paplanski Opublikowano 21 Listopada 2011 Opublikowano 21 Listopada 2011 Jaki jest oszt regeneracji zacisków tylnych bez wymiany tarcz i klocków?
bania Opublikowano 21 Listopada 2011 Opublikowano 21 Listopada 2011 sprecyzuj o co dokładnie chodzi ? gumki i tłoczek ? czy regeneracja totalna ? problemy z ręcznym ?
paplanski Opublikowano 21 Listopada 2011 Autor Opublikowano 21 Listopada 2011 reczny działa na jedno kolo ale jak sie go zaciągnie to tłoczek nie wróci do swojego położenia i trzeba go cofać ręcznie w jednym z zaciskow ulamana jest podobno jakaś spręzynka a linka też juz nie pierwszej mlodosci...
pioteros Opublikowano 21 Listopada 2011 Opublikowano 21 Listopada 2011 całkowita regeneracja z czyszczeniem, malowaniem, nowymi gumkami to koszt od ok 120zł/zacisk
bania Opublikowano 21 Listopada 2011 Opublikowano 21 Listopada 2011 Chyba więcej ... gumki ok30zł piaskowanie 20 , tłoczek ok50 , prowadnice 40 ,śruby 20, to są ceny raczej zaniżone
Dev Opublikowano 21 Listopada 2011 Opublikowano 21 Listopada 2011 wszystko zalezy od tego co trzeba wymienic sama regeneracja 220zł/kpl wzwyż
tomaszstn Opublikowano 21 Listopada 2011 Opublikowano 21 Listopada 2011 wszystko zalezy od tego co trzeba wymienic sama regeneracja 220zł/kpl wzwyż To powiedz mi czy opłaca się zregenerować stare zaciski czy lepiej kupić nowe TRW żeliwne bądź alu. Są takie na allegro po 350zł za 1szt.
Dev Opublikowano 21 Listopada 2011 Opublikowano 21 Listopada 2011 chcesz wydac 700zł za kpl zamiast 220-250 ????? zaciski które regeneruję są myte, rozbierane, znowu myte i piaskowane potem wycieczka do pieca i posiedzenie 7-8 godzin nastepnie podkład i proszek, jak ładnie wystygną poprawiam wszystkie gwinty i otwory składam z uzyciem litowego smaru i po robocie 1
tomaszstn Opublikowano 21 Listopada 2011 Opublikowano 21 Listopada 2011 No tak ale wtedy będę bez auta jakiś czas a to nie możliwe. Zastanawiam się jak to rozgryźć. Po drugie chciałem kupić wszystkie przewody nowe ale czekam na info od koloegi do jakich są zacisków. Jak do alu będą to trochę lipnie i dlatego moje pytanie. Poza tym chciałem się Ciebie zapytać co sądzisz o tych zaciskach TRW, czy dobre to jest?
Dev Opublikowano 21 Listopada 2011 Opublikowano 21 Listopada 2011 Ty masz u siebie zaciski żeliwne, nie alu a załatwic mozna to w prosty sposób: odkrecić zacisk a przewód zakrecic zaślepką, gwint M10X1 kilka dni jezdzisz bez tylnych hamulców przeciez wysyłałem Ci takie zaślepki.... :mysli: :mysli: 1
tomaszstn Opublikowano 21 Listopada 2011 Opublikowano 21 Listopada 2011 No właśnie nie doczekałem się ale już nie chciałem Cię molestować. Wiem że mam żeliwne ale w którymś wątku napisałeś że można zastosować inne przewody i zastosować zaciski alu i będą pasować p&p więc stąd moje pytania.
Dev Opublikowano 21 Listopada 2011 Opublikowano 21 Listopada 2011 qurwa !!!!!!!!!!!!! wysyłałem, na 100% :shocked: :shocked: jak nie doszły to trzeba było sie upomniec :wallbash: :wallbash:
tomaszstn Opublikowano 21 Listopada 2011 Opublikowano 21 Listopada 2011 Wiesz raz zapomniałeś , potem napisałeś że jakoś pójdzie i skoro nic nie doszło to myślałem ze olałeś temat a że mi się aż tak nie spieszy z tym bo zawsze jest na co wydać kasę więc myślałem że kiedyś jeszcze Cię zagadnę. Teraz widzisz wyszło przy okazji innej rozmowy ale to co napisałeś to dobra sprawa. Mógłbym ściągnąć i Ci wysłać. Myślę jednak że dopiero na wiosnę bo teraz nie chce mi się już grzebać przy aucie. Za zimno a nie mam garażu ani miejsca gdzie mógłbym to zrobić. Jak chcesz to podeślę Ci moje dane na PW
Dev Opublikowano 21 Listopada 2011 Opublikowano 21 Listopada 2011 faktycznie wysyłka sie przeciągnęła ale na 100% były wysłane, tylko pytanie GDZIE !!!!!!???????? jak wpadna mi w rękę zeliwne zaciski to Ci je odnowię i wysle odeslesz mi swoje i po sprawie
tomaszstn Opublikowano 21 Listopada 2011 Opublikowano 21 Listopada 2011 Ale to dopiero na wiosnę bo teraz mi się nie chce pod autem leżeć przy -2C
Slawek84 Opublikowano 25 Listopada 2011 Opublikowano 25 Listopada 2011 jeździć bez hamulców na tył Ja kiedyś jechałem bez jednego zacisku... pierwsza droga z pierwszeństwem i bym jeździł trambusem.
Dev Opublikowano 25 Listopada 2011 Opublikowano 25 Listopada 2011 z tyłem nie ma zadnego problemu, gorzej z przodem :decayed: :decayed:
bania Opublikowano 29 Listopada 2011 Opublikowano 29 Listopada 2011 Ja jeździłem bez tylnych hamulców tzn po prostu odłączony układ ... massakra zawiecha dostaje w d*pę po zatrzymaniu do zera auto odbija się jak sprężyna przód tył ...przód tył ,ale przy hamowaniu nie do zera różnica jest mała w szczególności kiedy auto nie dociążone
pioteros Opublikowano 29 Listopada 2011 Opublikowano 29 Listopada 2011 wiadomo ze takie rozwiazanie jest tylko na delikatne dojazdy i raczej tyko na pare dni:)
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się