pioteros Opublikowano 26 Stycznia 2013 Opublikowano 26 Stycznia 2013 uturbienie takiego vr5 moze dac nawet lepsze rezultaty niz slabo dlubniete s4 b5 biturbo
McGiver Opublikowano 26 Stycznia 2013 Autor Opublikowano 26 Stycznia 2013 a potem sie okaze, że o taki sam koszt jak kupienie S4 B5 Nie robmy spamu koledze w jego temacie Nikt tu nie spamuje wampir, a ja lubie jak ktoś myśli niestereotypowo ---------- Post dopisany at 19:14 ---------- Poprzedni post napisany at 19:09 ---------- uturbienie takiego vr5 moze dac nawet lepsze rezultaty niz slabo dlubniete s4 b5 biturbo Ty to widze masz na czym czapkie nosić ale kupowanie silnika vr5 to dupny pomysł. Passat angol fl z tym endzajnem uciekł mi ostatnio liźnięty z lewej strony lekko jeżdzący, bo za późno potwierdziłem, za 450 funtow!!!!!! WQR........ się masakrycznie. Przywózke bym miał pod chate na 150 eurasów. I tak jak piszesz pracy 5 cylindrów nic nie zastąpi.
pioteros Opublikowano 26 Stycznia 2013 Opublikowano 26 Stycznia 2013 Też lubię myśleć niestereotypowo, gdybym tylko miał możliwości finansowe na zakup auta do dłubania to chwili bym się nie zastanawiał nawet Wystukane z Pegasusa
gregory Opublikowano 27 Stycznia 2013 Opublikowano 27 Stycznia 2013 wiadomka ;] goly silnik to ok 1500zl, osprzet kolejny tysiac, ciekawe czy lapy podchodza plug n play i czy skrzynia 5bieg np z quattro 2.8 audi podpasowala by bez przerobek, fajnie bylo by miec nawet seryjne vr5 w a4 b5, cos innego niz wszyscyi tu wlasnie ten silnik ma przewage nad vr6, bo to przeciez vr6 nie bylo nigdy montowane wzdluznie A właśnie, że było w R32 Touareg, Cayene, Phaeton. No i w Q7 ale to R36. Ale wszystko to VR6. No, a poza tym to wiadomo im coś bardziej nietypowego to droższe. Koszta uturbienia takiego VR5 w audi B5...B6 są spore.
pioteros Opublikowano 27 Stycznia 2013 Opublikowano 27 Stycznia 2013 W sumie tak, ale te nowsze vr6 to już inna liga chyba, miałem na myśli te starsze Wystukane z Pegasusa
wampir Opublikowano 27 Stycznia 2013 Opublikowano 27 Stycznia 2013 a potem sie okaze, że o taki sam koszt jak kupienie S4 B5 Nie robmy spamu koledze w jego temacie Nikt tu nie spamuje wampir, a ja lubie jak ktoś myśli niestereotypowo To jak juz tak chcemy zaszalec to mam 3 pomysły na przeszczep do S4 B5, ktore gwarantuja unikalność : 1. S50B30 z E36 + turbo 2. wankla z Mazdy RX-8 3. Silnik elektryczny
pioteros Opublikowano 27 Stycznia 2013 Opublikowano 27 Stycznia 2013 Nie chodzi o szalenie, tylko o zrobienie czegoś fajnego w umiarkowanym stylu, równie dobrze można wsadzić do avanta centralnie silnik z q7 v12 diesla ale po co, vr5 wsadzasz cały silnik z saniami od paska i zabawa polega już tylko na turbo, a te silniki znoszą całkiem sporo ze względu na zwarta budowę jak w rzędówce przy kulturze pracy silnika widlastego, jedna głowica to też przeciez zaleta, a dźwięk przy tym fenomenalny Wystukane z Pegasusa
McGiver Opublikowano 27 Stycznia 2013 Autor Opublikowano 27 Stycznia 2013 a potem sie okaze, że o taki sam koszt jak kupienie S4 B5 Nie robmy spamu koledze w jego temacie Nikt tu nie spamuje wampir, a ja lubie jak ktoś myśli niestereotypowo To jak juz tak chcemy zaszalec to mam 3 pomysły na przeszczep do S4 B5, ktore gwarantuja unikalność : 1. S50B30 z E36 + turbo 2. wankla z Mazdy RX-8 3. Silnik elektryczny 1- odpada bo silnik sporo za długi 2- nie trawie mazdy bo to ford już od dawna, a wankel to oleju ssie wiecej niz dwusuw 3- pomysł za***isty, moment obrotowy masakryczny, tylko masa akumulatorów i ich ładowanie troche nie bardzo ---------- Post dopisany at 21:51 ---------- Poprzedni post napisany at 20:59 ---------- No i po długich naradach i namysłach zapadła decyzja, ze skoro jest to cywil to tak i już zostanie. 1,8 zostawie, 300KM z ewentualnym małym plusem i jakieś 380-390Nm zrobie i taki to bedzie cywil na codzień, czyli tyle co EVO X. A będę najprawdopodobniej budował monstrum nie powiem wam jakie, bo to ma być niespodzianka, na sto procent jest ze stajni czterech kółek szacowany czas realizacji 1,5-2 lata. Jutro jadę pogadać z Damianem co on na mój pomysł, ale stawiam że się zgodzi :koks::koks:
