Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[ALL B5] Regeneracja zacisków tylnych


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

spokojnie mozna jezdzic, w A4 B5 jest to mało odczuwalne

nie ma sie czym przejmowac, zawsze tak robie, auto jezdzi pare dni

w miedzyczasie regeneruję zaciski potem montuje i wioooooooooooo..... :decayed: :decayed: :decayed: :decayed:

Opublikowano

To jak wyślesz mi te zaślepki do tylnych zacisków? Rozmawiałem z mechanikiem i mi to odłączy więc mogę Ci wysłać do regeneracji te moje zaciski.

Opublikowano

na początku tygodnia[br]Dopisany: 30 Listopad 2011, 20:29_________________________________________________wyslij mi dane do wysyłki na pW

Opublikowano

Ok to czekam :naughty: Poszło PW.

Opublikowano

Również mam zaciski do zregenerowania. Nie da się Dev wysłać pw. Proszę o kontakt 

Opublikowano

693456699

Opublikowano

Witam trochę odświeże, mi też nie działaja zaciski ręczny ciągnie porusza mechanizmem ale klocki stoją w miejscu, nozny chyba to samo, pytanie czy bawić się w regenerację, czy kupić nowe NTY? Czy jarzma też będą do wymiany? Jakie dokładnie dać podkładki, alu czy miedź i jaki wymiar? Rozumiem że przewod mogę zaslepic na czas regeneracji śruba 10?

Opublikowano

Nie srubą tylko nieprzelotową nakrętka M10x1, najlepiej że starego przewodu 

Opublikowano (edytowane)
W dniu 11.07.2019 o 07:25, Dev napisał:

Nie srubą tylko nieprzelotową nakrętka M10x1, najlepiej że starego przewodu 

OK a co do reszty pytań? Ogólnie to chodziło mi o takie zaslepienie i pytanie czy jeszcze regenerujesz jak tak to za ile?

Sruba-z-nakretka-i-podkladka-SM-M8X30-650543-100szt.-1131_425yy_bs220_2_m.jpg

Edytowane przez kichy
Opublikowano

  • Pomoc techniczna 1
Opublikowano

Odkręcilem dzisiaj zacisk i tak tłoczek się rusza pod wpływem hamulca i ręcznie ruszając dźwignię od ręcznego pod guma jak lekko ja dzwignalem nie widzę na początku żadnych wżerów no chyba że są dalej, prowadnice od jazma jakoś pracują, klocki w takim stanie jeden jakoś krzywo zebrany

IMG_20190717_120844.jpg

IMG_20190717_120826.jpg

Opublikowano
W dniu 11.07.2019 o 15:07, kichy napisał:

OK a co do reszty pytań? Ogólnie to chodziło mi o takie zaslepienie i pytanie czy jeszcze regenerujesz jak tak to za ile?

Sruba-z-nakretka-i-podkladka-SM-M8X30-650543-100szt.-1131_425yy_bs220_2_m.jpg

Masz jego nr zadzwoń i zapytaj.

Ogólnie zacisk nie jest jakoś specjalnie trudny do rozegrania.

 

Opublikowano

Dodam jeszcze że jak ktoś chce zaslepiac to proponuję zaopatrzyć się też w nakretke kołpakowa i M10x1 i M12x1 ten drugi rodzaj też występuje i jest właśnie u mnie?czy w jażmie jest wogole coś do regeneracji czy wystarczy dać nowe gumki i wyczyścić i nasmarować? 

Opublikowano
W dniu 11.07.2019 o 07:25, Dev napisał:

Nie srubą tylko nieprzelotową nakrętka M10x1, najlepiej że starego przewodu 

Sorry że nie na priv @Dev, mam pytanko z jakiej firmy bierzesz uszczelki do tłoczków do regeneracji i jaką pastę używasz Ate czy inną (textar)  ?  PS: Wiem że gdzieś o tym pisałeś ale nie mogę dziś znaleźć. Pozdrawiam ;)

Opublikowano

Gumki: Ate TRW AutoFren Frenkit

Smar: Ate lub Würth

  • Pomoc techniczna 1
Opublikowano
6 minut temu, Dev napisał:

Gumki: Ate TRW AutoFren Frenkit

Smar: Ate lub Würth

Dzięki ;)  Miłego tygodnia  ;) 

Opublikowano

Jeśli ktoś się zastanawia jeszcze, czy regenerować zaciski u DEV-a to spokojnie polecam. Wysyłałem dwa komplety zacisków i przyszły ładnie zrobione. Teraz w obu autkach mam hamulce żyleta i ręczny działa jak trzeba. Aż się na stacji diagnostycznej pytali gdzie tak ładnie zaciski robią ;)

  • Pomoc techniczna 1

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...