kantor8 Opublikowano 15 Marca 2008 Opublikowano 15 Marca 2008 Mam problem ze skasowaniem inspekcji, pojawia sie napis "service oil". Próbowałem go skasowac vagiem, ale jak wchodze w adaptacje i tam klikam "enter chanel" - 45 to wyskakuje mi błąd "error, not available". dodam ze jak sprawdza vaga to mam "fully registred". coś jest nie tak, ale w czym jest problem. robiłem dokładnie tak jak jest w opisane w faq forum kasowanie insp. proszę o pomoc....[br]Dopisany: 15 Marzec 2008, 11:00 _________________________________________________Najpierw wiec nalezy wybrac olej (inaczej mówiąc, stosujemy LongLife = LL, czy nie). wszystko robiłem zgodnie z opisem, ale nie wiem gdzie sie to wybiera żeby znaleźć to LL [select] [17 - Instruments] [Adaptation - 10] Enter channel 45 [/b](użyty olej ) [Read] serwis LL dla silników 4 cylindrowych diesla: 00004 serwis LL dla silników 6 cylindrowych diesla : 00003 serwis LL dla silników benzynowych : 00002 nie korzystamy z LL : 00001 [Test] [save] tak zrobiłem ale mi nie wchodzi w kanał 45
alvaro Opublikowano 15 Marca 2008 Opublikowano 15 Marca 2008 w modelu z 96 roku to się chyba kasuje przyciskami w zegarach a nie VAGiem
Wihajster Opublikowano 15 Marca 2008 Opublikowano 15 Marca 2008 w modelu z 96 roku to się chyba kasuje przyciskami w zegarach a nie VAGiem a nie odwrotnie
alvaro Opublikowano 15 Marca 2008 Opublikowano 15 Marca 2008 paaanie zielony wg mojego mądrego programiku 95-99 kasuje się "w zegarach" Inspekcja oleju - OIL1. Wcisnąć i przytrzymać przycisk X,2. Włączyć zapłon,3. W polu wyswietlacza licznika kilometrów pojawią się litery "Service OIL",4. Zwolnić przycisk X,5. Wyciągnąć przycisk Y i przytrzymać aż na wyświetlaczu pojawi się "Service - - - ". Inspekcja serwisowa - INSP1. Wcisnąć i przytrzymać przycisk X,2. Włączyć zapłon,3. W polu wyswietlacza licznika kilometrów pojawią się litery "Service OIL",4. Zwolnić przycisk X,5. Wcisnąć i zwolnić przycisk X,6. W polu wyswietlacza licznika kilometrów pojawią się litery "Service INSP",7. Wyciągnąć przycisk Y i przytrzymać aż na wyświetlaczu pojawi się "Service - - - ". Y - to lewy przyciska X - to prawy przycisk
Mad_MAX Opublikowano 15 Marca 2008 Opublikowano 15 Marca 2008 Yyy ja u siebie VAGiem kasowalem :naughty:
alvaro Opublikowano 15 Marca 2008 Opublikowano 15 Marca 2008 może mój programik p...li głupoty w B6 na pewno kasuje się kompem w B5 po 1 i 2 lifcie kasowałem "zegarami" a w B5 przed liftem nigdy się nie bawiłem także jak wprowadziłem w błąd to sorki
krzyniek Opublikowano 15 Marca 2008 Opublikowano 15 Marca 2008 panie purpurowy .... przyciskami w zegarach to można kasować dopiero po 1998r. a od 1995-1997 zrobisz to tylko vagiem. oto dowód jest w faq diagnostyka: A4 B5 (1995-1997) Możemy wykonać kasowanie inspekcji tylko Vag'iem : [select] [17 - Instruments] [Adaptation - 10] kanał 05 – dystans do zmiany oleju – w tysiącach kilometrów. (15 000 km) kanał 06 – dystans do “In-1 Service” – jednostka: 1000 km (standardowo 24) kanał 07 – czas do “In-1 Service” – jednostka: 10 dni (standardowo 36) kanał 08 – czas do “In-2 Service” – jednostka: 10 dni (standardowo 72 – czyli 720 dni = 2 lata) [Test] [save] A4 B5 1998 Możemy wykonać czynności używajac dwóch pokręteł w licznikach.
