babok1990 Opublikowano 22 Listopada 2011 Opublikowano 22 Listopada 2011 Witam! Panowie problem polega na tym ze ,tydzień temu dałem auto do mechanika poniewaz drgała mi cała buda, i to juz w pewnym stopniu ze nie dało sie stac w korku bo całe auto latało ;( Mechanik zregenerował wtryski w jeden dzien (DZIWNE!) i gwarantował ze są zrobione. Jak przyjechałem odebrac autko chodzło elegancko aleee! po 30km drgania wróciły ,niestety zapłaciłem juz te 1800zł :wallbash: . Mechanik szuka problemu w przepływomierzu i w termostacie, moim zdaniem to nie tedy droga przedstawiam diagnostyke samochodu po odebraniu i zrobieniu 30 km ponizej. Proszę o opinie co z tym zrobic bo boje sie o autko poniewaz ciągle cos rozbiera i czy jesli tego nie zrobi mam prawo o zwrot pieniedzy, jesli bedzie koniecznosc to drogą sądową ????(posiadam fakture z regeneracji)Zaaznaczam ze auto jest ciągle u niego Jesli ktos ma odczyt z vaga jakie wartosci mają wtryski prosze o podesłanie. Z tego co widze to mechanik podniósł obroty silnika i dawkowanie paliwa , jesli ktos ma to proszę mi wysłac jakie są standardowe obroty silnika. Jesli ktos sie orietuje i potrafi wyczytac cos z tych zdjec, to prosze o opinie zaznaczam ze próbowałem wszystkich mozliwych srodków do czyszczenia pompek
homerro14 Opublikowano 22 Listopada 2011 Opublikowano 22 Listopada 2011 Kolego pokaz mi logi z grupy 004, i niech mechanik sprawdzi oringi na pomkach bo to tez moze byc powodem[br]Dopisany: 22 Listopad 2011, 19:21_________________________________________________a co do obrotów masz prawidłowe bo ja takie same mam, no wtryski maja troche do zyczenia ale nie ma tragedi
babok1990 Opublikowano 22 Listopada 2011 Autor Opublikowano 22 Listopada 2011 witam nie mam jak tego zrobic bo nie mam samochodu ;/// a z tych wykresów nic nie zdziała ?? wtryski sie wydaja padniete. [br]Dopisany: 22 Listopad 2011, 19:26_________________________________________________A zdjecia numer 4 powinny byc mniej wiecej równe parametry, róznica błedu max 20 a tam mam na jednym 175 a na naj nizszym ponizej 100 , wydaje mi sie ze te 4 parametry powinny byc w miare równe. [br]Dopisany: 22 Listopad 2011, 19:32_________________________________________________W bloku 001 3,6to jest maxymalna wartosc złapana akuratnie a tak jest 1,6 do 2,7. Z tego co sie orientuje to powinna byc około 6,0
kkam Opublikowano 22 Listopada 2011 Opublikowano 22 Listopada 2011 oringi należy wymieniac przy każdym wyjęciu wtrysków, wiec skoro mechanik Ci regenerował to masz wymienione. jeżeli możesz zrobić logi to pokaz tez grupe 21, jezeli wartosci beda bardzo na minusie to znaczy ze może być problem z dopływem paliwa, np bardzo brudny filtr paliwa
babok1990 Opublikowano 22 Listopada 2011 Autor Opublikowano 22 Listopada 2011 A wogóle jaka mam pewność ze te wtryski były regenerowane . Z miesiac temu były wsadzone na próbę pompki z sharana tylko ze 90 konne i 0 drgań i silik stał w miejscu, a te niby po regeneracji i dalej są drgania i silnik jak by pływał pod maską(
pawelwor Opublikowano 22 Listopada 2011 Opublikowano 22 Listopada 2011 Wziąłeś chociaż rachunek za tak drogą usługę, bo coś mi tu śmierdzi od tego mechanika?
lukaseq1 Opublikowano 22 Listopada 2011 Opublikowano 22 Listopada 2011 nieznam sie na tym zabardzo ale ostatnio mialem vagowane autko i w twoje pomki sa 2 razy gorsze niz moje, dawaj na reklamacje
snajper75 Opublikowano 22 Listopada 2011 Opublikowano 22 Listopada 2011 nieznam sie na tym zabardzo ale ostatnio mialem vagowane autko i w twoje pomki sa 2 razy gorsze niz moje, dawaj na reklamacje to jaki wynik mają mieć pompki żeby można stwierdzić że są OK ?
miro_x Opublikowano 23 Listopada 2011 Opublikowano 23 Listopada 2011 +- 2,8 maksymalnie im mniej tym lepiej, czyli niby mieszczą się w normie ale daleko im do ideału. Najlepiej jak jest to setna część a nie dziesiąta czyli mniej jak 0,5 u mnie zaraz po kupnie pompki miały 0,12 , 0,2 i podobnie.
raffik Opublikowano 23 Listopada 2011 Opublikowano 23 Listopada 2011 Ja znowu muszę stwierdzić ze widziałem już w Audi-AWX wartości 2,8 na pomce 1 i 4, i było ok,motor chodził równo i bez zastrzeżeń. Tak że to jest temat "rzeka"...
krzysiek015 Opublikowano 23 Listopada 2011 Opublikowano 23 Listopada 2011 Na koniec sprawy wrzuć adres warsztatu. Będzie wiadomo gdzie nie jechać.
