Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 ABC] Czarna A4


radi

Rekomendowane odpowiedzi

ja wyrazam swoje zdanie o lakierowaniu ze pociagnałbym to w ten sposob,a wiadomo ze porzadna gleba i kolo robi wrazenie bez "lakierowania" :decayed:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ale dalej będzie wyglądał jak samochód ze wspawanym a nie pomalowanym dachem:facepalm:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gril bedzie do zmiany na polift lub s4,koło zostaje tylko pojdzie w polerke,a tak pozatym to narazie eksperymentuje na aucie,wcale nie musi tak wygladac jak wyglada teraz,wszystko da sie zrobic tylko powoli,bo czas na to nie pozwala.pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

osobiscie jak miabym dawac gril od s4 to odrazu zderzak, lepiej zrob przod na polifta lampy gril hallo

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

DSC_0359.jpg

DSC_0362.jpg

DSC_0363.jpg

DSC_0364.jpg

DSC_0365.jpg

DSC_0367.jpg

DSC_0368.jpg

DSC_0371.jpg

DSC_0372.jpg

DSC_0376.jpg

Silnik juz siedzi,ale nie odpala bo niema iskry przez czujnik połozenia walu,w 2.6 sa 2 czujniki,1 jest w bloku-polozenia walu,a drugi na laczeniu ze skrzynia-czujnik predkosci walu,w 2.8 jest 1 czujnik i to w skrzyni,a ze skrzynie mam z 2.6 to niema go tam jak zamontowac,moze ktos pomoze jak to rozwiazac,po za wymiana skrzyni.

---------- Post dopisany 18-12-2012 at 00:31 ---------- Poprzedni post napisany 22-09-2012 at 02:26 ----------

OK wszystko juz ogarniete,dorobiony juz uchwyt pod czujnik,auto odpala,zostalo zamontowac gaz i podokrecac wydech,teraz auto stoi na letnich bo przez zime nie jest uzytkowane,jak snieg stopnieje,to trzeba testy zrobic,jak to sie odpycha na skrzyni od 2.6 i kolach 19",jak wszystko bedzie ogarniete,to dam znac

pozdr

---------- Post dopisany 10-03-2013 at 22:01 ---------- Poprzedni post napisany 18-12-2012 at 00:31 ----------

DSCN6051.jpg

DSCN6057.jpg

DSCN6058.jpg

DSCN6052.jpg

DSCN6054.jpg

Silnik juz skapletowany,do ogarniecia tylko filtr-trzeba go troche odsnunac i oslonic od garaca,a i pseudo chromy juz usuniete i poszly z dymem

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

http://s8.postimage.org/mvdbhqy4x/DSC_0359.jpg

http://s15.postimage.org/ltfgdewzb/DSC_0362.jpg

http://s15.postimage.org/zbmcpp94n/DSC_0363.jpg

http://s10.postimage.org/ajkw764px/DSC_0364.jpg

http://s13.postimage.org/s90znkik3/DSC_0365.jpg

http://s15.postimage.org/jtyum02nr/DSC_0367.jpg

http://s10.postimage.org/j8h862z51/DSC_0368.jpg

http://s10.postimage.org/erov7ekx1/DSC_0371.jpg

http://s18.postimage.org/szp4fesyd/DSC_0372.jpg

http://s8.postimage.org/idfm3e7gx/DSC_0376.jpg

Silnik juz siedzi,ale nie odpala bo niema iskry przez czujnik połozenia walu,w 2.6 sa 2 czujniki,1 jest w bloku-polozenia walu,a drugi na laczeniu ze skrzynia-czujnik predkosci walu,w 2.8 jest 1 czujnik i to w skrzyni,a ze skrzynie mam z 2.6 to niema go tam jak zamontowac,moze ktos pomoze jak to rozwiazac,po za wymiana skrzyni.

---------- Post dopisany 18-12-2012 at 00:31 ---------- Poprzedni post napisany 22-09-2012 at 02:26 ----------

OK wszystko juz ogarniete,dorobiony juz uchwyt pod czujnik,auto odpala,zostalo zamontowac gaz i podokrecac wydech,teraz auto stoi na letnich bo przez zime nie jest uzytkowane,jak snieg stopnieje,to trzeba testy zrobic,jak to sie odpycha na skrzyni od 2.6 i kolach 19",jak wszystko bedzie ogarniete,to dam znac

pozdr

---------- Post dopisany 10-03-2013 at 22:01 ---------- Poprzedni post napisany 18-12-2012 at 00:31 ----------

http://s17.postimage.org/6hwqoaa4r/DSCN6051.jpg

http://s23.postimage.org/ttf4ysotj/DSCN6057.jpg

http://s11.postimage.org/507fa0t2n/DSCN6058.jpg

http://s16.postimage.org/rvs08kco1/DSCN6052.jpg

http://s8.postimage.org/e45nttxpt/DSCN6054.jpg

Silnik juz skapletowany,do ogarniecia tylko filtr-trzeba go troche odsnunac i oslonic od garaca,a i pseudo chromy juz usuniete i poszly z dymem

:oklasky: trzeba było robić fotostory jak Ci go kolega swapował, wiele osób na tym forum chciałoby zmienić 2,6 na 2,8

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a ja czytalem kiedys ze te 2.6 sa lepsze od 2.8 bo te 2.8 ps nie trzymaja a 2.6 tak ale ile w tym prawdy:whistling:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a ja czytalem kiedys ze te 2.6 sa lepsze od 2.8 bo te 2.8 ps nie trzymaja a 2.6 tak ale ile w tym prawdy:whistling:

wow pierwsze słyszę, ale robiłem hamownie na drodze i jeszcze mam to stado hehe

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja tez tak slyszalem ze koniki ucekaja z 2.8 30v,ale ile w tym prawdy to nie wiem,ogolnie 2.6 to stara konstrukcja i tam się niema bardzo co psuc,a 2.8 30v ma trochę wad ale wszystko do ogarniecia,po swapie na 2.8 jest naprawdę za***ista roznica i na skrzyni od 2.6 trochę brak trakcji z 1 biegu,ale już jak zlapie przyczepnasc to glowe urywa w porównaniu do 2.6

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a ja czytalem kiedys ze te 2.6 sa lepsze od 2.8 bo te 2.8 ps nie trzymaja a 2.6 tak ale ile w tym prawdy:whistling:

wow pierwsze słyszę, ale robiłem hamownie na drodze i jeszcze mam to stado hehe

nie pamietam gdzie to czytalem ale byly opisane wszystkie silniki audi od diesla po duze benzyny, ceny serwisowe wady itd.Jak dla mnie niech 2,8 ma wszystkie kunie, sam bym pewnie kupil 2.8 nizeli 2.6:naughty:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...