Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 AFN] Moja zielona Audi A4 Avant :) Ledy, chromy, bixy, zderzak s4


bidzio1

Rekomendowane odpowiedzi

No i wpadły kolejne mody.

Lampy tylne na ledach (pozycja / stop) może kiedyś rozbuduje dalej

oraz podwójne przeciwmgielne z tyłu.

DSC07839.jpg

Jeśli jest ktoś zainteresowany lampami zapraszam na PW :whistling:

Lampki w drzwi białe i czerwone oczywiście LED (na razie tylko przód tył czeka na lepsze dni :decayed:)

DSC_0197.jpg

DSC_0199.jpg

Duża lampka przednia z polifta w wersji ambiente (z czerwonymi diodami) oraz ledowe źródło światła (wkrótce również dołoże tylną z polifta)

DSC_0081.jpg

Samopoziomowanie :kox:

Proszę link do Fotostory mojego autorstwa i pomocy kilku kolegów z forum :naughty:

http://a4-klub.pl/audi-a4-b5-131/montaz-samopoziomowania-audi-a4-fotostory-kompletna-instrukcja-260282/

---------- Post dopisany 17-02-2013 at 00:40 ---------- Poprzedni post napisany 14-02-2013 at 21:50 ----------

I tak przy sobocie zawitał kolejny mod. Lampki po otwarciu klapy bagażnika. 'ymata9ub.jpg

Wysyłane z mojego LT22i za pomocą Tapatalk 2

---------- Post dopisany at 10:32 ---------- Poprzedni post napisany at 00:40 ----------

ery7enyh.jpg

Lampka na ledach

Wysyłane z mojego LT22i za pomocą Tapatalk 2

---------- Post dopisany at 10:33 ---------- Poprzedni post napisany at 10:32 ----------

a4yru4yg.jpg

Lampy tylne led.

Wysyłane z mojego LT22i za pomocą Tapatalk 2

---------- Post dopisany at 10:35 ---------- Poprzedni post napisany at 10:33 ----------

nutejure.jpg

Podwójne przeciwmgielne oraz stop na ledach.

Wysyłane z mojego LT22i za pomocą Tapatalk 2

---------- Post dopisany at 13:04 ---------- Poprzedni post napisany at 10:35 ----------

Teraz będę jeszcze przerabiał trzeci stop na ledy bo tak marnie wygląda przy reszcie i jeszcze się 2 żarówki przepaliły.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a wiesz jak jest z żywotnoscią tych ledów:eusathink: jak z ewentualna wymianą pojedyńczych ledów wrazie co?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Według producenta około 50tys godzin. W praktyce to diody są osłabione na pozycji więc nawet nie dostają tego prądu co producent przewidział dopiero na stopie jest pełna moc. Więc powinno to długo wytrzymać. Co do wymiany to można rozebrać i wymienić i zmontować od nowa. Nie na tragedi.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Skoda Fabia. Wyglądały jak wyglądały te za to lepiej świecą -precyzyjniej i te mi się chyba bardziej podobają.

Wysyłane z mojego LT22i za pomocą Tapatalk 2

---------- Post dopisany 27-02-2013 at 22:54 ---------- Poprzedni post napisany 20-02-2013 at 21:10 ----------

Witam w związku ze sprzedażą auta przez Karola (kaju182) i co się z tym wiąże, zamknięciem tematu http://a4-klub.pl/audi-a4-b5-74/all-b5-b5fl-avant-us-sprzedaz-238707/index8.html

W którym to dosyć mocno rozwinął się temat dotyczący przeróbki tylnych lamp na Ledy, właśnie za sprawą Karola który chciał mieć ledy z tyłu, oraz mojej inwencji twórczej :kox:, wszystkich zainteresowanych tym tematem zapraszam do kontynuowania tego w moim wątku.

Będę zamieszczał tutaj fotki co jak wygląda, jak to wychodzi, oraz filmiki z działaniem.

Jest już kilku chętnych zamawiających u mnie przeróbkę lamp.

Jeśli jest ktoś chętny to zapraszam na PW

kilka fotek:

DSC07860.jpg

Kierunek + pozycja

DSC07863.jpg

Kiernek + stop

a2yba8ys.jpg

wyłączone

oraz filmik:

lampa led audi a4 b5 avant - YouTube

DSC07802.jpg

pozycja

DSC07804.jpg

stop

Porównanie

Led (z prawej) oraz zwykłej żarówki (z lewej)

DSC07768.jpg

pozycja

DSC07771.jpg

stop

oraz filmik

lampa led a4 - YouTube

DSC07839.jpg

DSC_0199.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Skoda Fabia. Wyglądały jak wyglądały te za to lepiej świecą -precyzyjniej i te mi się chyba bardziej podobają.