baskecior Opublikowano 15 Marca 2008 Opublikowano 15 Marca 2008 W B5 `96 kasowanie inspekcji - tylko VAG`iem. 17 - liczniki kanały : 5 6 7 8 1
Gość Goodspit Opublikowano 15 Marca 2008 Opublikowano 15 Marca 2008 Ja u siebie zawsze kasowałem przyciskami tak jak alvaro pisze, tylko się nie mogę doszukać jak zmienić przebieg między wymianami VAGiem... Mam w tej chwili bodajże 10kkm a bym ustawił na 15 żebym wiedział jak
krzyniek Opublikowano 15 Marca 2008 Opublikowano 15 Marca 2008 Ja u siebie zawsze kasowałem przyciskami tak jak alvaro pisze, tylko się nie mogę doszukać jak zmienić przebieg między wymianami VAGiem... Mam w tej chwili bodajże 10kkm a bym ustawił na 15 żebym wiedział jak bo masz po 1998r. zajrzyj tu http://www.a4-klub.pl/smf/empty-t4640.0.html
Gość jonny Opublikowano 15 Marca 2008 Opublikowano 15 Marca 2008 Dokładnie jest tak jak pisze Krzyniek , z tym ze i tutaj mała poprawka,przyciskami idzie po I lifcie czyli gdzies tak X 97 ,poprzednie roczniki tylko VAG
mateogda Opublikowano 15 Marca 2008 Opublikowano 15 Marca 2008 Jak nadal masz problemy to skorzystaj z programu vwtool, w nim jest magiczny przycisk Reset SRI's
PAWEL69 Opublikowano 15 Marca 2008 Opublikowano 15 Marca 2008 Jak nadal masz problemy to skorzystaj z programu vwtool, w nim jest magiczny przycisk Reset SRI's Albo Polski vag 2.5 tam tylko klikasz i to wsio Funkcja 17 instruments :inspections: Pozdrawiam
kantor8 Opublikowano 17 Marca 2008 Autor Opublikowano 17 Marca 2008 Panowie ale mi zarówno przyciskami ani vagien nie chce isc, a autko jest a4 1999 r afn, i jak robie zgodnie z instrukcjami to mi vag pokazuje błąd, ; " not available".......
Gość jonny Opublikowano 18 Marca 2008 Opublikowano 18 Marca 2008 kantor8 , jesli 99 to musi isc przyciskami,coś robisz nie tak.
Grzehus Opublikowano 18 Marca 2008 Opublikowano 18 Marca 2008 Na stronie ADAKO można znaleźć jak to zrobić vagiem, ale z innym kanałem. Ja dziś zrobiłem to tak jak pisali w AFN 98 i inspekcja się skasowała. Trzeba w adaptacjach odczytać kanał 02 , wstawić wartość zero, przetestować i zapisać
Gość Faworek Opublikowano 18 Marca 2008 Opublikowano 18 Marca 2008 czytalem ze do roczika 97r. wlacznie tylko vagiem a od 98 da sie na liczniku . Mała podpowiedz jak Ci sie nie da skasowac vagiem sproboj tak jak ja mam rocznik 97r. odlaczylem akumulator i podlaczylem spowrotem i co sie okazalo inspekcja skasowana a odkrylem to przez przypadek jak mialem spawana plecionke i musialem odlaczyc aku.
karlik85 Opublikowano 21 Marca 2008 Opublikowano 21 Marca 2008 może mi ktoś przybliżyć jak się to kasuje polskim vagiem 2.5?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się