Darek V6 Opublikowano 13 Listopada 2007 Opublikowano 13 Listopada 2007 Ok. dziękuje za odpowiedż, w poniedziałek umówiłem sie na pełną diagnostykę w ASO Audi (179zł, ale może to jakoś przełknę), byłem u dwóch mechaników którzy nie podłączając pod VAGA chcieli od razu wymieniać pół silnika, normalnie geniusze. pozdrawiam To daj znać po wizycie co było nie tak
TTom3k Opublikowano 13 Listopada 2007 Opublikowano 13 Listopada 2007 Ok. dziękuje za odpowiedż, w poniedziałek umówiłem sie na pełną diagnostykę w ASO Audi (179zł, ale może to jakoś przełknę), byłem u dwóch mechaników którzy nie podłączając pod VAGA chcieli od razu wymieniać pół silnika, normalnie geniusze. pozdrawiam Tez jestem ciekaw co ci wykaze ...poniewaz rowniez mam wysokie spalanie i nic z tym zrobic nie moge ;/ A tak apropo smrodow to ostatnio u siebie tez zauwarzylem ze zaras po wlaczeniu auta rano strasznie smierdzi nawet w srodku ale tylko przez moze 3min - ale to chyba normalne co ?
Kaczy Opublikowano 13 Listopada 2007 Opublikowano 13 Listopada 2007 Mam to samo - ale ktoś kiedyś napisał mi w tym temacie że czego sie spodziewałem - zapachu lawendy Takze jestem ciekawy komentarza pejek39 po wizycie ASO.
pejek39 Opublikowano 19 Listopada 2007 Opublikowano 19 Listopada 2007 Byłem w ASO i sprawa wygląda tak: Gość powiedział żebym zaczął od wymiany czujnika G62, ten smród z rury to jest niewłaściwa mieszanka (zimna mieszanka), a para z wydechu to jest normalna sprawa (tak musi być przy takiej temperaturze otoczenia jaka jest teraz) , co chodzi o spalanie to gość powiedział że to czujnik wysyła błędne dane do komputera przez to silnik jest nie dogrzany i dlatego więcej pali, u mnie dodatkowo auto łapało muła po wykasowaniu błędów jest cacy, aż sie chciało deptać jak wracałem z ASO a i miałem rozłączone jakieś kostki z przodu auta, ale nie wiem o jakie kostki chodzi, miałem błąd jakiś z regulatorem napięcia itd to może właśnie te kostki miały coś z tym wspólnego. czujnik zamówiłem 111,78zł a z ciekawości zapytałem ile kosztowała by u nich wymiana tego czujnika i usłyszałem 199,90 + czujnik 111,78 = 311,68 więc pięknie podziękowałem takie błędy mi wyskoczyły http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/136db77109df26a0.html http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/d604d33de8c672ba.html spalanie przed wykasowaniem błędów i po wykasowaniu http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/dc24a37ffa403310.html pozdrawiam
adadur Opublikowano 20 Listopada 2007 Opublikowano 20 Listopada 2007 G62 - to czujnik temp. płynu więc jedna z opcji które obstawiałem Pozatym i inne krzaczki były.
Buczo Opublikowano 20 Listopada 2007 Opublikowano 20 Listopada 2007 Podepne sie pod temat,zeby nie zakladac nowego. Ma ktos Vaga ze slaska,zeby mi sprawdzic autko? Tez to spalanie jest jakies dziwne. Prosze o kontakt na gg.
maciekg Opublikowano 20 Listopada 2007 Opublikowano 20 Listopada 2007 Nie wiem czy jest to mozliwe, ale w moim przypadku zwiekszone zuzycie paliwa spowodowane było przez to, ze zuzyly się klocki i nie odbijał tłoczek hamulca. Felga szybko sie zagrzewala, az czuc było spaleniznę. Kolo ledwo się obracalo. Po wymianie tarcz i klocków oraz wymianie opon na wezsze z 205 na 195 (zimowki) w ostatnich pomiarach wyszło mi 9,1 - 9,2 l LPG w tym 90% trasa. Wczesniej palil tak z 2,5 l LPG więcej.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się