predki74 Opublikowano 18 Listopada 2011 Opublikowano 18 Listopada 2011 ale ty chcesz mapy zebrać w sterowniku gazu ? ty masz staga to trzeba w sterowniku wejść i skasować mapę gazu i ustawi od nowa
Ksiadz Opublikowano 18 Listopada 2011 Autor Opublikowano 18 Listopada 2011 Póki co, chcę wyzerować ecu, korekty kompa auta nie gazu. Później podłączę sie ponownie do gazu, pojeżdże na benzynie ustawie mape benzyny a dopiero na koniec ustawię mapę gazu względem mapy benzyny, ale tym razem nie poniżej mapy benzyny.
grzemo Opublikowano 18 Listopada 2011 Opublikowano 18 Listopada 2011 Wchodzisz w błędy i je kasujesz nawet jeśli ich nie będzie, wtedy zostaną wyzerowane korekty. Następnie zrób z 50km na samej pb aby ecu się zaadoptowało i dopiero ustawiaj lpg. I nie ustawiaj na mapy, to jest metoda z przeszłości. Reguluj na korekty krótkie vaga aby oscylowały tak jak na benzynie wtedy będziesz miał dobrze zestrojoną instalację i nie będzie ci wywalało błędów.
Ksiadz Opublikowano 18 Listopada 2011 Autor Opublikowano 18 Listopada 2011 Witam! Dziękuję za pomoc i odpowiedzi. A czy możesz odpisać dokładnie jak to na VAGu robić, bom zielony. Inna sprawa, dzisiaj podczas lekkiej korekty w programie do gazu, wyskakuje błąd: WTRYSKIWACZE GAZOWE CAŁKOWICIE OTWARTE-sprawdź sonde lambde przy pełnym obciążeniu. Pokazuje się to tylko gdy go się przycisnęło tak dość mocno. Help?
kicker Opublikowano 18 Listopada 2011 Opublikowano 18 Listopada 2011 Pokazuje się to tylko gdy go się przycisnęło tak dość mocno. Help? Pokaż OSC. z pełnym butem na LPG, od pierwszego biegu kręć do 5-6tyś. i tak do czwórki Tylko nie zrób nikomu krzywdy.
wrocek66 Opublikowano 19 Listopada 2011 Opublikowano 19 Listopada 2011 Sprawdź VAG-iem lub innym testerem czy podczas pojawienia sie tego błędu sonda jest na bogato . Jesli tak to mozesz ten komunikat zignorować , jeśli jest na ubogo to mnożnik troche do góry ( w tym zakresie ) , ale nie za dużo , bo będzie go zalewało i też straci moc .
Ksiadz Opublikowano 19 Listopada 2011 Autor Opublikowano 19 Listopada 2011 Proszę o napisanie, wyjaśnienie jak ustawić to na VAGu, mam na myśli gaz. Jak również gdzie sprawdzić w VAGu, to wszystko o czym pisze wrocek66. Dziękuje. Jak wrócę do domu, wstawie plik OSC. Zrobiłem mu tego testa i już na dwójce wywala ten bład jak dostaje po garach ostro. Ale iść, idzie.[br]Dopisany: 19 Listopad 2011, 15:16_________________________________________________Plik http://hostuje.net/file.php?id=2d04392d89de44c335a2b755dee216fc
ghost1717 Opublikowano 19 Listopada 2011 Opublikowano 19 Listopada 2011 na moje oko albo za małe dysze wtryskiwaczy gazowych albo zbyt niskie cisnienie na reduktorze. U mnie też to tak sie objawiało jak na 3 biegu cisłem od niskich obrotów do konca obrotomierza. pozdrawiam
grzemo Opublikowano 19 Listopada 2011 Opublikowano 19 Listopada 2011 Aby sprawdzić jak stoi sonda wchodzisz w blok 033 i masz podgląd na sondy. Jeśli na max bucie będzie powyżej 0,7V to znaczy że jest na bogato i komunikat ze staga można zignorować, ale jeśli sonda będzie poniżej 0,5V (to znaczy że jest ubogo) musisz podnieść mnożnik dla tego czasu wtrysku aż sonda będzie na bogato. Aby ustawić lpg na korekty takie jak na pb otwierasz na laptopie okno ze stagiem a w drugim oknie vaga z blokiem 032 i ruszasz w drogę, najlepiej z drugą osobą do pomocy. I dla różnych czasów wtrysku tak operujesz mnożnikiem (czyli jeśli jest na sporym minusie to znaczy że za bogato i mnożnik w tym miejscu opuszczamy, a jeśli jest na sporym plusie to trzeba podnieść do góry bo jest za ubogo) aby korekty w vagu (pierwsza pozycja) oscylowały jak najbliżej zera (akceptowalne +-5). Ale jeszcze jest ważne jaki jest mnożnik po autokalibracji (przy jakiej wartości się zaczyna i na jakiej się kończy), bo może masz dysze nieodpowiednie.
