tobi665 Opublikowano 8 Grudnia 2011 Opublikowano 8 Grudnia 2011 Witam Mam taki problem albo i nie. Jak odpalam lub gasze auto to tak rzuci silnikiem. Mam parównanie z avf (nie wiem czy wogóle można porównywac) ale tam pali i gasnie tam miekko bez szarpnięć. Aha, jak z góry czy z dołu chce poruszać silnikiem to niebardzo ma luzy. Jest jakiś sposób żeby zdjagnozować czy i które to poduszki?
zarzyk2 Opublikowano 8 Grudnia 2011 Opublikowano 8 Grudnia 2011 hm... żeby sprawdzić poduszki to o ile pamiętam naciśnij na hamulec i spróbuj ruszyć a druga osoba niech patrzy czy silnik się porusza.. jeżeli się rusza to poduszki...
pastaldo Opublikowano 8 Grudnia 2011 Opublikowano 8 Grudnia 2011 stało sie to nagle czy narastało? obstawiam klapę gaszącą
tobi665 Opublikowano 8 Grudnia 2011 Autor Opublikowano 8 Grudnia 2011 jest to odkąd kupiłem i cały czas jest tak samo a ta klapa to tez by sie objawiała przy zapalaniu?
pastaldo Opublikowano 8 Grudnia 2011 Opublikowano 8 Grudnia 2011 jest to odkąd kupiłem i cały czas jest tak samo a ta klapa to tez by sie objawiała przy zapalaniu? klapa bardziej przy gaszeniu ale sprawdzic można.
pastaldo Opublikowano 8 Grudnia 2011 Opublikowano 8 Grudnia 2011 jest przy EGR. Przy gaszeniu jeden z siłowników powinien zostać zassany.
Ossek Opublikowano 8 Grudnia 2011 Opublikowano 8 Grudnia 2011 Mam tak samo od 2 lat. Poduszki podobno całe. Obstawiam dwumas, ale na razie się nie pogarsza, więc odpuszczam. stało sie to nagle czy narastało? obstawiam klapę gaszącą Czy aby na pewno w AVG występuje klapa gasząca?
kalik Opublikowano 8 Grudnia 2011 Opublikowano 8 Grudnia 2011 stało sie to nagle czy narastało? obstawiam klapę gaszącą AVG to bliźniak AFN, żadnej klapy gaszącej tam nie ma..... Sprawdź poduszki pod silnikiem, na 99% to ich wina choć może i dwumas się odzywać powoli. Jaki masz realny przebieg? Silniki na zwykłej pompie rotacyjnej nigdy nie będą się tak zachowywać jak na pompowtryskach.
pastaldo Opublikowano 8 Grudnia 2011 Opublikowano 8 Grudnia 2011 stało sie to nagle czy narastało? obstawiam klapę gaszącą AVG to bliźniak AFN, żadnej klapy gaszącej tam nie ma..... Sprawdź poduszki pod silnikiem, na 99% to ich wina choć może i dwumas się odzywać powoli. Jaki masz realny przebieg? Silniki na zwykłej pompie rotacyjnej nigdy nie będą się tak zachowywać jak na pompowtryskach. o ja cie. Nie wiem jak ja tam zobaczyłem AVF zamiast AVG. Sory mój bład. To faktycznie pewnie będą poduszki
tobi665 Opublikowano 8 Grudnia 2011 Autor Opublikowano 8 Grudnia 2011 realny przebieg hmmm, na balcie 220 000km, wg ksiazki i wyciągu z aso w 2008 w czerwcu miał 149 000km, więc te 220 000 uważam za realny przebieg, aha książka, aso i plakietki pod maska zgadzaja sie
SotoM Opublikowano 8 Grudnia 2011 Opublikowano 8 Grudnia 2011 czy te telepania wystepuja równiez bez róznicy czy sprzegło jest wcisniete czy puszczone...?? w instrukcjach nigdzie tego nie pisza - nalezy silnik gasic z wcisnietym sprzegłem jesli wóz posiada 2umas. aaa - ja miałem jakies drgania z tego co pamietam przy gaszeniu i odpalaniu - złacze elastyczne miałem uszkodzone na ukł.wydechowym - po wymianie problem znikł.
