Dev Opublikowano 29 Listopada 2011 Opublikowano 29 Listopada 2011 spokojnie mozna jezdzic, w A4 B5 jest to mało odczuwalne nie ma sie czym przejmowac, zawsze tak robie, auto jezdzi pare dni w miedzyczasie regeneruję zaciski potem montuje i wioooooooooooo..... :decayed: :decayed:
tomaszstn Opublikowano 30 Listopada 2011 Opublikowano 30 Listopada 2011 To jak wyślesz mi te zaślepki do tylnych zacisków? Rozmawiałem z mechanikiem i mi to odłączy więc mogę Ci wysłać do regeneracji te moje zaciski.
Dev Opublikowano 30 Listopada 2011 Opublikowano 30 Listopada 2011 na początku tygodnia[br]Dopisany: 30 Listopad 2011, 20:29_________________________________________________wyslij mi dane do wysyłki na pW
Fcustoms Opublikowano 28 Czerwca 2019 Opublikowano 28 Czerwca 2019 Również mam zaciski do zregenerowania. Nie da się Dev wysłać pw. Proszę o kontakt
kichy Opublikowano 11 Lipca 2019 Opublikowano 11 Lipca 2019 Witam trochę odświeże, mi też nie działaja zaciski ręczny ciągnie porusza mechanizmem ale klocki stoją w miejscu, nozny chyba to samo, pytanie czy bawić się w regenerację, czy kupić nowe NTY? Czy jarzma też będą do wymiany? Jakie dokładnie dać podkładki, alu czy miedź i jaki wymiar? Rozumiem że przewod mogę zaslepic na czas regeneracji śruba 10?
Dev Opublikowano 11 Lipca 2019 Opublikowano 11 Lipca 2019 Nie srubą tylko nieprzelotową nakrętka M10x1, najlepiej że starego przewodu
kichy Opublikowano 11 Lipca 2019 Opublikowano 11 Lipca 2019 (edytowane) W dniu 11.07.2019 o 07:25, Dev napisał: Nie srubą tylko nieprzelotową nakrętka M10x1, najlepiej że starego przewodu OK a co do reszty pytań? Ogólnie to chodziło mi o takie zaslepienie i pytanie czy jeszcze regenerujesz jak tak to za ile? Edytowane 15 Lipca 2019 przez kichy
kichy Opublikowano 17 Lipca 2019 Opublikowano 17 Lipca 2019 Odkręcilem dzisiaj zacisk i tak tłoczek się rusza pod wpływem hamulca i ręcznie ruszając dźwignię od ręcznego pod guma jak lekko ja dzwignalem nie widzę na początku żadnych wżerów no chyba że są dalej, prowadnice od jazma jakoś pracują, klocki w takim stanie jeden jakoś krzywo zebrany
wesz82 Opublikowano 17 Lipca 2019 Opublikowano 17 Lipca 2019 W dniu 11.07.2019 o 15:07, kichy napisał: OK a co do reszty pytań? Ogólnie to chodziło mi o takie zaslepienie i pytanie czy jeszcze regenerujesz jak tak to za ile? Masz jego nr zadzwoń i zapytaj. Ogólnie zacisk nie jest jakoś specjalnie trudny do rozegrania.
kichy Opublikowano 17 Lipca 2019 Opublikowano 17 Lipca 2019 Dodam jeszcze że jak ktoś chce zaslepiac to proponuję zaopatrzyć się też w nakretke kołpakowa i M10x1 i M12x1 ten drugi rodzaj też występuje i jest właśnie u mnie?czy w jażmie jest wogole coś do regeneracji czy wystarczy dać nowe gumki i wyczyścić i nasmarować?
MM1311 Opublikowano 24 Listopada 2019 Opublikowano 24 Listopada 2019 W dniu 11.07.2019 o 07:25, Dev napisał: Nie srubą tylko nieprzelotową nakrętka M10x1, najlepiej że starego przewodu Sorry że nie na priv @Dev, mam pytanko z jakiej firmy bierzesz uszczelki do tłoczków do regeneracji i jaką pastę używasz Ate czy inną (textar) ? PS: Wiem że gdzieś o tym pisałeś ale nie mogę dziś znaleźć. Pozdrawiam
Dev Opublikowano 24 Listopada 2019 Opublikowano 24 Listopada 2019 Gumki: Ate TRW AutoFren Frenkit Smar: Ate lub Würth 1
MM1311 Opublikowano 24 Listopada 2019 Opublikowano 24 Listopada 2019 6 minut temu, Dev napisał: Gumki: Ate TRW AutoFren Frenkit Smar: Ate lub Würth Dzięki Miłego tygodnia
adek1983 Opublikowano 25 Listopada 2019 Opublikowano 25 Listopada 2019 Jeśli ktoś się zastanawia jeszcze, czy regenerować zaciski u DEV-a to spokojnie polecam. Wysyłałem dwa komplety zacisków i przyszły ładnie zrobione. Teraz w obu autkach mam hamulce żyleta i ręczny działa jak trzeba. Aż się na stacji diagnostycznej pytali gdzie tak ładnie zaciski robią 1
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się