Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Dziś K03s, niedługo mutant BV5S+/K03S :)


McGiver

Rekomendowane odpowiedzi

Pochwale pochwale, jak zrobie podore wału (albo jakies poduszki od dyfra) bo mam więcej Nm i wpada w rezonans mi cos z tylu auta ja cisne z dołu obrotów na 5tce. Mam już umowiona hamownie, ale raczej cudow nie będzie :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

to termopara do EGT to co tam widac, a wiązka w rękawie :)

---------- Post dopisany at 21:13 ---------- Poprzedni post napisany at 21:10 ----------

To mi w ogole wyglada na zatkanego kata:decayed:

W sumie też bym tak pomyślał, tylko nie mogę sobie przypomniec gdzie go zamontowałem, bo skubańca nie moge znaleźć :decayed:

---------- Post dopisany at 21:19 ---------- Poprzedni post napisany at 21:13 ----------

a masz już nowe sprzeglo? Jaka aktualnie jest moc?

narazie nic nie robione, 242/300, zapowiada się rewizja silnika + kute korby chyba napewno bo po strojeniu u Omena na 1,15bara wypluło 400Nm na 16T to ja wymiękłem troche.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czy masz u siebie jakieś drgania z tylu/spodu auta jak np. dasz pedal w podloge np. z 5tki lub 6tki od 2000obr?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czy masz u siebie jakieś drgania z tylu/spodu auta jak np. dasz pedal w podloge np. z 5tki lub 6tki od 2000obr?

Powiem ci szczerze że nie mam pojęcia bo ja nie pamiętam kiedy ostatni raz na V albo VI jechałem wogóle, a zwłaszcza 2000obr/min :D U mnie po założeniu sztywnych poduszek wszystko "drży" i słysze nawet prace dyfra i skrzyni po odpuszczeniu gazu, a 3" wydech dodaje jeszcze akompaniamentu :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No jestem już po testach i powiem ci jedyne co słysze i czuje przy takiej jeździe to wydech w takim rezonansie że szok i dźwięk wstającej turbiny. Na napędzie nic nie ma, tylko wydech i silnik kszyczy "WHYYYYYYYYY". :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jest spora różnica jak się ma 200KM a jak się ma 300KM. Przy tej drugiej opcji to cały osprzęt silnika, w tym oczywiście wtryskiwacze lpg muszą być lepiej dopracowane. Jak gaz lpg wali nie tam gdzie ma, to i auto nie uzyska tego co zadane, a i więcej lpg będzie palić. Poza tym, to na 1,5Bar to wtryski lpg nie wytrzymują jakoś bardzo długo, bo się rozszczelniają i potem leją gazem. Sam przerabiałem, wtryski lpg nie lubią wysokiego doładowania.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzisiaj doszła wreszcie przepływka oryginał i kocyk na turbo, założony dolot letni setup = wyleczony Passat FL 1,9TDI po tjuningu i zapyziały własciciel Jagułara :decayed: 221g/s na przepływce i 4buty wystarczają na studzenie w deszczu zapału wielu kozaków :)

Zdj_cie0324.jpg

Zdj_cie0323.jpg

telefonem cięzko sie robi fotki, bo takie IR od turbiny że ostrości nie dało się złapać za bardzo

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

czyli ori, ale od S3 3" z silnika m.in. BAM 225KM

w AVJ, BFB, AMB, BEX jest 2,75":wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

czyli ori, ale od S3 3" z silnika m.in. BAM 225KM

w AVJ, BFB, AMB, BEX jest 2,75":wink:

Dokładnie Booster. Siedzą dwie takie sztuki tysz w RS6 C5

---------- Post dopisany 12-05-2013 at 22:18 ---------- Poprzedni post napisany 04-05-2013 at 22:31 ----------

No i decyzja zapadła :) bedzie mocniejszy SetUp robiony. Jutro 5 rano wyjazd po silnik dawce. Co z tego wyjdzie jeszcze nie wiem ale sie przekonam na własnej skórze.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak patrzę na ten projekt i naprawdę kupę kasy on pochłania, sam bym chętnie tak pomodzil i też fura jest naprawdę spoko

Ale widzę że tobie szczególnie zależy na mocy, nie lepiej było wladowac inny motor i uturbic i mieć na spoko 350-400km z zapasem (np. Oklepane 2.7bit) niż męczyć sie trochę na nie wykutym 1.8t który granicy 300-350km na pewno nie przeskoczy? Tak pytam z ciekawości ;)

Wysłane z mojego HTC EVO 3D X515m

15.12.12r

nie nie... nie powiem... "a nie mowilem?" :decayed:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak patrzę na ten projekt i naprawdę kupę kasy on pochłania, sam bym chętnie tak pomodzil i też fura jest naprawdę spoko

Ale widzę że tobie szczególnie zależy na mocy, nie lepiej było wladowac inny motor i uturbic i mieć na spoko 350-400km z zapasem (np. Oklepane 2.7bit) niż męczyć sie trochę na nie wykutym 1.8t który granicy 300-350km na pewno nie przeskoczy? Tak pytam z ciekawości ;)

Wysłane z mojego HTC EVO 3D X515m

15.12.12r

nie nie... nie powiem... "a nie mowilem?" :decayed:

Jeszcze inne diabelstwo bedzie, mutant :) własnie przywiozłem,

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...