Wysyłane z mojego LT22i za pomocą Tapatalk 2

---------- Post dopisany 27-02-2013 at 22:54 ---------- Poprzedni post napisany 20-02-2013 at 21:10 ----------

Witam w związku ze sprzedażą auta przez Karola (kaju182) i co się z tym wiąże, zamknięciem tematu http://a4-klub.pl/audi-a4-b5-74/all-b5-b5fl-avant-us-sprzedaz-238707/index8.html

W którym to dosyć mocno rozwinął się temat dotyczący przeróbki tylnych lamp na Ledy, właśnie za sprawą Karola który chciał mieć ledy z tyłu, oraz mojej inwencji twórczej :kox:, wszystkich zainteresowanych tym tematem zapraszam do kontynuowania tego w moim wątku.

Będę zamieszczał tutaj fotki co jak wygląda, jak to wychodzi, oraz filmiki z działaniem.

Jest już kilku chętnych zamawiających u mnie przeróbkę lamp.

Jeśli jest ktoś chętny to zapraszam na PW

kilka fotek:

http://s4.postimage.org/exjetd3a1/DSC07860.jpg

Kierunek + pozycja

http://s4.postimage.org/xsf5js3bt/DSC07863.jpg

Kiernek + stop

http://s24.postimage.org/4aasyg7i9/a2yba8ys.jpg

wyłączone

oraz filmik:

lampa led audi a4 b5 avant - YouTube

http://s11.postimage.org/vw2c0b4jz/DSC07802.jpg

pozycja

http://s11.postimage.org/61x4o9txr/DSC07804.jpg

stop

Porównanie

Led (z prawej) oraz zwykłej żarówki (z lewej)

http://s10.postimage.org/ac95sw9g5/DSC07768.jpg

pozycja

http://s10.postimage.org/n4x9stl1x/DSC07771.jpg

stop

oraz filmik

lampa led a4 - YouTube

http://s11.postimage.org/pihuasp1r/DSC07839.jpg

http://s2.postimage.org/s9sbo7i9h/DSC_0199.jpg

wchodze w to!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pewnie że mogę. Proszę.qepyseja.jpg

---------- Post dopisany at 06:11 ---------- Poprzedni post napisany at 00:00 ----------

a jak wyglada lampa z drugiej strony mozesz pyknac jakas fote?

O takie coś ci chodziło?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Postaram się dzisiaj jeszcze wrzucić filmik i zdjęcia z przymiarki lampy z kierunkami na aucie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam ponownie :hi:

Zamieszczam obiecany filmik z kierunkami led już na aucie.

lampa z ledami z prawej strony.

Co do efektu.

żarówka daje większy rozbłysk od odbłyśnika.

