo dużo rzeźby podobno jest, i ludzie wolą juz iść w gr6 turbo lub 2.7bit Ale sam bym chciał kiedyś coś takiego wykonać 2.2t są najlepsze Wystukane z Pegasusa
McGiver Opublikowano 13 Stycznia 2013 Autor Opublikowano 13 Stycznia 2013 te od 2,2T F5DPOR u mnie rozszczelniało Nie mam pojęcia co masz na myśli pod tym zdaniem. O wiele bardziej wysilone 2.2T jeżdżą na takich. Kolego nie przesadzajmy. 0,2L nie robi przepaści. Turbo nieco wcześniej wstaje, a momentu jest parę Nm więcej. Taki kit stosuje się w projektach bardzo wysilonych w których liczy się każdy KM i każdy Nm. wychodząc z takiego założenia to po jaki ..uj wogóle robić cokolwiek w samochodzie. Najlepiej wziąć kupić czipopornik z allegro i full-lans-bajer jest. +30KM i 50Nm odrazu, albo szmate wsadzić w filtr powietrza, banana w wydech i wyjąć je po tygodniu i powiedzieć "ALE mi teraz za***rdala!!!!!!" Są mody? są!!!! A co do świec to była na rynku trefna partia i mi się akurat pudełko trafiło, teraz latam na tych z RS4 seryjnych.
gregory Opublikowano 14 Stycznia 2013 Opublikowano 14 Stycznia 2013 Był projekt w PL A4 B5 2.2T z RS-Service. Auto było jednak używane do 1/4 mili. Moim zdaniem 2.2T dobrze się nadaje do sportu, ale do jazdy na co dzień nie za bardzo. Lepiej wsadzić do B6 2.7BiT i wtedy się bawić, wyjdzie taniej niż kit stroker, a potencjał większy. No, ale to wszystko zależy do czego się auta chce używać. W 1.8T trza się nieco napocić żeby 300KM zrobić, a silnik robi się bardziej awaryjny. W 2.7 mamy 300KM po samym chiptuningu. Potem przy sprzedaż nie wiadomo czy ciężej będzie sprzedać B6 2.7 czy B6 z ori silnikiem 1.8T ale grubo pomodzonym. Kwestia nie wiadoma.
Remik-A4 Opublikowano 15 Stycznia 2013 Opublikowano 15 Stycznia 2013 Greg dobrze prawi ps. McGiver ladnie lecisz z rezem
McGiver Opublikowano 19 Stycznia 2013 Autor Opublikowano 19 Stycznia 2013 HEHE jedna paczka odebrana, najprawdziwszy JHM, dzięki jeszcze raz bajk a druga dziś wysłana z juesej dzięki szwagier ---------- Post dopisany 19-01-2013 at 16:41 ---------- Poprzedni post napisany 18-01-2013 at 22:25 ---------- JHM zamontowany, do wymiany jeszcze jabłko na drążku wybieraka na skrzyni. Skok drążka prawie jak w STi jeździ sie za***iście. Wyjęcie, przezbrojenie, zamontowanie to pikuś, ustawienie i regulacja MASAKRA
McGiver Opublikowano 20 Stycznia 2013 Autor Opublikowano 20 Stycznia 2013 tzn, 0,1s szybsza zmiana biegow? szybsza raczej napewno, ale mi chodziło o precyzje i skok, ja tam biegami nie szatkuje, szkoda mi skrzyni. Poprostu ja przyzwyczajony ze wszystkich rajdówek i swoich poprzednich cywilów że musi być SS jeszcze tylko 8E0798151B i będzie jak dzojstyk ---------- Post dopisany 20-01-2013 at 09:37 ---------- Poprzedni post napisany 19-01-2013 at 18:06 ---------- Był projekt w PL A4 B5 2.2T z RS-Service. Auto było jednak używane do 1/4 mili. Moim zdaniem 2.2T dobrze się nadaje do sportu, ale do jazdy na co dzień nie za bardzo. Lepiej wsadzić do B6 2.7BiT i wtedy się bawić, wyjdzie taniej niż kit stroker, a potencjał większy. No, ale to wszystko zależy do czego się auta chce używać. W 1.8T trza się nieco napocić żeby 300KM zrobić, a silnik robi się bardziej awaryjny. W 2.7 mamy 300KM po samym chiptuningu. Potem przy sprzedaż nie wiadomo czy ciężej będzie sprzedać B6 2.7 czy B6 z ori silnikiem 1.8T ale grubo pomodzonym. Kwestia nie wiadoma. I właśnie dlatego wszystko co przerabiam u siebie robie tak żeby w każdej chwili wrócić do serii, bo wiem że odzyskanie tego co się w nią włożyło jest prawie nie realne. Po łbie chodzi mi swap na VR5 20VT tylko muszę podłubać w papierach jak tam z podłączeniem skrzyni do niego?????
grzes1150 Opublikowano 20 Stycznia 2013 Opublikowano 20 Stycznia 2013 Nie lepiej zmienić auto na EVO8 ??? Lekkie, znacznie lepiej się prowadzi i swoje też jedzie Po głowie chodzi mi też WRX Sti ale podobno te boxery mniej zwytrzymują no i lubią olej.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się