domialex Opublikowano 17 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 17 Marca 2013 Trza bylo woda schlodzic Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grzes1150 Opublikowano 17 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 17 Marca 2013 Trza bylo woda schlodzic Albo łopatą śniegu Wiązka od cewek jeszcze się nie utopiła??? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
domialex Opublikowano 17 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 17 Marca 2013 To mi w ogole wyglada na zatkanego kata:decayed: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wampir Opublikowano 17 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 17 Marca 2013 a masz już nowe sprzeglo? Jaka aktualnie jest moc? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MAGIC87 Opublikowano 18 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 18 Marca 2013 a masz już nowe sprzeglo? Jaka aktualnie jest moc? Ty sie swoja pochwal co tam wystrojone? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wampir Opublikowano 18 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 18 Marca 2013 Pochwale pochwale, jak zrobie podore wału (albo jakies poduszki od dyfra) bo mam więcej Nm i wpada w rezonans mi cos z tylu auta ja cisne z dołu obrotów na 5tce. Mam już umowiona hamownie, ale raczej cudow nie będzie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
McGiver Opublikowano 20 Marca 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Marca 2013 to termopara do EGT to co tam widac, a wiązka w rękawie ---------- Post dopisany at 21:13 ---------- Poprzedni post napisany at 21:10 ---------- To mi w ogole wyglada na zatkanego kata:decayed: W sumie też bym tak pomyślał, tylko nie mogę sobie przypomniec gdzie go zamontowałem, bo skubańca nie moge znaleźć ---------- Post dopisany at 21:19 ---------- Poprzedni post napisany at 21:13 ---------- a masz już nowe sprzeglo? Jaka aktualnie jest moc? narazie nic nie robione, 242/300, zapowiada się rewizja silnika + kute korby chyba napewno bo po strojeniu u Omena na 1,15bara wypluło 400Nm na 16T to ja wymiękłem troche. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wampir Opublikowano 23 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 23 Marca 2013 Czy masz u siebie jakieś drgania z tylu/spodu auta jak np. dasz pedal w podloge np. z 5tki lub 6tki od 2000obr? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
McGiver Opublikowano 23 Marca 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Marca 2013 Czy masz u siebie jakieś drgania z tylu/spodu auta jak np. dasz pedal w podloge np. z 5tki lub 6tki od 2000obr? Powiem ci szczerze że nie mam pojęcia bo ja nie pamiętam kiedy ostatni raz na V albo VI jechałem wogóle, a zwłaszcza 2000obr/min U mnie po założeniu sztywnych poduszek wszystko "drży" i słysze nawet prace dyfra i skrzyni po odpuszczeniu gazu, a 3" wydech dodaje jeszcze akompaniamentu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wampir Opublikowano 24 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2013 a moglbys zrobić taki test dla mnie na 5tce albo 6tce? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
McGiver Opublikowano 24 Marca 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2013 No jestem już po testach i powiem ci jedyne co słysze i czuje przy takiej jeździe to wydech w takim rezonansie że szok i dźwięk wstającej turbiny. Na napędzie nic nie ma, tylko wydech i silnik kszyczy "WHYYYYYYYYY". Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gregory Opublikowano 26 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 26 Marca 2013 Jest spora różnica jak się ma 200KM a jak się ma 300KM. Przy tej drugiej opcji to cały osprzęt silnika, w tym oczywiście wtryskiwacze lpg muszą być lepiej dopracowane. Jak gaz lpg wali nie tam gdzie ma, to i auto nie uzyska tego co zadane, a i więcej lpg będzie palić. Poza tym, to na 1,5Bar to wtryski lpg nie wytrzymują jakoś bardzo długo, bo się rozszczelniają i potem leją gazem. Sam przerabiałem, wtryski lpg nie lubią wysokiego doładowania. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
McGiver Opublikowano 2 Maja 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Maja 2013 Dzisiaj doszła wreszcie przepływka oryginał i kocyk na turbo, założony dolot letni setup = wyleczony Passat FL 1,9TDI po tjuningu i zapyziały własciciel Jagułara 221g/s na przepływce i 4buty wystarczają na studzenie w deszczu zapału wielu kozaków telefonem cięzko sie robi fotki, bo takie IR od turbiny że ostrości nie dało się złapać za bardzo Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wampir Opublikowano 3 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 3 Maja 2013 Ori przeplywka 3" ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
McGiver Opublikowano 3 Maja 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Maja 2013 Ori przeplywka 3" ? Nom. 06A906461M Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Booster Opublikowano 3 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 3 Maja 2013 czyli ori, ale od S3 3" z silnika m.in. BAM 225KM w AVJ, BFB, AMB, BEX jest 2,75":wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
McGiver Opublikowano 12 Maja 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2013 czyli ori, ale od S3 3" z silnika m.in. BAM 225KMw AVJ, BFB, AMB, BEX jest 2,75":wink: Dokładnie Booster. Siedzą dwie takie sztuki tysz w RS6 C5 ---------- Post dopisany 12-05-2013 at 22:18 ---------- Poprzedni post napisany 04-05-2013 at 22:31 ---------- No i decyzja zapadła bedzie mocniejszy SetUp robiony. Jutro 5 rano wyjazd po silnik dawce. Co z tego wyjdzie jeszcze nie wiem ale sie przekonam na własnej skórze. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wampir Opublikowano 12 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2013 2.7BiT? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pioteros Opublikowano 12 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2013 Tak patrzę na ten projekt i naprawdę kupę kasy on pochłania, sam bym chętnie tak pomodzil i też fura jest naprawdę spokoAle widzę że tobie szczególnie zależy na mocy, nie lepiej było wladowac inny motor i uturbic i mieć na spoko 350-400km z zapasem (np. Oklepane 2.7bit) niż męczyć sie trochę na nie wykutym 1.8t który granicy 300-350km na pewno nie przeskoczy? Tak pytam z ciekawości Wysłane z mojego HTC EVO 3D X515m 15.12.12r nie nie... nie powiem... "a nie mowilem?" Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
McGiver Opublikowano 13 Maja 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2013 Tak patrzę na ten projekt i naprawdę kupę kasy on pochłania, sam bym chętnie tak pomodzil i też fura jest naprawdę spokoAle widzę że tobie szczególnie zależy na mocy, nie lepiej było wladowac inny motor i uturbic i mieć na spoko 350-400km z zapasem (np. Oklepane 2.7bit) niż męczyć sie trochę na nie wykutym 1.8t który granicy 300-350km na pewno nie przeskoczy? Tak pytam z ciekawości Wysłane z mojego HTC EVO 3D X515m 15.12.12r nie nie... nie powiem... "a nie mowilem?" Jeszcze inne diabelstwo bedzie, mutant własnie przywiozłem, Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się