lukaszlsw Opublikowano 23 Listopada 2011 Opublikowano 23 Listopada 2011 skoro piszesz że dawka 3.6 to największą jaką osiągnąłeś w 01 a tak masz po 1-2 to ja bym szukał nowych pompek. I wrzuć loga 01 013 018 023 z vag-coma na rozgrzanym silniku. Pojedź tam do nich i niech ci powiedzą jak wyglądała regeneracja i niech oddają kasę bo jak nie to na nich uwagę tvn naślesz albo jakaś kontrole czy coś
krzysiek015 Opublikowano 23 Listopada 2011 Opublikowano 23 Listopada 2011 I ze strachu trzem następnym klientom zrobią dobrze.
wiktorsam Opublikowano 23 Listopada 2011 Opublikowano 23 Listopada 2011 Kutfa w tym kraju człowiek musi być mechanikiem, elektrykiem, informatykiem, stolarzem, malarzem, budowlańcem itd bo inaczej wszyscy się starają zrobić go w ch na każdym kroku Ja mechanikom mojego auta nie zostawiam do diagnozy, diagnozuję i naprawiam sam, a jak jest coś czego nie potrafię zrobić sam albo nie mam możliwości to sam kupuję części, daję auto i pokazuję palcem - wymień to, to i to części są w bagażniku. Moim zdaniem nie ruszyli pompek, podregulowali dawkę, może coś tam poprawili a skasowali jak za regenerację - teraz tylko do jakiegoś rzeczoznawcy niech sprawdzi czy przy pompkach było coś robione i jeżeli nie to ścigać.
krzysiek015 Opublikowano 23 Listopada 2011 Opublikowano 23 Listopada 2011 Zapomniałeś o najważniejszym fachu tj Lekarze. To jest dopiero grupa. Z dzieciakiem rok prawie po lekarzach jeździłem a na koniec okazało się, że ja z googlem po 3h czytania prawidłową diagnozę postawiłem. Na koniec lekarz 100zł/5min dał lek za 15zł i po sprawie. Jak mechanik to najlepszy, jak mnie nie stać to czytam, czytam, czytam i potem robię. Poprzednio miałem fieste z 90 roku i 6 lat mechanika nie widziała, jak kupowałem a4 to wszyscy mi mówili, że z tym sobie nie poradzę i co? Z książką w ręku zmieniłem rozrząd na parkingu pod pracą, bez żadnych znaków tylko na blokadach własnej konstrukcji. Miny przechodniów bezcenne. Najważniejsze jest to, że czego się nauczysz tego nikt ci nie zabierze. Współczuje i powodzenia. Ps. Ciekawe ile kasy przez rok poszło mi na niepotrzebne leki?
szneider Opublikowano 23 Listopada 2011 Opublikowano 23 Listopada 2011 Podejrzewam że gościu zdjął dekiel, poprawił wtyczki na pompkach. Podniósł lekko obroty. I po robocie, 1800zł w kieszeni machaniora!!! Swoją drogą warto by było również przyjżeć się hydraulicznym popychaczom. Co prawda u mnie telepanie nie było zbyt mocne, ale doszło dymienie. Na kompie wskazywało na uszkodzenie pompowtrysku, wartości były mocno zawyżone. Po wymianie niestety dalej było to samo. Okzało się, że poszła szklanka niestety. Nie obeszło się bez zdjęcia głowicy. Jeśli mechanior nie wymienił pompowrysków, a tylko poprawił wtyczki, to napewno nie zaszkodziłoby przeprowadzić ich regulację.
michail55 Opublikowano 23 Listopada 2011 Opublikowano 23 Listopada 2011 jak cos z tym wymyslisz to napisz bo mam tez te drgania to chyba wada fabryczna tych silnikow
raffik Opublikowano 23 Listopada 2011 Opublikowano 23 Listopada 2011 Moim zdaniem nie ruszyli pompek, podregulowali dawkę, może coś tam poprawili a skasowali jak za regenerację - teraz tylko do jakiegoś rzeczoznawcy niech sprawdzi czy przy pompkach było coś robione i jeżeli nie to ścigać. Od razu widać regenerowaną pompkę po nowych uszczelkach i oringach,a z 1800zł to i całe pompki ładnie powinny być wyczyszczone...
babok1990 Opublikowano 23 Listopada 2011 Autor Opublikowano 23 Listopada 2011 witam panowie Byłem dzisiaj u tego mechanika Powiedział tak ze stara się to zrobic , ma wymieniac filter paliwa, sprawdzac poduszki pod silnikiem ale dwumas jest ok. Twierdzi ze wyregulował wtryski i jest cos takiego cyl 1 ma 0,4 cyl 2 ma 0,1 cyl 3 ma 0,2 cyl 4 ma 0,2 Narazie mam takie informacje, denerwuje mnie tym ze czepia sie ze termostat jest zepsuty , ze cos z przepływomiezem , ze turbina daje za gorące powietrze a mnie to zaczyna juz wkurw..c :wallbash: :wallbash: Jesli jest ktos z okolic Jarosławia i moze mi kogos polecic kto by to sprawdziłczy, czy były robione to był bym wdzieczny . Jutro maja przyjsc jeszcze nowe oringi do niego, podkreslam ze plecionka jest ok . Odchodze od zmysłów bo chciałbym miec autko, a jesli nie to jak odzyskam kase ,nawet nie wiem jak to zacząc jesli tego auta nie zrobi a nie bd chciał oddac kasy
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się