ale wygląda fajnie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kolego zajefajny pomysł i super to wygląda, masz głowę na karku ale jest jedno małe "ALE". Pracuje z rzeczoznawcami i często biorę udział w orzekaniu o winie lub nie w sytuacjach kolizji i wypadków w ruchu lądowym czyli drogowym i muszę Ci i wielu innym osobom które widzę że zaraziłeś swoim rezaniem lamp czołowych i tylnych o czymś poinformować. Zrobicie jak zechcecie,ale muszę Was przestrzec. Klosze (jak i całe lampy) w naszych Audi i innych autach które seryjnie wyszły z fabryk z przeznaczeniem pod światło emitowane przez żarówki nie posiadają homologacji pod LED'y ani inne źródła światła oprócz żarówek. W praktyce co to oznacza dla potencjalnego kierowcy który tak jak Ty wyrezał sobie lampy seryjne do których założył LED'y(nawet jakbyś to zrobił najlepiej na świecie)? Np to że gdybym Ci wjechał w tył samochodu i zeznam że ja Twoich świateł STOP lub kierunkowskazu nie widziałem, policja kieruje sprawę do sądu bo oni nie mają mocy orzecznictwa rzeczoznawcy, rzeczoznawca "zbada" Twój samochód i lampy i w sądzie ja zostaje oczyszczony z winy za spowodowanie kolizji (nie daj Boże wypadku), a cała wina spada na Ciebie- bo rzeczoznawca zezna że niehomologowana lampa mogła mieć wpływ że kierujący auta nadjeżdzajacego z tyłu nie widział że kierujący jadący przed nim wykonuje manewr skrętu, zatrzymania itd. To samo się tyczy HID'ów w seryjnych lampach (nawet jeśli masz soczewkę pod ksenon a na kloszu jest inna homologacja) to masz problem gdy ktoś zezna że go oślepiłeś wykonując manewr mijania przed pasami dla pieszych i on nie widział gościa na pasach i go potrącił (aby nie ze skutkiem śmiertelnym). I tu masz całą prawdę jaką moc ma homologacja. Ale jak powiedziałem RÓB CO UWAŻASZ ZA STOSOWNE, ale pamiętaj jakie masz ryzyko to niesie za sobą. Masz parcie na LED'y, Ksenony, światła do jazdy dziennej odżałuj parę stówek, sprzedaj swoje seryjne lampy dołóż i kup sobie LEDowe, Ksenonowe itd które mają homologację pod dane źródło światła i jesteś czysty i nawet nie wiesz ile możesz sobie problemów zaoszczędzić, powiem Ci że całe mnóstwo. Pewnie sporo z Was powie, że wyolbrzymiam i przesadzam, ale i Wam życzę żebyście się nie musieli przekonywać na własnej skórze że mam rację.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To ja mam pytanie co do świateł do jazdy dziennej. Niektórzy co mają zamontowany bixenon zakładają w miejsce żarówki od długich żarówke led. Zapewne to też jest nie legalne. A jak się sprawa ma w przypadku zamontowania układu elektronicznego który powoduje przyciemnienie żarówki świateł drogowych że świecą połowa mocy. Taka technologia jest stosowana w motoryzacji od kilkunastu lat w autach które wychodziły z takim czymś z fabryki. Np starsze modele bmw. Czy gdy sobie też taki układ zamontuje i w przypadku już wyżej wspomnianej kolizji, coś mi grozi?

Czy lepiej kupić jakieś chińskie ledy z allegro i wpakowac w zderzak bo chińczyk na nich wyrył RL a na zwykłych lampach tego nie ma.

I jeszcze jedno pytanie. Takie czysto statystyczne. Na ile wypadków, kolizji z którymi miałeś doczynienia trafiły się modyfikowane przez użytkownika lampy i jakie były tego konsekwencje.

A wracając do tych lamp led z allegro z tak zwana homologacja to wiadomo że ona tam jest bo chińczycy mają duże możliwości co do wytlaczania różnych napisów na różnych elementach. A pozatym są brzydkie. I ich jakość wykonania i święcenia pozostawia wiele do życzenia. Ale nikt nic nie powie bo mają literki na kloszu.

Gdyby były lampy wyglądające jak oryginalne na ledach to nawet bym się nie zastanawiał tylko kupił.

No ale cóż zrobić takie życie.

---------- Post dopisany at 10:27 ---------- Poprzedni post napisany at 10:13 ----------

Aha a czy mógłbyś podać mi i innym jakie oznaczenie homologacyjne jest pod tylne światła wykonane w technologii led?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ło ja pyerdole, teraz się zacznie. Bardzo się cieszę, że realizacja mojego pomysłu tylnych lamp LEDowych powiodła się, oczywiście przy pomocy Michała i że jest ten temat kontynuowany przez kolejnych użytkowników, a nawet przez samego Michała, który miał inną koncepcję tylnych LEDów. Ciesze się również, że ktoś przestrzega o tym, jakie to jest zło wcielone, jaki to szatan w tym siedzi i wszelkie tego typu podobne. Również, jak Michał, jestem ciekaw - ile dotychczas spraw kolizyjnych bądź (nie daj Boże) wypadkowy miało związek z ingerencją w tylne lampy (o przednich nie wspominam, bo 3/4 forum to robi na własne ryzyko, ja miałem oznaczenia przystosowane do xenonu, a jak mają inni - nie interesuje mnie to w tym momencie). Nie chcąc być złośliwym, jest to takie troszeczkę szukanie dziury w całym i czepianie się prawdę mówiąc szczegółów. Możecie mi wierzyć albo i nie - będąc w Polsce tydzień czasu średnio gadam z policją 2-3 razy. I też tak teraz było po założeniu LEDów na tył i nielegalnej tablicy. Jak to powiedzieli: do tablicy się nie doyebią, bo jest czytelna, a jeśli mam przy sobie "orginalną" ze znakiem homologacyjnym, to dowód nie leci, nawet upomnienia nie ma. Co do lamp: są w obudowie homologowanej, śladów ingerencji na zewnątrz nie widać, światło emitowane jest prawidłowe, widoczne i nieoślepiające - to są słowa policjantów z kilkuletnim stażem. Oczywiście szanuję Twoją pracę i to, że nas ostrzegasz i absolutnie nie mam do Ciebie o to pretensji, po to jest forum, by sobie pomagać i dziękujemy za ostrzeżenie możliwych konsekwencji :hi:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To ja mam pytanie co do świateł do jazdy dziennej. Niektórzy co mają zamontowany bixenon zakładają w miejsce żarówki od długich żarówke led. Zapewne to też jest nie legalne