artek04 Opublikowano 8 Grudnia 2011 Opublikowano 8 Grudnia 2011 w instrukcjach nigdzie tego nie pisza - nalezy silnik gasic z wcisnietym sprzegłem jesli wóz posiada 2umas. Witam. Może ktoś to potwierdzić bo pierwsze słyszę ,że przy gaszeniu silnika należy wciskać sprzęgło
Gniady Opublikowano 8 Grudnia 2011 Opublikowano 8 Grudnia 2011 w instrukcjach nigdzie tego nie pisza - nalezy silnik gasic z wcisnietym sprzegłem jesli wóz posiada 2umas. Witam. Może ktoś to potwierdzić bo pierwsze słyszę ,że przy gaszeniu silnika należy wciskać sprzęgło Ale numer-może go jakoś obciąża?
tobi665 Opublikowano 8 Grudnia 2011 Autor Opublikowano 8 Grudnia 2011 czy te telepania wystepuja równiez bez róznicy czy sprzegło jest wcisniete czy puszczone...?? w instrukcjach nigdzie tego nie pisza - nalezy silnik gasic z wcisnietym sprzegłem jesli wóz posiada 2umas. aaa - ja miałem jakies drgania z tego co pamietam przy gaszeniu i odpalaniu - złacze elastyczne miałem uszkodzone na ukł.wydechowym - po wymianie problem znikł. bez znaczenia czy ze sprzęgłem czy bez, to złącze troche mi pasuje bo silnik też buczy jak z obrotów schodzi
rookie Opublikowano 8 Grudnia 2011 Opublikowano 8 Grudnia 2011 w instrukcjach nigdzie tego nie pisza - nalezy silnik gasic z wcisnietym sprzegłem jesli wóz posiada 2umas. Witam. Może ktoś to potwierdzić bo pierwsze słyszę ,że przy gaszeniu silnika należy wciskać sprzęgło Oczywiście że tak, tak samo odpala się przy wciśniętym sprzęgle, silnikowi lżej jest wtedy. To jest bardzo dobra rada.
rikardo Opublikowano 8 Grudnia 2011 Opublikowano 8 Grudnia 2011 czy te telepania wystepuja równiez bez róznicy czy sprzegło jest wcisniete czy puszczone...?? w instrukcjach nigdzie tego nie pisza - nalezy silnik gasic z wcisnietym sprzegłem jesli wóz posiada 2umas. aaa - ja miałem jakies drgania z tego co pamietam przy gaszeniu i odpalaniu - złacze elastyczne miałem uszkodzone na ukł.wydechowym - po wymianie problem znikł. bez znaczenia czy ze sprzęgłem czy bez, to złącze troche mi pasuje bo silnik też buczy jak z obrotów schodzi Wg mnie to poduszki masz do wymiany. Ponadto plecionka pewnie też bo przejęła role poduszek. Przeważnie jest tak, że gdy nie zawadzi się wydechem a zachodzi konieczność wymiany plecionki to jej awaria wynika z niesprawnych poduszek mimo, że zewnętrznie mogą wyglądać OK.
Nelson Opublikowano 12 Maja 2013 Opublikowano 12 Maja 2013 Panowie żadnych podrób, poduszki zamienniki są zrobione z gumy twardej jak poliuretan. Sam byłem zmuszony kupić podróby z uwagi na to, ze moje były w rozsypce, a innych w sklepie nie mieli. Kierownicą trzęsie lata jak na ku**** majtki. Jutro jadę i reklamuję poduszki firmy Meyle, ponieważ to jeden wielki shit:wink:
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się