pioteros Opublikowano 27 Stycznia 2013 Opublikowano 27 Stycznia 2013 4.2 fsi w turbo? Wystukane z Pegasusa
McGiver Opublikowano 1 Lutego 2013 Autor Opublikowano 1 Lutego 2013 4.2 fsi w turbo?Wystukane z Pegasusa nie fsi i w bi-turbo. To narazie projekt ale raczej dojdzie do skutku, bo........... moja cierpliwość powoli się kończy. ---------- Post dopisany 01-02-2013 at 21:59 ---------- Poprzedni post napisany 27-01-2013 at 23:35 ---------- wczorajsze poprawki i modyfikacje. stożek "zimowy" vs "letni" wymiana zestawu naprawczego mechanizmu zmiany biegów bo stary to masakra już była short shifter działa teraz idealnie i ustawiłem mechanizm za drugim razem bez problemów jak poprzednio paczka od szwagra doszła, ale jedną fotke mi gdzies wcieło z poduszką skrzyni po wymianie dla porównania
wampir Opublikowano 2 Lutego 2013 Opublikowano 2 Lutego 2013 Co to za zestaw naprawczy? Czy to moze miec wplyw ze czasami 2 bieg wchodzi mi ciezej ?
McGiver Opublikowano 11 Lutego 2013 Autor Opublikowano 11 Lutego 2013 Co to za zestaw naprawczy? Czy to moze miec wplyw ze czasami 2 bieg wchodzi mi ciezej ? to masz najprawdopodobniej synchronizator II biego juz zmeczony niestety, jak wszystkie biegi chodzą jak w ikarusie to wtedy sie mienia zestaw naprawczy do 6 biegowej, jak 5 - to cały drązek dolny albo dzwignia przełączajaca albo sprawdz czy śrubka ta co jest na końcu drążka przełączającego jest dobrze dokręcona na drążku skrzyni biegów ---------- Post dopisany 11-02-2013 at 22:27 ---------- Poprzedni post napisany 02-02-2013 at 19:18 ---------- Nowa nalepka na klapie Ta pójdzie jak skończe modzić Przyjechał wlot na maske karbonik od EVO_X
McGiver Opublikowano 21 Lutego 2013 Autor Opublikowano 21 Lutego 2013 Zamontujesz ten wlot na masce? nom, a jak wyżebram jeszcze dwa boczne to też zamontuje. Jak dobrze pójdzie bede może miał sfatygowaną maske od EVO X to sobie wytne cały zestaw wlotów i wmontuje w maske. ---------- Post dopisany 21-02-2013 at 13:08 ---------- Poprzedni post napisany 11-02-2013 at 23:33 ---------- Kolektor ssący przerobiony i uzbrojony 550ccm z Mustanga GT500 onboard
gregory Opublikowano 22 Lutego 2013 Opublikowano 22 Lutego 2013 Dysze od LPG mogłeś lepiej zamontować. Najlepiej od spodu kolektora skierowane ku zaworom, a nie w ściankę kolektora.
McGiver Opublikowano 23 Lutego 2013 Autor Opublikowano 23 Lutego 2013 Dysze od LPG mogłeś lepiej zamontować. Najlepiej od spodu kolektora skierowane ku zaworom, a nie w ściankę kolektora. chciałem tak zrobić ale niestety nie bardzo to sie da, kąt i grubość ścianki nie bardzo są chętne do współpracy i chyba zrobie kaman z tym jednak i zawioze do kumpla żeby mi porobił nadlewy od spodu i zamontuje je tak jak ja to planowałem a nie gazownicy. ---------- Post dopisany at 17:04 ---------- Poprzedni post napisany at 17:02 ----------
Dev Opublikowano 23 Lutego 2013 Opublikowano 23 Lutego 2013 nie bedzie tak zle, miałem tak samo u siebie i hulało prawidłowo mozna jeszcze lekko skrócic te dysze
McGiver Opublikowano 23 Lutego 2013 Autor Opublikowano 23 Lutego 2013 nie bedzie tak zle, miałem tak samo u siebie i hulało prawidłowomozna jeszcze lekko skrócic te dysze Ten co mam teraz jest dokładnie tak samo zrobiony i hula, tylko ciekawe co to bedzie przy booscie 1,5bara ??????
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się