No ale cóż zrobić takie życie.

to o czym mówisz jest nielegalne

21c730a3330676f9.jpg

odnośnie systemów ściemniających światła drogowe to jest to legalne o ile masz papier że producent wydaje atest na cały układ i jest on przeznaczony do zastosowania do Twoich lamp (tak jak np doswietlanie zakrętów pomijając przepis który dopuszcza użycie przedniego prawego lub lewego światła przeciwmgielnego z użyciem kierunkowskazu i jest atest który dopuszcza użycie do tego celu lamp z normą np E3 (zależy od kraju które wykonywało badania homologacyjne)) Krótko mówiąc jeśli masz coś fabrycznie zamontowanego to masz to homologowane i się z tego wybronisz, jeśli coś dokładasz to musi mieć to atest. W życiu codziennym jest to nie sprawdzane ale gorąco sie robi w przypadku wypadku gdzie każdy odpycha od siebie odpowiedzialność karną i wtedy każdy szczegół jest wykorzystywany przeciwko sobie.

Dobrze mówisz z tymi chińczykami, oni głównie wykorzystują homologację RL E11 (Wielka Brytania) i tym sposobem wchodzą na rynek, ale prawo jest takie że Ty pokazujesz lampę z homologacją (nie ważne czy Chiny czy Polska to homologuje) i jesteś czysty bo masz homologację i tyle. Chodzi o papier i homologację i czasami się to mija z rzeczywistością.

Teraz statystyka, jestem świeżak wśród rzeczoznawców długo się temu przyglądałem jako praktykant i asystent. Byłem na około 40 spraw gdzie orzekaliśmy o odpowiedzialności za wypadek i szczegółowo sprawdzaliśmy oświetlenie zewnetrzne aut powypadkowych. Może w 12-15 przypadkach stwierdziliśmy nieprawidłowości w oświetleniu. Ale to nie ważne na ile kolizji miałem doczynienia z lampami modyfikowanymi bo akurat ja miałem mniej takich spraw a ktoś ma wiecej, tych statystyk się nie prowadzi. w każdym przypadku gdzie lampy były modyfikowane i od strony tych lamp nadeszło uderzenie to winą zostaje obarczony kierowca auta z nielegalnymi lampami.

W jednym przypadku prowadziłem z moim przełożonym sprawę mojego kolegi z dzieciństwa. Jechał motorem i wykonywał i manewr wyprzedzania. W momencie "wychylenia się" na pas dla kierunku przeciwnego został uderzony w tył. Zginął na miejscu. Policja wskazała winnego kierowcę samochodu który najechał na tył motocykla, kierowca auta się nie przyznawał, sprawa w sądzie powołany rzeczoznawca, oględziny motoru i w kierunkowskazach miał zamontowane diody LED przy jednoczesnym kloszu lampy homologowanym pod zwykłe źródło światła w postaci żarówki jednowłóknowej z cokołem. Z ciężkim sercem pisałem protokół gdzie musiałem zawrzeć zdanie KIERUJĄCY SAMOCHODEM OSOBOWYM MÓGŁ NIE WIDZIEĆ SYGNAŁU WYSYŁANEGO PRZEZ LEWY KIERUNKOWSKAZ MOTOCYKLA Z POWODU ZASTOSOWANIA ŹRÓDŁA ŚWIATŁĄ NIEZGODNEGO Z HOMOLOGACJĄ WYBITĄ NA KLOSZU.

Rozchodzi tu sie o barwe światłą wydawaną przez LEDy, klosz ją zmienia. Kiedyś zamontowałem sobie do audi w STOP w pólce diody białe LED, po naciśnięciu hamulca miałem w szybie STOP o kolorze pomarańczowym..., a ludzie tak jeżdzą...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co do barwy LEDów w moich i Michała lampach - dlatego zastosowaliśmy czerwone, żeby światło było czerwone, a nie białe, by uniknąć tego, co u Ciebie - czyli rozjaśnienia klosza.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...