czeslaw555 Opublikowano 6 Marca 2008 Opublikowano 6 Marca 2008 Jako nowy posiadacz A4 pozwolę sobie zadać pytanie ,sprawdzałem posty ale mojego przypadku nie znalazłem ,były podobne ale z dodatkowymi problemami, które u mnie nie występują.Podczas pracy silnika na postoju zimny czy ciepły , trochę słychać go w kabinie i to jest dla mnie normalne ale czy w kabinie powinny być jakieś drgania? ja mam takie wrażenie jakby po mnie delikatnie chodziły mrówki nie jest to jakieś mocne drżenie raczej delikatne ale jednak denerwujące, siedziałem dzisiaj u kolegi co prawda w VW Bora 1,9 t silniki i w kabinie słychac tylko silnik żadnych nawet najmnieszych drgań nie przenosi na kabiny , nic nie czuć, co to moze być? W czasie jazdy wszystko jest OK żadnych wibracji czy też drgań taka normalna wg. mnie prawidłowa praca i jazda.
pablohasan Opublikowano 6 Marca 2008 Opublikowano 6 Marca 2008 Mam tak samo i nie wiem co to .... (AJM). Podczas jazdy nic, na postoju...drzy kabina i to sie czuje. Mam takie wrazenie, ze jak sie silnik rozgrzeje to drgania sa intensywniejsze. Sprawdzilem poduszki silnika sa OK.
rookie Opublikowano 6 Marca 2008 Opublikowano 6 Marca 2008 Mam avanta i przy zimnym silniku mam to samo, w momencie gdy lekko zwiększę obroty to dźwięk ustaje. Jeśli masz szyberdach, to mi też troszkę hałasuje pokrywa wewn. szyberdachu, ta zasuwana. Pytanie jaki masz zawias, ja mam czerwone springi FK Automotiv i twardość zawieszenia też wpływa na tzw. "wystukanie" elementów tapicerki. Przebieg również, ja mam 208 tys. km Generalnie jak nie masz innych towarzyszących objawów, to możesz spać spokojnie.
pablohasan Opublikowano 6 Marca 2008 Opublikowano 6 Marca 2008 Dokladnie - przy obortach powyzje chyba ok 1300 - drgania ustaja... Musze jeszcze to sprawdzic
bartek213 Opublikowano 6 Marca 2008 Opublikowano 6 Marca 2008 sprawdzcie vagiem czy nie macie za niskich obrotow silnika, droga sprawa to tlumik moze byc gdzies zle umocowany badz krzywo zespawany i tez beda takie objawy
czeslaw555 Opublikowano 6 Marca 2008 Autor Opublikowano 6 Marca 2008 to możesz podpowiedzieć jak to Vag'iem się ustawia ? dopiero zaczęlem zabawe z nim,czy też może się mechanicznie reguluje?[br]Dopisany: 06 Marzec 2008, 11:46 _________________________________________________sprawdziłem ponownie obroty mam 819 ,czy ktoś może podpowiedzieć jak zwiększyc obroty?[br]Dopisany: 06 Marzec 2008, 12:29 _________________________________________________Hmmm rozumiem że jest jakieś utrudnienie w tej regulacji obrotów,
pablohasan Opublikowano 6 Marca 2008 Opublikowano 6 Marca 2008 To sie podczepie pod temat. Objawy jak wyzej, ale: Dzis po przeczytaniu w/w posta postanowilem sie przyjrzec temu "zjawisku" i tak: 1. Rano silnik zimny, odpalam ... nie drzy.. 2. Silnik sie rozgrzal .. drzy... To tez moze byc zwiazane ze zle ustawionymi obrotami.? i tak przy okazji, jaki kabel kupic do VAG-a - gdzie go dostane? bo nie mam.
