oras Opublikowano 9 Listopada 2011 Opublikowano 9 Listopada 2011 witam, mam problem tego typu ze po wymianie klockow tylnych i odkreceniu rurki z jednego zacisku mam zapowietrzone hamulce (przynajmniej tak mi sie wydaje) hamulce dosc dlugo i po kilka seri odpowietrzalem z kumplem. po kilku seriach pedal byl jak beton dobry i twardy zlecialo pol litra starego plynu ale caly czas byl sprawdzany stan w zbiorniczku i dolewany swierzy plyn. wszystko wydawalo sie byc ok ale do momentu odpalenia silnika- po odpaleniu pedal zrobil sie znacznie miekki i po wduszaniu slychac "syk" przy pedale... nie czaje nic z tego moze ktos da rade odpisac co moze byc przyczyna tego ?
Dev Opublikowano 9 Listopada 2011 Opublikowano 9 Listopada 2011 Kolego, możesz odpowietrzac sto razy i nic to nie da tylne zaciski odpowietrza sie w reku, sciągasz zacisk z jarzma i wyciskasz tłoczek jakieś 1.5mm pootem go blokujesz jakims klockiem i energicznie potrząsasz nastepnie odkrecasz odpowietrznik i tak kilka razy potem wkrecasz tłoczek i montujesz na jarzmo
Dev Opublikowano 10 Listopada 2011 Opublikowano 10 Listopada 2011 quuurrrwaa nie 1.5 milimetra tylko 1.5 centymetra :wallbash: :wallbash: żle napisałem
krzysiekml Opublikowano 21 Listopada 2011 Opublikowano 21 Listopada 2011 nie no trząchać zaciskami żeby odpowietrzyć heble?!co raz ciekawiej.
Dev Opublikowano 21 Listopada 2011 Opublikowano 21 Listopada 2011 nie no trząchać zaciskami żeby odpowietrzyć heble?!co raz ciekawiej. odkręc zacisk i przewód, wylej z niego cały płyn, przykrec przewód, zamontuj na jarzmie i odpowietrz P O W O D Z E N I A ! ! ! ! ! ! ! ! :polew: :polew: :polew:
krzysiekml Opublikowano 21 Listopada 2011 Opublikowano 21 Listopada 2011 nie lepiej jechać na szarpaki
Dev Opublikowano 21 Listopada 2011 Opublikowano 21 Listopada 2011 szarpaki ????? hamulce to nie zawieszenie :doh1: :doh1: :doh1: :doh1:
Dev Opublikowano 21 Listopada 2011 Opublikowano 21 Listopada 2011 jak przyjdzie Ci wymieniac uszczelnienia w zaciskach i bedziesz odpowietrzał hamulce to naleje Ci sie w uszy, juz widziałem kilkunastu kozaków którzy z płaczem przyjezdzali po takim zabiegu
krzysiekml Opublikowano 21 Listopada 2011 Opublikowano 21 Listopada 2011 na co dzień się tym zajmuje i puki co jest co prawda są ewenementy ale i na nie jest sposób,a same uszczelniacze tłoczków to prosta sprawa,ale jak ktoś ma za proste życie to niech sobie utrudnia,nie mam na myśli Ciebie devastation.Najlepszego i powodzenia w sprzedaży auta.
Dev Opublikowano 21 Listopada 2011 Opublikowano 21 Listopada 2011 ja tez to robie codziennie od 25 lat i wiem dokłądnie co pisze inaczej nie wymóżdzałbym sie tutaj, to bez sensu dziele sie swoim doswiadczeniem po to aby kazdy mógł pewnie i miarę szybko ogarnąć problem
krzysiekml Opublikowano 21 Listopada 2011 Opublikowano 21 Listopada 2011 no tak każdy ma swoje sposoby.
syczylyjczyk Opublikowano 28 Listopada 2011 Opublikowano 28 Listopada 2011 Witam.Devastation ma całkowitą rację,kto nie wierzy-jego rzecz.W pozycji zamontowanej zawsze pozostanie odrobina powietrza.Wielki szacun,devastation.
mlodyy Opublikowano 1 Grudnia 2011 Opublikowano 1 Grudnia 2011 a od kiedy odpowietrza sie hamulce na zgaszonym silniku ????? jakieś nowe patenty widzę sie tworzą. Devastation mam pytanko a w jakim celu trzeba potrząsać zacisk i co to daje bo powiem szczerze ze pierwszy raz z taka praktyką sie spotykam, ludzie którzy zajmują sie układem hamulcowym przeważnie maja odpowietrzacz podciśnieniowy czy jakoś tak.
bania Opublikowano 1 Grudnia 2011 Opublikowano 1 Grudnia 2011 Potrząsanie ma sens chodzi o ulokowanie bąbelków czasem się zablokują pod jakąś pionową "płaszczyzną" najlepiej kupić pompkę próżniową 70-90zł allegro masz ABS ?
Dev Opublikowano 1 Grudnia 2011 Opublikowano 1 Grudnia 2011 kazde a4 ma abs, chyba ze ma zje....bany to nie ma potrzasanie zaciskiem ma sens gdy zacisk by kompletnie rozbierany kto widzial rozebrany zacisk to wie o czym mowie, standartowe odpowietrzenie na jarzmie nie daje 100% skutecznosci odpowietrzenia dlatego tez trzeba nim potrzasac podczas odpowietrzania, mamy wowczas pewnosc ze jest ok mozna sprawadzi czy zacisk jest dobrze czy nie, ale nie do konca go polecam wystarczy na tylnych przewodach zacisnac szczypce Morse'a z jednej i z drugiej strony potem nacisnac hamulec, jezeli jest wyczuwalnie twardszy mamy odpowiedz oczywiacie po takim zabiegu polecam wymiane tych przewodow
bania Opublikowano 1 Grudnia 2011 Opublikowano 1 Grudnia 2011 Z dobrym sprzętem nic nie trzeba trząść co do ABS faktycznie pytanie było zbędne
mlodyy Opublikowano 2 Grudnia 2011 Opublikowano 2 Grudnia 2011 devastation nigdy tak nie robiłem a nie raz rozbierałem zaciski , niedługo u siebie muszę je zregenerować zastosuje Twoją metodę odpowietrzania
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się