peter22 Opublikowano 22 Września 2013 Opublikowano 22 Września 2013 Dokładnie jak się chce sprawdzać autostopem powinny mieć identyczne opony bo miedzy 15 a 18 są spore straty
wampir Opublikowano 22 Września 2013 Opublikowano 22 Września 2013 Spore straty? tzn ile? Zamiast 8.15s bedzie 8.11s na 15tkach? Może jakiś konkret?
MrTea Opublikowano 22 Września 2013 Opublikowano 22 Września 2013 wampir.. zawsze jest dobrze mieć na co zgonić
nandoz Opublikowano 22 Września 2013 Opublikowano 22 Września 2013 Spore straty? tzn ile? Zamiast 8.15s bedzie 8.11s na 15tkach?Może jakiś konkret? Nie czujesz tego ?? Ja czuję różnicę miedzy 15 stal , a 16 alu ( nie mierzyłem ). Na 18 w ogóle sobie swojego auta nie wyobrażam . No chyba ,że wrzucę GTB22 .
wampir Opublikowano 22 Września 2013 Opublikowano 22 Września 2013 Jak ogarne auto to porównam sobie na letnich alu 17" 215/50/R17 a zimowych 16" 205/55/R16. Między całkowitą srednicą koła tzn felga i opona jest chyba z 15mm.
MAGIC87 Opublikowano 23 Września 2013 Autor Opublikowano 23 Września 2013 wampir.. zawsze jest dobrze mieć na co zgonić skoncz bo nigdy nie miałes wiekszego koła niz 16:decayed: zreszta Ty i tak robisz 280 PS z 1.8T za 4 tys zł na turbinie z saaba:facepalm: :grin:
nandoz Opublikowano 23 Września 2013 Opublikowano 23 Września 2013 Jak ogarne auto to porównam sobie na letnich alu 17" 215/50/R17 a zimowych 16" 205/55/R16. Między całkowitą średnicą koła tzn felga i opona jest chyba z 15mm. Tu nie chodzi o różnice w średnicy tylko o masę . 15 stal + oponka 195/65 to najlżejsze i najszybsze rozwiązanie jeśli jesteś w stanie w miarę trakcję ogarnąć , a z rolki przy dobrym asfalcie są szanse na trakcję już na 2 . Poza tym czy to 15 czy 18 średnica powinna być ta sama lub bardzo zbliżona. Yo.
MAGIC87 Opublikowano 23 Września 2013 Autor Opublikowano 23 Września 2013 Jak ogarne auto to porównam sobie na letnich alu 17" 215/50/R17 a zimowych 16" 205/55/R16. Między całkowitą średnicą koła tzn felga i opona jest chyba z 15mm. Tu nie chodzi o różnice w średnicy tylko o masę . 15 stal + oponka 195/65 to najlżejsze i najszybsze rozwiązanie jeśli jesteś w stanie w miarę trakcję ogarnąć , a z rolki przy dobrym asfalcie są szanse na trakcję już na 2 . Poza tym czy to 15 czy 18 średnica powinna być ta sama lub bardzo zbliżona. Yo. 15 alu z opona 195/65 wazyła 17,5 kg.... moje RS z opona 225 waza 22.6 KG:wink: Czy to ma jakis wpływ na osiagi ?
Piotrek98igo Opublikowano 23 Września 2013 Opublikowano 23 Września 2013 kazdy jezdzi na tym na czym mu pasuje,bez sensu dywagacje,jeszcze moze trzeba policzyc roznice w kg paliwa w zbiorniku i masy kierowcow. jest kreska jada, wpierdal do wiedzenia i tyle.
MAGIC87 Opublikowano 23 Września 2013 Autor Opublikowano 23 Września 2013 No to najlepszym rozwiazaniem bylo by kupienie Ibizy/polo. miałem ibize i 13 cali stalówka miesci sie jak złoto:wink: samo auto wazy 1050 Kg:naughty: wiec koniec kresek z B5:facepalm: jezdze tylko z B6 badz B7:kox:
Piotrek98igo Opublikowano 23 Września 2013 Opublikowano 23 Września 2013 jedyna b5 z ktora mozesz jechac to syska,bo jego to juz klasa SUV Q7,X5
OLI_B5 Opublikowano 23 Września 2013 Opublikowano 23 Września 2013 jedyna b5 z ktora mozesz jechac to syska,bo jego to juz klasa SUV Q7,X5 :grin:
MAGIC87 Opublikowano 23 Września 2013 Autor Opublikowano 23 Września 2013 jedyna b5 z ktora mozesz jechac to syska,bo jego to juz klasa SUV Q7,X5 :grin: :grin::grin::grin:a no taaa 1800 KG B5 Avant FWD z AKN pod maska:naughty:
roman_tyk Opublikowano 23 Września 2013 Opublikowano 23 Września 2013 Panowie nie ma sie co podniecac ta wagą, bez przesady ze jeden z drugim beda jezdzic na 15 calach i 185 po to aby lepiej rolki wychodzily. Jezdza na takich bo lubią, ja mam 16 cali, bo tralily mi sie nowe opony 16 za bezcen, poza tym szoruje sporo po PL drogach a i ni z tego ni z owego auto mi sie lepiej pozbiera niż jezdzac na 18stkach. Kumpel kupil a4 b5 1.8tq AWT bedem mu to rezał, bedzie koks, czuć lekkość auta.
YOGI3000 Opublikowano 26 Września 2013 Opublikowano 26 Września 2013 Jak ogarne auto to porównam sobie na letnich alu 17" 215/50/R17 a zimowych 16" 205/55/R16. Między całkowitą średnicą koła tzn felga i opona jest chyba z 15mm. Tu nie chodzi o różnice w średnicy tylko o masę . 15 stal + oponka 195/65 to najlżejsze i najszybsze rozwiązanie jeśli jesteś w stanie w miarę trakcję ogarnąć , a z rolki przy dobrym asfalcie są szanse na trakcję już na 2 . Poza tym czy to 15 czy 18 średnica powinna być ta sama lub bardzo zbliżona. Yo. 15 alu z opona 195/65 wazyła 17,5 kg.... moje RS z opona 225 waza 22.6 KG:wink: Czy to ma jakis wpływ na osiagi ? Chodzi o 195vs225, to ma wpływ.
wampir Opublikowano 26 Września 2013 Opublikowano 26 Września 2013 Oprócz szerokości opony wpływ ma także: -całkowity rozmiar koła, - masa całkowita ale bardziej masa nieresorowana. Odchudzenie koła o kilka kg ma większy wpływ niż odchudzenia auta o tę samą masę Wzorcowa opona dla 17" wg audi to 235/45/17, dla porównania 225/45/17, które ma większość osob ma 9mm mniejsza srednice całkowita. Opona 195/65/15 jest 8.8mm mniejsza od wzorca. Jak się to wszystko zsumuje to wychodzi różnica... ale jaka (?) ---------- Post dopisany at 22:03 ---------- Poprzedni post napisany at 21:54 ---------- AudiWorld Tech Articles
daniels Opublikowano 12 Października 2013 Opublikowano 12 Października 2013 Magic nagraj coś od 50-200km
juby_p Opublikowano 12 Października 2013 Opublikowano 12 Października 2013 Magic nagraj coś od 50-200km Daniel to jest przed czy po?
Piotrek98igo Opublikowano 12 Października 2013 Opublikowano 12 Października 2013 masz date na zegarach z wczoraj
uciniak Opublikowano 13 Października 2013 Opublikowano 13 Października 2013 Magic nagraj coś od 50-200km Co tam za graty siedzą?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się