czeslaw555 Opublikowano 6 Marca 2008 Autor Opublikowano 6 Marca 2008 U mnie obojętnie czy zimny czy ciepły silnik ,objaw ten sam,ale mam nadzieję że ktoś podpowie jak to ustawić vagiem
Tosik Opublikowano 6 Marca 2008 Opublikowano 6 Marca 2008 i tak przy okazji, jaki kabel kupic do VAG-a - gdzie go dostane? bo nie mam. http://www.viaken.pl/sklep.php?lang=pl&kat=5 [br]Dopisany: 06 Marzec 2008, 22:26 _________________________________________________ wybieramy 1-engine 11 login i tu wpisujemy zaleznie od silnika 12233 (napewno pasuje do wszystkich na VP-37) 10 adaptacja W adaptacji zaczynamy od : 1. wplywa na dawke paliwa na wolnych obrotach i czym jest mniejsza (wtedy dostaje wiecej paliwa)tym auto szybciej sie zbiera i lepiej reaguje na dodawanie gazu, nalezy pamietac aby nie ustawiac mniejszej niz 2,2 mg 2. ustawiamy wolne obroty silnika 3. wspolczynnik wypelniania EGR (podajac graniczne wartosci mozna go wylaczyc calkowicie) 4. nie 5. dawka startowa ma wplyw na uruchamianie silnika i w tym przypadku czym mniejsza tym dostaje wiecej paliwa Nalezy pamietac , ze przed zmianami zapisujemy wartosci jakie byly wczesniej a poz zmianie robimy test jak sie silnik zachowuje (test jest nad save ). Kazde zmniejszenie dawki faktycznie zwieksza ilosc paliwa .
czeslaw555 Opublikowano 7 Marca 2008 Autor Opublikowano 7 Marca 2008 ja mam jakieś inne chyba urządzenie albo jestem cep i nie jarzę o co chodzi fotki +linki http://www.postimage.org/image.php?v=aV1FRlWS http://www.postimage.org/image.php?v=Pq2qjxG9 http://www.postimage.org/image.php?v=aV1FRZR9 a może jest ktoś z 3miasta co się zna na tym i poustawia mi to wszystko?lub godny polecenia warsztacik?
nuszek Opublikowano 7 Marca 2008 Opublikowano 7 Marca 2008 Według mnie drgania przy traktorze to normalka i zależą od bardzo wielu czynników. Wiadomo nowe silniki wyposażone w wiele usprawnień sprawują się ja by ich nie było, ale gdy mówimy o rocznikach starszych, to niestety tak jak u mnie są wyczuwane drgania na postoju szczególnie jak jest zimny, a i czasami w czasie jazdy w zależności od obciążenia i prędkości. Drgania zależą od: 1. Budowy silnika, /w układzie V czy zwykły/, ilości cylindrów, 2. Stanu poduszek, 3. Nierównomierności podawania dawki do poszczególnych wtrysków przez pompę, 4. Nierównomierności poszczególnych wtrysków, złe rozpylanie, 5. Nierównomierny stopień sprężania w poszczególnych cylindrach, 6. Stan koła dwumasowego, 7. Regulacja silnika /VAG się kłania/, 8. Stanu układu wydechowego, 9. I wiele innych. ps. można uzupełniać listę!
czeslaw555 Opublikowano 7 Marca 2008 Autor Opublikowano 7 Marca 2008 W sprawie drgań masz b.dużo racji ,podaje link do tego co dzisiaj udało mi się ustalić w tym temacie http://www.a4-klub.pl/smf/index.php?topic=27131.0
marbol Opublikowano 7 Marca 2008 Opublikowano 7 Marca 2008 nie wiem o co biega z tym vagiem, czy masz problem z nim czy z obrotami silnika? dlaczego odrazu chcesz zmieniać obroty silnika, jeśli są nie takie jak trzeba to ma na to wpływ coś innego, zacznij od filtra powietrza układu wydechowego łącznie z siątką, może kat sie kończy.Obroty same od siebie sie nie zmieniają.Miałem podobny problem, chciałem wymieniać już sprężare od klimy a wystarczyło tylko pasek
czeslaw555 Opublikowano 8 Marca 2008 Autor Opublikowano 8 Marca 2008 Jeśli chodzi o Vaga to poprostu nie wiem czy i jak można zmienić oborty,a co do reszty o czym piszesz, to filtry i pasek wymieniony ,nie wiem jak rozpoznać kat. ale na badaniach tech.wynik był w normie.Czy możesz coś więcje wyjaśnic o co chodzi z siatką? tego tematu nie znam
czeslaw555 Opublikowano 20 Marca 2008 Autor Opublikowano 20 Marca 2008 żadnych błędów nie ma !!! [br]Dopisany: 08 Marzec 2008, 10:30 _________________________________________________No i po drganiach,jednak sprawcą drgań były poduszki ,dzisiaj wymieniłem ostatanią pod skrzynią biegów .Trwało to trochę bo sprzedli mi 1 poduchę do manula a ja mam automat, torchę czekałem kiedy dostanę odpowiednią. Zero drgań !!! Zupełnie inne auto. :>
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się