Ksiadz Opublikowano 19 Listopada 2011 Autor Opublikowano 19 Listopada 2011 No kurcze, normalnie skomplikowana sprawa z tym ustawieniem Będę próbował jutro z bracholem wobec tego, mam nadzieję, że nic nie spapram. Co do za małych dysz, to raczej niemożliwe, mój "gazownik" zna się na rzeczy i dobierał wszystko odpowiednio do mocy auta. Tak wygląda zrzut z dzisiaj po jeździe KLIK W najgorszym wypadku podlecę do tych za Londynem to chyba już mi ustawią jak trzeba.
ghost1717 Opublikowano 19 Listopada 2011 Opublikowano 19 Listopada 2011 Jaki masz reduktor i jakie wtryski ? Tak dla porównania... Moje a4 3.0 ASN - wtryskiwacze matrix dysze 2.7 i cisnienie 1.4 bar kolegi a4 3.0 ASN wtryskiwacze magic jet i reduktor magic dysze 2.5 cisnienie 1.35 przygladalem sie tez 1.8T w a6 kolegi i tam cisnienie 1.2 jednak wtryski valtek dysz nie znam... Gdy moja malenka miala dysze 2.5 mm tez paliła jak wsciekła... 14-15 lpg po zmianie na 2.7 bez problemu miesci sie w 10-13 L ! cisnienie pozostało bez zmian... Moim zdaniem 1.0 bar to zdecydowanie za mało jak na 1.8T 170 ps pozdrawiam
Ksiadz Opublikowano 19 Listopada 2011 Autor Opublikowano 19 Listopada 2011 Reduktor o ile się nie mylę to Lovato a wtryski to HANA 2000, jeśli jakiś błąd to wrocek66 proszę popraw.
Ksiadz Opublikowano 19 Listopada 2011 Autor Opublikowano 19 Listopada 2011 Instalacja: STAG 300 ISA2 , wtryskiwacze HANA niebieskie , reduktor Lovato S-HP.
wrocek66 Opublikowano 19 Listopada 2011 Opublikowano 19 Listopada 2011 Jesli wypada mi się wypowiedzieć ( aby nie zostać posądzonym o stronniczość ) to komponenty masz dobrane optymalnie . Potwierdzają to przebiebi .osc - mnożnik w granicach ( z tego co pamietam ) 1.0 - 1.2 przy ciśnieniu 1.0 . Jesli damy wyzsze ciśnienie to mnoznik zejdzie poniżej 1.0 . Maksymalne zauwazone spadki to 0.9 i szybkie odbudowanie do 1.0 . Niestety na VAG-u się nie znam ( nie wiem gdzie co jest ) , używamy BOSCH KTS i/lub tester AC z podgladem korekt i stanu napięcia na sondach Lambda i na podstawie tych parametrów regulujemy auta . Więc generalnie problemu szukaj w poprawnej regulacji , proponuję : wgac mapkę od nas i traktować ja jako wyjsciową do dalszej regulacji na drodze z podgladem pod korekty , a właściwie bardziej pod stan sondy lambda , gdyz korekty przy OL zerują się ( pokazują zero ) i nie nalezy wtedy na nie patrzeć tylko na skład spalin z sondy L tak aby przy mask obciążeniach sonda była na " ciut" bogatej - jeśli będzie ostro za bogato to auto straci moc ( miesznka nie będzie się w stanie przepalić ) i będzie duzo palił . Najlepszą regulacja jest podgląd tzw. AFR , nie wiem jednak czy ktokolwiek w Anglii ( powiedzmy do 150 km od Ciebie) posiada takie urządznie i przy okazji wyreguluje LPG .
grzemo Opublikowano 19 Listopada 2011 Opublikowano 19 Listopada 2011 Nie wiem czy to daleko od ciebie ale jest kolega którego mogę polecić http://www.leadingpowergas.co.uk/
Ksiadz Opublikowano 19 Listopada 2011 Autor Opublikowano 19 Listopada 2011 Dzięki Grzemo. Jest jakieś 200 km ode mnie... Napisałem, już zapytanie do niego i czekam na odpowiedź. A czy to polska krew, czy tutejszy? [br]Dopisany: 20 Listopad 2011, 00:24_________________________________________________Sorry, poprawię się, już dostałem odpowiedź. Cóż, w najgorszym wypadku polecę do nich w tygodniu.
juby_p Opublikowano 20 Listopada 2011 Opublikowano 20 Listopada 2011 czemu nie podniesiesz mnożnika tam gdzie masz ubogo? i ja bym usunął punk z mnożnika przy 14 i 18ms
grzemo Opublikowano 20 Listopada 2011 Opublikowano 20 Listopada 2011 czemu nie podniesiesz mnożnika tam gdzie masz ubogo? i ja bym usunął punk z mnożnika przy 14 i 18ms Oczywiście jeśli mapa zebrana w tych samych warunkach. A ustawianie na mapy to było kiedyś. [br]Dopisany: 20 Listopad 2011, 09:34_________________________________________________ Dzięki Grzemo. Jest jakieś 200 km ode mnie... Napisałem, już zapytanie do niego i czekam na odpowiedź. A czy to polska krew, czy tutejszy? [br]Dopisany: 20 Listopad 2011, 00:24_________________________________________________Sorry, poprawię się, już dostałem odpowiedź. Cóż, w najgorszym wypadku polecę do nich w tygodniu. Nasz instalator.
Ksiadz Opublikowano 20 Listopada 2011 Autor Opublikowano 20 Listopada 2011 Widę, że nie tylko ja spać nie mogę w niedziele Zaraz chyba pojadę brachola pomęczyć o ustawianie.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się